| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Valiant Senior
|
Posted: 17.03.2007 14:41 Post subject: |
|
|
attach,
jeg tror du har blitt litt for engasjert i denne tråden, og har mistet fugleperspektivet ...
jeg er som nevnt enig i at solli ikke har innfridd for rbk, men det gir ingen rett til å slå han under beltestedet ... |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 17.03.2007 14:42 Post subject: |
|
|
Hvilke slag under beltestedet er det du snakker om? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Valiant Senior
|
Posted: 17.03.2007 14:47 Post subject: |
|
|
harald,
ta eks en titt på forrige side, på innlegget til spællåtmæ (dj hue) ... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.03.2007 14:53 Post subject: |
|
|
| = det går rundt når han blir satt under press? Hvis du reagerer så massivt pga. uttrykket "dj-hue", og legger ut mot alle oss, så hører du nok fint hjemme i Bibelbeltet. |
|
| Back to top |
|
 |
Valiant Senior
|
Posted: 17.03.2007 15:04 Post subject: |
|
|
| du har tydeligvis ikke dagen i dag attach (!) ... det var ett av mange eksempel (harald ba meg vise til hva jeg mente) ... jeg har uansett fått fram det jeg mente, og har følgelig derfor ikke mer å si i denne saken. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 17.03.2007 15:09 Post subject: |
|
|
Tror mere det er du som ikke har dagen hvis du mener at Solli bliver hetzet af mange herinde.
Desuden bad jeg dig om at komme med eksempler, ikke et enkeltstående indlæg, som knapt kan opfattes som hetz. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 17.03.2007 15:15 Post subject: |
|
|
| Valiant wrote: | attach,
jeg tror du har blitt litt for engasjert i denne tråden, og har mistet fugleperspektivet ...
jeg er som nevnt enig i at solli ikke har innfridd for rbk, men det gir ingen rett til å slå han under beltestedet ... |
Du er så langt ute på viddene at jeg ikke har ord.
For det første så er kritikken som er rettet mot Solli korrekt og sann. Jeg vet sannelig ikke hvor mange kamper du har sett Rosenborg spille i det siste, men flere av oss har irritert seg grønn over en oppskrytt telemarking uten evne til å verken plassere seg rett på banen eller å være en naturlig ballfordeler på banen. Kan jeg formulere meg slik, Valiant, eller blir det for mye for deg?
For det andre Valiant, så du sitter du og kritiserer Attach for sin mening om Solli, en mening som er gjenspeilet blant mange av oss. Og når du drar det så langt at du hevder at Attach både har blitt for engasjert, har mistet fugleperspeksivet sitt, driver med hets og slår under beltestedet, da er det på tide at du leser postene skikkelig og sammenligner det med fakta. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 17.03.2007 15:30 Post subject: |
|
|
Det ble en nydelig start på helgen, nå som Jan Gunnar Solli ikke er RBK spiller...  _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 17.03.2007 16:45 Post subject: Hurra |
|
|
Hurra...dette var en god nyhet.
Bra pris var det også... _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.03.2007 16:49 Post subject: |
|
|
| Du mener han har økt i verdi siden han gikk til Rosenborg? |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 17.03.2007 16:56 Post subject: |
|
|
Vil tro at det nesten usannsynelig at Solli blir solgt fra Brann til en større internasjonal klubb. Slik at Brann/Hardball kan tjene penger på han. Han vil være nesten 29 år når kontrakten hans med Brann går ut.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 17.03.2007 18:31 Post subject: |
|
|
blir spennende å se brann i år med solli, bakke, gashi og andresen på midtbanen. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
KS Junior
|
Posted: 17.03.2007 19:17 Post subject: |
|
|
Ja, det bruker jo som regel å funke bra med 4 sentrale midtbanespillere på banen samtidlig i 4-4-2.
Solli har jo et slikt talent at han lett blir videresolgt for 50 mill. I løpet av neste år.
