| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Tangvik |
|
17% |
[ 5 ] |
| Cornic |
|
3% |
[ 1 ] |
| Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jenssen |
|
3% |
[ 1 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Väänänen |
|
6% |
[ 2 ] |
| Selnæs |
|
3% |
[ 1 ] |
| Nypan |
|
13% |
[ 4 ] |
| Broholm |
|
20% |
[ 6 ] |
| Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan-Sunde |
|
6% |
[ 2 ] |
| Frederiksen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sæter |
|
24% |
[ 7 ] |
| Holte |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 29 |
|
| Author |
Message |
Svart og kvitt Junior
|
Posted: 12.07.2024 18:56 Post subject: |
|
|
| Folk som ikke vil ha investorer nå i Rbk er folk som vil se klubben i grøfta rett og slett |
|
| Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 12.07.2024 18:57 Post subject: |
|
|
| Oppkast wrote: | | Nordens Lokomotiv wrote: | | Stakkars Alfred visste nok ikke helt hvor dårlig det han tok over var og hvor kjipt fotball som spilles i denne ligaen. |
Den ballbesittende, ekstremt lite sjanseskapende og ineffektive stilen til svensken topper det meste av kjip fotball i ligaen, dessverre. La meg gjette, vi har vært spillemessig best? |
Kunne ikke vært mer enig, ræva fotball som skrytes opp på forumet her. Og folk må slutte med dette stakkars Alfred tullet, han har hovedansvaret for dette. Tristeste fotballen vi har levert på flere ti år, tiden med Rekdal var bedre enn dette
Last edited by Frank1 on 12.07.2024 18:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 12.07.2024 18:57 Post subject: |
|
|
"Tja, sånt skjer!" - Sander Tangvik
Nei... |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 12.07.2024 18:58 Post subject: |
|
|
Når jeg ser reprisene her så ser det ut som Sarpsborg spiller mot et lag på amatør-modus på fifa. Helt jævlig _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 12.07.2024 18:59 Post subject: |
|
|
| Tyholt wrote: | | 64% ballinnehav og ligger under 3-0. Hvorfor scorer alle drittlagene vi møter så enkelt på oss? Hvor vanskelig kan det være å bygge litt defensiv soliditet? |
Fotball handler om å score mål, ikke om å ha mest mulig ball. Samtidig er vi dessverre avhengig av å være god på det mentale - der er vi blant de svakeste i Eliteserien. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 12.07.2024 18:59 Post subject: |
|
|
| Frank1 wrote: | | tiden med Rekdal var bedre enn dette |
Sesong 2 med Rekdal er en av hovedgrunnene til at vi er der vi er nå. Det vintervinduet der var så katastrofalt dårlig at det satte klubben tilbake 40 hakk. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 12.07.2024 19:01 Post subject: |
|
|
| Folk tror penger er løsningen, men hvor mye bra har vi egentlig handlet de siste fem årene? Tengstedt og kanskje Nemcik? |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 12.07.2024 19:01 Post subject: |
|
|
| enojado wrote: | | Det er helt uenig i. Skal du kjempe i toppen, uansett spillestil, må du ha de beste spillerne. |
Greit det Leicester. |
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 12.07.2024 19:02 Post subject: |
|
|
Det er en jevn kamp og jeg holder, til tross for 0-3, RBK som det førende laget. En ting jeg lurer på, her jeg sitter og ser på, er hvor mye snegletempoet til Sælnes hemmer RBK. DET GÅR JO SÅ UFATTELIG SEINT MED MANNEN! _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 12.07.2024 19:03 Post subject: |
|
|
| Vi må vite at pengene brukes riktig og at man ikke havner i et verre økonomisk uføre enn vi allerede er. Likviditeten er ikke så dårlig og det er fullt mulig for klubben å kjøre FCK modellen med en mer tradisjonell gjeld. Vi har ingen mulighet til å trene oss gode. I fra Ingasson-perioden har vi brukt 54mill ink lønninger på nye spillere som ikke får spille. |
|
| Back to top |
|
 |
spamannen Junior
|
Posted: 12.07.2024 19:04 Post subject: |
|
|
| La Fagermo overta |
|
| Back to top |
|
 |
spamannen Junior
|
Posted: 12.07.2024 19:05 Post subject: |
|
|
| La Fagermo overta |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
|
|
| andrezinho wrote: | | enojado wrote: | | Det er helt uenig i. Skal du kjempe i toppen, uansett spillestil, må du ha de beste spillerne. |
Greit det Leicester. |
Sjekk dette Leicester laget som vant ligaen du. De hadde bl.a. de aller beste spillerne. Så kan du sjekke hvordan gikk med treneren... og du kan jo også sjekke historikken til jønsson i stabæk, eller martin andresen i brann... |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
|
|
| På tide å også holde treneren ansvarlig nå. Er åpenbart at vi er for dårlige i forsvar. Vi må tilpasse både trening og taktikk til det faktum. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 12.07.2024 19:06 Post subject: |
|
|
| Bra lag, for all del. Men de hadde ikke vunnet seriegull med Barcafotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 12.07.2024 19:06 Post subject: |
|
|
Jeg er blant dem som mener AJ bør få tid. Vi har startet litt på null, og tenker mer langsiktig enn kortsiktig. Han skal være dyktig til å utvikle spillere. Et dårlig utgangspunkt har heller ikke blitt bedre, med utallige skader og manglende relasjoner.
Samtidig: Nå må det søren meg være nok! Hvor lenge skal AJ få holde på med sin overambisiøse stil, med tanke på spillerstallen. Uansett stil og trener, man må kunne forvente mer fremgang enn dette her. Greit nok at "vi endelig har en moderne spillestil", men det er jo nesten latterlig hvor lang snor AJ har, sammenlignet med f.eks. Maalen. Det virker som mange klamrer seg desperat til håpet om bedring, og nekter å innse hvor dårlig RBK fortsatt er.
Jeg er Jekyll & Hyde, når det gjelder AJ. Men jeg heller mot at han fortjener hele sesongen, nesten uansett resultater. Er vel desperat jeg også, innser jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 12.07.2024 19:13 Post subject: |
|
|
Sunde på back, Cornic ut og Sæter inn som sidespiss/oppspillspunkt kant. Trenger alt som har mål i seg utpå der _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 12.07.2024 19:15 Post subject: |
|
|
I fjor spilte vi jo regelrett drittfotball og lå også og snuste på nedrykkstreken nesten hele sesongen. Da foretrekker jeg dette. Så er jo også en del av problemet at det er latterlig mye individuelle feil og at vi har til gode å spille med foretrukkent lag helt siden AJ ble ansatt.
Hvor mye av dette ligger på AJ? Kunne vi spilt mer destruktiv og trygg fotball for å demre opp mot individuelle feil? Ja det kunne vi vel. Kunne vi spilt mer defensivt fordi vi vet at vi mangler nøkkelspillere? Ja det kunne vi også.
Men da hadde vi vært akkurat der vi er nå også neste år. Jeg håper jo vi tar steg frem til den tid, men dersom vi skal fortsette med disse individuelle prestasjonene burde vi sikkert blitt et nytt lillestrøm, heller enn å prøve å være rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 12.07.2024 19:16 Post subject: |
|
|
Helt annet press i midtbaneleddet uten Selnæs… Han er en verkebyll for fotballen AJ ønsker å spille _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 12.07.2024 19:22 Post subject: |
|
|
| Bananskrue wrote: | I fjor spilte vi jo regelrett drittfotball og lå også og snuste på nedrykkstreken nesten hele sesongen. Da foretrekker jeg dette. Så er jo også en del av problemet at det er latterlig mye individuelle feil og at vi har til gode å spille med foretrukkent lag helt siden AJ ble ansatt.
Hvor mye av dette ligger på AJ? Kunne vi spilt mer destruktiv og trygg fotball for å demre opp mot individuelle feil? Ja det kunne vi vel. Kunne vi spilt mer defensivt fordi vi vet at vi mangler nøkkelspillere? Ja det kunne vi også.
Men da hadde vi vært akkurat der vi er nå også neste år. Jeg håper jo vi tar steg frem til den tid, men dersom vi skal fortsette med disse individuelle prestasjonene burde vi sikkert blitt et nytt lillestrøm, heller enn å prøve å være rosenborg. |
Ja helt riktig, med denne Spillestilen vil vi på tid utvikle laget, problemet er at de personlige feilene blir ekstra synlig og avgjørende når spillerne i forsvar i tilegg er våre individuelt dårligste spillere.
Vi må bare være tålmodig, 90% av spillerne er verdiløse og må spilles opp i verdi så vi får solgt for deretter å kjøpe de spillerne som passer laget, ikke slik Rekdal ræl som vi har nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 12.07.2024 19:29 Post subject: |
|
|
| Det er altså så latterlig. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 12.07.2024 19:29 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke helt, hvordan skal vi få solgt spillere med gevinst dersom vi setter dem i roller og et system dem ikke behersker? |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 12.07.2024 19:30 Post subject: |
|
|
Tror ikke det er en eneste forsvarsspiller i denne klubben som jeg vil ha med videre. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Du får spørre Johansson og Dorsin _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
|
|
| Utvikler ikke laget av å reise rundt å bli pissa på. Terningkast 1 på AJ så langt. Tenk hvordan forumet hadde evaluert disse prestasjonene hvis f.eks. Rekdal eller KI var trener. |
|
| Back to top |
|
 |
|