| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Tangvik |
|
28% |
[ 9 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Henriksen |
|
3% |
[ 1 ] |
| Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tagseth |
|
15% |
[ 5 ] |
| Selnæs |
|
18% |
[ 6 ] |
| Nypan |
|
15% |
[ 5 ] |
| Broholm |
|
3% |
[ 1 ] |
| Reitan-Sunde |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sadiku |
|
9% |
[ 3 ] |
| Nelson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Andersson |
|
6% |
[ 2 ] |
| Frederiksen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 32 |
|
| Author |
Message |
tigerbart Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:33 Post subject: |
|
|
| Maro wrote: | | Fullstendig enig i at tålmodighet er vesentlig for om vi noen gang skal nærme oss toppen igjen og bli et godt lag. Men innstilling, tæl og vilje er ikke noe som utvikles over lang tid. Det andre er at man må se fnugg av utvikling, at man er på vei noe sted. Det her ser ikke ut som en drit. Vi har kanskje hatt noen få øyeblikk her og der denne sesongen, men uten det hadde vi ligget på 15-16. plass. Naiviteten er til å ta og føle på. |
Fullt ut enig med deg i at innstilling, tæl og vilje må være på plass. Såpass godt tjener de. Når det gjelder utvikling - ja, per nå ser det ikke så bra ut, men jeg synes ikke vi har noe annet valg nå enn å stole på trenerteamet (og indirekte klubbledelsen som plukka dem). Vi må stå løpet ut. Som jeg tidligere har nevnt i år, så er jeg fornøyd så lenge vi har framgang i prestasjon i løpet av sesongen, selv om vi bare lander en plass midt på tabellen. (Nedrykk eller nesten-nedrykk er derimot oppsigelsesgrunn!) |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:35 Post subject: |
|
|
det er ikke innsatsen som gjør at pereira slår bort ball. det er spillertypen, sånn han er.
det er ikke innsatsen som gjør at henriksen blir finta på ræva. han er treg og selger seg, det er hva han er god for.
det er ikke innsatsen til sadiku som gjør at han ikke får til noe.
Dette handler om spillernes ferdigheter, og rbk er ikke samspilt nok til å kompensere for manglende ferdigheter. kanskje er spillestilen for ambisiøs. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:35 Post subject: |
|
|
Kåffa løper mer enn oss og gir oss ikke rom, mer skal ikke til for å slå oss om dagen dessverre. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3655 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 16.05.2024 18:36 Post subject: |
|
|
9 poeng på første 4, og ting så lovende ut.
1 poeng på siste 4 |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 16.05.2024 18:36 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Aristoteles wrote: | | Og til dere som påsto at løpsvilje,innsats og vinnervilje ikke har så stor betydning. . |
Hvilke dop er du på? Gjøk. |
Lol begynner du igjen nå. Det er åpenbart at innsatsen ikke er der. Det er null aggressivitet og insats. Kan kalle meg gjøk så mye du vil men du har fremdeles feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:37 Post subject: |
|
|
Pereira, Nelson, Henriksen, Jensen, Sadiku, Reitan, Sunde er alle spillere som per dags dato ikke har noe i dette laget å gjøre. Sikkert flere og. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 16.05.2024 18:37 Post subject: |
|
|
Har aldri hatt troen på at AJ er det store kuppet for RBK, men den optimismen jeg hadde er helt borte. Denne ansettelsen er svakt svakt arbeid av styret, han virker taktisk svak, og mangelen på erfaring er helt tydelig. Får han sitte ut sesongen blir det OBOS fotball på Lerkendal i 2025.
Det er helt åpenbart at han ikke klarer å motivere spillergruppen, de er ikke klare når dommeren blåser i det hele tatt, skremmende |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 16.05.2024 18:38 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | Montana wrote: | | Aristoteles wrote: | | Og til dere som påsto at løpsvilje,innsats og vinnervilje ikke har så stor betydning. . |
Lol begynner du igjen nå. Det er åpenbart at innsatsen ikke er der. Det er null aggressivitet og insats. Kan kalle meg gjøk så mye du vil men du har fremdeles feil. |
Troll |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
|
|
| Hodor wrote: | 9 poeng på første 4, og ting så lovende ut.
1 poeng på siste 4 |
Tja, vi har møtt de tre sterkeste lagene (BG,B,M) de foregående tre kampene. Sånn sett er vi resultatmessig i rute - til å ende midt på tabellen... |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
|
Er jo ikke bare ferdigheter det går på,Spillerne våre har vært passive i hele kampen.
må håpe på storsalg i sommer og få solgt unna de som er middelmådige.
Må prøve og finne kvalitet som er billig.
Sandefjord klarer det så. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
|
|
| Brødsmula wrote: | | Aristoteles wrote: | | Og til dere som påsto at løpsvilje,innsats og vinnervilje ikke har så stor betydning. Ta dere en bolle. Det vi driver med her er en dårlig vits. Tror man kan møte opp å bare loffe rundt. Vell da taper man mot KFUM. Kom ikke å fortell meg at innsatsen mot Molde var slik den er i dag. Det er mental sløvskap. |
tull og tøys. dette handler om at spillerne og laget ikke er gode nok. |
Det er feil. Å løpe kan alle gjøre. Greit om vi taper så lenge vi gir alt. Det gjør de ikke. De er ikke i nærheten en gang. Om du ikke ser forskjell på innsatsen i denne kampen og mot Molde så trenger du briller. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:39 Post subject: |
|
|
| Frank1 wrote: | Har aldri hatt troen på at AJ er det store kuppet for RBK, men den optimismen jeg hadde er helt borte. Denne ansettelsen er svakt svakt arbeid av styret, han virker taktisk svak, og mangelen på erfaring er helt tydelig. Får han sitte ut sesongen blir det OBOS fotball på Lerkendal i 2025.
Det er helt åpenbart at han ikke klarer å motivere spillergruppen, de er ikke klare når dommeren blåser i det hele tatt, skremmende |
Har du sett RBK under rekdal og hareide? |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:39 Post subject: |
|
|
| Alfred er det minste problemet til denne klubben her. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 16.05.2024 18:40 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Aristoteles wrote: | | Montana wrote: | | Aristoteles wrote: | | Og til dere som påsto at løpsvilje,innsats og vinnervilje ikke har så stor betydning. . |
Troll |
Har du flere skjellsord du vil kaste ut med det samme. Du må arbeide med deg selv. Håper du lykkes med det. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:40 Post subject: |
|
|
| Et lag fullt av primadonnaer |
|
| Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 16.05.2024 18:42 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | | Frank1 wrote: | Har aldri hatt troen på at AJ er det store kuppet for RBK, men den optimismen jeg hadde er helt borte. Denne ansettelsen er svakt svakt arbeid av styret, han virker taktisk svak, og mangelen på erfaring er helt tydelig. Får han sitte ut sesongen blir det OBOS fotball på Lerkendal i 2025.
Har du sett RBK under rekdal og hareide? |
Ja, andre halvdel av 2022 under Rekdal var fantastisk, beste fotballen vi har spilt på mange år |
|
| Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
|
|
| Selg Nypan fort når overgangsvinduet åpner. Vi trenger nye spillere asapppp |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
|
|
| Største problemet er Dorsin, det har blitt ganske tydelig over tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
|
|
Må jo le av hvordan Kåffa løper oss i senk.. mens vi er som statuer rundt om på banen. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 16.05.2024 18:43 Post subject: |
|
|
Har vi trent for hardt mellom kampene?
Der er jo ingen rykk på flere samtidig i 1.omg.. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 16.05.2024 18:44 Post subject: |
|
|
Pereira, slutt å prøv å drible 3 stk og mist insta ballen
Broholm, slutt å prøv å drible 3 stk og mist insta ballen
Nelson, slutt å prøv å drible 3 stk og mist insta ballen
Spill bredt, strekk dem, vi gjør det så jææææævlig vanskelig for oss selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 16.05.2024 18:45 Post subject: |
|
|
| Uavhengig av hvordan de neste 10 min går, dette er det verste jeg har sett av Rosenborg i min levetid. Total krise. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
|
|
Tålmodighet til tross, jeg begynner å kjenne at jeg mister troen på dette.. å bli så utspilt av amatører og pensjonerte toppspillere på Lerkendal er flaut. Ikke er det ufortjent eller marginalt heller, vi har ikke fått til noe som helst. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
|
|
Spillerne trodde dette ble enkelt. Se forskjellen på holdninga, intensiteten og innstillingen her vs Molde-kampen. Problemspillerne må vekk. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
|
|
| ingen fortjener BB |
|
| Back to top |