View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Messi Veteran
|
Posted: 18.03.2025 10:12 Post subject: |
|
|
Så han er ikke så stort talent som store deler av formuet trodde.. |
|
Back to top |
|
 |
Duncan Proff
|
Posted: 18.03.2025 10:24 Post subject: |
|
|
Råtalentet kan vel ikke bestrides når han uanfektet spiller en kjempekamp mot Bodø Glimt som 17-åring(?)! Treningstalentet og viljen til å trene for å bli best kan man sikkert stille spørsmål om etter hvert.. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 18.03.2025 10:25 Post subject: |
|
|
Alfred hadde tydeligvis troa da han fikk starte mot Glimt i fjor.
Av og til mistenker jeg at du er Rune Bratseth. Bare fordi du var 24 da du fikk sjansen på toppnivå, er det usaklig å hate unge forsvarsspillere. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 24.03.2025 18:27 Post subject: |
|
|
Jeg liker når unge spillere gjør det bra. Men noen ganger så er ikke "den unge spilleren" så god som omgivelsene skal ha det til, å det gjelder flere enn Volden. Hadde Volden vært så god som forumet her inne mener, så hadde han spilt for en topp 5 liga klubb nå. Men noen spillere trenger tid, sånn som Bratseth og f.eks nå Torbjørn Heggem, og det synes jeg er bra, det også. Jeg tror Volden nå er tjent med å se en alternativ vei til toppen, for sånn som RBK er rigget nå, så tror jeg veien er litt for lang, for å få utvikling. |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 25.03.2025 08:50 Post subject: |
|
|
Herregud, jeg savner mute-funksjonen til rusk |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 25.03.2025 15:24 Post subject: |
|
|
Volden blir bedre med mer erfaring, mer muskler og bevisst utviklingstrening. Men gutten må få tid på seg, og om et par år kan han nok fort være et bra alternativ til startplass i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.04.2025 21:42 Post subject: |
|
|
Johansson i Papir-Adressa i morgen:
– Utvikling er ikke alltid er lineær. Han hadde flott utvikling, men nå er han satt tilbake litt. Nå må han finne kontinuitet i trening og komme seg opp på et nivå der han er med å konkurrerer skikkelig.
Volden virker å være helt enig i vurderingen.
– Jeg må trene fullt over lengre tid før jeg i det hele tatt er med i praten, det skulle bare mangle. Det er tøff konkurranse, men jeg vet selv hva jeg har å by på. Vi får bare ta dag for dag, så ser vi hvem som blir valgt. |
|
Back to top |
|
 |
|