View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kom_igjen_troillan Rutinert
|
Posted: 05.09.2024 07:41 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Jeg tror oppriktig at han bidrar veldig mye i garderoben. |
Jepp, det forteller Noah i episoden SkyBar Lerkendal også, at Rasmus er kapteinen på det sosiale laget. Herlig å se en spiller som ikke får spille som elsker klubben og laget så høyt _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE |
|
Back to top |
|
|
Hedning Legende
|
Posted: 05.09.2024 09:10 Post subject: |
|
|
Ståle wrote: | Siste episode forsterker virkelig inntrykket av at Sandberg er hentet inn minst like mye som «hype-man» som 2. keeper |
Genialt at ingen har tenkt på dette før. Er jo perfekt å gi andrekeeper litt mer å gjøre. |
|
Back to top |
|
|
Danserud Rutinert
|
Posted: 05.09.2024 09:29 Post subject: |
|
|
Sandberg er jo den eneste som henger med på tempoet til Noah ut på banen for å feire 2-1-scoringa til Tagseth. Ser for meg ut som han er blant de aller ivrigste på det meste av feiringer. Herlig type! |
|
Back to top |
|
|
machiavelli Veteran
|
Posted: 05.09.2024 22:07 Post subject: |
|
|
Sett de to siste episodene. God stemning, jeg liker det!
Enig med kommentarene om Sandberg. Virker som en positiv karakter inn i gruppa. |
|
Back to top |
|
|
RbkUrge Veteran
|
Posted: 06.09.2024 13:34 Post subject: |
|
|
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke orker å se Innsiden i perioder det går dårlig. Trenger liksom ikke å påminnes elendigheten. Men veldig fornøyelig å nå ha sett de to siste episodene. Topp kvalitet og underholdning! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
|
|