English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ole Hammerfjell Sæter
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 111, 112, 113  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ræven
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 14:02    Post subject: Reply with quote

Sæter gjør ingenting for å dempe spekulasjonene selv så da er sirkuset for alvor i gang på nytt. Får håpe klubben tar litt lærdom denne gangen, og kutter alle bånd til MFK-agenten så snart som mulig.
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:06    Post subject: Reply with quote

Han er kanskje vår viktigste spiller pr nå, mtp at han er den eneste med målteft i stallen. Salgsverdien er dog ikke høyere enn 10-15 mill. Vi får ikke erstattet han for samme sum, ergo særdeles dumt å selge til markedspris. Et fantasibud blir såklart noe annet.
WT62
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:07    Post subject: Reply with quote

Budsjett for spillersalg er 35 mnok iflg Berdal på siste medlemsmøte . Så langt 0. Cornic vil vel gi ett par mill. For å klare 35 så må type Sæter/Holm/Nypan selges.
Er dessverre konsekvensen av å signere middelmådigheter på skyhøy lønn samt ikke ha mulighet for eksterne finansieringskilder.
Legg til at enkelte supportere klarer å påføre klubben millionkostnader ved aksjoner så blir valgmulighetene til klubben begrensede.
Det verste er at feks Molde vet at vi er i en knipe og vil utnytte dette maksimalt mhp bud
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.07.2024 14:10    Post subject: Reply with quote

Lest et par på Twitter og mange her som har hengt seg opp i 10-12 mill, fordi et par folk har vært inne på transfermarkt.com og sett 1.2 mill euro.

Alle må bare ta seg sammen! I dagens marked så går ikke en spiss som scorer hvert 70.minutt for 10-12 mill. Det er bare tull.

Absolutt 0 sjans i helvete at RBK selger for 10-12 mill i dagens situasjon. Han er hva som unngår nedrykk akkurat nå.

Må over 30, tipper over 40 for at vi selger. Og den summen er ikke vanskelig å få heller.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:12    Post subject: Reply with quote

Bør ikke gå lavere enn Berisha-prisen.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:13    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Lest et par på Twitter og mange her som har hengt seg opp i 10-12 mill, fordi et par folk har vært inne på transfermarkt.com og sett 1.2 mill euro.

Må over 30, tipper over 40 for at vi selger. Og den summen er ikke vanskelig å få heller.

Jeg kan vedde hvilket som helst beløp som du måtte ønske - på at Sæther ikke går for over 40 millioner.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.07.2024 14:15    Post subject: Reply with quote

Han avviser altså ikke Molde..

– Dersom klubben blir enige, er det aktuelt for deg å dra til erkerivalen Molde?

– Hvis og om og men ... Det er veldig vanskelig å ta hensyn til. Tromsø står i hodet mitt og det foregår alltid ting rundt meg. Det har jeg lært meg at det vil det alltid gjøre så lenge jeg spiller fotball. Dette er en del av det.

- Torgeir Børven
Back to top
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:15    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:

Alle må bare ta seg sammen! I dagens marked så går ikke en spiss som scorer hvert 70.minutt for 10-12 mill. Det er bare tull.

Absolutt 0 sjans i helvete at RBK selger for 10-12 mill i dagens situasjon. Han er hva som unngår nedrykk akkurat nå.

På samme skive som deg. Helt spinnvilt å skulle selge en spiss som har målsnittet til Sæter i et relativt dysfunksjonelt kollektiv til 10 millioner kroner. Hadde han levert de tallene i Glimt, så hadde prisen vært 50 millioner - om ikke mer.

Med mindre vi får noe i nærheten av det, så har han langt større verdi hos oss. Faktum er at vi etter halvspilt serie er ett fattig poeng fra direkte nedrykksplass. Da selger vi ikke en spiss som scorer hvert 70. minutt han er på banen for 10 millioner kroner.
ballbingen
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:21    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:

– Dersom klubben blir enige, er det aktuelt for deg å dra til erkerivalen Molde?

– Hvis og om og men ... Det er veldig vanskelig å ta hensyn til. Tromsø står i hodet mitt og det foregår alltid ting rundt meg. Det har jeg lært meg at det vil det alltid gjøre så lenge jeg spiller fotball. Dette er en del av det.

I en gitt situasjon hvor Rosenborg ønsker å selge av økonomiske årsaker, ville det vært direkte illojalt ovenfor egen klubb i drepe overgangen i media
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:22    Post subject: Reply with quote

Hvis det faktisk er slik at klubben har engasjert Solbakken for å markedsføre Sæter samt selger Cornic og Frederiksen er jeg redd dette signaliserer at den økonomiske tilstanden er enda verre enn fryktet. Episoden mot LSK og erkjennelsen av at det blir nedre halvdel er kanskje det som har fått begeret til å renne over.

Tror ikke vi kan forvente at det hentes inn fullverdige erstattere.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:26    Post subject: Reply with quote

Med målsnittet han har hos Glimt ville han vært i nærheten av 100 tipper jeg med tanke på de summene de får for sine spillere per dags dato. Vi er ikke helt der, men når man vet hva Molde har brukt på for eksempel Berisha så bør vi opp på samme nivå hvis vi skal selge.

