English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Årsmøte 2024
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ståle
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 14:59    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:

Når det gjelder Gjersvold så forstår jeg at han er en splittende figur (uten at jeg selv har dyptgående kjenskap til hvorfor), og han kom inn fra "venstre ving" som benkeforslag i siste sekund - han sa selv at han først hadde bestemt seg kort tid før forslaget ble lansert. Det gjorde nok også sitt med hans sjanser, i tillegg til det jeg skrev over.

Mitt inntrykk er at Gjersvold primært var upopulær ved forrige styrevalg pga. av vindkraftutbyggingen selskapet hans (TrønderEnergi) drev med på Frøya, og at det hadde lite med fotball eller RBK å gjøre.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 08.03.2024 15:04    Post subject: Reply with quote

Det er en tolkning, ola. Dette er ikke et valg mellom hundrevis av gode alternativer og spennende løsninger tilgjengelige.

Man har to valg i praksis - CGJ eller Gjersvold. Man kan selvfølgelig også la være å stemme, men det fører sjelden til noe.

Min posisjon på dette er at styret har fått et meget sterkt signal på at de er NØDT til å ta på alvor at medlemsmassen ikke ønsker at vi fortsetter å budsjettere med underskudd.

Kan forøvrig nevne at det var en sak oppe i går som viser at vi har vår egen historikk og problematikk med påvirkning fra investorer. Det er gode grunner til at jeg ikke går i detalj her, men Rosenborg har blitt forsøkt uheldig påvirket av utenforstående organisasjon i et konkret tilfelle. Dette kom frem i en sak i går som går på anklager på navngitt person (derfor er jeg vag) - det er MASSE sånne hensyn som den "naivistiske og bakstreverske medlemsmassen" må ta hensyn til når vi bevisst går inn for å ødelegge klubben med endelig mål om å gjenopprette Sovjetstaten.

Igjen, å idiotforklare andre er gøy, men det KAN være greit å åpne for at de ikke alltid er siklende fjols som sitter og gaper bare fordi de har en annen holdning til enkelte spørsmål.
Danserud
Rutinert

PostPosted: 08.03.2024 15:06    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Dere skulle stemt inn et styre dere har tro på at vil gjøre en god jobb for Rosenborg, og så stemt for å utrede..

Hvilket styre er dette? Var Gjersvold dette alternativet?
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:09    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Kan forøvrig nevne at det var en sak oppe i går som viser at vi har vår egen historikk og problematikk med påvirkning fra investorer.

Her var det jo ikke snakk om en investor, men en partner/sponsor?
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 08.03.2024 15:10    Post subject: Reply with quote

Uklart formulert av meg. Ja, partner/sponsor, men også potensiell investor.

Dette var for ordens skyld noe som kom frem ETTER avstemningen om sponsorutredning og påvirket således ingenting der.
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:12    Post subject: Reply with quote

Hvordan kom det fram at det var en potensiell investor? SÃ¥vidt jeg husker var investorbegrepet aldri brukt i denne saken?
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:12    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Sløvsekken wrote:
Grunnen til at det blir som det blir skyldes jo i stor grad at styret har tatt hele hånda når man har gitt dem lillefingeren tidligere. Bla. i forhold til VAR og fusjonen.

Du snakker om tidligere styrer. Det er flertallet blant medlemmene sin feil at de gir tillit til et styre som de sporenstreks vingeklipper fra å innhente kanskje veldig viktig og kritisk kunnskap.

Det har skjedd noen utskiftninger, ja, men det er ikke et nytt styre som la frem dette forslaget. CGJ, Samdal, Espelund, Engen osv. var alle delaktig i fusjonssaken. Nå forsvinner (heldigvis) de fleste av de ut etter årsmøtet i går, men den tilliten må gjenreises gjennom handling. Å vise at man har en klar plan for hvordan RBK skal stables på beina igjen.

CGJ kom heller ikke spesielt godt ut av det møtet i går etter å ha blitt konfrontert med tidligere uttalelser hvor det ble lovet at kvinnelaget skulle gå i null eller pluss, og trakk på skuldrene og kom med "vet ikke" når det ble spurt når det er realistisk at de ikke lenger trenger å subsidieres.

Tillit gjør man seg fortjent til.
Back to top
FJohnsen04
Junior

PostPosted: 08.03.2024 15:14    Post subject: Reply with quote

For noen år tilbake satt jeg meg ned å fulgte med på Brann sitt ekstraordinære årsmøte på Youtube. Popkornet var plassert i armkroken og jeg gledet meg til å få med med alt kaoset som var i klubben. Det var en kamp mellom styret og medlemmer. Og møtet leverte god underholdning, som forventet.

Det var god underholdning, men ikke på noe som helst tidspunkt tenkte jeg at klubben kom styrket ut av møtet. Heller tvert imot.

NÃ¥ er Rosenborg kommet der Brann var. Vi er en klubb i kaos.

Skal ikke si så mye om sakene som ble diskutert i går, men tror det for klubben sin del er en fordel om alle tar en pust i bakken. Debattklima som det er nå kommer ikke klubben til gode. Jeg er imot VAR og mener også at det bør avvikles. Og det er fint at klubben er en medlemsklubb. Men årsmøtet i går var ikke et møte som kommer Rosenborg som klubb til gode.

Siste ting: Hadde vært interessant å sett hvor mange av medlemmene som deltok digitalt på årsmøtet og samtidig hadde sitt eget lille årsmøte på Discord/andre forum. Folk lar seg lett påvirke i slike fora.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:16    Post subject: Reply with quote

I praksis hadde flertallet mange valg. Å kaste styret er ett av dem, å kaste valgkomiteens innstilling, komme med egne benkeforslag og så videre. Mye som kunne vært gjort i forkant. Det kunne vært lobbyert. Det kunne vært jobbet for. For det er tydelig at denne mistilliten ikke oppsto i går. Flertallet visste hvem som var innstilt. Det kunne vært gjort så mye mer.

Derfor er dette helt klart: Velg et styre som man har tillit til at kan gjøre sitt nødvendige virke – som for eksempel en utredning.

Det er helt uforståelig. Og du kan prøve å beskrive mine argumenter mot deg som idiotforklaringer, men det forandrer ikke på noe.
Back to top
netrom84
Senior

PostPosted: 08.03.2024 15:22    Post subject: Reply with quote

Ståle wrote:
Virker bare litt som et paradox for min del at medlemmene har tillit til CGJ (i alle fall mer enn Gjersvold) som styreleder, men samtidig ikke tillit til at hun (og resten av styret) kan gjennomføre en objektiv vurdering av investor-muligheter.

Det er ikke nødvendigvis slik at man ikke har tillit til dagens styre, men erfaringen med tidligere styrer gjør at man uavhengig av tilliten til dagens styre ikke vil bli "lurt" igjen.

En typisk skille mellom styret og medlemmene er gjerne at styre er mer pragmatisk i sine vurderinger der medlemmene kanskje styres mer av følelser. Når da styret tar pragmatiske valg som stadig avviker fra medlemmenes ønsker for Rosenborg og fotballen så føler medlemmene et behov for å sikre seg.

Jeg personlig er veldig pragmatisk i mange ting i livet, men akkurat rundt fotballen lar jeg alltid følelsene vinne.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:29    Post subject: Reply with quote

Hadde det vært si, femti stykk "menige" på årsmøtet som alle møtte forberedt og var på fornavn med hverandre og styret/valgkomitè så kan man angripe styrevalg på en helt annen måte. Men RBK er RBK, vi er ikke en breddeklubb hvor det er diverse ildsjeler som har lagt ned sine dugnadstimer som møter opp, vi er mer som en bedrift med omsetning i milliardklassen mtp all interessen det er rundt klubben og årsmøtet, men i de fleste slike bedrifter så er det noen store eiere som bruker mye tid på å forsikre seg om at en har et godt styre (i hvert fall i prinsippet).

Men slik det er nå så er man prisgitt at VK evner å gjøre den jobben på vegne av 650 stykk oppmøtte stemmeberettigede med lik betydning. Det er ikke uproblematisk å bare benke inn et styremedlem eller to fordi VK setter en tverrfaglig gruppe. Da må du få sørget for å stemme inn en med tilsvarende kompetanse som den man velger bort.

Så er det en kjennsgjerning at tidligere styrer under Koteng og Svendsen har hatt litt for tette bånd med VK, at en får inntrykk av at det har vært et nettverk som jobber for hverandre noe Westerhus i går langt på vei antydet, og disse styrene har i ettertid fremstått som amatørmessige.

Så er det nok en verkebyll som ligger der av litt nyere dato, det aner meg at den begynte å bli vond sånn ca. da nyheten sprakk om at Gjersvold skulle innstilles og sittende styremedlemmer begynte å hudflette VK og åpenlyst gikk inn for å sette inn "lojalister" (som de heldigvis ble overkjørt på av årsmøtet), da så vi et stemningskifte mellom styre og medlemmer hvor vi ble sett på som "til bry", Koteng som mente at det var "typisk Falkenkameratene" å smelle opp disse bannerne mot Rekdal. En fusjonsprosess hvor de åpenbart enten tok vår støtte for gitt eller med vilje kjørte en prosess for å sette motstanderne i fella. Quatar-sak som jeg må si jeg ble medlem for sent for å ha fått med meg alle detaljene rundt saksgangen. VAR som RBK støttet uten å bry seg om hva vi syntes, og når årsmøtet kom så var det for sent å snu. En generell arroganse fra særlig Koteng, Espelund og Bratseth.....

Jeg tror man må få begravd stridsøksa mellom medlemmer og styret som grupper, fra mitt synspunkt så skal det ikke mer til enn litt imøtekommenhet fra begge parter for å få et sunnere forhold til hverandre. Så må en nok også slutte med det pratet om at for en generasjon siden så var årsmøtene stilltiende (om det stemmer vet jeg nå ikke) og ikke blandet seg inn i alt mulig. Nå er det en ny generasjon som er langt mer vant til å få tilgang på masse informasjon og kunne ytre seg til omverdenen med et tastetrykk.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:39    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
I praksis hadde flertallet mange valg. Å kaste styret er ett av dem, å kaste valgkomiteens innstilling, komme med egne benkeforslag og så videre. Mye som kunne vært gjort i forkant. Det kunne vært lobbyert. Det kunne vært jobbet for. For det er tydelig at denne mistilliten ikke oppsto i går. Flertallet visste hvem som var innstilt. Det kunne vært gjort så mye mer.

Derfor er dette helt klart: Velg et styre som man har tillit til at kan gjøre sitt nødvendige virke – som for eksempel en utredning.

Det er helt uforståelig. Og du kan prøve å beskrive mine argumenter mot deg som idiotforklaringer, men det forandrer ikke på noe.

Det du må huske på at medlemmene i RBK stort sett er vanlige folk med vanlig arbeid. Ja man kan kaste et styre, men det fordrer jo også at man har et alternativt styre. Å kaste et styre uten å ha et alternativ er jo helt håpløst uforsvarlig. Det er ikke så mange ordinære medlemmer som har hverken tid eller nettverk til å kartlegge og intervjue kandidater for å sette sammen et fungerende styre. Eller bedrive lobbyvirksomhet på Brakka for den del. Folk har jobb, familie og diverse andre forpliktelser.

At man er uenig med styret i noen nøkkelsaker er heller ikke ensbetydende med at det hverken er ønskelig eller hensiktsmessig å fjerne hele styret. Men det ble sendt et kraftig signal om at supporterne ikke lenger finner seg i å ikke bli hørt. I alt for mange år har medlemmene i RBK forholdt seg passive, og latt styret gjøre som de vil, og resultatet er at vi har gått fra å være den overlegent største, beste og rikeste klubben, til å bli en middelmådighet. Kanskje var det på tide med et opprør ?

Hva gjelder det benkeforslaget på Gjersvold så virket det å komme som en overraskelse på de aller fleste, så hvor mange som faktisk var klar over at det kom er høyst usikkert.
Back to top
martibs
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 15:50    Post subject: Reply with quote

FJohnsen04 wrote:
NÃ¥ er Rosenborg kommet der Brann var.

Dette lover jo bra, Brann fikk orden på sakene, og gikk direkte fra opprykk til andreplass Smile
Back to top
FJohnsen04
Junior

PostPosted: 08.03.2024 16:19    Post subject: Reply with quote

Måtte en tur ned i OBOS først da, men..
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 08.03.2024 16:32    Post subject: Reply with quote

ballbingen wrote:
Hvordan kom det fram at det var en potensiell investor? SÃ¥vidt jeg husker var investorbegrepet aldri brukt i denne saken?

Beklager sent svar, vært i transit til helga.

Som du sikkert skjønner sliter jeg litt med å være presis nok og vag nok på en gang.

Person X, som jobbet (vet ikke ståa nå) for partner F tidligere, har blitt anklaget for å ha foretatt en handling som ble omtalt i går, og som - hvis anklagen er sann - er meget alvorlig og problematisk mtp. forsøk på påvirkning av interne prosesser i klubben.

Firma F har en direktør/eier/whatever Y, som brukes som eksempel på én mulig investor/rik onkel/whatever.

For å være ekstremt tydelig på dette, har det ikke kommet NOEN indikasjoner på at Y har vært delaktig i det som har skjedd. Det er selvfølgelig ikke utenkelig, men jeg vet ikke om noen grunn vi kan ha til å anta at noen andre enn X har vært involvert i saken.

Dette er altså fra min side mer et eksempel på at en partner, sponsor, investor eller på annen måte samarbeidspartner av klubben kan være problematisk. Det er ikke et saksinnlegg fra min side mot F eller Y.

Ja, det er frustrerende å måtte skrive på denne måten.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 08.03.2024 16:45    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Det kunne vært gjort så mye mer.

Nøyer meg med å svare på denne, jeg. Ja, det kunne helt sikkert det. Men vi holdt på fra kl. 19:00 til 00:45 med en relativt kort, oversiktelig og enkel saksliste.

Som Sløvsekken påpeker, NOEN må gjøre den jobben også.

Ingen gikk inn i dette (så vidt jeg vet) med et mål om polsk riksdag.

Men klart, hvis du vil klage på meningene, arbeidet og resultatet av det som blir gjort, så skjønner jeg at det er mye mer komfortabelt enn å melde seg inn og forsøke å bidra til å gjøre det bedre selv. Tro det eller ei, men alle har et ønske om klubbens vel, og forsøker å finne en vei til det samtidig som man må si ifra om ting man mener er feil. Vi kan ikke kjøre ukes-årsmøter, man må velge kampene sine, og det er engang sånn at i RBK er det kun individuelle medlemmer. Kjernen som organisasjon er f.eks. ikke medlem i RBK, det er det kun enkeltpersoner som kan være. Og ingen kan diktere holdningene til disse medlemmene i noe spørsmål, ikke engang du som vet bedre enn flertallet.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 08.03.2024 16:49    Post subject: Reply with quote

Syns folk blir veldig enten/eller i sakene, veldig tillit mot ikke tillit.

Jeg har full tillit til Gotaas og den jobben som gjøres nå, selv om jeg er imot VAR, ikke vil ha investorer og vil at kvinnelaget bør budsjettere omtrent i null.

Jeg ser ikke på dette som at styret har tapt sakene om VAR, investorer og budsjett for rbkk, og at medlemmene har vunnet.

Styret hat budsjettert med det de tror er oppnåelig, medlemmene ønsker at de prøver å presse ut ends litt til.

Styret føler økonomisk press for å være for VAR, men saken avgjøres av medlemmene.

Styret har gjort sin plikt i å lete opp alternative metoder for å få inn penger raskt, medlemmene vurderte investorer som ei i denne omgang.

God jobb av styret, god jobb av medlemmene.
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 16:54    Post subject: Reply with quote

Jeg synes uansett ikke det har noe som helst med saken å gjøre. Er også usikker på om du er nødt til å gå rund grøten som du gjør (men jeg velger selv å holde samme linje), all den tid Adressa refererte denne saken i direktedekninga si uten noen slags form for sensur.

Forøvrig, når det kommer til akkurat denne saken så skulle jeg gjerne ønske at dette ble meldt inn på forhånd. Jeg skulle ønske å høre den instilte personens forsvar og en reell debatt rundt dette.

For min del klarte jeg ikke å stemme på verken VKs kandidat eller benkeforslaget, da jeg kun hadde den tidliger VK-lederens innlegg å basere meg på. Jeg betviler ikke at historien er sann, men samtidig stiller jeg spørsmål ved at ny VK-leder (Viggen) skal velges inn på et såpass tynt grunnlag.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 08.03.2024 17:00    Post subject: Reply with quote

Den har relevans kun fordi det er et eksempel på hva som kan skje når det blir et avhengighetsforhold (penger) mellom RBK og tredjepart, som også ville kunne komme uheldig ut for klubben i investorsammenheng. Jeg ønsker ikke at klubben skal ha noen andre hensyn å veie enn sine egne når den tar avgjørelser, økonomiske eller andre, for å si det litt enkelt.

Nei, jeg trenger sikkert ikke å være fullt så "sensurert", men siden dette var en ganske sensitiv og helt ærlig eksplosiv sak så velger jeg å heller være for forsiktig.

Ja, man kunne jo ønsket seg at dette skjedde annerledes selvfølgelig, og jeg kjenner ikke historikken - om dette f.eks. har blitt meldt til noen interne organer som et problem. Det sagt, som medlem og "velger" føler jeg at dette er informasjon jeg hadde vært irritert om jeg ikke hadde fått før jeg stemte. For meg var personen det gjelder umiddelbart totalt uvalgbar og uegnet til tillitsverv i det informasjonen kom for dagen.
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 17:05    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Det sagt, som medlem og "velger" føler jeg at dette er informasjon jeg hadde vært irritert om jeg ikke hadde fått før jeg stemte. For meg var personen det gjelder umiddelbart totalt uvalgbar og uegnet til tillitsverv i det informasjonen kom for dagen.

Der er vi 100% enige, og dette var også utelukkende årsaken til at vedkommende ikke kunne få min stemme. Så jeg er glad for at informasjonen kom, men den kom på feil tidspunkt.
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 08.03.2024 17:27    Post subject: Reply with quote

Jeg har fulgt alt både før, under og etter møtet fra utsiden. Jeg sitter overhodet ikke med noe inntrykk av at det styre man valgte ikke har tillit. Styret tapte noen prinsippsaker, der medlemmene hadde et annet syn. Det var helt greit at Gjesvold stilte som motkandidat, på grunn av dette, og at CGJ, med relativt grei margin. Det valgte styret av klubbens tillitsvalgte har nå blitt instruert av de som ga dem tilliten til å høre mer på medlemmene. En helt kurrant korreksjon, jeg vol tro de tar på alvor. Jeg klarer ikke å se for meg at noen gikk ut av møtet og var forbanna på grunn av styrevalget, og jeg tror alle vet at de som er valgt vil RBKs beste de også, selv om de kanskje er uenige i veien til målet i utgangspunktet.

Nå må styret sette seg ned med medlemmene, innimellom, og slik bygge en gjensidig tillit

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
fatslick
Rutinert

PostPosted: 08.03.2024 18:23    Post subject: Reply with quote

Et innspill om negative sidene ved investorer. Rbk hentet i sin Hamren som gjorde stor suksess med RBK, men realiteter er at det var sonderinger mellom Enga og Hamren.

Kort fortalt sportslig ledelse ville ha Hamren. Men så valgte endel av gamle gutta av enga-supportere, de som var bohemer i sin tid, og gå til penge-gjengen for Martin Andresen ønsket å bli trener

Og resultatet ble som kjent at Hamren gikk til RBK. Enga gikk for Martin Andresen, men det fulgte med flust av sponsorpenger. Og Andresen oppførte seg som det var fotball-manager og kjøpte spillere i hytt og pine, og med Martin Andresen så forsvant alt av klubbsjel og en fikk bedrøvelig kjedelig fotball. En trodde idiotisk at hvis en bare spilte basert på Cruyff's totalfotball eller barca's tiki taka, så ville en bli som dem. En glemte faktum at slike spillere som Iniesta og Xavi var ekstremt ballsikre og pasningsikre, og hvis det likevel ikke gikk som ønsket så kunne en bare sende ut til høyre hvor de hadde Messi som kunne gjøre det meste på egenhånd. Det var to lykketreff som gjorde at misæren med Martin Andresen fikk leve så lenge som trener. Det ene var cup-gullet i 2008. I serien gjorde en det ræva, men cup-gullet "rettet opp". Så var det sølvet i 2010

På den positive siden med investorer, så har nok Trøim gitt opp forlengst å få noen avkastning. Uten han så ville klubben vært konkurs.

En mulighet for å få inntekter fra sponsorer som ikke er direkte rettet mot klubben, er å selge stadionnavnet. Som kjent har Enga solgt ut navnet på sin stadion til det urkjedelige intility. Hadde aldri hørt om det IT-selskapet før. Rbk har vel gjort det sånn delvis. Stadionen er lerkendal, men ulike tribuner har kommersielle navn. Mener å huske at jeg sto øverst i Adressa-svingen da Brocken fyrte av frispark, hvis det ikke var nett i mål, så hadde vel ballen landet utpå nardo et sted. Dæven for en rakarøkare

Husker før kampen at man satt og tok etpar kalde sammen med rbk'ere. Men de kalde ble vel forbudt solgt fra en time før kampstart. Hvis en skulle ha tilgang til alkohol senere, så måtte en han billett til vip-boksene hvor fiffen satt
s
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 08.03.2024 21:48    Post subject: Reply with quote

Er det noen som kan hjelpe meg å finne teksten på forslaget som ble vedtatt i investorsaken? Har javna i en diskisjon med en fyr som mener at årsmøtet har bloklert klubbens muligheter for å få inn ekstern kapital i alle former, også i form av sponsorer. Har et behov for å vise at han tar feil 😂

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 21:59    Post subject: Reply with quote

Forslaget som ikke ble vedtatt

Quote:
Årsmøtet ber styret om å få utredet ulike modeller for å få inn kapital til klubben, der innspill skal innhentes fra representative utvalg av interessenter rundt klubben. Styret tar stilling til gruppe/utvalg som skal se på dette og komme tilbake til medlemmene i et medlemsmøte for videre diskusjoner og veien videre.

Det ble ikke gjort noe vedtak, det ble nedstemt. Det er ikke noen alternativ tekst.
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.03.2024 21:59    Post subject: Reply with quote

thomas_katt wrote:
Er det noen som kan hjelpe meg å finne teksten på forslaget som ble vedtatt i investorsaken? Har javna i en diskisjon med en fyr som mener at årsmøtet har bloklert klubbens muligheter for å få inn ekstern kapital i alle former, også i form av sponsorer. Har et behov for å vise at han tar feil

Forslaget som ikke ble vedtatt

Quote:
Årsmøtet ber styret om å få utredet ulike modeller for å få inn kapital til klubben, der innspill skal innhentes fra representative utvalg av interessenter rundt klubben. Styret tar stilling til gruppe/utvalg som skal se på dette og komme tilbake til medlemmene i et medlemsmøte for videre diskusjoner og veien videre.

Det ble ikke gjort noe vedtak, det ble nedstemt. Det er ikke noen alternativ tekst.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
Page 11 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb