View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gisp! Legende
Joined: 04 Sep 2008 Posts: 10750
|
Posted: 09.04.2014 14:25 Post subject: |
|
|
Og noen skal til Kongsvinger og Flisa denne uken, ifølge artikkelen i Raumnes.
Quote: | – En del av avtalen vi har med Rema 1000 innebærer at vi skal få med spillere til butikker rundt omkring, ikke bare i Trøndelag, men også her på Østlandet. Det er moro å se at så mange ønsker å møte spillerne våre, sier Bjørn Skjæran, i markedsavdelingen til RBK.
Han opplyser at de også besøkte Skarnes tirsdag kveld [1. april, min anm]. I neste uke fortsetter turneen med besøk på Kongsvinger og Flisa.
– Det er moro å se at vi har så mange RBK-fans her i Nes, sier han og tror grunnen til at mange nesbuer har nettopp Rosenborg som sitt favorittlag har sammenheng med at vårt område ikke har direkte tilknytning til en eliteserieklubb. Med seg til Nes hadde han i tillegg til spillerne Jørgen Skjelvik og Alexander Toft Søderlund, sponsorsjef for Rema 1000, og tidligere eliteseriespiller, Vidar Riseth. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 07.11.2014 23:32 Post subject: |
|
|
Alle andre hate oss:
Dette er omdømmeoversikten for eliteserieklubber (målt i september blant vanlige folk):
* Odd
* Strømsgodset
* Molde
* Sogndal
* Bodø/Glimt
* Haugesund
* Viking
* Stabæk
* Aalesund
* Start
* Rosenborg
* Sarpsborg
* Brann
* Sandnes Ulf
* Lillestrøm
* VÃ¥lerenga |
|
Back to top |
|
|
OrionPax Forumsjef
Joined: 12 Aug 2011 Posts: 9750 Location: Drammen
|
Posted: 08.11.2014 00:10 Post subject: |
|
|
At vi kommer så langt ned på lista er ikke sjokkerende. Ingenting irriterer folk så mye som andres suksess. En hel generasjon er vokst opp med at vi gliser og feirer gull hele tiden.
Men moille så høyt? Får håpe Solbakken-historien tar av og OGS også får litt fokus, samt at regnestykkene på drift ifm. økodoping i klubben blir belyst. Møkk. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
|
v_olden Veteran
Joined: 10 Jul 2007 Posts: 2918
|
Posted: 08.11.2014 00:41 Post subject: |
|
|
Sarpsborg mer mislikt enn oss? Umulig å ta en slik kåring/måling seriøst. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
|
Kjetil Rekdal Veteran
Joined: 14 Mar 2006 Posts: 6202
|
Posted: 08.11.2014 07:14 Post subject: |
|
|
Hadde forventa oss på bunn. Ganske skuffende egentlig. Og please skriv Molde _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 07.12.2015 22:42 Post subject: |
|
|
«The Double»-vinner Rosenborg har i høst kjørt en byråkonkurranse etter å ha samarbeidet med HK Reklamebyrå i ti år. Nå er det klart at årets serie- og cupmester har bestemt seg for å bytte byrå og Rosenborg inngår en treårsavtale med byrået Posisjon. Byrået får i oppdrag å bidra med analyser, merkevarebygging og markedskommunikasjon.
Etter det Kampanje forstår var de fire største byråene i Trondheim involvert i kampen om RBK-kontrakten. Rosenborg skal har ønsket seg en avtale med et lokalt byrå og valget falt altså på Posisjon, som i flere år har vært Rosenborgs samarbeidspartner innen analyse og kundetilfredshetmålinger. Nå utvides avtalen til også å omfatte merkevarebygging og markedskommunikasjon.
- Vi ønsket en partner som kan kombinere strategisk innsikt, originalitet og gjennomføringsevne. Sammen skal vi gjøre RBK til en enda sterkere merkevare, sier Trond Alstad, organisasjonsleder i Rosenborg, til Kampanje.
Lees mer: Rosenborg henter inn nytt reklamebyrå |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 17.04.2016 12:45 Post subject: |
|
|
Var fokus på flaggene på Elgeseter bro i går. Syns personlig det er nesten like stilig at hele Nordre gt. er pyntet på samme vis i helger med hjemmekamp:
Er en fin måte å minne folk på at det er kamp. Og dessuten tror jeg nok butikkene gjerne identifiserer seg med Rosenborg på denne måten. |
|
Back to top |
|
|
PerO Veteran
Joined: 21 Feb 2011 Posts: 6195 Location: Drammen
|
|
Back to top |
|
|
jubajuba Rutinert
Joined: 29 Jun 2013 Posts: 605
|
Posted: 07.05.2016 21:45 Post subject: |
|
|
Quote: | Klatrere fra Romsdals Fjellredningsgruppe måtte hentes i Molde med et SeaKing-helikopter fra Luftforsvaret |
Flaks at de gidda å ta han med ned etter å ha sett skjermen hans.. |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 01.03.2023 22:47 Post subject: |
|
|
Nå skal Nonspace og Rosenborg jobbe med strategi for hvordan klubben skal møte fremtiden med visuell kommunikasjon og innhold på flere flater og medier.
- Etter fusjonen med RBK A-lag Kvinner, er det viktig at Rosenborg viser at vi er mer enn bare ett lag, vi representerer en hel klubb med mer enn ti lag og er mye mer enn bare fotball. Vi har mange flotte representanter for klubben som ikke spiller på banen, og alle er de viktige merkevare-ambassadører, sier Stian Moursund, salgs- og markedssjef i Rosenborg Ballklub.
Les mer: Rosenborg signerer Nonspace: - Viktig at vi fortsterker [sic] engasjementet |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 15.03.2023 18:35 Post subject: |
|
|
Dukket opp nylig på Værnes:
|
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 13.12.2023 19:53 Post subject: |
|
|
I 2023 har Nonspace, sammen med Rosenborg Ballklub, jobbet med en ny merkevarestrategi og merkevareplattform. Detaljene er fortsatt hemmelige, men Stian Ward Bugten, kreativ leder og partner i Nonspace, lover en rekke spennende lanseringer i 2024.
- Arbeidet med Rosenborgs merkevare er mer enn en jobb; det er et hjerteprosjekt som engasjerer oss alle i Nonspace. Engasjementet rundt merkevaren er sterkt, og betyr utrolig mye for hele Trøndelag og resten av landet. Det er også derfor Rosenborg er så spennende å jobbe med, og vi har gått inn i oppgaven med stor ydmykhet og respekt for betydningen som klubben har, sier Stian Ward Bugten.
Les mer: Nonspace forlenger med Rosenborg |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
|
Back to top |
|
|
Guffen Rutinert
Joined: 05 May 2006 Posts: 735
|
Posted: 13.03.2024 13:03 Post subject: |
|
|
Rosenborg blir UMBRO-klubb nå? |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 60334 Location: Trondhjem
|
Posted: 15.03.2024 22:03 Post subject: |
|
|
Rosenborg Ballklub en fotballklubb, men samtidig en bedrift i underholdningsbransjen. Vi lever av å skape opplevelser for folk, og i dette ligger vår underholdningsverdi. Rosenborg er med andre ord mer enn bare en fotballklubb. Vi tror på å bevege oss framover sammen, som et fellesskap, én klubb med et mål om å gjøre en forskjell. Erkjennelsen av å bety så mye for så mange, har ført til at vi har kjent på et behov for å ta enda mer styring og kontroll over hvordan klubben skal oppleves, sees, og føles. Vi lanserer derfor en merkevarestrategi, visuelle identitet og designsystem, utviklet i samarbeid med Nonspace, som bygger på fire pilarer:
For alle - Vi er en klubb for alle, og åpner dører for inkludering og mangfold. Vi tror på kraften i fellesskapet, og vår rolle som flaggbærere for Trøndelag og Midt-Norge.
Engasjere - Vi engasjerer oss i samfunnet gjennom et ansvar for å gjøre en forskjell. Ved å ta samfunnsansvaret vårt på alvor, skaper vi en følelse av fellesskap.
Begeistre - Vi begeistrer og underholder gjennom fotball, men også gjennom samarbeid og innhold som skaper begeistring blant supporterne våre.
Bevege - Rosenborg er mer enn bare en fotballklubb. Vi tror på å bevege oss framover sammen, som et felleskap, en klubb, med et mål om å gjøre en forskjell sammen. Vi er en bevegelse som representerer folket i Trondheim og Trøndelag.
Les mer: Alltid framover – i ny drakt |
|
Back to top |
|
|
|