| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 16.07.2024 14:12 Post subject: |
|
|
| ballbingen wrote: | KK virker rimelig arrogant... Ingen skal komme å belære o store Bodø om noe som helst, og iallefall ikke en såkalt lege!
Spent på hvordan han takler hverdagen når oppturen tar slutt... |
Mest sannsynligvis en god del bedre enn enkelte RBK-fans har taklet det etter at dere ble en helt ordinær norsk eliteserieklubb 😘
Når storhetstiden vår er over så skal vi gjøre akkurat som dere gjør - mimre om gamledager og være bitter ovenfor klubben(e) som da har overtatt hegemoniet 😅👌
Sånn går nu dagan! |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 16.07.2024 14:14 Post subject: |
|
|
| ballbingen wrote: | KK virker rimelig arrogant... Ingen skal komme å belære o store Bodø om noe som helst, og iallefall ikke en såkalt lege!
Mest sannsynligvis en god del bedre enn enkelte RBK-fans har taklet det etter at dere ble en helt ordinær norsk eliteserieklubb 😘
Når storhetstiden vår er over så skal vi gjøre akkurat som dere gjør - mimre om gamledager og være bitter ovenfor klubben(e) som da har overtatt hegemoniet 😅👌
Sånn går nu dagan! |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 16.07.2024 14:18 Post subject: |
|
|
KK blir nok til å takle dette bedre enn enkelte av RBK-supportere har taklet at dere nå er en helt vanlig eliteserieklubb 😘
Når oppturen vår tar slutt så skal vi imidlertid gjøre nøyaktig det samme som dere gjør - mimre om gamle dager og være bitter på klubben(e) som da har i overtatt hegemoniet 😅 |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 16.07.2024 14:20 Post subject: |
|
|
KK blir nok til å takle det bedre enn enkelte av RBK-supportere har taklet at dere nå er en helt vanlig eliteserieklubb 😘
Når oppturen vår tar slutt så skal vi imidlertid gjøre nøyaktig det samme som dere gjør - mimre om gamle dager og være bitter på klubben(e) som da har i overtatt hegemoniet 😅 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.07.2024 14:29 Post subject: |
|
|
Takk for nyttige innspill. Hvis du ikke tåler å høre at KK er en tulling, tror jeg du skal holde deg borte fra internett noen dager. Det tenker absolutt alle utenfor Bodø, og det bør jo være en liten tankevekker for dere også.
Merk: det finnes en Endre-knapp på forumet. Du trenger ikke poste hele innlegget på nytt (fem ganger) fordi du kommer på noe nytt. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 16.07.2024 15:05 Post subject: |
|
|
Typisk når man sitter trygt med makten over tid, akkurat det som skjedde med Kåre Ingebrigtsen (og en haug av statsledere i diverse rørebøtt-land). Rart hvordan det går i hodet på folk. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.07.2024 15:06 Post subject: |
|
|
| må være stusselig å måtte dra på et RBK-forum for å ha noen å snakke med. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 16.07.2024 15:16 Post subject: |
|
|
Det virker for øvrig som glimt er i ferd med å kjøpe Andreas Helmersen. Stort talent som ble stemplet som invalid av rbk. Salmar akademiet leverer, skogen og nå Helmersen. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 16.07.2024 15:24 Post subject: |
|
|
| Stemplet som invalid? Har du i det hele tatt fått med deg noe som helst av Helmersen i RBK og hvor lenge RBK forsøkte å få det til å gå? Om det er noen RBK virkelig har satset på av juniorene er det Helmersen og alle i klubben var enige om at han var et enormt stort talent og at vi mer enn gjerne skulle hatt han med videre. At han til slutt ikke fikk bli med videre hadde ingenting med klubbens syn på hans ferdigheter men det nærmet seg det uforsvarlige mtp de gjentatte alvorlige skadene hans. At han nå i en alder av 26 blomstrer og får muligheten på toppnivå igjen var veldig langt fra gitt (og er bare prov på hvilken enorm vilje den fyren har) tror jeg gleder samtlige RBK-supportere for er det en man unner suksess er det Helmersen. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.07.2024 17:01 Post subject: |
|
|
| Glimtførrevig wrote: | | Henri wrote: | Haha, fantastisk reaksjon, til og med etter å ha sovet på hendelsen. Han viser jo her at han er fullstendig tulling  |
Trodde dette forumet i allefall tildels hadde litt høyere nivå enn X, men åpenbart ikke hele tiden😅👌 | Men hva i all verden gjør du her inne😂Gått deg vill😜 |
|
| Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 17.07.2024 12:23 Post subject: |
|
|
| Helmersen blir en gedigen flopp. Bodø kommer til å sløse hundrevis av sjangser foran mål pga. de ikke har en god spiss på topp i Europa i år. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.07.2024 19:05 Post subject: |
|
|
Der tror jeg du tar feil.
Jeg spår at Helmersen blir en enorm suksess i Bodø og blir solgt videre om to år og får utenlandseventyret han fortjener  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 17.07.2024 19:44 Post subject: |
|
|
| enorm faktis, kommer tilbkae til deg når han flopper. forskjell på OBOS og Glimt |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.07.2024 20:47 Post subject: |
|
|
| Jeg tror han blir en stor suksess (hvis han forblir skadefri); hans styrke er avslutninger og de kommer han til å få haugevis av i Glimt. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 17.07.2024 21:13 Post subject: |
|
|
Fra Nettavisen:
– Etter flere år i Rosenborg måtte du jo ta turen videre. Hva husker du fra den beskjeden?
– Det var jo et slag i trynet. Jeg skadet menisken i Odd, og spørsmålene fra Rosenborg begynte å komme om man egentlig var litt ferdig med å prøve. Men jeg var fortsatt veldig klar for å prøve én siste gang. Det hadde derimot ikke de i tankene, så det var selvfølgelig veldig tungt. Etter en tid kom telefonen fra Christian Johnsen og Raufoss, og jeg tok den muligheten. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Aspmyra Proff

|
Posted: 18.07.2024 09:36 Post subject: |
|
|
For de som er eller har vært glad i FIFA (spillet):
Bodø/Glimt blir første offisielle partnerklubb til EA Sports FC fra Norge. Spennende å se hva som kan komme av dette, men i artikkelen (krever abb.) sier de "Samarbeidet, som strekker seg over flere år, har som mål å tilby unike spilldrevne fortellinger og innhold skreddersydd for klubbens supportere.”
Spennende, vet ikke helt hva det vil bety utover dette, men det vil tiden vise.
https://www.an.no/spillgi...-4-1996827 _________________ Bodø/Glimt førr evig! |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 18.07.2024 09:39 Post subject: |
|
|
| Tror også Helmersen kan bli en suksess i Glimt. Forferdelig synd at vi ikke hadde mulighet til å hente ham hjem, da han fint kunne passet inn. |
|
| Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 18.07.2024 14:25 Post subject: |
|
|
| Aspmyra wrote: | For de som er eller har vært glad i FIFA (spillet):
Bodø/Glimt blir første offisielle partnerklubb til EA Sports FC fra Norge. Spennende å se hva som kan komme av dette, men i artikkelen (krever abb.) sier de "Samarbeidet, som strekker seg over flere år, har som mål å tilby unike spilldrevne fortellinger og innhold skreddersydd for klubbens supportere.”
Spennende, vet ikke helt hva det vil bety utover dette, men det vil tiden vise.
https://www.an.no/spillgi...-4-1996827 |
Faktisk sykt avtale, blir vel facescan på de fleste på laget osv. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.07.2024 21:05 Post subject: |
|
|
| Bra å se at KK har innsett at han har oppført seg toskete. Da er det bare glimtførrevig som gjenstår. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.07.2024 21:44 Post subject: |
|
|
- Han er ett av det råeste spisstalentet jeg har sett i norsk fotball, hvis vi ser bort fra Erling Braut Haaland, slår Ingebrigtsen fast og fortsetter:
- Det er utrolig artig, og det er så fortjent, at han nå får sjansen for Glimt i Eliteserien.
- Hvordan vil du beskrive ham som spiller?
- Han er stor, har bra fart og bra balanse. Han er en naturlig avslutter som kan score fra alle posisjoner. God på hodet er han også. Det er bare så synd at skadene kom i veien og ødela i begynnelse av karrieren hans, oppsummerer Ranheim-sjefen.
Les mer: Den gamle sjefen hyller Helmersen: - Han har en gave han ikke har fått brukt |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 20.07.2024 14:39 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Men hva i all verden gjør du her inne😂Gått deg vill😜 |
Hallo, dere har jo en Glimt-tråd her. Har vel min fulle rett til å ytre meg 🙂
Jeg blander meg ikke inn i deres interne anliggende i andre tråder. |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 20.07.2024 14:48 Post subject: |
|
|
| Henri wrote: | | Bra å se at KK har innsett at han har oppført seg toskete. Da er det bare glimtførrevig som gjenstår. |
Godt å se at KK har karakter til å legge seg flat når situasjonen tilsier dette.
Kanskje han burde gjort det tidligere, men bedre sent enn aldri.
Nå får heldigvis ikke KK noe straff her, noe som er veldig bra da Glimt bør få maksimal arbeidsro frem til viktige Champions League-kvalikkamper 😜 |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 20.07.2024 14:59 Post subject: |
|
|
| Snabeltann wrote: | | må være stusselig å måtte dra på et RBK-forum for å ha noen å snakke med. |
Huff, tenk at jeg har et sånt bedritent liv 😂 |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 20.07.2024 16:04 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Takk for nyttige innspill. Hvis du ikke tåler å høre at KK er en tulling, tror jeg du skal holde deg borte fra internett noen dager. Det tenker absolutt alle utenfor Bodø, og det bør jo være en liten tankevekker for dere også.
Merk: det finnes en Endre-knapp på forumet. Du trenger ikke poste hele innlegget på nytt (fem ganger) fordi du kommer på noe nytt. |
Jeg vet ikke helt hva det er du sikter til, men for noen dager siden så var det noen tekniske problemer som gjorde at posten min ikke kom opp. Så derfor ble en post postet mange ganger, og jeg skrev den i tillegg én gang på nytt så da har vel alle disse tilslutt likevel kommet igjennom. Så det er bare å beklage om det er det du sikter til. Jeg får imidlertid fremdeles opp feilmelding hver gang jeg poster, så jeg går manuelt inn å sjekker om posten er kommet opp.
Når det gjelder Knutsen så skal dere selvsagt få mene at han er en tulling, men at jeg som Glimt-supporter skal gå ut å mene at vår trener (med en suksess ingen i Bodø noensinne kunne forestille seg) er en tulling, det kommer aldri til å skje.
Knutsen har absolutt sine sider, men han er ikke i det hele tatt mer sær enn for eksempel Nils Arne Eggen var.
Nå har KK beklaget seg og tatt selvkritikk, og selv om det kom sent så er det bra at han gjorde det. Han fikk ikke noe straff, og det blir jo selvfølgelig et helvetes baluba på grunn av det også. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 21.07.2024 12:13 Post subject: |
|
|
| Glimtførrevig wrote: | | Hallo, dere har jo en Glimt-tråd her. Har vel min fulle rett til å ytre meg 🙂 | Det hadde blitt rimelig kjedelig her uten noen stemmer utenfra, så takk for bidragene! _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
|