| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 22.12.2004 22:13 Post subject: |
|
|
At en virkelig var interresert i Andresen, og at en kapret Ødegaard rett foran Brann men ellers ikke gjør noen framstøt utenom disse tyder vel på at Rune B. kun er ute etter eventuelle "klassespillere" om de skulle bli tilgjengelige...
For kommende sesong er det jo strengt tatt ikke behov for flere spillere. En er dobbelt besatt på samtlige plasser dersom en regner Basma som midtstopperalternativ, og Johnsen som midtbanealternativ.
Det er to grunner til at en bør kjøpe spillere. Enten for å forbedre laget eller for å foreta generasjons-skifte.
Spillere som klart kan forbedre laget er det ikke mange av og kanskje er det mange nok som må inspilles allerede til at en vil ha mer ungt blod??
Dorsin, Russel, Ødegaard, Koppinen, Helstad og Braathen er kanskje mange nok å spille inn på en sesong ???
Tipper forøvrig at Bratbakk og Strand og Hoftun får spille så lenge de vil for å holde trønderkvoten oppe...men Hoftun gir seg vel selv om han ikke får en supersesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 24.12.2004 00:33 Post subject: |
|
|
Christian Grindheim ble jo plutselig tilgjengelig igjen, løp å kjøp, Bratseth! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 24.12.2004 19:22 Post subject: |
|
|
Oppdatering av min ønskeliste:
Andre Muri!
Anders Stadheim!
Christian Grindheim!
Tore Reginiussen!
Og hvis Ørjan går til Bodø/Glimt så, en sentral midtbanespiller av et internasjoinal format!
Det vil vel være den perfekte julegaven!
PS: God Jul alle sammen, og ha et godt nytt år! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
gastromat Senior

|
Posted: 25.12.2004 17:00 Post subject: |
|
|
gamstn nei nei nei |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 25.12.2004 18:06 Post subject: |
|
|
| Synes Rbk burde se litt etter spillere i den danske og den svenske ligaen. f.eks Mohamed Zidan og Afonzo Alves er meget gode spillere! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 25.12.2004 23:05 Post subject: |
|
|
| siggetheman wrote: | | Synes Rbk burde se litt etter spillere i den danske og den svenske ligaen. f.eks Mohamed Zidan og Afonzo Alves er meget gode spillere! |
Mohammed Zidan er næppe aktuel da flere storklubber har ham i sigte, og prisen FC Midjylland forventer at få for ham er ca. 30 millioner. Alfosnso Alves er en spændene spiller, men synes mere vi skal kigge efter nogle nye spillere i forsvaret og på midtbanen istedet for i angrebet, hvor vi er dækket ret godt ind. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 26.12.2004 00:55 Post subject: |
|
|
| Rbkaat wrote: | gamstn nei nei nei |
Det var litt ironi ment da!  |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.12.2004 02:49 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | siggetheman wrote: | | Synes Rbk burde se litt etter spillere i den danske og den svenske ligaen. f.eks Mohamed Zidan og Afonzo Alves er meget gode spillere! |
Mohammed Zidan er næppe aktuel da flere storklubber har ham i sigte, og prisen FC Midjylland forventer at få for ham er ca. 30 millioner. Alfosnso Alves er en spændene spiller, men synes mere vi skal kigge efter nogle nye spillere i forsvaret og på midtbanen istedet for i angrebet, hvor vi er dækket ret godt ind. |
Hvilke storklubber har han i sikte? Rosenborg har nok penger i sjekkheftet til og hente inn en slik spiller... |
|
| Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 26.12.2004 13:07 Post subject: |
|
|
30 mill?
SÃ¥ god er han vel ikke? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 26.12.2004 13:30 Post subject: |
|
|
| JonasJHH wrote: | 30 mill?
SÃ¥ god er han vel ikke? |
Jo, han er det! Men hadde han spillt i Allsvenskan istedet for i SAS-ligaen, så hadde han nok ikke nådd det nivået. Kanksje han hadde nådd det i Tippeligaen. Hvilken liga han soiller i har også lit å si for prisen på en spiller, nemlig. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 26.12.2004 19:05 Post subject: |
|
|
Hvis en spiller er så god at han verdsettes til 30 millioner, så ser jeg ingen grunn til at han skal gå til en klubb som rosenborg, da må det være større, bedre klubber som er interesserte.
Selvsagt ville det vært flott med en slik spiller, men å bla opp 30 millioner for en spiller? ... Høres ut som alt for mye. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.12.2004 20:14 Post subject: |
|
|
| siggetheman wrote: | | Hvilke storklubber har han i sikte? Rosenborg har nok penger i sjekkheftet til og hente inn en slik spiller... |
Monaco har tidligere ligesom Besiktas vist konkret interesse for Zidan. Men også Inter og flere spanske klubber er blevet nævnt.
Her er to artikler om sagen vil ikke lede efter flere lige nu, da jeg har lidt travelt.
Besiktas igen efter Zidan
Inter interesseret i Zidan
Men Rosenborg hverken kan eller vil møde de krav som Midtjylland og Zidan stiller, eller de kan sikket betale de 30 millioner som Midtjylland kræver men de gør de dog næppe. Men Zidans løn kan de ikke hamle op med, da jeg tvivler på at Rosenborg er villig til at betale lige så meget som Inter f. eks
Desuden har Zidan udtalt at han vil til en af de store ligaer, hvilket jo udelukker at han kommer til Rosenborg. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Zelzeth Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.12.2004 14:55 Post subject: |
|
|
Har vel egentlig lyst til å bruke fem-seks mill. på en mer etablert sentral midtbanespiller i stedet...
...vi kan evt. hente Gashi nå som Vålerengen får Grindheim.  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.12.2004 15:50 Post subject: |
|
|
Gashi kan nok vi desverre glemme fordi det er litt vel usansynelig!
Kanskje vi heller bør satse på Roger Risholt! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.12.2004 16:08 Post subject: |
|
|
En spiller jeg ville gjerne sett i Rbk-drakta er Tomasz Sokolowski!
Det hadde vært noe det!  |
|
| Back to top |
|
 |
gastromat Senior

|
Posted: 28.12.2004 16:39 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab , bra liker bare ikke dud`n |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 28.12.2004 20:56 Post subject: |
|
|
| 2mas, vet du noe om Roger Risholt sin situasjon i FFK? |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.12.2004 23:39 Post subject: |
|
|
| Rbkaat wrote: | Baadshah/Tab , bra liker bare ikke dud`n |
Hvorfor ikke?  |
|
| Back to top |
|
 |
gastromat Senior

|
Posted: 28.12.2004 23:53 Post subject: |
|
|
| det er noe som irriterer meg med han, han virker som en skikkelig sytunge! husker en landskamp, tror det var mot australia! sto han å kjekket seg til australierne.... lag kameratene hans i blackburn! |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 29.12.2004 00:17 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: |
...vi kan evt. hente Gashi nå som Vålerengen får Grindheim.  |
http://pub.tv2.no/nettavi...320930.ece
Noen tips for Lotto-rekka i helga, 2mas? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.12.2004 00:30 Post subject: |
|
|
He-he, hadde ærlig talt ingen signaler om dette, men magefølelsen sa meg Bratseth fortsatt hadde ham på blokka. Ardian sa f.eks. dette i januar:
- Jeg må bli bedre før jeg kommer til Trondheim. Når tiden er inne og jeg er god nok, så kan jeg komme til Rosenborg. Som trønder så vil jeg selvfølgelig spille for Rosenborg. Vil ikke alle trøndere det, da?
Les mer: Vil til RBK, men ikke ennå...
Så får vi se om spilleren sjøl og VIF synes at tiden er inne...
Selv tror jeg at Ardian kan passe bra sentralt på midtbanen vår. På denne måten kan Ørjan få tilbake plassen som indreløper. Han er best som det, og det hadde vært kjekt om han kunne få spille i den posisjon i det som meget mulig blir hans siste sesong i RBK.
Selv tror jeg at Rosenborgs nye mann sentralt blir en spillertype mer lik Brandhaug enn Skammelsrud, altså en offensiv kar. Gashi og Andreas Johansson i Djurgården er begge typer som passer innenfor disse rammene. |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 29.12.2004 01:07 Post subject: |
|
|
Regnet også med at han var på blokka (det skulle bare mangle at en trønder med hans kvaliteter ikke skulle være der). Jeg er imidlertid positivt overrasket dersom RBK virkelig vil sette alle kluter til for å hente ham nå.
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.12.2004 15:42 Post subject: |
|
|
Wigan har lagt inn bud på Andreas Johansson:
- Budet är ekonomiskt inte riktigt vad vi har förväntat oss, men det är ändå ett seriöst bud som vi nu ska sätta oss ner och titta på. Vi räknar med att kunna svara Wigan inom ett par dagar, säger Djurgårdens ordförande Bo Lundquist.
Läs mer: Wigan vill köpa Andreas Johansson
Kom på banen, Bratseth: Vi kan sikre oss en svensk landslagsspiller til en ikke alt for dyr penge (tipper rundt 5-6 mill.)! |
|
| Back to top |
|
 |
|