View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Choirboy Proff
|
Posted: 11.07.2024 21:05 Post subject: |
|
|
Betrakter det ikke som noe problem men poster det her da jeg ikke en egnet tråd. På siden der hvor man kan se alle forumene så står det oppgitt at jeg har siste innlegg på Fotball Genrelt med et innlegg kl.1001. Går jeg inn på dette forumet så ser jeg at jeg at det har kommet et innlegg kl.1015 i samme tråd som meg(Kristiansund tråden). Er dette en glipp eller skyldes det noe annet at siste innlegg ikke står oppgitt på forumsiden? |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 11.07.2024 21:36 Post subject: |
|
|
Oppdaget det samme i går. Det dreier seg tilsynelatende om innlegg med nye ord som forumet sliter med å indeksere. |
|
Back to top |
|
|
RbkUrge Veteran
|
Posted: 16.08.2024 09:42 Post subject: |
|
|
Har den siste tiden fått denne feilmeldingen når jeg prøver å poste:
Quote: | Ran into problems sending Mail. Response: 550 proper dns entries.
DEBUG MODE
Line : 165
File : smtp.php |
Innlegget blir likevel postet, men tenkte det var greit å si i fra. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
|
vemundo Veteran
|
Posted: 16.08.2024 10:57 Post subject: |
|
|
Fikk det samme nå, så er vel noe som skjer med alle. La merke til at mange innlegg er postet to ganger, muligens fordi folk tror det ikke ble postet den første gangen. |
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
|
Posted: 16.08.2024 15:37 Post subject: |
|
|
Fint om dere kan notere ned hvilken tråd det gjelder.
Sannsynligvis så er det en bruker som har postet der eller på annet vis bedt om email-varsling når emnet oppdateres. I denne versjonen av phpBB sendes denne mailen i syklusen som skjer når man poster et nytt innlegg til samme tråd. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 10.10.2024 18:28 Post subject: |
|
|
Litt føre var: Har endret PHP-versjon på serveren. Si fra dersom dere opplever problemer på selve sida eller her på forumet.
(Da snakker jeg ikke om problemet med indeksering av nye søkeord ...) |
|
Back to top |
|
|
gisp! Legende
|
Posted: 08.12.2024 21:59 Post subject: |
|
|
Feil med indeksering. Skjønner at noen er på ballen, jf 2mas sin melding, men hadde allerede bestemt meg for å lime inn.
Fikk feilmelding to ganger i tråden "Marius Broholm" mens det gikk problemfritt i tråden for obskøniteter ("Molde FK 2024").
Quote: | Feilmelding:
Generell feil
Could not insert new word matches
DEBUG MODE
INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 1260063, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN (...)
Line : 251
File : functions_search.php |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
|
|