View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Henriksen |
|
20% |
[ 2 ] |
Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
Cornic |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Børkeeiet |
|
0% |
[ 0 ] |
Bjørlo |
|
10% |
[ 1 ] |
Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
Holse |
|
30% |
[ 3 ] |
Nypan |
|
20% |
[ 2 ] |
Aga |
|
20% |
[ 2 ] |
|
Total Votes : 10 |
|
Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 01.06.2023 20:15 Post subject: |
|
|
Neeskens wrote: | Vi får si som vår Styreleder at vi ser en del gode prestasjoner så det må vi bygge videre på.
Hjelpes. Vi har amatører både på trener benken og i styrerommet.
Vi er fortapt |
På tide å mobilisere Falkenkameratene m fl og starte innsamling av underskrifter for ekstraordinært årsmøte ser det ut til _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 01.06.2023 20:18 Post subject: |
|
|
Det må jo være pillråttent i den stallen. Omtrent ikke en spiller som står frem hverken mot T/L eller S/B. _________________ «Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt ...» |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 01.06.2023 20:19 Post subject: |
|
|
Er dette spillerstallen som vil kvitte seg med Rekdal? Enkleste måten å gjøre det på i så fall. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 01.06.2023 20:26 Post subject: |
|
|
Bonzo wrote: | Det må jo være pillråttent i den stallen. Omtrent ikke en spiller som står frem hverken mot T/L eller S/B. |
Ofte man ser slik når spillerne ikke har tro på det som skjer. Så blir det ofte bedring så fort noen andre tar over, og som kanskje gjør ting/spiller på en måte spillerne er vant med og har tro på. |
|
Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 01.06.2023 20:28 Post subject: |
|
|
Ståle wrote: | Er dette spillerstallen som vil kvitte seg med Rekdal? Enkleste måten å gjøre det på i så fall. |
Det er i så fall særdeles uproft! Da bør hode rulle også i spillergruppa. _________________ Deserve Victory! |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 01.06.2023 20:33 Post subject: |
|
|
Det er alltid sånn når garderoben er tapt uansett om den er i Trondheim eller Manchester _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 01.06.2023 20:33 Post subject: |
|
|
Bjørlo ute på NRK og sier at spillerne har tillit til Rekdal. Utover det virker han ikke særlig berørt av tapet. _________________ Deserve Victory! |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 01.06.2023 20:34 Post subject: |
|
|
Syntes Reka stiller merkelig lag og spillere som spiller i feil posisjon. Holse må ned som indreløper eller sentral. Nypan må ned i midtbanen og så må vi bruke spissene våre som spisser.
Her må det hjem å øves og få noen relasjoner på plass.
Jeg forstår ikke hva vi prøver på. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4004 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 01.06.2023 21:25 Post subject: |
|
|
Kjetil R wrote: | vi må bygge videre på straffesparket. dette blir bra |
For å være litt positiv så var det en klar fremgang fra forrige kamp og absolutt noe styret må ta med seg inn i vurderingen. Nå var straffesparket minst 200% hardere enn det forrige så det er tydelig at det har vært intensiv coaching på høyeste nivå siden sist.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 01.06.2023 21:33 Post subject: |
|
|
"Reise rundt og bare reise rundt..!"
Jeg kjenner faktisk at jeg verken er skuffet eller overrasket. Vet liksom ikke hva man skal føle lenger. Sesongen er kjørt, cupen er over, alt ser mørkt ut for 2023. Vanskelig å ha noe som helst tro på CoL-kvalikken. Om ikke dette er kroken på døra for Rekdal forstår jeg ingenting. Selv om spillerne uttrykker tillit til Rekdal er det ingenting av spillet som tilsier at de tar kampen for å beholde Rekdal i sjefsstolen. Garderoben virker helt død. Bare å grue seg til neste kamp. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2769 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 01.06.2023 23:18 Post subject: |
|
|
Ståle wrote: | Hamkam skåret 8 i dag. Blir stygt på søndag dette. |
Neinei, nå har jo Hamkam scoret seg tom, mens vi har spart opp scoringer til neste kamp. Blir bra, det! _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 01.06.2023 23:41 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Kamptips: Shambles, panikk og 2-1 Blink |
Traff nå på resultattipset i alle fall. Er da tross alt noe.
Ellers skrekk å være vitne til. Håper vi ser slutten nå. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Verstefar Junior
|
Posted: 02.06.2023 02:39 Post subject: |
|
|
Fotball er tydeligvis en sammensatt "vitenskap".
Man gjør en god omgang i tre presumptivt vanskelige bortekamper i serien, sliter som helvete mot Trygg/Lade, og (nesten forutsigbart) ryker mot Stjørdals Blink.
Det er hakket før jeg hadde satt penger på at vi hadde tapt hederlig 3-1 på Etihad.
Reka har perfeksjonert kunsten å være nesten like god som motstanderen, uansett nivå.
PS
At Rosenborg røk mot Stjørdals Blink, er i skrivende stund sak nr 23 i VG.. |
|
Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 217 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 02.06.2023 05:44 Post subject: |
|
|
Det er bare å betale Ranheim 10 millioner, og kjøp ut Kåre umiddelbart. Det blir mye dyrere for RBK å la være å gjøre noe .