Egentlig bør vi jo ikke selge til Molde i det hele tatt mener jeg, i alle fall ikke en trønder. Samtidig trenger vi penger så kommer det en sum på bordet som er så idiotisk stor at klubben mener man ikke har noe valg så kan jeg forstå det. Men jeg tror nok de i så fall vil jobbe hardt for å få utenlandske klubber til å konkretisere interessen sin samtidig slik at de heller kan selge ut av landet.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.07.2024 14:30    Post subject: Reply with quote

"Tirsdag svarer Sæter dette på spørsmål om han fortsatt «hater Molde»:

– Eh, nå ble jeg satt litt utpå her. Jeg vil ikke kommentere det."

Han er så gira på Molde.

- Torgeir Børven
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:32    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:

Æh, dette var skuffende. Hvis det er én klubb i hele verden jeg forventer at Sæter beint avviser en eventuell overgang til i media, så er det Molde. Hvis han ender opp med å gå dit - til en kjempesum selvfølgelig - så må han bli bannlyst fra å krysse fylkesgrensa over til Trøndelag til evig tid.
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:34    Post subject: Reply with quote

Hvis RBK selger Ole til Molde så holder jeg det først og fremst mot RBK, ikke Ole. Ole har 2,5 år igjen på kontrakta si og klubben har all mulighet til å bare be Molde drite og dra. Og hvis økonomien faktisk er så dårlig at de må selge en av de få stjerne på laget til MOLDE, ja da er RBK allerede fullstendig ferdige.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 30.07.2024 14:39    Post subject: Reply with quote

Viss økonomien er så dårlig stilt så er det helt andre grep som må gjøres enn å selge Ole Sæther for å få det til å gå rundt. Da har en vært for forsiktig når en kjørte nedbemanningen i vinter, en må ned på et nivå på kost som gjør at vi går i 0 ved å havne på 7 plass og snitte rundt 10 - 12 K i publikum og moderat med sponsor-utgifter.

Er jo helt vanvittig når vi vet at solgte Tengstedt for gode 100 MNOK for kort tid siden. Klart det hjelper ikke å bruke penger som fulle sjømenn på spillere som Ingasson, Aga, Sadikiu, Børkeiet, osv. uten tilsynelatende plan.

Dorsin har mye å svare for.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 30.07.2024 15:21    Post subject: Reply with quote

Det er ikke mer å hente i admin, vi må kutte i spillere.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 15:23    Post subject: Reply with quote

Vi har solgt tengstedt,Holse for 30 mill? Vecchia solgte vi for 10 mill også? emil ceide for 30 mill?
Klubben må være skakk kjørt rett og slett.

At vi fortsatt må selge for 35 mill er jo helt sykt,Vi legger jo opp budsjettet som da vi var best i norge og spilte europa.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
pappabrun
Proff

PostPosted: 30.07.2024 15:39    Post subject: Reply with quote

Ja, han er mye skadet. MEN, Ole Sæter er mer verdt for klubben enn det de evt. kan få fra Molde. Utrolig nok snakker vi kanskje om forskjellen mellom nedrykk og å holde oss i Eliteserien her.
Back to top
ErdoganLomas
Proff

PostPosted: 30.07.2024 15:44    Post subject: Reply with quote

Kan det være at Jim planter rykte her, for å lokke frem bud fra andre interesserte?
Back to top
Guffen
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 15:48    Post subject: Reply with quote

Noa Holm har starta de fem siste kampene som spiss, med Ole Sæter som reservespiss på benken. Det er ganske åpenbart at Alfred har mere tillit til Holm og har valgt sin førstespiss.

Og en halvtime per kamp er ikke nok for en så ambisøs og kocky spiller som Sæter. Han er nok allerede så godt som solgt.
Back to top
Votten
Proff

PostPosted: 30.07.2024 16:10    Post subject: Reply with quote

Holm har ikke startet de fem siste kampene, Sæter startet hjemme mot Lillestrøm.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 30.07.2024 16:18    Post subject: Reply with quote

Og mot United. Så har han vært skadet før det.
Back to top
Guffen
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 16:18    Post subject: Reply with quote

Votten wrote:
Holm har ikke startet de fem siste kampene, Sæter startet hjemme mot Lillestrøm.

Teller ikke. Finnes ikke. Kjernen har anulert den.
Back to top
Votten
Proff

PostPosted: 30.07.2024 16:25    Post subject: Reply with quote

Teller så absolutt. Alfred valgte Ole Sæter til å spille mot Lillestrøm, og mot Manchester United som Hedning påpeker.
Back to top
tokik
Proff

PostPosted: 30.07.2024 16:30    Post subject: Reply with quote

Molde er den eneste andre klubben som kjøper kronisk skadde spillere.

Salg for 17 mill er bra.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 111, 112, 113  Next
Page 85 of 113

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb