View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
machiavelli Veteran
|
Posted: 27.07.2025 18:47 Post subject: |
|
|
SeG wrote: | machiavelli wrote: | Kjenner jeg er veldig spent på å se Dino i aksjon. Høres og ser ut som han har utviklet seg en del siden han var her sist.
At Alfred er imponert taler også veldig tungt i hans favør. |
Denne har jo modnet fint |
Synes den begynner å modne ganske fint nå ja. |
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 27.07.2025 18:52 Post subject: |
|
|
Alt annet en hattrick borte mot Banga er skandale! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 27.07.2025 19:15 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Montana wrote: | Dino pisser på haterne her inne. Hva sier dere nå? |
Dette var som å spille mot Levanger , det sier sitt |
Hva hoverer man mot? Sånt piss som dette her etter hattricket mot Banga. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 27.07.2025 19:16 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: |
Synes den begynner å modne ganske fint nå ja. |
Feigt å skremme SeB med spøkelser! |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 27.07.2025 19:20 Post subject: |
|
|
Dette må være en ordentlig lærepenge for dem som hevdet at Dino spilte dårlig den perioden han spilte dårlig ja. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 27.07.2025 19:36 Post subject: |
|
|
otters wrote: | Alt annet en hattrick borte mot Banga er skandale! |
Tipper Dino er en av de som blir hvilt mot Banga borte. Spilt nesten alt i det siste, og står ofte hele kamper. Fin mulighet til å gi han litt hvile da vi allerede er videre. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2025 20:15 Post subject: |
|
|
Votten wrote: | Hva hoverer man mot? Sånt piss som dette her etter hattricket mot Banga. |
Gir unntak for hovering mot Messi. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 27.07.2025 20:24 Post subject: |
|
|
Zarm93 wrote: | Forventer hattrick mot Tromsø til helga |
Denne holdt seg helt greit. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 27.07.2025 20:34 Post subject: |
|
|
Lillebjørn wrote: | Dette må være en ordentlig lærepenge for dem som hevdet at Dino spilte dårlig den perioden han spilte dårlig ja. |
Lol jepp  |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 27.07.2025 20:41 Post subject: |
|
|
En ting om en bare kritiserte han for å spille dårlig, en annen ting når for en måneds tid siden finner ting som dette:
Quote: | Ingen av oss forsto denne signeringen og dessverre hadde vi rett. Har ikke nivået for denne ligaen. Det mest spennende med han er om han klarer å beholde smultring ut sesongen. Ikke umulig.
|
Quote: | En gigantisk flopp – og alle så det komme.
Alle unntatt Mikael Dorsin. |
Quote: | Mange advarte jo mot å hente ham tilbake. Dessuten trodde vel knapt nok noen at hans besøk en tid i forveien av at han ble henta, skulle ha noe som helst å gjøre med noen overgang. Jeg sliter veldig med å forstå hele greia rundt Dino 2.
|
Quote: | Den største feilkjøpet til RBK noensinne. Kom deg ut av klubben din late amatør. |
|
|
Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 27.07.2025 21:18 Post subject: |
|
|
Ser TV2 fortsetter å nevne "buing" når han ble bytta inn, dette skjedde vel i cupkampen mot Sarpsborg. Og hadde ingenting med byttene å gjøre som jeg husker, på Lerkendal har vel ingen buet når en RBK spiller blir bytta inn(i nyere tid).
Ser Alfred også nevner at han har blitt dårlig behandlet, tipper han ikke refererer til dette forumet men kanskje buingen som ble gjentatt av tv2.
Journalisme 2025, kanskje noen kan forklare Alfred hvordan norske medier som ikke har grunnlag i Trøndelag opererer. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 27.07.2025 23:29 Post subject: |
|
|
Vi betalte altså 500 000, altså en halv million.
Kan jo bli penger av denne lille investeringen…
Hvem hadde trodd. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.07.2025 12:04 Post subject: |
|
|
Johansson:
- Han er en spiller som bidrar ekstremt mye i presspillet, i returløp, på defensive dødballer og som oppspillspunkt mot mann-mann-press. Han og "Jeppe" har mange bakromsløp i dag. I tillegg scorer han fire mål hvorav et på frispark.
Les mer: - En spiss som leverer i alle spillets faser
- Kroppen funker bra etter lårskaden i vår? Du står 90 minutter gang på gang.
- Jeg er ikke så gammel at det ikke skal gå! Jeg kjenner meg friskere i år enn hva jeg kjente meg da når jeg var har sist.
- Du har gjerne ikke hørt så mye fra landslaget siden du ble skadet i Sør-Korea. Tenker du at du kan bli aktuell for Montenegro igjen?
- Absolutt! Jeg hadde forhåpninger da jeg kom tilbake hit, om at jeg skulle gjøre det bra her og ta en landslagsplass igjen. Jeg har ikke hørt noe fra dem, men det er klart at det er et av mine mål.
Les mer: - En konsekvens av det vi har jobbet med
AlfredoJojo wrote: | Ser Alfred også nevner at han har blitt dårlig behandlet, tipper han ikke refererer til dette forumet men kanskje buingen som ble gjentatt av tv2. |
Nei, Johansson fikk oppklart misforståelsen av Rotsekk i juni. Han viste nok til kritikk fra Steffen Iversen m.fl.
Derimot veldig irriterende at lagkapteinen dro fram påstanden på ny i går:
– Vi fikk jo alle med oss at det var antydende pipekonsert for en måned siden da han kom inn. Det er jo noe vi ikke syns noe om i det hele tatt, sier Ole Selnæs til VG.
Les mer: Snudde motgang til suksess: – Vet ikke hvor jeg skal begynne
 |
|
Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 28.07.2025 14:29 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Derimot veldig irriterende at lagkapteinen dro fram påstanden på ny i går |
Ja, har nok sovet i timen. Men mener også bestemt at TV2 hadde noe om at Dino hadde blitt buet når han ble bytta inn for en liten tid siden.
Uansett dårlig journalistikk/Sælnes som har misforstått. Vært mye buing på Lerkendal den siste måneden, men aldri på enkelt spillere. Dommere, motspillere, drøying tid, dårlig framdrift, og slutten av kampen er de scenarioene buing skjer.
Husker nok også situasjonen Ole tenker på, trur det var cup kampen imot Sarpsborg evt Kristiansund, der motspillerne kastet ballen bort når de hadde kast elns når RBK gjorde ett bytte. Sikkert derifra misforståelsen kommer ifra. |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 28.07.2025 15:12 Post subject: |
|
|
Den buingen er medieskapt, og blitt en usann sannhet. Ingen har pepet på Dino _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
Posted: 28.07.2025 16:29 Post subject: |
|
|
AlfredoJojo wrote: | Dommere, motspillere, drøying tid, dårlig framdrift, og slutten av kampen er de scenarioene buing skjer. |
Og VAR. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.07.2025 09:24 Post subject: |
|
|
Hører fra TIL supportere at de mener Dino skulle vært utvist, men det var da vell ikke noe som skulle tilsi det?
Et par stykker som hvisnok er voldsomt opprørt (second hand info).
Men er det ikke typisk at så fort de gjør det bra så er de drittsure pga de taper på Lerkendal? xD
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 29.07.2025 10:21 Post subject: |
|
|
På hvilket grunnlag mener de han burde vært utvist? _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 29.07.2025 10:22 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Hører fra TIL supportere at de mener Dino skulle vært utvist, men det var da vell ikke noe som skulle tilsi det?
Et par stykker som hvisnok er voldsomt opprørt (second hand info).
Men er det ikke typisk at så fort de gjør det bra så er de drittsure pga de taper på Lerkendal? xD
 |
Er det den episoden hvor han går inn med albuen i keeper på 0-0 de henviser til? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.07.2025 11:17 Post subject: |
|
|
– Jeg driver et klesmerke med vennen min, starter Islamovic.
Vennen er den tidligere RBK-spilleren Pa Konate. Sammen driver de Atelier Èze.
– Vi kaller det «street elegance», sier Islamovic.
– Hvordan går det da?
– Vi har sluppet litt, men vi har ikke sluppet vår første kolleksjon ennå. Vi jobber på den akkurat nå, men det er mye venting på produksjonen.
Les mer: Slipper kleskolleksjon i høst |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 31.07.2025 11:49 Post subject: |
|
|
Pa Konate? Da må kolleksjonen inkludere en Åge Hareide-genser |
|
Back to top |
|
 |
katalogen Senior
|
Posted: 15.08.2025 02:18 Post subject: |
|
|
Det er kjekt å se en spiller takle motgang og vise seg frem som et godt kjøp.
Var lenge skeptisk, og mener at (den saklige) kritikken som kom mot Dino var berettiget – men må virkelig rose Dino Islamovic nå. Han går foran kamp etter kamp, er knallsterk som oppspillspunkt og jobber til tross for at krampen tar han. En tydelig leder på banen, fortjener å bli en del av kapteinsteamet med Reitan på vei ut. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.08.2025 23:00 Post subject: |
|
|
Han har nå 15 mål - akkurat sånn som i 2021.
Han står derimot med bare åtte mål i serien. I 2021 hadde han tolv og 14 totalt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.08.2025 20:13 Post subject: |
|
|
– Ser man på tallene, er fysikken blitt bedre, sier Islamovic om den saken.
- Jeg er litt raskere, og jeg legger ned litt mer meter, legger han til.
Selv er imidlertid spissen er usikker på hvor mye det har å si:
– Jeg føler at jeg bidro bra i de delene av spillet i vår, også. Men når man scorer flere mål, og det går bedre både for deg og for laget, vises man kanskje mer i kampene, undrer han.
Les mer: RBK-stjernens forvandling: Nå kommer en erkjennelse |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.08.2025 21:35 Post subject: |
|
|
Nobrainer å kjøpe denne karen. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
|