View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kai88 Veteran
|
Posted: 27.06.2024 09:50 Post subject: |
|
|
Får se om han legger opp før han ødelegger helsa helt, eller går til en middels svensk klubb og spiller for "småpenger" de siste åra før han gir seg. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.06.2024 12:01 Post subject: |
|
|
Holder nok iikke god ES-standard lengre etter 3-4 år så og si uten kamper. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 27.06.2024 13:15 Post subject: |
|
|
Han er 28 år, har ikke spilt fotball på ca 3 sesonger. Han holder ikke obos-nivå.
Den neste kontrakten han skriver på er trolig til flyttebyrå hjem til Sverige.
Skal ikke se bort fra om at selv Rbk setter en salgpris på kr 0, så er det ingen som vil bite på
Vår herre kan være veldig urettferdig når det gjelder å avgjøre fotballkarrierer. Noen spillere spiller fast selv på høyeste nivå til at sønnen kan begynne å få a-kamper. Andre får skadehelvete |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.06.2024 23:56 Post subject: |
|
|
– Hvordan har du hatt det etter Marbella?
– Det var et stort slag i ansiktet å måtte gå gjennom en ny operasjon. Jeg har ikke noe annet valg enn å prøve alt jeg kan. Samtidig tar jeg alt dag for dag. Jeg tar stadig steg og håper på å fortsette slik.
(...)
– Er det lenge til du er skadefri?
– Forhåpentligvis ikke. Jeg har akkurat begynt å springe på mølle, men for min del handler alt nå om å ta steg for steg. Med min historikk må man kanskje vente noen ekstra uker også før man melder seg helt spilleklar. Jeg forsøker å holde meg rolig og prøver å ikke forhaste noen ting. Jeg vil være klar på ordentlig neste gang.
Les mer: – Ekstremt lei av å snakke om det
Overrasket over at han ikke har begynt å springe før nå. Tydeligvis krevende opptrening. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 01.07.2024 11:21 Post subject: |
|
|
Fra idag så er spilleren i praksis verdt null. Spilleren har full frihet til å sondere terrenget å prate med de klubber han ønsker. Han har ingen fremtid i RBK, så rbk bør sette en utsalgspris på 1 krone.
Men trolig vil han melke ut de siste kronene av kontrakten. Og en kan ikke kritisere spilleren.
Tagseth er i samme situasjon som Augustson med at han kan sondere terrenget. Men noe sier at når han har fått offensiv posisjon så er han ikke keen på å dra. Men det betyr ikke at det ikke kan komme et skambud m.t.p kontraktssituasjonen fra f.eks Odd eller Haugesund. For han er god nok for eliteserien.
Så er det Markus Henriksen. Faren for at han drar ut er minimal. Den fyren blir o Trondheim. Spørsmålet om han godtar meget korrigerte lønnsbetingelser, eller så blir det Ranheim. Men hvis han fortsetter å "få føling med noe" så kan ikke RBK satse på han |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 02.07.2024 08:42 Post subject: |
|
|
Ranheim vil aldri kunne matche den lønnen RBK vil kunne tilby ham, så det er rimelig uaktuelt tenker jeg. Enten så går han ned i lønn eller så legger han opp. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.08.2024 18:35 Post subject: |
|
|
Mange var nok glad for å se Jonathan Augustinsson tilbake på feltet. Svensken har vært ute siden mars da han det ble klart at han måtte opereres på nytt.
– Positivt at han er tilbake å trene med laget. Ikke minst for ham selv, som slipper å ha være i gymmen. Det har han nok sett fram mot. Positivt for ham, og positivt for RBK, sier Johansson, som har tro på at han kan få spilletid denne sesongen.
– Absolutt. Nå begynner han å trene med laget, og det er noen måneder igjen, så hvorfor ikke?
Les mer: Her forlater RBKs nysigneringer økten tidlig: – Vi må se til at de blir klare |
|
Back to top |
|
 |
JER Senior
|
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 15.10.2024 15:44 Post subject: |
|
|
tigerbart 12.07.2021 wrote: | Har vi blitt en avlastningsanstalt for fotball-invalide? |
 |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3634 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 15.10.2024 21:03 Post subject: |
|
|
Vært 4 meeeeget lange sesonger.
En av tidenes dårligste signeringer?
7 starter og 6 innbytter i eliteserien ble fasiten |
|
Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 15.10.2024 21:20 Post subject: |
|
|
Veldig synd, var på ett tidspunkt en av de mest lovende venstre backene i norden. Men med hans tid borte må han jo ha mistet en del fart, er nok urimelig å tro på et stort comeback. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.10.2024 21:28 Post subject: |
|
|
- I og med at han har hatt mange store skader i årevis, er vi veldig konservative i opptreningen, vel vitende om at hans kontrakt utløper og at han skal få en god mulighet til å komme videre i januar. Derfor skal vi for hans skyld ikke forsere noen ting, slår Alfred Johansson fast overfor rbkweb.no.
- Det betyr at han er ferdigspilt i Rosenborg?
- Det kan jeg ikke stå her og si nå i oktober, når vi har siste kampen i desember. Men han har en bra bit igjen. Det er uaktuelt å spille noen av de kommende fire kampene basert på hvor mye han trener akkurat nå.
Les mer: - Vi skal for hans skyld ikke forsere noe
Jeg sparte intervjuet fra søndag for lenge. Trodde ærlig talt ingen andre skulle snakke om/med Augustinsson denne uka, men den gang ei. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.02.2025 16:50 Post subject: |
|
|
[Simon Tibbling] holder sig i øjeblikket i form sammen med en række andre fodboldspillere, der står uden kontrakt.
- Vi er en lille gruppe, der træner sammen i Stockholm. Ludwig Augustinssons lillebror, Jonathan Augustinsson, er blandt dem, der træner med.
- Det er fuld træning, og der er også en træner med til at hjælpe os, så vi gør alt for at holde os i omdrejninger, afslutter svenskeren.
Læs mere: Tibbling er åben for Superligaen: Træner med Augustinssons bror |
|
Back to top |
|
 |
|