| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Oppkast Proff
|
Posted: 16.06.2023 12:11 Post subject: |
|
|
| Herlige nyheter å få rett før helgen. Hadde vært helt hodeløst å la han få fortsette treårsprosjektet sitt når man ser hvordan vi spiller etter 1,5 år. |
|
| Back to top |
|
 |
Dr.Ible Proff
|
Posted: 16.06.2023 12:14 Post subject: |
|
|
Takk for innsatsen Kjetil.
Dine etterfølgere klarer det ikke så mye bedre, dessverre.
Råtten økonomi og dårlig spillertropp gjør dette vanskelig
Håper på topp5 i år, men kan bli tøft _________________ Fa(a)n siden ca 1976 |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:16 Post subject: |
|
|
| Blir spennende å se hvor bitter Rekdal er i etterkant av dette. Kommer nok til å svinge villt rundt seg om hvor bra han egentlig gjorde det gitt "forutsetningene" med "nedadgående kurve", "dårlig økonomi", "ungt lag", "manglende tålmodighet" og fans som "lever i fortida" og "maser om 4-3-3". Er jo faktisk et lite mirakel at han greier å holde RBK over nedrykksstreken, og hvis han hadde fått tålmodighet så hadde han nok også overprestert og styrt laget trygt vekk fra nedre halvdel. |
|
| Back to top |
|
 |
pavel londak fan account Rutinert

|
Posted: 16.06.2023 12:18 Post subject: |
|
|
| Må innrømme at jeg gleder meg til første Rekdal-intervju. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:19 Post subject: |
|
|
Lykke til videre, dere får den klubben dere fortjener.
Medlemsklubben vår styres fra øvre øst. Det er bare å legge medlemsklubben død.
Last edited by andrezinho on 16.06.2023 12:20; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:19 Post subject: |
|
|
ENDELIG!!!!
Beste dagen i RBK på mange år.
Gleder meg til neste match |
|
| Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 16.06.2023 12:20 Post subject: |
|
|
| pavel londak fan account wrote: | | Må innrømme at jeg gleder meg til første Rekdal-intervju. |
Ja det blir faktisk spennende å se. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 16.06.2023 12:20 Post subject: |
|
|
| Har med vilje ikke kritisert Reka så lenge han var trener her, men nå kan jeg endelig skrive det: For et makkverk av ustrukturert vingling - fra ende til annen. Bortforklaringer og prat... Puh - da var det skrevet. Nå kan vi endelig se fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 16.06.2023 12:21 Post subject: |
|
|
| pavel londak fan account wrote: | | Må innrømme at jeg gleder meg til første Rekdal-intervju. |
Der kommer det mye oppgulp  |
|
| Back to top |
|
 |
tokik Proff

|
Posted: 16.06.2023 12:22 Post subject: |
|
|
Trist men riktig
Hvorfor måtte Maalen gå fra Ranheim? Kun manglende resultater eller «mista» garderoben ? |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:22 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 16.06.2023 12:24 Post subject: |
|
|
| Snabeltann wrote: | | Blir spennende å se hvor bitter Rekdal er i etterkant av dette. Kommer nok til å svinge villt rundt seg om hvor bra han egentlig gjorde det gitt "forutsetningene" med "nedadgående kurve", "dårlig økonomi", "ungt lag", "manglende tålmodighet" og fans som "lever i fortida" og "maser om 4-3-3". Er jo faktisk et lite mirakel at han greier å holde RBK over nedrykksstreken, og hvis han hadde fått tålmodighet så hadde han nok også overprestert og styrt laget trygt vekk fra nedre halvdel. |
Det regner jeg med. Men kan vi med hånda på hjertet si at RBK ikke har hatt nedadgående kurve i årene før Rekdal ble ansatt? Hva med dårlig økonomi, har vi masse penger? Har vi tålmodighet? Lever vi i samtiden, når vi hele tiden sammenligner med eggen sitt 4-4-3 for 20 år siden?
Takk Rekdal, synd du ikke fikk det til. Håper Maalen i det minste kan få fart fremover med den spillerstallen de har til rådighet. Jeg nekter å være med på at vi spiller for spiller er en av de beste i serien. Ville heller sagt at vi er en av de dårligste. _________________ begynner vel å bli gammel |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 16.06.2023 12:25 Post subject: |
|
|
Den store overraskelsen er ikke at de sparket Rekdal, men at de ansatte ham. Jeg har aldri vært så nær å gi opp klubben i mitt hjerte, som da de ansatte ham. Helt feil mann for oss fra første signatur. Lykke til videre, Kjetil. Gleder meg til fortsettelsen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:27 Post subject: |
|
|
| andrezinho wrote: | Lykke til videre, dere får den klubben dere fortjener.
