View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 11.03.2007 12:02 Post subject: |
|
|
Attach,
he he, OK.  _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 11.03.2007 14:44 Post subject: |
|
|
Leon Andreasen dominerer i Mainz sammen med Mohamed Zidan. Altså bliver han ikke Rosenborg spiller lige med det første, Klaus Allof ærger sig nok gevaldigt over at han solgte Zidan og lejede Andreasen ud. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 11.03.2007 14:44 Post subject: |
|
|
Too bad.  |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 11.03.2007 16:48 Post subject: |
|
|
Leon Andreasen er bare på utlån slik at han kommer tilbake til Werder Bremen som en bedre spiller, å kjøpe han ut fra en kontrakt som går ut 2009 sesongen tror jeg blir dyrt...
Glem han ! _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Johan_jr Junior
|
Posted: 16.03.2007 19:47 Post subject: |
|
|
tror salget av de siste sessongers stallfyll, Jan Gunnar solli vil være posistivt for utviklingen av en mer offansiv samt ballsikker midtbane for RBK _________________ #6, hands down...
Eggen, ingen over, ingen ved siden. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 16.03.2007 23:47 Post subject: |
|
|
Helt klart en fordel at Solli drar. Han bidrar ikke med noe hverken defensivt eller offensivt i Rosenborg. Så nå er det Brann som må "slite" med han . |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.03.2007 01:56 Post subject: |
|
|
6 mill er en kjempedeal for oss, men en bortimot katastrofesum for Brann, spesielt siden de har en overflod av midtbanespillere allerde. men hører dfu meg grine av den grunn? Aneida!  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.03.2007 16:20 Post subject: |
|
|
En sportskommentator i Bergens Tidene skriver:
"Det er en erkjennelse i Brann om at Martin Andresen er på vei bort. Kapteinen har så lenge og med så stor påståelighet vegret seg mot å signere en forlenget avtale med rødtrøyene, at det blir mer og mer nærliggende å anta at han forsvinner i løpet av sesongen."
Jeg har en våt drøm, og det er en RBK-midtbane bestående av
Sapara - Andresen - Skjelbred |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 17.03.2007 18:18 Post subject: |
|
|
Trenger vi ham egentlig lenger?
Syns Sapara gjør det godt som sentral midtbane jeg. Da får vi mulighet til å bruke to av Norges største talenter på hver sin indreløperplass, med "Supermann" Strand i bakhånd.
Med Andresen på plass må noen av disse vike.
Midtbanen er bra nok. Det står dårligere til på midtstopperplass. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 17.03.2007 18:20 Post subject: |
|
|
Når Brann trener Mjelde innrømmer at Brann sliter i de kampene M. Andresen's løpskapasitet blir for dårlig, og det er i tippeligaen, så forstår ikke jeg hva RBK skal med han i Champions Leauge..... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.03.2007 19:46 Post subject: |
|
|
Bra vi har løpsmaskiner som Iversen, Koppinen og Lago når vi skal ut i UCL-kvalifisering.
Men fra spøk til revolver. Sapara spiller bra sentralt, men han imponerte meg mer som indreløper i høst enn som sentral nå. Med Andresen sentralt og Sapara og Skjelbred som indreløpere, hadde det blitt tidenes RBK-midtbane. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 17.03.2007 19:51 Post subject: |
|
|
Nå er du historieløs. Med fare for å gå i den samme fellen selv, vil jeg si at tidenes midtbane er Strand - Skammelsrud - Ø. Berg. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.03.2007 20:00 Post subject: |
|
|
God midtbane det der, og den beste så langt. Men Sapara-Andresen-Skjelbred har større potensiale, tror jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.03.2007 00:00 Post subject: |
|
|
http://fotbollskanalen.se...34967.html
*sukk* _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
paynex Junior
|
Posted: 18.03.2007 01:13 Post subject: Leon Andreasen |
|
|
Quote: | Leon Andreasen
Født: 23.04.1983
Høyde/vekt: 188 cm / 81 kg
Posisjon: forsvar
Klubb: 1. FSV Mainz 05 lån
Tidl. klubber: Hammel GF, Aarhus GF, SV Werder Bremen
U21-landskamper/-mål:: 23/6 |
Bare for å kommentere han her, så på bakgrunn av at jeg er halvt dansk og har vert Århus GF (AGF) fan siden jeg var 7 år så tror jeg det blir med drømmen å få se han i RBK drakt. Han er etter min mening Danmarks største forsvarstalent ved siden av Agger i LFC og vil, hvis han forlater Mainz/Bremen, nok se på det som en nedtur å komme til Norsk fotball. Husk at selvom vi ser på tippeligaen som en god liga så gjør ikke Danskene det. Og han vil nok heller tilbake til GF, som ikke vil vere sene med et tilbud, hvis han kommer tilbake til norden. Han drar nok engang fra Tyskland, men da blir det nok til en liga som Premier League eller La premiera. |
|
Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 18.03.2007 01:18 Post subject: |
|
|
bare for å ta det paynex. tar nordmenn superligaen som en god liga? _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
Back to top |
|
 |
paynex Junior
|
Posted: 18.03.2007 03:11 Post subject: rettelse |
|
|
Jeg sa vel ikke det. Jeg sa at Danskene ikke ser på Tippeligaen som en god liga i forhold til superligaen. Selvom det er kort mellom landene, er det to forskjellige ligaer. Danskene har utvilsomt mer fokus på ballbesittelse og teknikk enn oss. Og vi har generelt mer fokus på hurtighet og kontringer. Og vi kan vel vere eniga at begge blir dårlige i forhold til PL og Permiera. Men i dag er FCK det vi var på 90 tallet, om ikke bedre, og brøndby er vel det laget som er nermest oss om en andre plass, så det tatt i betrakning så er SAS-ligan bedre en tippeligaen. Men det er en helt annesn diskusjon som ikke hører hjemme i denne tråden men man kan jo ta den i en annen.
 |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 18.03.2007 11:07 Post subject: |
|
|
Så du FCK i mesterligaen? Makan til rævvafotball skal du lete lenge etter. FCK er vel heller det Lillestrøm var på nittitallet. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.03.2007 11:34 Post subject: |
|
|
FCK var et mål fra avensement fra gruppa i sin debutsesong. Det var rett og slett taktisk genial fotball de presterte, hvilket bare bidro til å befeste deres posisjon som Nordens suverent beste lag. Selv om jeg hater å innrømme det.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 18.03.2007 12:37 Post subject: |
|
|
De er i så fall taktisk geniale på den motsatte måten av hvordan vi var det. |
|
Back to top |
|
 |
Byåsengutt Junior
|
Posted: 18.03.2007 13:02 Post subject: |
|
|
FCK spilte den kjedeligste fotballen jeg har sett i CL noensinne, tror jeg. Ingen plan, ingen rytme, bare sentring mellom spillerne.
Det som reddet dem var at de var bunnsolide bakover, og fikk rotet inn noen mål her og der. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 18.03.2007 13:40 Post subject: |
|
|
Jeg har sett veldig mange kamper i den danske lidaen i flere år på TV og FCK spiller ikke den beste fotballen i Danmark. De er veldig taktiske i sitt spill og spiller ikke typisk Dansk. Det hadde vært spennende å se FCK-RBK i en kamp for å se hvem som hadde spilt den beste fotballen. Jeg er veldig sikker på at RBK spiller en mye mer offensiv fotball men er nok svakere deffensivt en FCK. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 18.03.2007 14:07 Post subject: |
|
|
Vær så snill og hold dere litt til topic da! _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 18.03.2007 14:30 Post subject: |
|
|
Tror Storesund blir den neste eksporten
Er ikke han her midtstopper? Har aldri sett han spille, men husker han var svært nær å få mye spilletid i Brann for et par år siden. Så ble han vel utlånt og senere solgt til Løv-Ham. Godt mulig han har skiftet posisjon, men Løv-Ham har jo vært flinke med å få frem spillere de siste årene.
Noen som vet noe mere om Ruben Imingen? Spennende forsvarstalent? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.03.2007 17:25 Post subject: |
|
|
Torbjørn wrote: | Med fare for å gå i den samme fellen selv, vil jeg si at tidenes midtbane er Strand - Skammelsrud - Ø. Berg. |
Jeg foretrakk Strand - Skammelsrud - R.Berg. |
|
Back to top |
|
 |
|