View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joachim Junior

|
Posted: 27.03.2007 15:09 Post subject: |
|
|
Åja. Takk for oppklaringen! Har Canal Digital, så får vel søke opp kanalen i dag.  |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 27.03.2007 20:22 Post subject: |
|
|
Jamtfall skaffet straffe! Og 1-0, kontant i mål |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 27.03.2007 20:28 Post subject: |
|
|
Ser at Jamtfall og Elyuonoussi finner hverandre ganske godt. Kunne godt tenke meg de to på hver sin kant i fremtiden.
Forresten vise Tore Reginiussen at han er god med ball, rask og innehar gode pasningsferdigheter. Skal bli spennende å følge han fremover. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.03.2007 20:49 Post subject: |
|
|
De individuelle ferdighetene og fysikken til de franske spillerne er rett og slett skremmende.
Vi har forventninger til at de unge spillerne våre skal være bedre med ball, men vi ligger fortsatt tolv tusen hakk bak franskmennene. Vi har riktignok et par som klarer seg godt. Deriblant Tore Reginiussen!
Last edited by attach on 27.03.2007 20:53; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.03.2007 20:53 Post subject: |
|
|
Franskmennene kommer jo fra en annen kultur, der de faktisk får lov til å utvikle spillet med ball. Er skremmende å se hvor mange langballer vi spiller mot lille Tarik der fremme også.
RBK-spillerne og Tarik har vært de beste hos Norge syns jeg. Morten Hæstad har vært helt elendig. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 27.03.2007 21:08 Post subject: |
|
|
Venstrebacken vår har spillt verre. Tapt alt av alle salgs dueller.
Jeg har vært veldig stille med å utale meg i Reginiussen for jeg syntest ikke jeg har godt nok grunnlag. Men spiller han sånn som dette hver gang, bør han være aktuell, om ikke lang tid heller. Fin teknikk, og virker som en spillende stopper.
Tarik har også internasjonalt snitt. Håper eneste grunn til at han ikke er hentet hit, er pga FFK ikke vill selge til oss. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 27.03.2007 21:10 Post subject: |
|
|
Bare sekunder før Frankrike scorer nå. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 27.03.2007 21:48 Post subject: |
|
|
Ja, dette var vel en liten sensasjon. Ikke at gutta får noe mere utav dette en selvtilit, for fotball spilles det jo nesten ikke.
Det vi løper, løpes etter franskmenn. Har vi først ballen, lempes den over alle våre. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.03.2007 21:54 Post subject: |
|
|
Tragisk spillestil Norge har ja. Kun fokus på bakrom og gjennombruddspasninger hele tiden.
Positivt at Jamtfall og Tettey spilte bra. Syns Tettey var en klasse over de andre nordmennene og var vår beste i dag. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.03.2007 21:57 Post subject: |
|
|
Jeg har vært forsiktig med å hive meg på hylekoret etter Tore Reginiussen, jeg også, Erik, men idag viste han mange av sine styrker. Han hadde et par små glipper, men noe annet kan man ikke forvente. Meget lovende!
Rundt 65 min ut i kampen hadde vi noe minutter hvor vi prøvde å spille ball - og vi fikk det til. Det ligger mye i den norske mentaliteten det her, både der og da og på det grunnleggende, fotballfilosofiske plan.
Tettey gjorde også mye bra, spesielt i andreomgangen. Han løp som en hest også. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 27.03.2007 22:16 Post subject: |
|
|
Håper landslagsmidtbanen snart blir PCS - Tettey på sentral. Martin Andresen har så elendig teknikk og er så sutrete at hadde jeg blitt landslagssjef nå, hadde jeg sendt han på et fly hjem omgående. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.03.2007 03:50 Post subject: |
|
|
Morsom sidekommentator hos TV2 (Bummen?) som konsekvent omtalte Michael Jamtfall som Jørn....
Syns forøvrig også at Reginiussen viser mye bra, men at han har en stor svakhet i markeringsspillet og er lett å vende bort. |
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 28.03.2007 12:28 Post subject: |
|
|
Henger meg på mye av det som er sagt allerede.
Har sett Reginiussen lite før, men synes han var veldig bra i denne kampen.
Tarik viste at han hadde hurtighet og smarte bevegelser på topp nivå for en spiller på hans alder. Hadde ikke blitt lei meg om begge disse havnet i RBK.
Tettey spilte seg veldig opp utover i kampen og var kanskje Norges beste i 2. omgang, tyder på at han er veldig godt trent og at denne kampen sikkert var veldig nyttig for hans oppkjøring til sesongen. Egentlig veldig positivt at spillere som Tettey, Jamtfall og kanskje Nordvik etterhvert kan få spilletid for U21-laget når de ikke er faste på RBK. Noen av disse franskmennene var litt bedre enn det de vanligvis møter i tippeligaen. |
|
Back to top |
|
 |
|