Medlemsklubben vår styres fra øvre øst. Det er bare å legge medlemsklubben død. |
80-90% Av medlemsmassen er nok enig med Kjernen om at Rekdal ikke er rett trener for RBK, så slutt å syt. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:27 Post subject: |
|
|
Det var helt åpenbart allerede fra begynnelsen av mai at Rekdal ikke kom til å sitte ut sesongen, så det er gledelig å se at styret bruker landslagspausen produktivt.
Det er også gledelig at de, til tross for at det er midlertidig, går for en trener som vet hvordan fotball skal spilles. Så gjenstår det å se om han når gjennom til stjernene i Rosenborg, men det er en fin opsjonsverdi i å ansette Maalen ut sesongen.
Også får vi ønske Rekdal lykke til videre. Dette ble ikke riktig klubb for Rekdal og det er en ærlig sak. Han er ikke udugelig eller evneveik, men passet ikke inn i RBK. Jeg håper han gjør det bedre i neste klubb, og det er lite å utsette på måten han har frontet klubben på. _________________ Sesongkortholder på oppsigelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 16.06.2023 12:28 Post subject: |
|
|
Ja da, bare tråkk på en som ligger nede, det ligger tydeligvis i ryggraden for mange av dere!
En ting er å kritisere Rekdal for det han har gjort og sagt, det skjønner og aksepterer jeg, men å harselere over hva han kommer til å si er bare lavmål!
Voks opp, drittunger! _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
VIFOSLO Senior
|
Posted: 16.06.2023 12:28 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | | Den så jeg virkelig ikke komme. Kanskje VIF har henvendt seg ang. Rekdal? |
Ikke faen. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:30 Post subject: |
|
|
| tokik wrote: | Trist men riktig
Hvorfor måtte Maalen gå fra Ranheim? Kun manglende resultater eller «mista» garderoben ? |
De to henger ofte sammen. Tungt å være trener i Ranheim hvor spillerne må leve og levere som proffer men må ha deltidsjobb ved siden av. Ranheim kom alltids til å få en voldsom smell etter å ha flydd så høyt som under Maalen første sesongen i Eliteserien. Slitasje over tid førte til dårligere resultater, som førte til dårligere stemning, som førte til dårligere resultater, som førte til dårligere stemning osv. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:31 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | Ja da, bare tråkk på en som ligger nede, det ligger tydeligvis i ryggraden for mange av dere!
En ting er å kritisere Rekdal for det han har gjort og sagt, det skjønner og aksepterer jeg, men å harselere over hva han kommer til å si er bare lavmål!
Voks opp, drittunger! |
Blir artig å komme tilbake til denne når han står og sier nøyaktig de tingene  |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Proff
|
Posted: 16.06.2023 12:31 Post subject: |
|
|
Dette var gode nyheter. Da blir det tur på Lerkendal neste søndag.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 16.06.2023 12:36 Post subject: |
|
|
Nå må vi kjenne våt besøkelsestid å fylle Lerkendal til neste hjemmekamp, og virkelig backe opp Maalen.
Ikke akkurat ideel situasjon å ta over nå, men tar han utfordringen på en positiv måte så er han fort trener neste år også  |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 16.06.2023 12:36 Post subject: |
|
|
Blir fort noen geftige klickbaits med utsagn fra Rekdal fremover nå, om hvor utålmodige klubben er osv. Men de har gjort en hederlig innsats, takk for forsøket og lykke til videre. Tipper det blir i VIF. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 16.06.2023 12:37 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | Ja da, bare tråkk på en som ligger nede, det ligger tydeligvis i ryggraden for mange av dere!
Voks opp, drittunger! |
Ikke kast stein i glasshus  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 16.06.2023 12:39 Post subject: |
|
|
Har jeg gjort det? Hva har jeg uttalt som får deg til å påpeke dette?
Jeg er enig i at det ikke har fungert med Rekdal. Jeg støttet ham lenge, men innser at han ikke har lykkes de siste 18 månedene.
Men jeg driver ikke og harselerer om hypotetiske uttalelser fra en mann som ligger nede! _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 16.06.2023 12:40 Post subject: |
|
|
Dette kom overraskende. Som jeg har skrevet i andre tråder så synes jeg de to siste kampene at det begynte å se bedre ut offensivt,men at de grove personlig feilene i forsvar måtte lukes ut. Hadde trodd at R/F fikk noe bedre tid på seg.
Jeg tror dessverre ikke på noe revolusjonerende bedring i spillet. Maalen er meget bra på 4-3-3,men har klare mangler i laget på å spille slik.
Det som felte Rekdal i år er de grove bomkjøpene som ble gjort i år, men der skal Vikvang/Dorsin også ta sin del av skylda.
Jeg håper inderlig at styret har en plan bak dette og at vi ikke nok en gang er på "sparke treneren så finner vi ut av det etterhvert" ørkenvandringen. |
|
| Back to top |
|
 |
|