English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Luka Racic
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
waterfalls
Veteran

PostPosted: 01.09.2025 17:09    Post subject: Reply with quote

Føler også han ikke var helt riktig type for vår spillestil. Men har ingenting vondt å si om ham og ønsker ham all mulig suksess i ny klubb.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 03.09.2025 13:57    Post subject: Reply with quote

Selv om klubben er ny, så kender Luka Racic allerede flere af de nye holdkammerater.

”Jeg kender et par stykker. Isak, Snorre, Hebo og lidt andre, som jeg både kender privat eller har spillet sammen med, og det er gode fyre, så det er jeg helt tryg ved, og man hører udenfor klubben, at der i Lyngby virkelig er et godt omklædningsrum, og det var det første, jeg spurgte Hebo om, da jeg ringede til ham, inden jeg sagde ja til et skifte, så det glæder jeg mig virkelig til at blive en del af og bidrage aktivt til at styrke sammenholdet på og udenfor banen,” siger Racic og glæder sig til at vise sig frem foran Lyngbys Fans efter landsholdspausen og som minimum frem til nytår.

”De får alt at se fra mig. Det er 4 måneder, som er vigtige for klubben for at skabe fundamentet for at komme tilbage til Superligaen, og det er vigtigt for mig også – da jeg skal finde min fodboldglæde igen og vise alle, hvad jeg kan. Så jeg kan godt love, at de vil få en at se, der vil give alt for at forsvare det mål.”

Læs mere: Racic vil give alt

”Luka er en klassisk forsvarsspiller, der som type minder lidt om Mihajlo Ivančević, og han kommer til at tilføre noget energi og power i den bageste kæde. Han er selvsagt dygtig til at forsvare og gør en dyd ud af det. Og så har hans erfaring fra både ind- og udland har også vægtet i forhold til vores ellers unge hold,” fortæller Nicas Kjeldsen.

Læs mere: Racic klar for Lyngby
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 16.09.2025 21:14    Post subject: Reply with quote

Rett inn på laget mot Hobro
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb