|
|
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fmresearchnor Junior
|
Posted: 20.07.2023 15:52 Post subject: Ny RBK-researcher til Football Manager? |
|
|
Hellu!
Jeg tar sjansen på å registrere meg her og legge inn en aldri så liten annonsering om at vi har behov for ny researcher for Rosenborg i Football Manager.
Jobben består i å holde spillerstall og trenerstab oppdatert, med riktige attributter, kontraktsdetaljer, historikk - samt å sørge for at klubbens fasiliteter og finanser er realistisk representert i spillet. Dette er dessverre en ulønnet stilling, bortsett fra at man mottar FM gratis når det kommer ut på høsten, så interessenter bør være drevet av en viss idealistisk egeninteresse av det å holde klubbdataene oppdatert. Jobben foregår i en online-database, der man har kontinuerlig tilgang til egne data og kan gjøre oppdateringer fortløpende gjennom hele året, minus noen uker rundt deadline der databasen er låst.
I de to siste årene har vi manglet en permanent researcher til Rosenborg, noe som gjør at klubben for øyeblikket ikke er så nøyaktig representert i FM-databasen som den fortjener. Det som trengs for å utføre arbeidet er at man følger med på det som skjer i klubbens førstelag og 2.-lag/junioravd, at man besitter helt gjennomsnittlig datakunnskap - og aller helst har kjennskap til Football Manager-serien og liker å nerde litt med tall og statistikk.
Jeg håper at denne posten er innenfor forumets retningslinjer, og om det finnes noen interessenter – send meg en privat melding! Om meldingen absolutt ikke treffer, keep scrolling. God sommer!
Mvh
Lars C |
|
Back to top |
|
|
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
|