English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 545, 546, 547  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
marco83
Senior

PostPosted: 01.09.2024 20:58    Post subject: Reply with quote

Tengstedt scoret i dag mot Verona på straffe
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran

PostPosted: 04.09.2024 20:08    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/i...mesterskap

Reka mener at han og Frigård bør bli sjef for Landslaget
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 04.09.2024 20:44    Post subject: Reply with quote

Enig med de, tror de hadde passet bra.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 04.09.2024 21:52    Post subject: Reply with quote

Basert på hva? Middelmådige resultater de siste 14 årene?
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 04.09.2024 22:40    Post subject: Reply with quote

Sklir jo rett inn i den middelmådige fotballen Norge spiller... landslag er landslag... fungerer nok greit nok det.
Hodor
Veteran

PostPosted: 04.09.2024 23:13    Post subject: Reply with quote

Med resultatene til Reka og Frigård er det ikke rart om NFF ansetter dem. De elsker jo middelmådighet og ansette gamle helter
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 04.09.2024 23:32    Post subject: Reply with quote

Nå tror jeg at spillestilen til Rekdal egner seg bedre for landslagsfotball enn klubbfotball. Spillergruppen passer sikkert også bedre for 3-5-2.

Når det er sagt skal jeg garantere at du finner hundrevis av mere kvalifiserte trenere om du gidder å lete.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 05.09.2024 10:12    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Rekdal har de egenskapene som skal til for å få oss til mesterskap. Det viktigste er at han ikke er opptatt av å spille "fin fotball", men av å vinne.

Kan jo hende jeg tar feil. Men hadde bytta ut Solbakken på dagen om jeg hadde fått velge.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.09.2024 10:19    Post subject: Reply with quote

Han har jo verken spilt fint eller vunnet på 15 år. Hvor mange ganger skal man forsøke å sparke liv i denne døde hesten?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedning
Legende

PostPosted: 05.09.2024 12:47    Post subject: Reply with quote

Snakker du om Rekdal eller landslaget nå? Wink
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 05.09.2024 12:48    Post subject: Reply with quote

Minus og minus blir ikke pluss i alle sammenhenger Wink
Back to top
Rallepus
Veteran

PostPosted: 05.09.2024 15:26    Post subject: Reply with quote

Ifølge mange er tydeligvis Rekdal den eneste treneren i verden som liker å vinne.
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 05.09.2024 15:32    Post subject: Reply with quote

Etter å ha fått ganske gode innblikk i Rekdals kommunikasjonsstil og -evner under perioden hans har har jeg veldig liten tiltro til han som trener i fremtiden.
Hedning
Legende

PostPosted: 05.09.2024 20:41    Post subject: Reply with quote

Rallepus wrote:
Ifølge mange er tydeligvis Rekdal den eneste treneren i verden som liker å vinne.

Nei men han skjønner nok i hvert fall at hvis Norge skal vinne fotballkamper så kan vi ikke spille oss ut med elendige forsvarsspillere.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.09.2024 22:16    Post subject: Reply with quote

Stefano Vecchia har inte spelat på nästan fem månader. Ryggproblem gör att Malmö FF-stjärnan inte kan träna med laget.

- Det är jävligt trist för honom och för oss, säger MFF-tränaren Henrik Rydström.

Läs mera: Rydströms dystra Vecchia-besked: "Det är en jävla missräkning"

Reginiussen selger huset.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
robbie
Veteran

PostPosted: 06.09.2024 11:16    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Nei men han skjønner nok i hvert fall at hvis Norge skal vinne fotballkamper så kan vi ikke spille oss ut med elendige forsvarsspillere.

Jeg synes det er bemerkelig hvordan fotballfilosofien din er så markant annerledes i denne tråden sammenlignet med Rosenborg-trådene.

Jeg vil ikke kalle hverken Ajer eller Østigård "elendige forsvarsspillere". De holder kanskje ikke Bratseth eller Hoftun-nivå. Men det er gode fotballspillere som spiller på høyt nivå.

Jeg vet ikke hva som skal til for å få det beste ut av Ødegård og Haaland. Men en ting er sikkert - det er at svaret er ikke mere pælming!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 06.09.2024 11:25    Post subject: Reply with quote

Hehe, det farges nok av at interessen min for landslaget er svært lav. Så det er ikke 100% seriøst når jeg uttaler meg om det.

Finnes nok helt klart bedre kandidater til trenerjobben enn Rekdal. Men står ved at jeg heller hadde latt Rekdal prøve seg enn å fortsette med Solbakken, som allerede har bevist at han er udugelig i jobben.

Står også for at Ajer og Østigård er elendige, det har de bevist gang på gang.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 06.09.2024 11:45    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Thomas Frank er helt enig i det siste poenget ditt. Men hva vet han?
Back to top
eksilbaill
Junior

PostPosted: 06.09.2024 12:01    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Stefano Vecchia har inte spelat på nästan fem månader. Ryggproblem gör att Malmö FF-stjärnan inte kan träna med laget.

- Det är jävligt trist för honom och för oss, säger MFF-tränaren Henrik Rydström.

Interessant å se at Vecchias skadeproblemer ikke forduftet så fort han forlot oss. Virker som om en del her inne mener at det bare er i RBK at spillere sliter med skader.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 06.09.2024 18:49    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Jeg tror ikke Thomas Frank er helt enig i det siste poenget ditt. Men hva vet han?

Jeg har jo bare sett de på landslaget, under den treneren vi har nå. Og jeg snakker kun om prestasjonene deres der. Så siste 20 minuttene i dag og selv de sikkert må få skryt for at motstander ikke klarte å score med sånn 200 pasninger og 20% ballbesittelse, så var det ikke akkurat noen fryd å se Østigård stå å slå langballer utover langsiden og rett til keeper gang på gang. Evner ikke langballer, og evner ikke ta med seg ballen forbi pressledd.

Så har vi Sander Berge som ikke har slått en kreativ pasning i hele sitt liv. Og Aron Dønnum på vingen, ingen kommentar nødvendig.
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 07.09.2024 15:16    Post subject: Reply with quote

Lustig spiller nå kamp for Celtic legends på Old Trafford.

- Torgeir Børven
Back to top
Der Kaiser
Rutinert

PostPosted: 07.09.2024 16:31    Post subject: Reply with quote

For en strålende spiller han var for oss. To seriegull og knappe 30 kamper i Europa. Åtte seriegull og cupgull for Celtic etterpå. Kanonkarriere.
Rånny
Legende

PostPosted: 07.09.2024 21:32    Post subject: Reply with quote

Aldri har noen tjent så gode penger på høyrebacker som RBK gjorde i den perioden. Stoor, Lustig og Gamboa.

- Torgeir Børven
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 07.09.2024 23:42    Post subject: Reply with quote

Lustig dro som bosman. Men sett opp mot kvalitetene så fikk man godt betalt for Stoor og Gamboa. Mens man ikke klarte å utnytte det fulle potensialet til Lustig.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.09.2024 20:29    Post subject: Reply with quote

2013 var Rade Prica i slutet av sitt kontrakt medRosenborg. Flera klubbar i MLS i USA hade hört av sig. Det fanns även intresse från Skandinavien och Mexico. När Maccabi Tel Aviv hörde av sig till Rade var det oväntat och inte särskilt lockande till en början.

– Min första tanke var att jag aldrig tänkte flytta till Israel. ”Är det inte krig där?” När jag berättade för min fru att de hade hört av sig tänkte hon samma, ”fasen, det låter inte lockande.”

Han fortsätter

– Men så gjorde man research och deras sportchef Jordi Cruijff sa till mig att åka ner och se hur det är innan du tar ett beslut. De lät mig att komma dit och jag fick en positiv bild av det. Det blev ett beslut som jag inte ångrar idag. Jag trivdes fantastiskt bra därnere.

(...)

När det går bra blir du älskad i Maccabi. Men när det går dåligt, då ser fansen till att du ska veta om det. Under Rades två år hos klubben fick han bara uppleva den sidan som älskar sina spelare. Klubben hade inte vunnit på tio raka år innan hans ankomst. Under sina två år hos klubben vann han två ligaguld och ett cupguld. I hans andra säsong storspelade han i finalen av Israeliska cupen och gjorde hattrick mot Hapoel Beer Sheva, samma lag som han gjorde sin debut mot.

(...)

– Jag är glad att ha fått uppleva en ny kultur. Det var mycket nytt som man fick se och kommer vara evigt tacksam för den kärleken man fick av klubben. Nånstans så ser jag mitt avslut karriärmässigt där. Min avtackning kom när jag avslutade med hattricket i cupfinalen innan jag flyttade hem till Sverige. Visst, jag spelade ett halvår till i Helsingborg och åkte sen tillbaka till Israel. Avslutade sen karriären hos Landskrona BoIS. Nånstans fick jag ändå mitt avslut i Maccabi.

Läs mera: Ögonblicket: Första svensken i Israel: ”Ett beslut jag inte ångrar”
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 545, 546, 547  Next
Page 546 of 547

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb