| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
dags Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:31 Post subject: |
|
|
Det største problemet er at vi ikke har en trener som holder nivået. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 24.09.2023 17:31 Post subject: |
|
|
Hahahahaha fy faen for en dommer. Verste jeg har sett. Ikke straffe og ikke gult på Nelson. Og ikke gult på Selnæs. Det bør jo åpnes for etterforsking for kampfiksing her. Så åpenbare situasjoner. _________________ begynner vel å bli gammel |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 24.09.2023 17:33 Post subject: |
|
|
Den med størst ansvar for den dritten vi har havna i er Dorsin. Jada han gjorde en ok jobb med resigneringer og Selnæs. Men fy faen han har bygget ned den stallen her sammen med resten av det sportslige. Dorsin MÅ gå før dette blir noe som helst bedre. Inn med merittert sportslig leder og få ansatt speidere! _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.09.2023 17:33 Post subject: |
|
|
DEtte må være blandt det verste jeg har sett av dømming noensinne.
Straffe mot Hansen etter at han treffer Garnås med høyre overarm etter at garnås går rett i keeper med full kraft.
Rødt kort til Nelson etter at han hopper forran LSK keeperen og såvidt sneier keeper med rista av bakerste fot når han forsøker å blokkerer et langt opppspill...
RIGGED!
Det føles iallefall som vi aldri fikk en sjangse av Hobber her, Takk og lykke til videre i karrieren Hobbiz, dette blir en skamplett!
Synd at det ødelegger kampen.
1-0 og 2-0 er sånt som kan skje, mere tilgfeldigheter og uflaks enn noe annet, greit nok.
Håper vi får redusert og klarer å holde fokus mot slutten her. Viktig mental trening dette uansett! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 24.09.2023 17:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:34 Post subject: |
|
|
| Dommeren har vært rævva, men vi har jaggu meg gjort en enda dårligere kamp! |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 24.09.2023 17:36 Post subject: |
|
|
| H4fell wrote: | | Andy Pandy 27 wrote: | | Dette var vel kampen som definerte at Maalen ikke skal være hovedtrener neste sesong. Fortsatt 110% enig i at han skulle få sjansen på bekostning av Reka dog! |
Her er jeg enig! Ikke hans feil med rødt kort, straffe osv. Men akkurat sånne kamper, beviser at han har ikke det som skal til. Fortsatt ingen samhandling, ingen jobber for andre enn seg selv, ingen prøver på noe ekstra ordinært og så og si alle mål/sjanser blir skapt av enkeltmanns prestasjoner. |
Ok. SÃ¥ ingen samhandling. Samtidig sÃ¥ er det ingen som prøver seg pÃ¥ noe ekstraordinært 🙄 i tillegg kommer alle sjansene pÃ¥ grunn av enkeltmannsprestasjoner. 🤔
Enig, Maalen mÃ¥ gÃ¥ 😂
Det tror jeg må være det mest selvmotsigende innlegget jeg noen gang har lest.. kudos! |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:36 Post subject: |
|
|
Problemet er jo spiller rekrutteringen har vært elendig..og det trener for dårlig og lite.
Det må øves til spillerne blir drittlei. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 24.09.2023 17:37 Post subject: |
|
|
| chroma wrote: | | Hahahahaha fy faen for en dommer. Verste jeg har sett. Ikke straffe og ikke gult på Nelson. Og ikke gult på Selnæs. Det bør jo åpnes for etterforsking for kampfiksing her. Så åpenbare situasjoner. |
Det er mange dommere som dømmer helt for jævlig mot Rosenborg.Hobber Nielsen er en av de.Vanvittig dømming selv om vi uansett taper her. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 24.09.2023 17:37 Post subject: |
|
|
| Her må det treffes 100% med spillerlogistikk og treneransettelse til vinteren. Kan jo ikke bli noe annet enn bra med Dorsin ved roret. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:39 Post subject: |
|
|
Seriøst kan rbk spælleran gå i duell i forsvaret? Vi taper hver eneste duell.
Alle står bare og ser på.. |
|
| Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 24.09.2023 17:40 Post subject: |
|
|
| H4fell wrote: | | Andy Pandy 27 wrote: | | Dette var vel kampen som definerte at Maalen ikke skal være hovedtrener neste sesong. Fortsatt 110% enig i at han skulle få sjansen på bekostning av Reka dog! |
Her er jeg enig! Ikke hans feil med rødt kort, straffe osv. Men akkurat sånne kamper, beviser at han har ikke det som skal til. Fortsatt ingen samhandling, ingen jobber for andre enn seg selv, ingen prøver på noe ekstra ordinært og så og si alle mål/sjanser blir skapt av enkeltmanns prestasjoner. |
Ja, gode poeng. Det er klart han fortsatt sliter med Rekdalarven, og det har vært tidvis glimt av det vi skal stå for ihvertfall hjemme, men han har samtidig også hatt tid til å forbebedre borteprestasjoner og det kan vi vel si ikke har vært tilfelle med noen omganger som unntak.
Uansett, det blir spennede å se hvem som velges av styret, det er nok et av de viktigste valget på veldig lenge som de skal ta etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 24.09.2023 17:43 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Det er mange dommere som dømmer helt for jævlig mot Rosenborg.Hobber Nielsen er en av de.Vanvittig dømming selv om vi uansett taper her. |
På straffen så er det gulingen som spiller farefult, han skal ikke være der. Skal være gult kort til LSK for farefult spill foran mål der. Og Nelson sitt andre gule var i verste fall et frispark, han trekker seg jo og prøver å komme seg unna. Men ballen kommer ut, og er bare tull å blåse på i det hele tatt. Selnæs sitt gule... Han fyren ruller jo som Neymar. Kanskje på tide å se på dommerstanden. Og LSK filmer og filmer. Skikkelig usportslig. Ufyselig. Flaut for fotballnorge at LSK i det hele tatt jubler for målene sine, juks og bedrag. _________________ begynner vel å bli gammel
Last edited by chroma on 24.09.2023 17:45; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.09.2023 17:43 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | Seriøst kan rbk spælleran gå i duell i forsvaret? Vi taper hver eneste duell.
Alle står bare og ser på.. |
Hvordan mentalitet tror du det er når dommer dømmer straqffe om man ser på motspiller og rødt kort om du i heletatt tucher motspiller??? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 24.09.2023 17:44 Post subject: |
|
|
| Helsvart kamp, men jeg ser ikke helsvart på fremtiden lenger. Med nok av lovende unggutter, og med spillere som Sæter og Sælnes i stallen, tror jeg dette kan bli meget bra de neste årene. Dersom man får inn en bra trener etter sesongen. Sier ikke at vi umiddelbart er en gullkandidat, men én signering kan være alt som trengs for å ordne det, samt at de lovende unggutta tar steg. Kan uansett fort være en medaljekandidat neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
XChrisX Rutinert
|
Posted: 24.09.2023 17:44 Post subject: |
|
|
| Joa, RBK har ikke spilt bra, men dommeren har avgjort denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 24.09.2023 17:46 Post subject: |
|
|
| Men Maalen kan ikke bli med videre, han holder i beste fall OBOS-nivå. Finner vi ikke noen i Norge, så har jo styret hatt god tid til å se til utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:48 Post subject: |
|
|
Vår egen feil at vi taper, høyre og venstreback har vel ikke vært over halveis innenfor egen banehalvdel hele kampen.
Det går ALTFOR sakte i lengderetning, LSK overloader ei side, vi forsøker å spille på små flater i overloaded sone istede for å snu kjapt.
To store juniorfeil, dårlig kampledelse. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:49 Post subject: |
|
|
Mentaliteten til spillerne er grunn til og stille spørsmål ved også.
Inngangen til borte kamper må gjøres noe med.
Vi taper alle borte kamper med store siffre. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:50 Post subject: |
|
|
| Fotjent tap.. |
|
| Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 24.09.2023 17:50 Post subject: |
|
|
| Toilling wrote: | Vår egen feil at vi taper, høyre og venstreback har vel ikke vært over halveis innenfor egen banehalvdel hele kampen.
Det går ALTFOR sakte i lengderetning, LSK overloader ei side, vi forsøker å spille på små flater i overloaded sone istede for å snu kjapt.
To store juniorfeil, dårlig kampledelse. |
Ja, enig, det blir for dumt å skylde på dommeren i akkurat denne kampen selv om jeg er enig i at han har vært veldig svak og at hele fotball-Norge har fått det som de vil med partisk dømming mot RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 24.09.2023 17:52 Post subject: |
|
|
Maalen maa gaa. Det er så forferdelig at han ikke burde sitte ut sesongen engang. Minst like dårlig som Rekdal.
Vi vant noen kamper med ett fattig mål og knuste et naivt Aalesund, men spillemessig er det ikke noe framgang siden han tok over. Direkte flaut og pinlig. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.09.2023 17:59 Post subject: |
|
|
| Det positive i kveld er at ingen av de bak oss vant i denne runden. 8 poeng ned til FKH på kvalik bør holde. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.09.2023 18:01 Post subject: |
|
|
Det bør skje noe drastisk i uka her..handler om og begynne og sette standarer!
Krav til og få opp kvaliteten..virker som det er aksepert med middelmådighet i rbk.
Rbk spilleran bør matche motstanderen på innsats..men det gjør vi aldri. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 24.09.2023 18:01 Post subject: |
|
|
| dags wrote: | Maalen maa gaa. Det er så forferdelig at han ikke burde sitte ut sesongen engang. Minst like dårlig som Rekdal.
Vi vant noen kamper med ett fattig mål og knuste et naivt Aalesund, men spillemessig er det ikke noe framgang siden han tok over. Direkte flaut og pinlig. |
Rekdal hadde 3 seire på 11 kamper, Maalen har fem, så det har nok blitt litt bedre. Maalen tok over et konkursbo som fint kunne rykket ned dersom Rekdal hadde fortsatt.
Jeg er for øvrig enig i at vi bør se om det er andre kandidater som kan komme inn som hovedtrener. _________________ Sesongkortholder på oppsigelse. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.09.2023 18:05 Post subject: |
|
|
| dags wrote: | Maalen maa gaa. Det er så forferdelig at han ikke burde sitte ut sesongen engang. Minst like dårlig som Rekdal.
Vi vant noen kamper med ett fattig mål og knuste et naivt Aalesund, men spillemessig er det ikke noe framgang siden han tok over. Direkte flaut og pinlig. |
Det er fremdeles helg men litt seint å supe nedpå den siste karsken!
Dette er ikke forferdelig, vi møter et fysisk sterkt lag, kampforløpet er som fdorventet, vi skaper småfarligheter, får en haug frispark imot, rødt kort og straffe imot som i all edruelighets navn kan diskuteres.
so msagt 1-0 og 3-0 er sånn tilfeldigheter som kan skje, kunne like godt skjedd med oss, men LSK hadde medvind i dag og vi hadde kraftig orkan imot så da synes jeg ikke man skal legge særløige mye i dette forruten at Røsten fikk mental trening, Ole fikk terpet kondisjon og Nelson viser at han kan gi jernet med riktig motivasjon! _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
|