English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spansk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 80, 81, 82  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
simonfcb
Proff

PostPosted: 22.02.2007 00:28    Post subject: Reply with quote

KS wrote:
En liten skade på Gerrard svekker også oddsen til Liverpool kraftig. Gerrard er etter min mening mye viktigere for Liverpool enn det Messi/Ronaldinho er for Barca.

Du vet hvor Barcelona hadde vært i dag hvis det ikke hadde vært for Ronaldinho, regner jeg med?

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.02.2007 00:28    Post subject: Reply with quote

Ja, han fightet skikkelig utpå der han Sissoko. Vanvittig fysikk på den mannen, ganske god teknikk også.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 22.02.2007 00:31    Post subject: Reply with quote

Jepp, det er tross alt et grunn til at Gerrard har blitt skyvet ut på kanten i år. Med den midtbanetrioen + Mascherano lukter det svidd av. Får de en skikkelig goalgetter (Torres, Villa el.) tror jeg de har gode sjanser til å vinne PL neste år.

Sissoko er god til bortimot alt, en komplett midtbanespiller. Fysikk, fart, teknikk, taktisk ferdigheter. Tror han kan bli en av verdens beste etterhvert.
KS
Junior

PostPosted: 22.02.2007 00:40    Post subject: Reply with quote

For å snu spørsmålet tilbake til deg simon: Hvor hadde Liverpool vært idag uten Gerrard?
Sier ikke at Ronaldinho ikke er viktig for Barca, for det er han. Men min mening er altså den at Gerrards tilstedeværelse på banen er viktigere enn om Ronaldinho spiller for Barcelona.
Back to top
simonfcb
Proff

PostPosted: 22.02.2007 00:43    Post subject: Reply with quote

Liverpool hadde fortsatt vært brukbare, tror nå jeg; Sissoko var Liverpools mann på midten i dag. Men svar på spørsmålet mitt, hvor hadde Barcelona vært i dag, hvis de ikke hadde hatt Ronaldinho?

Gerrards tilstedeværelse på banen er nok veldig viktig, uten Ronaldinho på Barcelona hadde de ikke vært der de var i dag, de hadde heller ikke vunnet serien i noen av de 2 siste årene, heller ikke CL, tror jeg.

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt
Back to top
KS
Junior

PostPosted: 22.02.2007 00:54    Post subject: Reply with quote

De hadde fortsatt vært et knakende godt fotballag. Spillere av Ronaldinhos klasse gir angrepspillet en helt ny dimensjon. Det gjør også andre gode spillere som Deco, Messi og Eto'o. Ikke fullt på høyde med Ronaldinho men ikke langt bak.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 22.02.2007 01:14    Post subject: Reply with quote

Grunnen til at Gerrard er så viktig er ikke bare det han gjør fotballmessig (som jo er ekstremt bra), men han er en perfekt kaptein. Han drar med laget sitt, spesielt i motgang. CL finalen og FA Cup finalen er vel de beste eksemplene.
simonfcb
Proff

PostPosted: 22.02.2007 11:41    Post subject: Reply with quote

KS wrote:
De hadde fortsatt vært et knakende godt fotballag. Spillere av Ronaldinhos klasse gir angrepspillet en helt ny dimensjon. Det gjør også andre gode spillere som Deco, Messi og Eto'o. Ikke fullt på høyde med Ronaldinho men ikke langt bak.

Kan du svare meg på spørsmålet mitt?

Hvor hadde Barcelona vært hvis de ikke hadde hatt Ronaldinho på laget de siste 3 årene? Svar meg på det spørsmålet, hvis du kan!

Back to top
mr soprano
Senior

PostPosted: 22.02.2007 12:13    Post subject: Reply with quote

Barcelona ville ikke vært mye uten Ronaldinho de siste tre årene, det i bombesikkert. Når han ikke spiller eller har en av sine dårlige dager er angrepet dems uten rymte.

