English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Solli
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 83, 84, 85  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Raem
Senior

PostPosted: 19.03.2007 16:05    Post subject: Reply with quote

Har egentlig litt sansen for Solli jeg... kanskje ikke den beste spilleren men en allround god squad player. Kan bekle flere roller og er god å ha som backup ved skader, suspesjoner ol.... At han styrker Brann er det liten tvil om, uavhengig om han figurerer i startelveren eller ikke... Bred stall er viktig, og dernes er spillere som kan bekle flere roller viktig...

Synes den etterhvert veldige hetsinga av Solli som person er høyst unødvendig...Med mindre man kjenner Solli synes jeg man skal holde seg for god til kritisere personen. Å ta utgangspunkt i media for å uttale seg om personlighet er like latterlig uansett hva det gjelder..

Og at Brakka ikke har rent mel i posen er det vel heller liten tvil om... Det sviende underskuddet fra ifjor skal man ikke stikke under en stol... Ikke rart de er hypp på å selge unna for å dekke det.... Med tanke på stigende billettpriser/høyere antall på kampene begynner man nesten å lure på hva de bruker alle pengene på... At de ennå(en mnd før seriestart) mangler signaturen på 8 spillere(hvor kontrakten går ut etter sesongen) hvorav ihvertfall 3 er nøkkelspillere er bekymringsverdig spørr du meg....

De fleste skriver nok under, men jeg kan garantere dere at de fleste om ikke alle tar en Iversen og drøyer med å skriveunder til de har fått presset prisen opp.. Hvis jeg hadde jobbet i en bedrift og fått vite at kollegaen min tjente 4 ganger så mye som meg så skal jeg love deg jeg hadde utnyttet det til det fulleste ved neste lønnsforhandling.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vemundo
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 18:00    Post subject: Reply with quote

Jeg har heller aldri hatt noe i mot Solli, den sportslige motgangen han har hatt i RBK har nok vært minst like frustrerende for ham som for supporterne. Han kunne godt ha blitt i RBK for min del og vært backup på et par plasser. Han kunne spart seg den siste utblåsningen i media, enten han har rett eller ikke virker det bare surmaget. Har aldri brydd meg noe om DJ-faktoren eller fargen på skoa, det virker som de fleste fotballspillere som er på landslaget før de fyller 25 har et noe spesielt selvbilde.

Over til et par andre ting Raem nevner.

Hvis de fleste spillerne i RBK mener de er like mye verdt som Iversen, så er de jo i sin fulle rett til å finne ut av det ved å la være å skrive ny kontrakt. Muligens er det det som foregår, samtidig som RBK nok ønsker å vise at de også stiller krav. Bekymringsverdig? Kanskje, men jeg tror det hadde vært mer bekymringsverdig om RBK faktisk lot seg presse til å gi alle det som agenten deres mener de kan få klemt ut av klubben.

Siden jeg som supporter bruker mine penger på klubben, og disse pengene igjen er med på å drive klubben og betale lønna til spillerne, vil jeg gjerne at den som forhandler kontrakter på vegne av RBK bruker disse pengene med vett. Det kan godt være en knallhard person, det er vel ingen tvil om at alle spillerne i RBK tjener godt nok uansett. Hmm, Gerd Liv Valla er vel arbeidsledig nå, der har vi den nye sportssjefen.

Poenget er at RBK må finne ut selv hvor mye de synes en spiller er verdt. Om spilleren ikke godtar det klubben er villig til å gi så er det ikke mer å gjøre med det. Sannsynligheten for at andre er villig til å gi den samme spilleren noe særlig mer er ikke så stor for de fleste av spillerne til RBK. Tror du Solli gikk noe særlig opp i lønn når han flyttet til Bergen?

Jeg forstår ikke hva som er så problematisk med at RBK er en profesjonell fotballklubb med inntekter og utgifter hvor salg og kjøp av spillere inngår i totalen. På hvilken måte gjør det at de ikke har rent mel i posen? Slik drives fotballklubber over hele verden, og RBK er sannsynligvis en av de minst kyniske du kan komme til på dette sportslige nivået. Jeg finner det totalt usannsynlig at de skulle lure Solli på noen som helst måte, de hadde da ingenting å tjene på det slik situasjonen var.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 18:37    Post subject: Reply with quote

Hvis Rosenborg hadde vært kyniske i forhold til Solli ville han fått en tupp i rævva for lenge siden, slik som Eguren fikk.
Strand
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 19:01    Post subject: Reply with quote

Han spiller ikke her lenger, trenger vi denne tråden da?
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 19:07    Post subject: Reply with quote

næ. alle er jo egentlig fornøyde her. rbk er kvitt solli. solli er kvitt rbk. vi har konan på kanten og tettey som indreløper. solli gjorde en grei jobb i 03-sesongen, men det var alt.....trondheim er kvitt en rævva DJ....
Back to top
simonfcb
Proff

PostPosted: 19.03.2007 19:10    Post subject: Reply with quote

Som Knerten_10 så pent sier det i Pratetråden:

knerten_10 wrote:
Synes forresten det er mange kjedelige diskusjoner på forumet for tiden. Alt vrøvelet om Solli, at dere gidder. Han har stukket fra RBK, thats it.

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.03.2007 19:20    Post subject: Reply with quote

Hva er det med dette tullet å faktisk klage på at folk diskuterer en sak som ikke er interessant for en? Da får man heller drite i å lese det og finne seg noe annet å gjøre.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 20:12    Post subject: Reply with quote

simonfcb wrote:
Som Knerten_10 så pent sier det i Pratetråden:

knerten_10 wrote:
Synes forresten det er mange kjedelige diskusjoner på forumet for tiden. Alt vrøvelet om Solli, at dere gidder. Han har stukket fra RBK, thats it.

Hva annet skal vi diskutere? Kakeoppskrifter? Eller strikkemønstre?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Erik
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 21:27    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Jan Gunnar er sikkert glad i påskeegg han også, tror dere ikke?

Det er fint du passer på at vi holder oss til emnet. Wink
Tipper Helstad og Solli foretrekker hverandre. Hårgele og sexy undertøy i egget.

Gleder meg til å komme hjem til mor å få påske egg.

Last edited by Erik on 19.03.2007 22:17; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 19.03.2007 22:11    Post subject: Reply with quote

Sa bare meningen min attach, om at jeg savner mer interessante diskusjoner. Klaget ikke på at folk diskuterte noe jeg ikke var interessert i, sa bare at jeg ikke skjønner hvorfor alle gidder å diskutere en ræva spiller som endelig har stukket av.
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 19.03.2007 22:35    Post subject: Reply with quote

Begynner å lese meg lei på folk som driver å beskytter Solli og blir personlig fornærma på hans vegne.
Jeg, for en, har ALDRI likt Solli! Og 80% av det går på han som person. Jada, folk sier man skal ikke dømme fotballspillere på person, men på ferdigheter. Tull! Selvsagt er jeg opptatt av hva slags typer RBK-spillerne er. De representerer jo klubben min!
På meg virker DJ2G som en latterlig fyr. En liten bondetamp som gjør alt for å vise seg fram (men ikke på banen) ; så forbanna "jolly" og askeladden-aktig hele tida ; rød i trynet ; står å henger utenfor Lerkendal på kampdag og later som at han venter på noen eller ringer i telefonen, når de andre spillerne haster inn i garderoben (bare for å "vise" seg frem for småjentene, kanskje noen tilogmed spør om autografen? (ingen gjorde det)) ; hiver seg på SMS-bølgen og sendte sjekkemeldinger til Pia Haraldsen i sin tid, med setninger som "jeg føler meg litt som askeladden som skal prøve å vinne prinsessa ;)kozklemz". Holdt på å le meg ihjel da Pia og hun andre gikk ut med dette i media ; har ei latterlig dårlig MySpace side ; klippet seg hver andre uke på H2 Byhaven og stod en halvtime før og etter klipp og "henger" for å, ja, vise seg fram. Gjerne med Helstad på slep som alltid ville være med å "se på" når JGS klippa seg. (kjæresten min var frisør på H2 før) Nå kan radarparet fortsette med dette i Bergen ; går rundt å kaller seg DJ (jaja, alle trenger en hobby) ; rægge rundt i oppråna Golf ; alltid (eller ofte) hatt noen helt forjævlige 'moderne' frisyrer ; grønn-skoene ; alltid den som skal vise frem disse triksene sine når han får ett videokamera på seg (greit at du kan å trikse, prøv heller å imponere med godt spill på banen) ; bortskjemt sutrekopp som ikke har fortjent all spilletida han har fått ; ikke minst, gjort det stort sett rimelig dårlig i RBK-drakta (bortsett fra denne cupfinalen da).. Lista er lang og det er sikkert mye mer som har irritert meg med ham de siste årene som jeg ikke kommer på i farten. Også denne sytinga i det siste.. jeg må le, "brikke i et spill" my ass
Greit, greit. Veldig usaklig dette, men dette er mitt syn på fyren.. Blås dere opp så mye dere vil, Solli-elskere.