For evt de som ikke skjønte det. Dette var veldig ironisk ment. |
|
| Back to top |
|
 |
Valiant Senior
|
Posted: 17.03.2007 20:04 Post subject: |
|
|
mr kelso,
jeg har fått med meg alle tv/internett sendte kamper i år, samt kampen mot molde i abrahallen ...
ad solli så har jeg sagt det jeg har å si ...
ad mitt innlegg mot attach, så får du lese hans innlegg, som mitt innlegg var et svar på ...
valiant. |
|
| Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 17.03.2007 20:10 Post subject: |
|
|
| spællåtmæ wrote: | | Derfor bør han heller ikke satses på i norges beste lag. |
Han satses jo på i Norges beste lag - Brann. For det tror jeg pinadø de er nå, |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 17.03.2007 20:13 Post subject: |
|
|
Som DJ blir jeg fornærmet av å bli satt i samme bås som fotballspilleren Solli. Heller Braaten, folkens. Heller Braaten. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 17.03.2007 20:14 Post subject: Re: elendige tullinger |
|
|
| Haugen wrote: | | rbk_copper wrote: | | Brautende og nedrige er vel begreper som beskriver lynnet vårrt bedre |
Dette passer bedre til bergensere. |
Brautende er de nok, men ikke nedrige. Bergenserne er et storsinnet og selvironisk folkeferd. Det skal de ha. Men den kritikken som fremsettes mot JGS her har ikke engang Charlie Miller oppnådd i Bergen. Og Miller var jo tross alt en drittsekk. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.03.2007 20:15 Post subject: |
|
|
| Hvorfor trekker du frem det med drittsekk? Da har du misforstått noe her, for det er spillet til Solli som får kritikk, ikke han som person. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.03.2007 21:01 Post subject: Re: elendige tullinger |
|
|
| rbk_copper wrote: | | Haugen wrote: | | rbk_copper wrote: | | Brautende og nedrige er vel begreper som beskriver lynnet vårrt bedre |
Dette passer bedre til bergensere. |
Brautende er de nok, men ikke nedrige. Bergenserne er et storsinnet og selvironisk folkeferd. Det skal de ha. Men den kritikken som fremsettes mot JGS her har ikke engang Charlie Miller oppnådd i Bergen. Og Miller var jo tross alt en drittsekk. |
Er du bergenser? |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 17.03.2007 22:03 Post subject: Re: elendige tullinger |
|
|
Først ble FJ mobbet, nå er det JGS.
Synes folk her inne burde behandle spillerne med respekt. Spesielt når det er spillere som hele veien har prøvd å yte sitt beste for klubben! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.03.2007 22:06 Post subject: |
|
|
| Hva er det egentlig som foregår? Mobbet? Han fikk rettmessig kritikk for sitt spill. Dessuten er det ikke akkurat slik at vi har stått oppi trynet hans og ledd av spillet hans. Vi har kun diskutert det ut og inn her i flere år. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 17.03.2007 22:09 Post subject: |
|
|
Altså, når man spiller fotball på et slikt nivå, og ikke minst i en klubb som Rosenborg, da er det ikke annet å forvente enn at det stilles krav til prestasjonene sine. Det tror jeg også Solli og Frode Johnsen både forstod og aksepterte. Da gjenstår det bare at noen av supporterne forstår det. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 17.03.2007 22:14 Post subject: |
|
|
De fleste her inne som kritiserer Solli er personer som ikke har snev av peiling på hva som gjør en til en god spiller. DJ Solli kan, med de rette trenerne bli em meget god spiller. NAE holdt på med JDSrørensen i flere år før han løste "koden". Etter det var Derek ustoppelig helt til han gikk til Tyskland.
Hylekoret her inne bør kanskje se seg litt i speilet av og til........
Mulighetene for at det kan være en drittsekk i speilbildet er ganske stor........  |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.03.2007 22:16 Post subject: |
|
|
| Har aldri sett Solli i speilet mitt.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.03.2007 22:18 Post subject: |
|
|
Solli har da selvsagt vist at han kan, f.eks. i cupfinalen, men det er jo åpenbart at han ikke hører hjemme/finner seg til rette i Rosenborg, da er det naturlig at man kritiserer det at han gang på gang fikk spille uten å overbevise.
For øvrig kan dere bare holde kjeft når det gjelder å dømme oss som har vært kritiske til at Solli har fått spilt såpass mye. Vi har hatt rett hele veien.
At dere gjør det til noe personlig, fatter jeg bare ikke. Det er da en meget objektiv vurdering at Solli ikke har holdt mål. Den som er uenig i det, har ikke mye han skulle ha sagt.
Hva er så galt i dette?
Last edited by attach on 17.03.2007 22:34; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
|