View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 18.12.2024 23:54 Post subject: |
|
|
På sin hemsida berättar Aston Villa, som fyllde 150 år i år, om hur den anrika Villa Park ska förändras.
Bland annat ska ”The Warehouse” bli en ny mötesplats för supportrar under matchdagarna.
Den nya ölhallen ska innehålla 3 500 platser och Aston Villa skryter om att den blir Premier Leagues största.
Läs mera: Aston Villa bygger PL:s största ölhall
 |
|
Back to top |
|
 |
andham93 Senior
|
Posted: 26.03.2025 17:37 Post subject: |
|
|
Blir det Alcoholsalg på stadion snart?:p
Håper det blir servert noe annet en. De heslige wienerpølsene.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.03.2025 19:19 Post subject: |
|
|
Var vel salg av sodd ei stund?
Tviler på at det blir mer ølsalg enn i 4. etasje på hovedtribunen og Øvre øst denne sesongen i alle fall. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.04.2025 11:32 Post subject: |
|
|
Philip Aastum (20) har allerede opparbeidet seg en solid speaker-erfaring, til tross for sin unge alder.
Han har vært speaker under flere store arrangementer, inkludert Toppidrettsveka, fotballkamper hos Rosenborg og VM i handball.
Nå har han også vært med i ski-VM i Trondheim , og han har ingen planer om å gi seg.
Til daglig studerer han økonomi, men han ønsker å fortsette som speaker ved siden av.
– Å være speaker er utrolig givende, men også krevende. Det er få som kan leve av det på heltid, siden man må jakte på oppdrag hele tiden.
Les mer: – Det er få som kan leve av det på heltid |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 15.05.2025 11:06 Post subject: |
|
|
Det er to ting som har fungert bra som av en eller annen grunn forsvant - av ukjente grunner.
Servering av sodd var en sak for noen få år siden. Det er jo en artig og litt selvironisk sak som samtidig smaker godt Få soddet tilbake igjen!
Togtransport til og fra kamp var en sak for (veldig) mange år siden. Må ha vært på 1980-tallet. Dengang var NSB navnet på hele tog-Norge og de satte opp ekstratog fra Steinkjer og Oppdal (eller var det Støren?) som ankom Lerkendal (ikke Marienborg) en stund før kampen og returnerte etter at kampen var slutt. Det var vel et par år dette pågikk og togene var smikk fulle. Få toget tilbake igjen! _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 15.05.2025 11:13 Post subject: |
|
|
Har underholdt tanken om hva det ville gjort for tilskuertallet om man åpnet togsporet forbi Lerkendal igjen og plasserte en stasjon der.
.. og mens jeg skriver dette så googler jeg meg frem til at sporet (Stavne-Leangenbanen) faktisk ikke er inaktivt som jeg trodde, men fortsatt brukes av linjen R70:Støren - Steinkjer, Dovre- og Nordlandsbanen, som stopper på Lerkendal Stasjon ved SINTEF. Jøss. |
|
Back to top |
|
 |
Duncan Proff
|
Posted: 15.05.2025 12:42 Post subject: |
|
|
På tilskuerhøyden fra 2006-2010 kunne en ungdom ta buss for en 50-lapp fra Meråker, Steinkjer og Meldal osv. med parkering rett utenfor stadion! Enkelt å sende ungene på kamp da! |
|
Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
Posted: 15.05.2025 16:13 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | Har underholdt tanken om hva det ville gjort for tilskuertallet om man åpnet togsporet forbi Lerkendal igjen og plasserte en stasjon der.
.. og mens jeg skriver dette så googler jeg meg frem til at sporet (Stavne-Leangenbanen) faktisk ikke er inaktivt som jeg trodde, men fortsatt brukes av linjen R70:Støren - Steinkjer, Dovre- og Nordlandsbanen, som stopper på Lerkendal Stasjon ved SINTEF. Jøss. |
Det ville vært et flott løft for både stadion og by.
https://trondheim24.no/ny...lerkendal/ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.05.2025 17:37 Post subject: |
|
|
Det er ikke så mange år siden det alltid sto tog til Steinkjer og ventet på Lerkendal stasjon etter kampslutt. Tipper det fantes inntil for rundt 15 år siden. |
|
Back to top |
|
 |
|