Bodde i Spania i fjor og fikk med meg de fleste kamene til storlagene. Det var en periode ca på samme tid i fjor at Ronnie var skadet og det var vel da de tapte sine forrige sesong. I hans fravær prøvde Eto`o og kle rollen som Ronaldinho. Teknikken og blikket der er vel 1/8 del av Ronaldinhos, men Deco fungerte heller ikke som playmaker da det ble prøvd ut. Storparten av Barcas angrep er bygd rundt Ronaldinho og dermed ville ikke Barca gjort det like godt uten han.

I tillegg har Ronaldinho vært en god grunn til at spillere har villet komme til Barcelona de siste årene.
Back to top
simonfcb
Proff

PostPosted: 22.02.2007 13:21    Post subject: Reply with quote

Og Barcelona hadde kanskje ikke vært i gårsdagens kamp, eller ledet La Liga, om det ikke hadde vært for Ronaldinho.

Han spiller ikke på det samme nivået som før, men frisparkene hans den siste tiden har vært udødelige.

Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 23.02.2007 19:27    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/pub/vgar...tid=177849

Fat Roonni Neutral
simonfcb
Proff

PostPosted: 23.02.2007 19:45    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ det der du, hva faen?

Kanskje dette er svaret på den siste tidens dårlige prestasjoner, og dårlige arbeidsinnsats. Håper derimot dette bildet får han litt inspirert igjen; Ronaldinho må ikke bli noe Maradona på det feltet..

Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 24.02.2007 02:12    Post subject: Reply with quote

simonfcb wrote:
frisparkene hans den siste tiden har vært udødelige.

Ok, trodde han var god på frispark for tiden jeg Razz
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 24.02.2007 16:19    Post subject: Reply with quote

la nueva persona gorda Razz

Haha neida.

Han Ronaldo kommer nok sterkere tilbake Smile
Back to top
simonfcb
Proff

PostPosted: 26.02.2007 00:12    Post subject: Reply with quote

Barcelona - Atletic Bilbao 3-0

Etter dagens kamp er mange spørsmål besvart, her er noen av de:

Jeg fikk ikke sett kampen, men dette er hva jeg har hørt.

Ronaldinho: Spilte en veldig god kamp, mange mener han var BB i dag. Og som en selvfølge vil jeg si, rev han av seg skjorta etter kampen og viste at han har muskler, og dro frem en skikkelig six-pack som nok setter en stopp for den diskusjonen.

Samuel Eto`o: Første kamp for start, og viser viktigheten sin. Var involvert i alle 3 målene; aktiv i selvmålet (1-0), assist til Xavi (2-0) og puttet det siste selv. Ble byttet ut mot Messi.

Offensivt spill: Viser at vi klarer å spille mot organisert forsvar, selv om Liverpool nok blir mange hakk tøffere. Etter denne kampen er nok mange mer optimistiske. Ronaldinho smiler, Eto`o lager mål og Barcelona vinner med god margin, og øker ledelsen i La Liga til 2 poeng. Neste uke venter Sevilla i serien, etter et Cup-oppgjlr mot Zaragoza, som må vinnes på Tirsdag.

Forca Barca Very Happy

Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 28.02.2007 04:03    Post subject: Reply with quote

Copa del Rey imorgen (onsdag) kl 2130.

Zaragoza - Barcelona (1-0)..

PÃ¥ La Romeda.

Dette er kamp som kan være verdt og få med seg:

Barsa sitt mannskap:
Valdés, Jorquera, Puyol, Giuly, Deco, Xavi, Gio, Saviola, Zambrotta, Oleguer, Iniesta, Ronaldinho, Messi, Thuram, Gudjohnsen og Marquez.
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 02.03.2007 17:17    Post subject: Reply with quote

Ligaderby på lørdag kl 2200.

Sevilla - Barcelona
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 02.03.2007 17:31    Post subject: Reply with quote

http://www.mirror.co.uk/s..._page.html

Verdt å merke seg dettte, pga det som har skjedd de siste ukene. Daily Mirror er jo en ganske seriøs avis, så vi får se Wink
Quote:

The former Valencia boss tried to sign Eto'o from Real Mallorca when he sold Michael Owen to Real Madrid two years ago, but was beaten to the punch by big-spending Barca.

Now though, he has the money to make an offer that will be hard to refuse, with the wealthy American owners sanctioning a £20million deal for the right striker.

simonfcb
Proff

PostPosted: 04.03.2007 01:45    Post subject: Reply with quote

Tap for Barcelona i dag, gitt. Sevilla slo oss 2-1.

Så ikke kampen, men etter det jeg har hørt var det forferdelig dømming (jeg skylder ikke på det, Ronaldinho bommet på en straffe, så det kunne vært poeng).

Målene kom av Ronaldinho for Barca, og Kerzhakov og Alves for Sevilla. Det ble også 3 røde kort, et til Sevilla og to til Barca.

Sevilla leder nå serien, nå er det tirsdagens CL-kamp som gjelder, og her er det ingenting å tape!

Back to top
simonfcb
Proff

PostPosted: 05.03.2007 19:12    Post subject: Reply with quote

Ja, This Is Anfield, hva tror du om morgendagen? Sannsynlig lagoppstilling fra Liverpool?

Jeg tror som vanlig vi vinner. Tror vi vinner 2-1 etter mål av Ronaldinho og Eto`o. Riise putter igjen for Liverpool, og redder ekstraomganger, som dabber ut i en straffekonkurransen som jeg tror vi vinner.

Jeg håper på dette laget:

Code:
Valdes

Zambrotta - Puyol - Thuram - Sylvinho

Iniesta - Xavi - Deco

Messi - Eto`o - Ronaldinho

Ut ifra prestasjonene fra siste kamp skulle vel Valdes, Messi og Ronaldinho vært utelatt fra troppen, men de er nok med Tommel'n opp!

Back to top
simonfcb
Proff

PostPosted: 05.03.2007 19:13    Post subject: Reply with quote

mirar wrote:
Copa del Rey imorgen (onsdag) kl 2130.

Zaragoza - Barcelona (1-0)..

PÃ¥ La Romeda.

Dette er kamp som kan være verdt og få med seg:

Barsa sitt mannskap:
Valdés, Jorquera, Puyol, Giuly, Deco, Xavi, Gio, Saviola, Zambrotta, Oleguer, Iniesta, Ronaldinho, Messi, Thuram, Gudjohnsen og Marquez.

Denne kampen endte forresten 2-1, Barcelona videre til Semifinale i Copa Del Rey

Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 06.03.2007 20:26    Post subject: Reply with quote

Laget er uklart, for Benitez vil ikke røpe det, men det er mulig at Arbeloa spille venste back igjen mens Riise tar kanten. Bellamy ble byttet ut mot scums så han starter nok. Og jeg vil tro Kuyt spiller med han. Dvs Crouch på benken.

Gleder meg nå! Tror 1-0 hjemmeseier i dag. Blir det straffer vinner Liverpool. Reina er sinnsyk på det. Scorer Liverpool først, tror jeg de drar det greit i land, men hvis Barcelona scorer først blir det veldig åpent. Tror Liverpool vinner pga Anfield. Får vi en lignende stemning fra semien mot chelski blir det bra Tommel'n opp! Lykke til!!
simonfcb
Proff

PostPosted: 06.03.2007 21:00    Post subject: Reply with quote

Lykke til ja; nå gleder og gruer jeg meg forferdelig. I dag blir det nok et offensivt Barcelona, mot et litt mer defensivt Liverpool. Blir så skuffet om Barcelona ikke går videre Sad

Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 06.03.2007 22:40    Post subject: Reply with quote

Barcelona har hatt ballen mer, men Liverpool har vært klart best. Riise scorer garantert. Det samme kan jeg ikke si om et'o. Tihi... Tror LFC drar i land dette, men vi får se.
Brady
Veteran

PostPosted: 06.03.2007 22:43    Post subject: Reply with quote

Syns ikke Liverpool har vært spesielt bra, annet enn at de har lagt en voldsom innsats for dagen. Tror Barcelona-scoringene kommer etter hvert som Liverpool-kreftene går tom.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 80, 81, 82  Next
Page 7 of 82

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb