English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Noah Sahsah
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 07.08.2024 16:52    Post subject: Reply with quote

Alfred Johansson varsler at fansen trolig får sett nysigneringen i kamp om en drøy måned.

– Det blir en gang i september. Om det blir i midten eller uke to, tre eller fire, det får vi se. Det avhenger litt av hvor bra det går de kommende ukene, sier Johansson.

Svensken er samtidig tydelig på at de ikke skal forhaste seg med noe som helst.

– Nå handler det om å sørge at hans siste steg på vei tilbake fra skade blir så bra som mulig, ikke så rask som mulig.

Les mer: Anslår når nysigneringen debuterer

– Vi har lagt en god plan, så får vi se. Jeg kan ikke svare på akkurat når jeg kan spille kamp igjen, sier Sahsah.

– Du drar til utlandet som skadet – hvorfor har du tatt det valget?

– Jeg synes det er en spennende mulighet, og så kjenner jeg Alfred fra tidligere. Jeg føler at han har en tro på meg som jeg er riktig glad for. Derfor følte jeg at det var det riktige stedet å komme til selv om jeg er på vei tilbake fra en skade.

Les mer: Stortalentet har hatt et tøft år – så ringte mannen som ble en viktig grunn til at han valgte RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
enojado
Veteran

PostPosted: 07.08.2024 23:23    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Dette er utvilsomt en viktig signering for oss. Samtidig har vi hatt mange talentfulle spillere som har prestert godt når de har kommet til oss, men som ikke har levert på samme nivå i år. Det er også bemerkelsesverdig at flere spillere har gjenfunnet toppformen etter å ha forlatt oss. Det er for meg åpenbart at det ikke er spillerstallen som gjør at for eksempel KFUM og Fredrikstad er åpenbart bedre enn oss i år.

Igjen insinuerer du at problemet er AJ og trenerteamet til Rosenborg. Very Happy Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
HupOranje
Senior

PostPosted: 08.08.2024 10:48    Post subject: Reply with quote

Jeg skulle gjerne ha visst hva Alfred Johansson, eller noen andre i nåværende trenerteam, har gjort mot Bart1. For noe har tydeligvis skjedd, og det virker som om det stikker dypt.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 10:49    Post subject: Reply with quote

Bart1 er senador! Alfred kan ingenting for at vi har dahl reitan og ceide som må drite seg ut i hver kamp.
Vi taper jo så mye poeng med sånne spillere på laget.

Dahl reitan dreit seg loddrett ut i siste kamp,rart vi ikke fikk straffe imot.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Thulian
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 11:15    Post subject: Reply with quote

Er forsåvidt enig i det meste vedrørende Dahl Reitan og Ceide, men det skal vel strengt tatt sies at Reitans forseelse startet utenfor 16 og ikke innenfor.
Så straffe hadde vel vært en smule strengt Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 11:22    Post subject: Reply with quote

Det unnskylder ingenting når han fortsetter å holde innenfor 16-meteren. Det er så utrolig dumt å ta sjansen på den måten. Og skal ikke Reitan være rimelig rask og ikke ha behov for å drive på slik?
Back to top
Bamse
Senior

PostPosted: 08.08.2024 11:23    Post subject: Reply with quote

Thulian wrote:
Er forsåvidt enig i det meste vedrørende Dahl Reitan og Ceide, men det skal vel strengt tatt sies at Reitans forseelse startet utenfor 16 og ikke innenfor.

Regel 12.3 :

"Hvis en forsvarer starter å holde en angriper på utsiden av straffesparkfeltet og fortsetter å holde når de kommer inn i straffesparkfeltet, skal dommeren dømme straffespark til det angripende lag."
Bart1
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 11:28    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Bart1 er senador! Alfred kan ingenting for at vi har dahl reitan og ceide som må drite seg ut i hver kamp.
Vi taper jo så mye poeng med sånne spillere på laget.

Dahl reitan dreit seg loddrett ut i siste kamp,rart vi ikke fikk straffe imot.

Hvorfor er det ikke lov å kritisere AJ når vi har satt ny rekord i innslupne mål og har en av våre svakeste sesonger noensinne? Jeg opplever at kritiske spørsmål ofte blir møtt med bortforklaringer eller personangrep. Kan vi ikke unngå personangrep? Har du ikke gode argumenter mot det jeg skriver, så la være å svare.

Det virker som alle spillerne kan kritiseres fritt, alle i støtteapparatet også, men ikke han som er ansvarlig for de dårlige resultatene. Forskjellen mellom oss er at jeg støtter spillerne, mens dere støtter AJ og legger skylden på spillerne for de dårlige resultatene. Det er viktig å kunne diskutere dette åpent og ærlig for lagets beste.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 08.08.2024 11:36    Post subject: Reply with quote

Helt enig i det du skriver Bart, men samtidig blir kritikken din til tider så spekulativ at det er helt umulig å lese den uten å tenke at dette er en shtick du kjører som er motivert av helt andre ting enn objektive fakta. Det er en klisjé å se bak resultatene, men hvis man gjør det vil man se enorme fremskritt fra de forrige to sesongene. Da fikk vi veldig godt betalt basert på skapte sjanser for/imot, mens i år har det vært helt motsatt. Grunnspill og etablert angrep er på et helt annet nivå i år enn i fjor, så er vi selvsagt også mye mer offensiv - noe som gjør at vi slipper til mer bak. Effektiviteten i begge ender må bedres betraktelig, men vi har noe veldig interessant å bygge på her.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Danserud
Rutinert

PostPosted: 08.08.2024 11:48    Post subject: Reply with quote

Bamse wrote:
Thulian wrote:

Regel 12.3 :

"Hvis en forsvarer starter å holde en angriper på utsiden av straffesparkfeltet og fortsetter å holde når de kommer inn i straffesparkfeltet, skal dommeren dømme straffespark til det angripende lag."

Takk. Svak regelkunnskap på enkelte.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 14:00    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Det er også bemerkelsesverdig at flere spillere har gjenfunnet toppformen etter å ha forlatt oss. Det er for meg åpenbart at det ikke er spillerstallen som gjør at for eksempel KFUM og Fredrikstad er åpenbart bedre enn oss i år.

Om Koteng fortsatt var sjef ville han sparket Alfred og ansatt trenerne fra KFUM eller Fredrikstad som ville ha parkert bussen. Kanskje færre baklengs, kanskje færre individuelle feil i forsvaret? Nei takk, det er ikke fotball som jeg vil ha.
Back to top
HupOranje
Senior

PostPosted: 08.08.2024 17:01    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Det virker som alle spillerne kan kritiseres fritt, alle i støtteapparatet også, men ikke han som er ansvarlig for de dårlige resultatene. Forskjellen mellom oss er at jeg støtter spillerne, mens dere støtter AJ og legger skylden på spillerne for de dårlige resultatene. Det er viktig å kunne diskutere dette åpent og ærlig for lagets beste.

For min del så legger jeg skylden på mange, mange år med vanstyre. Og i mine øyne så ser det ut som om Alfred Johansson er i ferd med å dra RBK ut av uføret vi er i, snu trenden, og å få inn utvikling og fremgang i laget. Dette arbeidet er ikke gjort over natten, resultatene og prestasjonene svinger mye i denne prosessen, og laget trenger støtte. Nå er det, som Hedon sier, mye spennende å se i spillet til Rosenborg, men laget trenger støtte for å fortsette dette positive arbeidet.

Det skal være mulig å kritisere Alfred, men nå trenger han og laget støtte. Og det begynner å bli tynnslitt at du tilsynelatende benytter en hver anledning du finner til å komme med kritikk av Alfred, uten at jeg klarer å se at det du kommer med er spesielt konstruktivt. For meg så fremstår det som kritikk som bare eksisterer for å kritisere.
Back to top
HupOranje
Senior

PostPosted: 08.08.2024 17:04    Post subject: Reply with quote

Og, nei, dette er ikke personangrep, men et tilsvar til den endeløse kritikken mot Alfred Johansson.
Back to top
HupOranje
Senior

PostPosted: 08.08.2024 17:06    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Bart1 wrote:
Det er også bemerkelsesverdig at flere spillere har gjenfunnet toppformen etter å ha forlatt oss. Det er for meg åpenbart at det ikke er spillerstallen som gjør at for eksempel KFUM og Fredrikstad er åpenbart bedre enn oss i år.

Om Koteng fortsatt var sjef ville han sparket Alfred og ansatt trenerne fra KFUM eller Fredrikstad som ville ha parkert bussen. Kanskje færre baklengs, kanskje færre individuelle feil i forsvaret? Nei takk, det er ikke fotball som jeg vil ha.

Ja, faen, det hadde vært så bra om vi blir et spillende lag igjen. Og vi er faktisk godt på vei Very Happy
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 17:31    Post subject: Reply with quote

Håper han går ut med en gang og tør å utfordre mer voksne a-spillere.
-skal få lov til å rote litt.

Skikkelige skudd i lengste, ikke noe pusling.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 20:28    Post subject: Reply with quote

Hva i helvette er det du prater om?
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 20:51    Post subject: Reply with quote

Haha!

Han har jo et potensial, men er bare 19 med ikke all verdens fysikk.
Rykker litt der, men er ikke noe superrask.
Da er han avhengig av å slippe seg helt løs ellers blir det bare fjas.

Begge flankene våre nå produserer stort sett intet.
Dertil kan vi fortsatt rykke rett ned.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 08.08.2024 21:18    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ flott at vi har forsterket disse flankene da Very Happy
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 09.08.2024 09:47    Post subject: Reply with quote

Sahsah er tidligst klar for kamp medio september, da blir det vel litt toerkamper og innhopp i ES de første ukene med kamper. Kanskje klar til å starte kamper i ES i oktober? Ligaen avsluttes første helga i desember. Får håpe gutten holder seg skadefri, kommer i skikkelig form og overbeviser.
Back to top
Der Kaiser
Rutinert

PostPosted: 09.08.2024 18:57    Post subject: Reply with quote

Har vi henta en spiller som er skadet? Like greit, så slipper vi å bli skuffet hadde han kommet skadefri og blitt skadet etter én måned slik alle våre nysigneringer tilsynelatende later til å bli.

Very Happy
tigerbart
Veteran

PostPosted: 10.08.2024 09:55    Post subject: Reply with quote

Vi kjøret vel en slags motsatt psykologi her. Den mentale avdelinga satser hardt ja. Razz
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 10.08.2024 11:47    Post subject: Reply with quote

Jeg fikk denne tilbakemeldingen angående Sahsah: "Sahsah er en veldig talentfull spiller. Han er ung, men allerede nå viser han at han har mye potensial. Han spiller ofte på kanten, hvor han utnytter farten sin til å komme forbi forsvarere. Han er også flink til å avslutte, så han kan både score mål og legge opp for andre.

Det som virkelig skiller ham ut er hvor hardt han jobber, selv om han er såpass ung. Han virker veldig fokusert på å bli bedre, og det er lett å se hvorfor større klubber hadde øynene opp for ham. Hvis han fortsetter å utvikle seg slik, tror jeg han kan bli en viktig spiller både for RBK og landslag i framtiden."

Høres veldig lovende ut.
Back to top
HupOranje
Senior

PostPosted: 10.08.2024 12:14    Post subject: Reply with quote

Absolutt. Hvis beskrivelsene stemmer, og han får ut potensialet sitt så kan dette bli veldig bra.
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 10.08.2024 12:29    Post subject: Reply with quote

Det er jo det AJ sa selv...
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 10.08.2024 12:41    Post subject: Reply with quote

Med fare for å bli en festbrems her, men tror ikke vi skal ha veldig høye forventninger til en G19-spiller som ikke har spilt fotball på ett(?) år og sannsynligvis kommer til å være relativt rusten i hele sitt låneopphold her. Regner med han har lav lønn i FCK, så dette er vel sånn sett et prosjekt med begrenset nedside også.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 6 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb