| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
enojado Veteran
|
Posted: 04.02.2024 16:56 Post subject: |
|
|
| så frem til vi har ballsikre spillere som kan holde på ball i trange situasjoner så tror jeg vi klarer det. Selnæs, Henriksen, Nypan, Broholm, Fredriksen og Nelson, samt en spiss som kan vente på løpene. Nelson tar noen rare valg og mister ballen som følge av valgene, og er et stort "question mark"? Må skjerpe seg i alle fall. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.02.2024 17:11 Post subject: |
|
|
| RBK ser mye mer solid ut i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 04.02.2024 17:57 Post subject: |
|
|
| Ser mye bedre ut enn på lang tid værtfall, mangler det lille ekstra men det er vel ikke å forvente i starten på februar. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 04.02.2024 18:01 Post subject: |
|
|
"Det lille ekstra" får komme når vi har fått på plass det grunnleggende. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 04.02.2024 18:02 Post subject: |
|
|
| Vi mangler en 15-20 målsspiss. Tror ikke vi skal regne med at Sæther er spilleklar mer enn halvparten av kampene... |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.02.2024 18:19 Post subject: |
|
|
Aldri sett rbk dominere så mye mot ranheim før. Vi har mye og gå på offensivt såklart.
mye positivt. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.02.2024 19:03 Post subject: |
|
|
| Ja, veldig mye positivt. Ambisiøs stil og masse morsomme unggutter på vei frem. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 04.02.2024 19:19 Post subject: |
|
|
| Jeg fikk ikke sett kampen, men vi mangler jo ganske mange førstevalg fortsatt. Resultatet er jo ikke i seg sjøl noe viktig. Om laget spilte/forsøkte å spille slik de vil så er det godt nok for meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 04.02.2024 23:03 Post subject: |
|
|
Det var Rbk dominans etter mitt syn. 6-1 i målsjanser til Rbk. Jeg tipper Ranheim ikke hadde sett for seg å måtte løpe så mye etter ballen som de gjorde og de brukte mye krefter på det defensive. Ranheim prøvde også å spille seg ut bakfra men Rbk presset de høyt og aggressivt etter klare instrukser fra Alfred så det lyktes Ranheim dårlig med.
Kanskje det som var mest gledelig i dag sett fra Rbk sin side var at Alfred ga så klare instrukser til spillerne underveis. Jeg hørte kun en trener som ropte å coachet laget sitt og det var fra Rbk benken. Mulig det kan ha noe med hvor mikrofonen sto men det ga meg litt Diego Simone vibes.
Ranheim kunne "ranet" Rbk på slutten på stillingen 1-1 men alt i alt en god gjennomkjøring fra Rbk sin side. Lenge siden æ har sett Rbk så overlegen i ballspillet og gjenvinnings spillet og at de samtidig slipper Ranheim til så få sjanser som idag.
Terningkast 4 |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 05.02.2024 00:54 Post subject: |
|
|
Ranheim hadde vel ingenting i andre,det er ganske unormalt når vi møter obos lag.
Vi hadde mye ungt etterhvert som ikke har trent med A-laget nå særlig også? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.02.2024 16:27 Post subject: |
|
|
Fascinerende å lese på supporterforumene rundt omkring.
"Rævkamp"
"Alt for dårlig, spark hele gjengen"
"Styret må gå"
"Bort med utlendingene"
"FÃ¥ inn KÃ¥re!!!"
"DÃ¥rlig kamp"
og masse mere..
Jeg er iallefall overbevist om at tekst tv supporterne holder seg til Fjæsboka og kommentarfelt på .no mens de som faktisk ser Rosenborg kamper sitter her inne :p
Jeg skal ikke påberope meg å ha sett kampen, men noen ser et resultaqt, driter i hvem vi spiller imot, når eller om det er hjemme eller borte og forventer 10-0 fordi vi har gjort det før
Synes det tegner veldig bra så langt og føler meg mye mere optimistisk enn de siste par årene  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.02.2024 18:47 Post subject: |
|
|
| Du må slutte å kaste bort tiden din på slike håpløse nettsteder. |