Eller, jeg kan si det sånn:
Takk for innsatsen, lykke til i Brann!

Nice to see ya, wouldn't wanna be ya..

Må vel være lov å hetse Brann-spillere på et Rosenborg-forum! Razz RBK
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 19.03.2007 22:39    Post subject: Reply with quote

Hehe, sykt artig innlegg! Hvis alle de neste innleggene i Solli-tråden blir like artig, skal jeg frivillig krype til korset.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 22:42    Post subject: Reply with quote

Good Apollo er den beste posteren på dette forumet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.03.2007 22:44    Post subject: Reply with quote

Hehe, ja, det var faktisk imponerende at han klarte å ramse opp alt det der - og med den flyten.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 19.03.2007 22:47    Post subject: Reply with quote

Likte dette best:

Good Apollo wrote:
PÃ¥ meg virker DJ2G som en latterlig fyr.

Elsker at man kaller han DJ2G. Da høres han bare enda mer tåpelig enn han er fra før (og det skal mye til). Sorry hvis det innlegget mitt på Pratetråden virket sutrete, var bare litt frustrert akkurat da, men har nå funnet igjen humøret. Takk, Good Apollo. Utrolig at du klarte å skrive så mye dritt (det verste er at alt sikkert stemmer) om vår kjære Brann-spiller.
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 19.03.2007 22:54    Post subject: Reply with quote

hehe. jo, takk. Var en smule usikker på om det var å gå litt over streken, men what the hell.. Hvor ellers å ytre sitt avsky enn på et internett-forum? Og nå er han jo Brann-spiller, så hvem bryr seg?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.03.2007 22:55    Post subject: Reply with quote

Det kommer nok en gretten gubbe med en skyllebøtte i morgen, skal du se. Wink
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 22:56    Post subject: Reply with quote

Et fint, og avsluttende poeng.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.03.2007 23:00    Post subject: Reply with quote

Hvor kommer DJ2G fra forresten? La meg sjekke igjen.. Jan Gunnar Solli.. Kommer til èn G der. Guttenes Gunnar? Grandmaster Gunnar? Gunnar Grønnsko? Golden Gunnar?
Johnny W
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 23:26    Post subject: Reply with quote

J2. Disc Jockey Jan Gunnar. Etter måneder med intens grubling er det det mest sannsynlige jeg har kommet fram til.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 23:29    Post subject: Reply with quote

Den høres faktisk fornuftig ut ja.
Henri
Legende

PostPosted: 19.03.2007 23:29    Post subject: Reply with quote

Vi skal ikke utelukke at han ikke kan stave sitt eget navn heller (å nei, nå får jeg en haug med innlegg om at jeg mobber Solli - vær så snill, ikke gidd. Jeg svarer ikke uansett).
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 19.03.2007 23:31    Post subject: Reply with quote

Faen. Både Gan Gunnar og Trelegg har forlatt Trøndelag. Hvem skal man klage på nå?
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 19.03.2007 23:32    Post subject: Reply with quote

Verste er at alt drittet om hva han gjør på fritiden er sant og. Tror han får respekt av det. 2G er den type spiller som bryr seg mer om hva tenåringsjentene mener om han (mulig de misliker han de også), ikke hva den virkelige fansen mener om han. Se på og lær av Roar, sier jeg bare!

Last edited by SunsetSalami on 19.03.2007 23:33; edited 2 times in total
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 19.03.2007 23:33    Post subject: Reply with quote

Nok av folk å ta av: Basma og Riseth er to gode kandidater. Sikkert noen som melder seg på når sesongen starter også.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 83, 84, 85  Next
Page 74 of 85

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb