English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mikkel Konradsen Ceïde
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6681

PostPosted: 05.02.2024 17:13    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig skal han få lov til å gjøre feil.
Jeg bare påpeker at den scoringa der kunne han ha stoppet både en og to ganger om han bare hadde hatt trua på at han kunne klare det.

Fase 1 er hvis han er obs på løpet og følger/bryter løpebanen til Bye
Fase 2 er hvis han faktisk tror han kan nå tilbake og blokere, noe han ikke gjør men nesten klarer alikevell siden innleget er såpass svakt.

Begge disse tingene er mulig å jobbe med, og det går ikke på fysiske ferdigheter men den mentale biten.

Kom igjen Mikkel RBK
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6549
Location: Heaven

PostPosted: 05.02.2024 17:27    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
EspN wrote:
verken røsten eller ceide er god nok til og gjøre rbk til et topplag.

Alle spillere tjener på å ha et godt kollektiv rundt seg. Så også Røsten og Ceide. Spesielt Røsten har jeg tro på. Gutten er hva, 18? Nå fikk han spille masse i fjor, og kommer til å ta videre steg i et nytt system i år. I mine øyne har vi massevis av gode talenter i stallen som vi kommer til å nyte godt av fremover, både sportslig og økonomisk.


Det har du selvfølgelig rett i. Og de som er unge kan ta store steg under alfred og jordi.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.02.2024 22:57    Post subject: Reply with quote

Ceïde reiser tilbake til Trondheim.

– Det er fordi han skal oppsøke en lege og så få den rette hjelpen, forklarer treneren.

– Hvor lenge blir han ute?

– Vi trodde han skulle klare å trene i dag, men det er fortsatt slik at antibiotikaen ikke har hjulpet, så han skal kanskje være ute én uke, sier Johansson.

Les mer: RBK-spiller reiste hjem fra treningsleir
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18497

PostPosted: 08.03.2024 17:49    Post subject: Reply with quote

Mikkel Konradsen Ceïde har skrevet under på en ny kontrakt med Rosenborg (ut 2026)

Ser ikke helt potensialet, får håpe at det ikke bare er økonomi som gjør at vi forlenger.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1049

PostPosted: 08.03.2024 18:03    Post subject: Reply with quote

Tja, det er mulig jeg er for tålmodig. Men jeg set han som en av våre to mest lovende i posisjonen (ikke like høyt potensiale som Singsdal Volden). Det er muligens en relativ vurdering av meg som sier like mye om hvor dårlige jeg synes vi er besatt på stopperplassen. Jeg ser verken på han nysegneringen eller de etablerte som bedre alternativ pd.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.03.2024 23:03    Post subject: Reply with quote

Med to uker igjen til seriestart fikk Mikkel Ceide igjen tillit i midtforsvaret til Rosenborg.

Tidligere i vinter virket både Håkon Røsten og Håkon Volden å være foran i køa for å spille høyre midtstopper, men etter en god kamp mot Tromsø fikk Ceide starte på ny mot nok en tidligere arbeidsgiver i ettermiddag.

- Jeg syns det går fint. Jeg føler at jeg er i utvikling og ønsker bare å bli bedre dag for dag. Jeg prøver å bli den beste spilleren som jeg kan være, smiler hovedpersonen.

Les mer: - Jeg har jobbet hardt for det
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 15.03.2024 22:09    Post subject: Reply with quote

Henri wrote:
Ser ikke helt potensialet, får håpe at det ikke bare er økonomi som gjør at vi forlenger.


Er jo ikke sikkert vi forlenger fordi vi skal satse på ham. Kanskje det for å forhindre at han forsvinner på bosman? Eller for at vi skal kunne låne ham ut (kan vel ikke låne ut spillere på utgående kontrakt)
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3338
Location: Trondheim

PostPosted: 15.03.2024 22:16    Post subject: Reply with quote

Riktig. På den måten beskytter vi verdi, uansett hva som måtte komme for ham. Bra av klubben (så lenge han ikke er spesielt dyr i drift såklart)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.03.2024 23:19    Post subject: Reply with quote

Jeg tror nok at han ikke har fått noen kraftig lønnsøkning. I så fall er det liten økonomisk risiko å forplikte oss til å betale ham lønn i ytterligere to år.

Når det er sagt, så er jeg også sjøl overrasket over at Ceide etter 1. omgang i Molde har spilt i stedet for Volden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3205
Location: Oslo

PostPosted: 15.03.2024 23:39    Post subject: Reply with quote

Kanskje man tenker at Volden er for ung og at Volden er mer tiltenkt innhopp som Nypan første året? At Volden har vist et stort potensial er vel utvilsomt.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 16.03.2024 00:32    Post subject: Reply with quote

I motsetning til Volden har trolig Ceïde en kropp og et treningsgrunnlag som tåler å være førstelagsspiller. Generelt og tradisjonelt har ikke 16-17-åringer fysiklen som kreves. Og om de har fysikk til å klare det, har de sjelden godt av det med tanke på utvikling. Gutter i den alderen må trene, ikke spille toppfotball, om de skal bli gode toppspillere i mange år. Volden vil få sine muligheter og matches fornuftig utover sesongen. Ceïde viste at han holdt nivået da han fikk muligheten i fjor, og vil med tillit over tid ta steg og utvikle seg. Potensielt kan vi utvikle to stoppere som kan dra inn en 50-60 millioner i salgsinntekter over en 5-årsperiode,der Volden trolig vil stå for mesteparten av det.
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6549
Location: Heaven

PostPosted: 17.03.2024 00:01    Post subject: Reply with quote

thomas_katt wrote:
I motsetning til Volden har trolig Ceïde en kropp og et treningsgrunnlag som tåler å være førstelagsspiller. Generelt og tradisjonelt har ikke 16-17-åringer fysiklen som kreves. Og om de har fysikk til å klare det, har de sjelden godt av det med tanke på utvikling. Gutter i den alderen må trene, ikke spille toppfotball, om de skal bli gode toppspillere i mange år. Volden vil få sine muligheter og matches fornuftig utover sesongen. Ceïde viste at han holdt nivået da han fikk muligheten i fjor, og vil med tillit over tid ta steg og utvikle seg. Potensielt kan vi utvikle to stoppere som kan dra inn en 50-60 millioner i salgsinntekter over en 5-årsperiode,der Volden trolig vil stå for mesteparten av det.


Enig at volden ikke skal starte alle kamper,men han lærer mye mer av og spille kamper,Mye mer!
Nå spilles det ikke akkurat så mye kamper i norge at det er noen fare.

Ceide har vært rævva i hele oppkjøringa,Gjør enkle feil hele tiden.
Er ikke sånn at han slutter tvert det er eliteserie.

Han blir passert så lett av motspillere,ei finte så er det helt åpen..han følger ikke løp.

Og slår feilpasninger gang etter gang framover.
Eller så snur han seg og vender mot mål,Flere ganger motstanderen nesten fikk tak i ballen.

Eneste postive jeg ser er at han har fysikk.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
aalen
Proff


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 323
Location: Landet

PostPosted: 17.03.2024 14:44    Post subject: Reply with quote

Ut med skade i dag eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 17.03.2024 21:23    Post subject: Reply with quote

Ja, jeg tror han var innom forumet på rbkweb i pausen og skadet hjernen.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3477
Location: Trondheim

PostPosted: 17.03.2024 23:18    Post subject: Reply with quote

Inntil Røsten er klar så tror jeg Reitan spiller høyre stopper.
Førstevalget er Røsten og Nemcik
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb