View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Huber Veteran
|
Posted: 11.09.2023 17:50 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Jeg vil gjerne ha slike tilbud, men jeg vil at alle skal ha muligheten til å delta. Med vekt på mulighet. |
Ja, som jeg sa til deg tidligere så er det bare starte opp en innsamling det. Så får de som har mulighet til å fikse dette sjøl få gjøre det i mellomtiden. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.09.2023 22:01 Post subject: |
|
|
Basma hos Rotsekk. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.09.2023 10:20 Post subject: |
|
|
Denne er verdt å høre på av flere grunner.
For det første snakker Basma på innpust og utpust så Kent Aune bare slipper til i noen få sekunder om gangen. Jeg synes ofte at Rotsekk har interessante gjester, men episodene blir kastet bort på fjas og dårlige spørsmål.
For det andre fyrer Basma løs mot alt og alle i samfulle 90 minutter og treffer stort sett blink hver gang. "Nå må jeg være forsiktig her", sier Basma og legger til ei bredside som dagens samfunn neppe vil kalle forsiktig.
Det er artig å høre Basma sine tanker om oppdragelse av unge spillere utenom akkurat kun fotball. Arven fra Eggen sitter sterkt igjen her.
Jeg anbefaler folk å høre på denne. Uavhengig om du er enig i det Basma sier eller ikke er det i det minste artig å høre på det voldsomme engasjementet og de klare tankene han har rundt akademiet. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Last edited by dags on 23.09.2023 11:49; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hoven Evland Jr. Veteran

Joined: 27 Jan 2006 Posts: 2579 Location: Dark side of the moon
|
Posted: 23.09.2023 10:30 Post subject: |
|
|
Støttes. Artig å høre på Basma. Utvilsomt den beste Rotsekk-episoden noensinne. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 6562 Location: South-west coast exile
|
Posted: 23.09.2023 13:24 Post subject: |
|
|
Synd, det er totalt uaktuelt å høre en eneste Rotsekk-episode igjen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.09.2023 22:49 Post subject: |
|
|
Hehe, av nysgjerrighet: Hvorfor? |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 6562 Location: South-west coast exile
|
Posted: 23.09.2023 23:27 Post subject: |
|
|
Fordi jeg ikke tåler Kent Aune & co. |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Proff
|
Posted: 24.09.2023 07:20 Post subject: |
|
|
Nå er dette egentlig halvannen time Christer Basba-monolog, knapt noe Kent Aune og ikke noe & co. men for all del, det er ditt valg 😅 _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.09.2023 08:20 Post subject: |
|
|
Fantastisk av Basma :p  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.09.2023 09:49 Post subject: |
|
|
Ja, Basma gir et veldig bra inntrykk. Liker særlig det han sier om personlig ansvar for egen utvikling. Også helt enig i det han sier om åpenhet og at ærlighet er viktigere. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.11.2023 18:22 Post subject: |
|
|
– Jeg sa vi hadde tro på omleggingen. Vi ser at fotballen går i den utviklingen at yngre og yngre spillere debuterer på A-lagene. Hvis de skal være klare for det, å debutere når de er 17–18 år, så må de få relevant matching i forkant, sier Vikvang.
– Vi vet at det grepet vi gjorde, ikke var det optimale hvis man isolert sett tenker på resultater til Rosenborg 2 den sesongen. Vi hadde hatt mye bedre resultater hvis vi hadde valgt en eldre spillerstall. Hovedmålet på akademiet er å få fram spillere til A-lag eller andre lag i toppfotballen. Da må man noen ganger velge bort resultater for å gi tøff og god matching tidlig nok, fortsetter han.
Les mer: Sto i stormen etter elendige resultater. To år senere spiller RBK-talentene cupfinaler: – Ikke noe behov for å slå meg på brystet |
|
Back to top |
|
 |
|