English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FK Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 120, 121, 122  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 16.07.2024 14:12    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
KK virker rimelig arrogant... Ingen skal komme å belære o store Bodø om noe som helst, og iallefall ikke en såkalt lege!

Spent på hvordan han takler hverdagen når oppturen tar slutt...

Mest sannsynligvis en god del bedre enn enkelte RBK-fans har taklet det etter at dere ble en helt ordinær norsk eliteserieklubb 😘

Når storhetstiden vår er over så skal vi gjøre akkurat som dere gjør - mimre om gamledager og være bitter ovenfor klubben(e) som da har overtatt hegemoniet 😅👌

Sånn går nu dagan!
Back to top
View user's profile Send private message
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 16.07.2024 14:14    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
KK virker rimelig arrogant... Ingen skal komme å belære o store Bodø om noe som helst, og iallefall ikke en såkalt lege!

Mest sannsynligvis en god del bedre enn enkelte RBK-fans har taklet det etter at dere ble en helt ordinær norsk eliteserieklubb 😘

Når storhetstiden vår er over så skal vi gjøre akkurat som dere gjør - mimre om gamledager og være bitter ovenfor klubben(e) som da har overtatt hegemoniet 😅👌

Sånn går nu dagan!
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 16.07.2024 14:18    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:

KK blir nok til å takle dette bedre enn enkelte av RBK-supportere har taklet at dere nå er en helt vanlig eliteserieklubb 😘

Når oppturen vår tar slutt så skal vi imidlertid gjøre nøyaktig det samme som dere gjør - mimre om gamle dager og være bitter på klubben(e) som da har i overtatt hegemoniet 😅
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 16.07.2024 14:20    Post subject: Reply with quote

KK blir nok til å takle det bedre enn enkelte av RBK-supportere har taklet at dere nå er en helt vanlig eliteserieklubb 😘

Når oppturen vår tar slutt så skal vi imidlertid gjøre nøyaktig det samme som dere gjør - mimre om gamle dager og være bitter på klubben(e) som da har i overtatt hegemoniet 😅
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 16.07.2024 14:29    Post subject: Reply with quote

Takk for nyttige innspill. Hvis du ikke tåler å høre at KK er en tulling, tror jeg du skal holde deg borte fra internett noen dager. Det tenker absolutt alle utenfor Bodø, og det bør jo være en liten tankevekker for dere også.

Merk: det finnes en Endre-knapp på forumet. Du trenger ikke poste hele innlegget på nytt (fem ganger) fordi du kommer på noe nytt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 16.07.2024 15:05    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:

Typisk når man sitter trygt med makten over tid, akkurat det som skjedde med Kåre Ingebrigtsen (og en haug av statsledere i diverse rørebøtt-land). Rart hvordan det går i hodet på folk.
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 16.07.2024 15:06    Post subject: Reply with quote

må være stusselig å måtte dra på et RBK-forum for å ha noen å snakke med.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 16.07.2024 15:16    Post subject: Reply with quote

Det virker for øvrig som glimt er i ferd med å kjøpe Andreas Helmersen. Stort talent som ble stemplet som invalid av rbk. Salmar akademiet leverer, skogen og nå Helmersen.
Macha
Veteran

PostPosted: 16.07.2024 15:24    Post subject: Reply with quote

Stemplet som invalid? Har du i det hele tatt fått med deg noe som helst av Helmersen i RBK og hvor lenge RBK forsøkte å få det til å gå? Om det er noen RBK virkelig har satset på av juniorene er det Helmersen og alle i klubben var enige om at han var et enormt stort talent og at vi mer enn gjerne skulle hatt han med videre. At han til slutt ikke fikk bli med videre hadde ingenting med klubbens syn på hans ferdigheter men det nærmet seg det uforsvarlige mtp de gjentatte alvorlige skadene hans. At han nå i en alder av 26 blomstrer og får muligheten på toppnivå igjen var veldig langt fra gitt (og er bare prov på hvilken enorm vilje den fyren har) tror jeg gleder samtlige RBK-supportere for er det en man unner suksess er det Helmersen.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 16.07.2024 17:01    Post subject: Reply with quote

Glimtførrevig wrote:
Henri wrote:
Haha, fantastisk reaksjon, til og med etter å ha sovet på hendelsen. Han viser jo her at han er fullstendig tulling Very Happy

Trodde dette forumet i allefall tildels hadde litt høyere nivå enn X, men åpenbart ikke hele tiden😅👌
Men hva i all verden gjør du her inne😂Gått deg vill😜
Back to top
skien88
Veteran

PostPosted: 17.07.2024 12:23    Post subject: Reply with quote

Helmersen blir en gedigen flopp. Bodø kommer til å sløse hundrevis av sjangser foran mål pga. de ikke har en god spiss på topp i Europa i år.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 17.07.2024 19:05    Post subject: Reply with quote

Der tror jeg du tar feil.

Jeg spår at Helmersen blir en enorm suksess i Bodø og blir solgt videre om to år og får utenlandseventyret han fortjener Wink
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
skien88
Veteran

PostPosted: 17.07.2024 19:44    Post subject: Reply with quote

enorm faktis, kommer tilbkae til deg når han flopper. forskjell på OBOS og Glimt
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 17.07.2024 20:47    Post subject: Reply with quote

Jeg tror han blir en stor suksess (hvis han forblir skadefri); hans styrke er avslutninger og de kommer han til å få haugevis av i Glimt.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 17.07.2024 21:13    Post subject: Reply with quote

Fra Nettavisen:

– Etter flere år i Rosenborg måtte du jo ta turen videre. Hva husker du fra den beskjeden?

– Det var jo et slag i trynet. Jeg skadet menisken i Odd, og spørsmålene fra Rosenborg begynte å komme om man egentlig var litt ferdig med å prøve. Men jeg var fortsatt veldig klar for å prøve én siste gang. Det hadde derimot ikke de i tankene, så det var selvfølgelig veldig tungt. Etter en tid kom telefonen fra Christian Johnsen og Raufoss, og jeg tok den muligheten.
Aspmyra
Proff

PostPosted: 18.07.2024 09:36    Post subject: Reply with quote

For de som er eller har vært glad i FIFA (spillet):

Bodø/Glimt blir første offisielle partnerklubb til EA Sports FC fra Norge. Spennende å se hva som kan komme av dette, men i artikkelen (krever abb.) sier de "Samarbeidet, som strekker seg over flere år, har som mål å tilby unike spilldrevne fortellinger og innhold skreddersydd for klubbens supportere.”

Spennende, vet ikke helt hva det vil bety utover dette, men det vil tiden vise.

https://www.an.no/spillgi...-4-1996827
Carl
Veteran

PostPosted: 18.07.2024 09:39    Post subject: Reply with quote

Tror også Helmersen kan bli en suksess i Glimt. Forferdelig synd at vi ikke hadde mulighet til å hente ham hjem, da han fint kunne passet inn.
Back to top
skien88
Veteran

PostPosted: 18.07.2024 14:25    Post subject: Reply with quote

Aspmyra wrote:
For de som er eller har vært glad i FIFA (spillet):

Bodø/Glimt blir første offisielle partnerklubb til EA Sports FC fra Norge. Spennende å se hva som kan komme av dette, men i artikkelen (krever abb.) sier de "Samarbeidet, som strekker seg over flere år, har som mål å tilby unike spilldrevne fortellinger og innhold skreddersydd for klubbens supportere.”

Spennende, vet ikke helt hva det vil bety utover dette, men det vil tiden vise.

https://www.an.no/spillgi...-4-1996827

Faktisk sykt avtale, blir vel facescan på de fleste på laget osv.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 19.07.2024 21:05    Post subject: Reply with quote

Bra å se at KK har innsett at han har oppført seg toskete. Da er det bare glimtførrevig som gjenstår.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 19.07.2024 21:44    Post subject: Reply with quote

- Han er ett av det råeste spisstalentet jeg har sett i norsk fotball, hvis vi ser bort fra Erling Braut Haaland, slår Ingebrigtsen fast og fortsetter:

- Det er utrolig artig, og det er så fortjent, at han nå får sjansen for Glimt i Eliteserien.

- Hvordan vil du beskrive ham som spiller?

- Han er stor, har bra fart og bra balanse. Han er en naturlig avslutter som kan score fra alle posisjoner. God på hodet er han også. Det er bare så synd at skadene kom i veien og ødela i begynnelse av karrieren hans, oppsummerer Ranheim-sjefen.

Les mer: Den gamle sjefen hyller Helmersen: - Han har en gave han ikke har fått brukt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 20.07.2024 14:39    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Men hva i all verden gjør du her inne😂Gått deg vill😜

Hallo, dere har jo en Glimt-tråd her. Har vel min fulle rett til å ytre meg 🙂

Jeg blander meg ikke inn i deres interne anliggende i andre tråder.
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 20.07.2024 14:48    Post subject: Reply with quote

Henri wrote:
Bra å se at KK har innsett at han har oppført seg toskete. Da er det bare glimtførrevig som gjenstår.

Godt å se at KK har karakter til å legge seg flat når situasjonen tilsier dette.
Kanskje han burde gjort det tidligere, men bedre sent enn aldri.

Nå får heldigvis ikke KK noe straff her, noe som er veldig bra da Glimt bør få maksimal arbeidsro frem til viktige Champions League-kvalikkamper 😜
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 20.07.2024 14:59    Post subject: Reply with quote

Snabeltann wrote:
må være stusselig å måtte dra på et RBK-forum for å ha noen å snakke med.

Huff, tenk at jeg har et sånt bedritent liv 😂
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 20.07.2024 16:04    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Takk for nyttige innspill. Hvis du ikke tåler å høre at KK er en tulling, tror jeg du skal holde deg borte fra internett noen dager. Det tenker absolutt alle utenfor Bodø, og det bør jo være en liten tankevekker for dere også.

Merk: det finnes en Endre-knapp på forumet. Du trenger ikke poste hele innlegget på nytt (fem ganger) fordi du kommer på noe nytt.

Jeg vet ikke helt hva det er du sikter til, men for noen dager siden så var det noen tekniske problemer som gjorde at posten min ikke kom opp. Så derfor ble en post postet mange ganger, og jeg skrev den i tillegg én gang på nytt så da har vel alle disse tilslutt likevel kommet igjennom. Så det er bare å beklage om det er det du sikter til. Jeg får imidlertid fremdeles opp feilmelding hver gang jeg poster, så jeg går manuelt inn å sjekker om posten er kommet opp.

Når det gjelder Knutsen så skal dere selvsagt få mene at han er en tulling, men at jeg som Glimt-supporter skal gå ut å mene at vår trener (med en suksess ingen i Bodø noensinne kunne forestille seg) er en tulling, det kommer aldri til å skje.

Knutsen har absolutt sine sider, men han er ikke i det hele tatt mer sær enn for eksempel Nils Arne Eggen var.

Nå har KK beklaget seg og tatt selvkritikk, og selv om det kom sent så er det bra at han gjorde det. Han fikk ikke noe straff, og det blir jo selvfølgelig et helvetes baluba på grunn av det også.
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 12:13    Post subject: Reply with quote

Glimtførrevig wrote:
Hallo, dere har jo en Glimt-tråd her. Har vel min fulle rett til å ytre meg 🙂
Det hadde blitt rimelig kjedelig her uten noen stemmer utenfra, så takk for bidragene!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 120, 121, 122  Next
Page 108 of 122

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb