English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Emil Konradsen Ceïde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 55, 56, 57  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Habilos
Senior

PostPosted: 23.09.2024 09:56    Post subject: Reply with quote

Tipper opsjonen på Ceide blir løst inn når man selger Nypan. De andre tror jeg er rene formaliteter, ala Nemčík sin.
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran

PostPosted: 23.09.2024 10:23    Post subject: Reply with quote

Håper vi klare å skrape sammen de 15 millionene når den dag kommer. Alt annet vil være å spare seg til fant. Her har vi fort en 100 millionersmann om han fortsetter på dette nivået!
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 23.09.2024 10:52    Post subject: Reply with quote

Habilos wrote:
Tipper opsjonen på Ceide blir løst inn når man selger Nypan. De andre tror jeg er rene formaliteter, ala Nemčík sin.

Nemcik sin opsjon er allerede utløst. Når det gjelder Sahsah tipper jeg det kommer mest an på om spilleren selv vil bli eller ikke
Habilos
Senior

PostPosted: 23.09.2024 11:01    Post subject: Reply with quote

Jeg siktet til at den opsjonen var en ren formalitet å utløse for oss. At det var intensjonen å utløse den helt fra starten av.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 23.09.2024 11:16    Post subject: Reply with quote

Å ja, misforstod litt. Ja tipper Sahsah sin opsjon er en formalitet men tror samtidig det sitter lenger inne for ham å signere for RBK permanent enn det gjorde for Nemcik - all den tid det sikkert vil være interesse fra Danmark dersom han gjør det bra hos oss.

Når det gjelder Zeidan foreligger det såvidt jeg har sett motstridende rapporter om at det foreligger en opsjon samtidig som at Malmø gjerne vil ha ham tilbake i godt slag. Usikker på hva som er fasit her og hvor stor kjøpsopsjonen isåfall er.
Duncan
Proff

PostPosted: 23.09.2024 13:27    Post subject: Reply with quote

RBK opplyste selv at det var en opsjon i avtalen, så akkurat det skal være ganske sikkert.
Back to top
Gofoten
Proff

PostPosted: 23.09.2024 22:09    Post subject: Reply with quote

Emil Ceide kan velge å takke nei til kontrakts forslaget til Rbk selv om Rbk har opsjon på kjøp.

Om han fortsetter å prestere på høyt nivå så vil det komme større klubber som kan tilby Rbk lønn ×5.

Håper derfor Rbk signerer han før det evt skjer

Last edited by Gofoten on 24.09.2024 18:00; edited 1 time in total
Back to top
thomas_katt
Proff

PostPosted: 24.09.2024 07:10    Post subject: Reply with quote

Samtidig har han vært ute, i kulden, og kommet hjem til familien og begynt å spille bra igjen. Er ikke sikkert han har det så travelt, så lenge han føler han blir bedre av å være her. Tror han vil ta ei lønn godt under markedspris. Om han spiller som nå vet han jo selv at han alltids kan bli solgt senere, når han vil selv 🙂

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
Ellepo
Proff

PostPosted: 24.09.2024 08:41    Post subject: Reply with quote

Tror ikke Emil Ceide har kjempehastverk med å komme tilbake til en usikker tilværelse ute på kontinentet. Tror han er godt fornøyd med å være hjemme med familie og kjenne på sportslig fremgang. Har vi råd til å løse ut opsjonen, så tror jeg han går med på det. Så får vi bare håpe fremgangen fortsetter, så vi kan selge han for "fæmhoinner milliona" til en klubb som faktisk har lyst til å bruke han.
Back to top
Duncan
Proff

PostPosted: 24.09.2024 18:55    Post subject: Reply with quote

Så lenge utkjøpsklausulen hans ligger mye lavere enn markedsverdien ved fortsatt storspill hos oss er det tjenesteforsømmelse å ikke utløse den selv om den ligger på 15-20 millioner. "Å spare seg til fant" er vel et ordtak som folkene på Brakka kan ha i bakhodet her!
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 14:54    Post subject: Reply with quote

Veldig enfotet spiller, klarer og vende av enkelte spillere, har godt overblikk, fortsatt uferdig i potensialet. Hadde høyere forventinger hva han kunne bidra med i drible seg forbi motspillere som har vært under parti (?). Klarer ikke å dra av mer enn en spiller for angripet renner ut. 6/10 sålangt, mest pga assistene.

Last edited by mirar on 04.11.2024 15:25; edited 1 time in total
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 15:05    Post subject: Reply with quote

Jeg så han starta i bakrom i alle fall en gang i går. Det syns jeg oppriktig er et steg fremover. Han har vel vært litt skada nylig, så det kan tenkes at det spiller en rolle og. Årets SIF er ikke det letteste laget å glitre mot heller.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 15:13    Post subject: Reply with quote

Det jobbes først med å få han hele 2025 sesongen, et godt alternativ er å hente han permanent. Tror vi fort må ut med 15 mill, og jeg vet klubben ser etter midtbanespillere. Tagseth drar nå og det er sannsynlig at Nypan drar i januar. Mener helt klart at E.Ceide er den spilleren som har vært med å snu rbk-skuta fra sommer. Ser hvor mye hensyn de andre lagene må ta når han er på banen. Ser på trening hvor mye de andre sliter med å ta fra han ballen. Får mye frispark der også, så er det er bare å tenke seg hvrodan det er for motstandere som ikke kjenner han like godt.
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 16:10    Post subject: Reply with quote

Dette er jo en spiller vi må beholde. Han har en x-faktor som vi trenger, og er generelt en spiller som passer i et moderne lag. Men ja, han må naturligvis utvikle seg videre.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 17:59    Post subject: Reply with quote

Fortvilet å se alle de svakt utnyttede overgangsmulighetene i går. Virker som han har vanskelig for å fokusere både på å ha kontroll på kula samt å ha full oversikt over lendet og mulighetene foran seg. Usikker på om valg/vurderinger er så lett å utvikle seg på.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 04.11.2024 20:14    Post subject: Reply with quote

Han hadde to meget gode forsøk i går, men må stille inn siktet litt bedre. Kunne fort avgjort kampen for oss med litt stang inn.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 22:22    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Mener helt klart at E.Ceide er den spilleren som har vært med å snu rbk-skuta fra sommer. Ser hvor mye hensyn de andre lagene må ta når han er på banen.

Dette er sant. Selv om han fortsatt har mye å gå, ser man at han strekker motstanderne og skaper voldsomt med rom for de som spiller sentralt.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 04.11.2024 22:37    Post subject: Reply with quote

Enig i den. Han fikk spille 1 mot 1 i en kamp, nå er det alltid minst en mann i sikring når ballen når ut til han.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.11.2024 22:40    Post subject: Reply with quote

- Kan det allerede i vinter bli avklart om du fortsetter i Rosenborg når leieavtalen går ut 30. juni?

- Det er ikke noe som jeg har tenkt på. Jeg er her på lån fram til høsten. Jeg tar hver dag og hver uke som de kommer. Så får vi se hva som skjer.

Les mer: - Vi er et godt fotballag
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 11.11.2024 08:28    Post subject: Reply with quote

Hva har skjedd med Emil de siste kampene. Blir sikkert passet på litt mer, men det skjer da ingenting rundt han lenger føler jeg.
Skaper nesten null og niks.
Han må slutte med de såledragningene han driver med hele tiden og være mer direkte. Dribler seg inn i forsvarer omtrent hver gang.
Habilos
Senior

PostPosted: 11.11.2024 08:53    Post subject: Reply with quote

Jeg har registrert det samme, og gjetter på at det henger sammen med at han holder på å lære seg spillestilen og prinsippene til Alfred. Ikke unaturlig at det blir litt seigere en periode. Tipper det løsner til gangs neste sesong.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 11.11.2024 09:08    Post subject: Reply with quote

Han er akkurat som han var før han dro til Italia: Masse x-faktor og potensiale, men en del slurv og feilvalg. Man ser jo hvorfor han ikke lyktes i Serie A. Håper og tror AJ kan slipe det til gjennom vinteren.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 11.11.2024 09:22    Post subject: Reply with quote

Jeg tror han savner å spille med Holm. Virka som at de hadde bygd opp noen gode relasjoner. Vanskeligere å spille med Sæter og Holte som spiss.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 11.11.2024 09:26    Post subject: Reply with quote

Jeg kjøper både at han skal lære seg spillestil og at han faktisk kan være sliten men han har jo ikke blitt litt bedre på det han var dårlig på før han dro. Er alt for lite direkte, dribler seg inn i problemer. Tar feil valg alt for ofte. Alfred har mye å jobbe med her, men er han verdt 10-15 mill? Jaggu ikke sikker lenger
robbie
Veteran

PostPosted: 11.11.2024 09:32    Post subject: Reply with quote

At Ceide har blitt dårligere de siste kampene tror jeg har å gjøre med at motstanderne tar mere hensyn til han. Dette er noe som bidrar til at Broholm får rom til å vandre innover.

Men på sikt har jeg mere tro på Sahsah enn på Ceide som venstreving, om de teoretisk sett begge skulle være tilgjengelige og aktuelle for permanent overgang.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 55, 56, 57  Next
Page 56 of 57

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb