Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Daglig leder Martin Fauskanger forklarer hvorfor FK Haugesund er med i den nye utgaven av eSerien.
- Formatet på denne utgaven av eSerien er et helt annet enn det var da man startet opp den første eSport-ligaen tilbake i 2019. Veien for menigmann til å kunne ta del i og følge konkurransene er mye enklere og vi vet jo at mange av våre supportere spiller FC24/FIFA. De synes det er veldig stas at vi nå også er med i eSerien, sier Fauskanger.
Posted: 05.04.2024 18:09 Post subject:
Jeg har vært rundt gaming og esport siden tidlig på 2000-tallet.
FIFA (EAFC) er kanskje en av de dårligste esportene som finnes. Jeg vet ikke hvor mye penger som er lagt i dette (det er sikkert ikke mye), men for meg så er det helt bortkastet. FIFA er ingen seriøs esport, og spesielt ikke på lokalt nivå slik som dette. Ja, det er mange unge som driver med gaming og følger esport, men jeg føler ikke at FIFA er et av spillene der interessen for esport er spesielt stor.
Og for ikke å snakke om alle aspektene rundt Ultimate Team og pengebruk.