View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 20.12.2024 19:49 Post subject: Toppserien 2025 |
|
|
Jensen er utdannet advokat med fast jobb i firmaet Schjødt og skal ha fått beskjed om at årsaken var at [Lyn] ønsker å øke antall treninger på dagtid, og ville prioritere andre spillere.
Hun har sett planen for sesongoppkjøringen, som viser to fotballtreninger i uken på dagtid, og stusser på strategien:
– I hvert fall når de ikke har tenkt å lønne spillerne på en måte som forsvarer to økter med fotball på dagtid i uken, sier hun.
Les mer: Reagerer på klubbens «proffdager»: – Ikke profesjonalisering i mine øyne |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2025 21:56 Post subject: |
|
|
Totalt skal TV 2 sende 23 kamper på lineære kanaler i løpet av sesongens 14 første serierunder.
(...)
I vår sendes også tre kamper på hovedkanalen TV 2 Direkte. Nytt av året er at TV 2 overtar alle kampene, der NRK tidligere har hatt en kamp hver runde.
Les mer: Slik sendes Toppserien på TV 2 i 2025
Hadde ikke fått med meg at NRK var ute av bildet. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.03.2025 18:53 Post subject: |
|
|
Med en stadig voksende supporterkultur rundt Branns kvinnelag ligger alt til rette for en elektrisk stemning når kampen sparkes i gang søndag kl. 18.00. Salget har tatt seg opp og Brann selger nå 1000 billetter hver dag.
Les mer: Stort billettsalg før stadionpremiere på søndag
TV2 tipper RBK på 4. plass. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.04.2025 22:17 Post subject: |
|
|
Lørdag kommer Rosenborg på besøk til Aka Arena. For Hønefoss-spiller Kristin Sandstad Gumaer (23) blir det et spesielt gjensyn.
– Det kan du trygt si. Jeg var fire år i systemet til Trondheims Ørn/Rosenborg, men fikk bare en sesong på RBK 2. Jeg ble vraket med beskjed om at de ikke kom til å satse på meg på A-laget. De sa jeg ikke var god nok. Det var en veldig tøff melding å få, sier Kristin til Ringerikes Blad.
Til tross for den beskjeden vurderte hun aldri å gi seg eller trappe ned fotballen.
– Nei, snarere tvert imot. Det gikk en faen i meg. Jeg skulle vise dem. Så gikk ferden til Øvrevoll/Hosle og deretter HBK, sier Kristin.
Les mer: Kristin (23) var 19 år da hun fikk den tunge beskjeden: – Det gikk en faen i meg |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.04.2025 17:19 Post subject: |
|
|
Rosenborg slapp med skrekken, og vant 3–2 borte mot Hønefoss.
Etter kampen fyrer RBK-trener Robin Shroot løs mot baneforholdene på Ringerike.
– Jeg er ekstremt skuffet over at vi i Norge må se brannvesenet på banen som vanner banen før en kamp på toppnivå, sier briten til TV 2, og legger til:
– Hvis ikke stadionet som holder kamper på toppnivå, er ordentlig utstyrt med sprinklere som fungerer, da må kampen spilles på et sted hvor sprinklerne fungerer. Flytt kampen til Nadderud eller Intility, hvor sprinklerne funker. Det er uakseptabelt at vi i 2025, når vi snakker om likestilling, at kampen blir spilt på en stadion hvor vannsystemet ikke fungerer.
Les mer: RBK-treneren med tirade: – Uakseptabelt |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 16.04.2025 19:53 Post subject: |
|
|
Imponerende 2-0 seier i dag mot Vålerenga. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.04.2025 11:35 Post subject: |
|
|
Både Lexerød og Ho er tydelige på at de er lei «amatørtilstander» på øverste nivå i norsk fotball og ber NFF ta grep.
– Forbundet må sørge for at reglene er klare og like for alle. Hvis man ikke følger dem, må det få konsekvenser, sier Ho og trekker frem blant annet bøter som en mulighet.
Vålerenga-treneren går enda lenger i sin oppfordring til NFF.
– Vi må få en serie hvor klubbene har ting på stell. Skal vi få en profesjonell, god liga, så må det stilles krav til klubbene. sier han.
Les mer: Vil kaste ut klubber fra Toppserien |
|
Back to top |
|
 |
|