|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Montana Veteran

|
Posted: 07.05.2025 13:29 Post subject: |
|
|
Jeg tror at "ekspertene" i tv2 fint kan begynne med å ta en titt på seg selv før de kommer med noen som helst form for kritikk mot andres profesjonalitet. Måten han snakket om Pereira på var milevis verre enn noe av det Pereira noen gang har gjort, Pereira setter han helt sjakk matt. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 07.05.2025 14:08 Post subject: |
|
|
Helt enig, fullstendig bak mål de kommentarene fra Yaw. Ren og skjær mobbing. Dessuten en helt umulig situasjon for Pereira, som har fått masse kritikk for å være for frittalende, og nå gjør TV2 et poeng av at han er mer forsiktig. Ikke akkurat et incentiv for andre spillere å gidde å stille opp for TV2. Her synes jeg Yaw og TV2 skal offentlig beklage seg. Hadde jeg vært spiller hadde ikke jeg tatt meg bryet med å stille opp noe mer i hvert fall. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 07.05.2025 14:42 Post subject: |
|
|
Vil man ha bedre svar, får man stille bedre spørsmål. "Ta oss gjennom det målet" og "hvor deilig var det å vinne?" er liksom ikke journalistikk i verdensklasse. |
|
Back to top |
|
 |
LaughingMyAO Junior
|
Posted: 07.05.2025 15:27 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er helt latterlig, for å være helt ærlig.
Her er det en nobody, som aldri har gjort noe som helst innen fotball som kritiserer en spiller fordi han er for tam i ett intervju..
Mens samme nyhetsstudio skal kjeppjage samme spiller, når han viser den siden av seg.
Jeg er helt enig i Hedon, synes det er kjempegøy.
Realiteten er at han pisser på TV2 noe som er mer enn fortjent! |
|
Back to top |
|
 |
ODN Rutinert
|
Posted: 07.05.2025 15:41 Post subject: |
|
|
Synes ikke det er helt skivebom av Yaw, men det burde ikke komme som noe sjokk at Pereira har blitt langt mer reservert i media over en lengre periode. Han går merkelig hardt ut mot Pereira, men igjen så synes jeg at sistnevnte har gått helt i forsvar grunnet mediebildet som ble dannet av han, og får litt sånn hårsår 12-åring forsvarsmodus vibber av det hele.
Må gå an å komme med noen seriøse og lengre svar, selv om man ønsker å tre frem annerledes i media. Ganske tydelig at han holder hardt igjen og ikke ønsker å gi noe som helst nå. |
|
Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Proff
|
Posted: 07.05.2025 16:58 Post subject: |
|
|
LaughingMyAO wrote: | Her er det en nobody, som aldri har gjort noe som helst innen fotball |
LaughingMyAO wrote: | Hvem er egentlig Yaw Amankwah?? |
Helt enig med deg LMAO, men siden det virker som du ikke vet, så må jeg påpeke at Yaw har en lang karriere som profesjonell fotballspiller bak seg.
Klovn, none the less.. |
|
Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |
 |
«Borussia Dortmund har ikke blitt så avkledd siden striptease ble oppfunnet i Tyskland!» TV3-kommentator Knut Th. Gleditsch da RBK ledet 3-0 i bortekampen høsten 1999.
|
|
 |