Jeg har hele tiden ytret at jeg har trua på prosjektet til Rekdal, og at de må få tid , men det virker rett og slett som om han ikke evner å få spillerne til å tru på opplegget. Det er absolutt INGEN som responderer på det Rekdal prøver på. Nå er all tillit til Reka ,Frigård , Dorsin, og styret brukt opp. Nå MÅ noe gjøres , og det svinfort.
Jeg er redd vi ryker for HamKam også på søndag.. Dette laget scorer jo ikke mål. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
1874 Senior
|
Posted: 02.06.2023 05:52 Post subject: |
|
|
Rekdal skal ut, men Kåre skal faen ikke tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 02.06.2023 06:24 Post subject: |
|
|
Datsgnerf wrote: | Rekdal skal ut, men Kåre skal faen ikke tilbake. |
Det er jeg enig i etter det som ha skjedd. Men samtidig mener jeg at det å sparke Kåre er den største tabben vi har gjort - sett i ettertid. Det ble ikke til noe bedre... |
|
Back to top |
|
 |
1874 Senior
|
Posted: 02.06.2023 06:41 Post subject: |
|
|
Den største tabben vi har gjorde var å gi Kåre mulighet til å saksøke Rosenborg. At klubben sparket Kåre var et helt korrekt valg. At vi ikke fortsette med Coolen var en større tabbe av klubben |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 02.06.2023 06:43 Post subject: |
|
|
Tabben var ikke å sparke Kåre, tabben var at man jaktet en trener som ikke ville hit og man ikke hadde en annen plan. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.06.2023 06:53 Post subject: |
|
|
Men det er jo ikke to separate vurderinger. Når man vurderer å sparke en trener så er jo vurderingen av hvor sannsynlighet det er å lande noe bedre enn treneren man har en helt fundamental del av vurderingen. |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 02.06.2023 07:44 Post subject: |
|
|
Henri wrote: | Men det er jo ikke to separate vurderinger. Når man vurderer å sparke en trener så er jo vurderingen av hvor sannsynlighet det er å lande noe bedre enn treneren man har en helt fundamental del av vurderingen. |
+1. Om man ønsket å ta steget opp på neste nivå var det sikker en grei vurdering å konkludere med at Kåre ikke var riktig mann. MEN, da må man jo hente inn noen som tar oss dit. Det alternativet hadde man ikke, og nå flere år senere har vi fortsatt ikke hentet en trener som har greid det. Det vil si at selve sparkingen av Kåre, saksøking eller ikke, var en total feil beslutning. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 02.06.2023 07:50 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Syntes Reka stiller merkelig lag og spillere som spiller i feil posisjon. Holse må ned som indreløper eller sentral. Nypan må ned i midtbanen og så må vi bruke spissene våre som spisser.
Jeg forstår ikke hva vi prøver på. |
Akkurat det her.
Jeg kan ikke fatte og begripe hva som skjer. Etter at styremøtet ble konkludert og Rekdal skulle fortsette så tenkte jeg i det minste at nå får vi se et lag som er satt sammen med spillere i sine beste posisjoner. Men NEI
Ser flere nevner toppet lag, men vi er jo så langt i fra det som mulig.
Jeg vil påstå at Henriksen, Santari, Børkeeiet, Bjørlo, Nypan og Holse spiller i feil posisjon og noen av de burde ikke ha spilt i det heletatt. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 02.06.2023 07:55 Post subject: |
|
|
Henri wrote: | Men det er jo ikke to separate vurderinger. Når man vurderer å sparke en trener så er jo vurderingen av hvor sannsynlighet det er å lande noe bedre enn treneren man har en helt fundamental del av vurderingen. |
Helt enig. Nå er vi vel der at det knapt kan bli verre. Det viktigste nå er at vi gjør det riktige, ikke å bli kvitt Rekdal så fort som mulig (vi rykker mest sannsynlig ikke ned). Alle ser jo at dette er over uansett. _________________ Sesongkortholder. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 02.06.2023 08:01 Post subject: |
|
|
Er enig i at det kan være vanskelig å finne et alternativ som er godt nok om vi skulle sparke Rekdal, men er det mulig å snu dette.
Jeg kan ikke tro annet enn at spillergruppen ikke vil ha Rekdal, alle tegnene peker i den retningen. Null vilje, innsats osv.
Helt greit at Maalen feks ikke er verdens beste trener, men det kan godt hende dette utløser mye energi i gruppe da. Det har vi sett mange ganger. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7083 Location: South-west coast exile
|
Posted: 02.06.2023 08:07 Post subject: |
|
|
Sjiraff wrote: | Batigol wrote: | Syntes Reka stiller merkelig lag og spillere som spiller i feil posisjon. Holse må ned som indreløper eller sentral. Nypan må ned i midtbanen og så må vi bruke spissene våre som spisser.
Jeg forstår ikke hva vi prøver på. |
Etter at styremøtet ble konkludert og Rekdal skulle fortsette så tenkte jeg i det minste at nå får vi se et lag som er satt sammen med spillere i sine beste posisjoner. Men NEI |
Jeg tror nok det var naivt å tro at Rekdal nå skulle snu 180 grader og begynne å ta ut "rasjonelle" lag. Han er en såpass sta (kall det gjerne arrogant) type at jeg sliter med å se for meg at han kommer til å endre på noe som helst.
Det er vel bare et spørsmål om når klubben kaller inn til pressekonferanse. |
|
Back to top |
|
 |
|