English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jesper Reitan-Sunde
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 07.01.2025 21:04    Post subject: Reply with quote

Vista la giovanissima età (compirà 19 anni a fine gennaio), moltissimi club europei stanno seguendo Reitan-Sunde, con l'obiettivo di avere un vantaggio sulle concorrenti per assicurarsi le sue prestazioni. Al momento il campionato norvegese è fermo, ma, come appreso in ESCLUSIVA dalla redazione di Numero Diez, nel corso della stagione 2024 molti osservatori di club italiani lo hanno visionato da vicino e lo seguono, sebbene non vi siano ancora situazioni concrete.

Reitan-Sunde brilla al Rosenborg: osservato da club italiani, ma c'è concorrenza estera

Google-oversetteren wrote:
Given his very young age (he will turn 19 at the end of January), many European clubs are following Reitan-Sunde , with the aim of having an advantage over their competitors to secure his services. At the moment the Norwegian championship is at a standstill, but, as learned EXCLUSIVELY by the editorial staff of Numero Diez , during the 2024 season many scouts of Italian clubs have watched him closely and are following him, although there are no concrete situations yet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 29.01.2025 20:59    Post subject: Reply with quote

– Springingen går fint, og alt det der, men så er det å sette ballen i mål. Jeg er jo en offensiv spiller, så det er viktig for oss å sette ballen i mål. Få flere målpoeng. Både målgivende og mål, sier han.

(...)

Slik beskriver RBK-treneren hva han håper 18-åringen skal utvikle seg på.

– Hans timing i presspillet – og dype løp skal bli bedre. Hans kombinasjonsspill når vi har gjennombrudd med to mot en, tre mot to, også videre, skal han bli sterkere, sier Johansson til Nidaros.

Les mer: Dette vil RBK-talentet forbedre: – Selvfølgelig noe jeg har snakket med Alfred om
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 29.01.2025 21:03    Post subject: Reply with quote

Flott å høre en trener som er så spesifikk og grundig når det kommer til å gi tilbakemeldinger og utvikle spillere. Og ikke bare noen som krever mer av spillerne sine uten å være tydelig på hva og hvordan de kan forbedre seg.
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran

PostPosted: 29.01.2025 21:52    Post subject: Reply with quote

Dersom Emil Z og vår unge danske er friske og raske er nok ikke Jesper i start 11. Men vil nok få mange minutter og bli bedre og bedre.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.03.2025 01:47    Post subject: Reply with quote

Etter det Adresseavisen kjenner til er det imidlertid flere klubber som følger med på RBK-talentet. Storklubber fra blant annet England og Nederland skal ha Reitan-Sunde på radaren.

Selv om dagen nødvendigvis ikke er nært forestående, legger ikke Reitan-Sunde skjul på at han én dag ser for seg å steget videre fra RBK.

– Drømmen er kanskje å spille i Premier League. Det er den klart største ligaen når det kommer til interesse, og flere av verdens aller beste klubber spiller der.

Les mer: RBK-kometen forventer et tøffere år
Back to top
skien88
Veteran

PostPosted: 06.03.2025 20:35    Post subject: Reply with quote

Da lurer jeg på hva de klubbene ser i han ?
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 06.03.2025 20:44    Post subject: Reply with quote

Er jo enda ung, og har jo potensiale til å utvikle teknikk, fart og avslutninger etc enda. Tipper han blir bedre i år enn i fjor

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
Per
Proff

PostPosted: 07.03.2025 10:19    Post subject: Reply with quote

Jesper har en enorm løpskapasitet og jobber knallhardt hver kamp. Han er ikke like målfarlig som for eksempel Pål Andre Helland, men han har andre styrker som er viktige for laget.

Han spilte seg til fast plass på laget som 18-åring i en liga som begynner å bli tatt på alvor i europa.

Transfermarket priser han til cirka 18 millioner NOK.

Om han kommer til å herje i Premier League ser jeg ikke helt for meg, men jeg så ikke akkurat for meg at Sørloth skulle bli spiss på Atletico Madrid heller. Mye kan skje de neste 5 årene i Jespers utvikling.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 07.03.2025 11:01    Post subject: Reply with quote

Hvis man ikke klarer å se at JRS har en helt ekstremt løpskapasitet og er en utrolig god presspiller er man rett og slett ignorant. Han er ikke noen finslipt diamant enda, men han er en type spiller lag elsker å ha. Han løper som om han er besatt i 90+ om han får lov. Jeg skjønner veldig godt at lag syns han er interessant.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.04.2025 22:24    Post subject: Reply with quote

Johansson:

– Det som er bra for «Jeppe» er at han kan ha et større fokus på å utvikle seg, og ikke bare måtte gjøre seg klar til neste kamp. Nå kan han jobbe litt mer med de tingene han trenger litt mer fokus på. I fjor opplevde han iblant at det var vanskelig å ha det samme fokuset på trening ettersom han kjente seg sliten etter å ha spilt 90 minutter. Jeg tror han trenger denne perioden han er inne i nå. Så er ikke det ensbetydende med at han kommer til å sitte på benken fremover. Fremtiden får vi se på, men jeg tror den perioden han har hatt nå har vært skikkelig bra for ham. Han har prestert på et høyt nivå i landslagsregi også, sier RBK-treneren.

(...)

– Er det tøffere å stå i en utfordrerposisjon etter å ha vært så mye «inn i varmen» som du var i fjor?

– Både ja og nei. Fotballen går opp og ned, og ambisjonen min er å gjøre det beste jeg kan, så er det opp til Alfred å ta ut laget. Jeg har full forståelse for hvordan det er nå. Jeg må være klar. Plutselig kommer det en skade, og da er målet mitt å være klar til å bidra med det jeg kan.

Les mer: RBK-treneren: – Jeg tror han trenger den perioden han er inne i nå

Litt rart å skrive så lang sak uten å slå fast at leieavtalen med Emil Ceide var utslagsgivende for at Reitan-Sunde ble benket på tampen av sesongen i fjor.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 01.05.2025 12:21    Post subject: Reply with quote

– Egentlig hadde jeg ikke tenkt å ha noe i det hele tatt. Men én dag før russetida startet bestemte jeg meg for å kjøpe russebukse, for ikke å være helt «av».

(...)

– Det blir begrenset. Men vi har kompiser som «styrer på». Jeg trives veldig godt med dem, og håper at de får en fin russefeiring, sier Reitan-Sunde.

– Får du vært med på noe som helst?

– Det hender jeg er med litt sammen med dem etter trening. Men vi vurderer jo nøye når det er lurt å være med, sier han.

Les mer: Stortalentene er russ: - Det gikk ikke
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb