View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ståle Veteran
|
Posted: 22.04.2025 12:53 Post subject: |
|
|
Kan vel hende at den "ikke bruk frem til sommeren" klausulen i kontrakten økte noen ti-tall mill i går også. Greit med en påminnelse om viktigheten av at spilleren blir spart. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 22.04.2025 15:28 Post subject: |
|
|
TV2 melder om at Nypan er enig med Aston Villa om de personlige betingelsene. Klubbene fortsatt ikke enige, men forventer å bli det om kort tid.
https://www.tv2.no/sport/.../17666709/ |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 22.04.2025 16:37 Post subject: |
|
|
I og med at det ikke har blitt nevnt før så regner jeg det for ok, men er habiliteten til Arne Nypan vurdert ut på et eller annet tidspunkt? Da tenker jeg at han opptrer i flere roller som styremedlem i Rosenborg Ballklub, far til Sverre og at han fører samtaler med interesserte klubber. Jeg skjønner at disse samtalene ikke er direkte forhandlinger mellom klubbene, men han er i hvert fall en del av sonderinger og forberedelser til forhandlinger. Opplys meg gjerne. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.04.2025 16:41 Post subject: |
|
|
Selvsagt er dette noe de har vurdert. De har også konkludert med at Arne Nypan representerer sønnen 100% i denne saken, og er ikke involvert i avgjørelser som tas av klubben.
Tv2 er forresten til stede på Scandic Helsfyr, så noen har tydeligvis ikke dratt hjem til Trondheim i dag. Tipper det kommer en bekreftelser iløpet av veldig kort tid. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.04.2025 17:59 Post subject: |
|
|
Blir spennende å se om han drar i sommer eller om han blir lånt ut til RBK ut sesongen.
Beste hadde nok vært for alle parter at han fullfører sesongen i RBK. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 22.04.2025 18:36 Post subject: |
|
|
For sin egen del om tanken er spilletid fra dag 1 å få med seg pre-season i sin nye klubb. Mulig vi og kan vær tjent med å gi spilletiden til noen som har lenger horisont hos oss og som ikke er så mye dårligere sportslig sett. |
|
Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 22.04.2025 22:26 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig burde Nypan spille her ut sesongen selv om han nå kanskje blir solgt. Aston Villa har nok ingen ide om å spille med han fra start neste sesong. Nypans utvikling vil helt klart gangne dem om han får fortsette å utvikle seg hos oss ut sesongen |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 22.04.2025 22:36 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | TV2 melder om at Nypan er enig med Aston Villa om de personlige betingelsene. Klubbene fortsatt ikke enige, men forventer å bli det om kort tid.
https://www.tv2.no/sport/.../17666709/ |
Det er akkurat lik lite sant som da VG annonserte at Dronningen var død. Det er bare sensasjonsjag og klikkbate .. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.04.2025 23:28 Post subject: |
|
|
Monchi skal ikke ha møtt Sverre Nypan selv mandag. Men han hadde avtalt et møte med far og rådgiver Arne et par timers tid før avspark.
– Det er ingen hemmelighet at vi var på besøk hos Aston Villa i januar. Men dette var et helt uformelt møte. Et hyggelig «takk for sist», sier Nypan tirsdag.
– Adressa har skrevet at det går mot Villa. Hva kan du si om Sverre og framtida nå?
– Jeg forstår godt at det er mange rykter rundt Sverre. Villa er også en stor og fantastisk bra klubb. Utover det har jeg ingen kommentar, svarer han.
Les mer: Pappa Nypan i møte med Villa-sjefen: - Fantastisk bra klubb
- Jeg fikk beskjed på morgenen om at han kom til å være til stede. Han hadde et tidlig fly hjem etter kampen, så det passet ikke å møtes etterpå. Derfor tok vi det før kampen, sier Nypan.
- Vi satt i resepsjonen på hotellet, så vi forsto at det kom til å bli lagt merke til.
Les mer: Fikk beskjed timer før kampstart
Har senior egentlig bekreftet besøket hos Aston Villa før i dag, da? Verken i mars eller januar ville han uttale seg om hvilke klubber de hadde besøkt - utover det åpenbare at han var gjest hos Manchester City. Ergo vil jeg hevde det er en slags nyhet. |
|
Back to top |
|
 |
|