| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
simonfcb Proff

|
Posted: 20.02.2007 22:59 Post subject: |
|
|
Skal ikke si mer om filmingen; litt uenig er jeg, men det kan bare være.
Jeg er også enig i at Liverpool er bedre organisert defensivt, men så er Barcelona bedre offensivt, og jeg vil definitivt si at Ronaldinho er i form; det samme er Iniesta, Xavi og Messi viste seg fra en god side mot Valencia
Så da kan det vel spås at mye av kampen kommer til å foregå på Liverpools banehalvdel. Faren for Barcelonas del da, kan bli at man blir frustrert over ikke å bryte gjennom, og at Liverpool kontrer. Hvordan er egentlig farten til Crouch og Kuyt? Hvordan spiller Liverpool offensivt mot etablert forsvar?
Og for å gå litt off-topic, jeg fikk dette spørsmålet her for en stund siden;
Hvem hadde du holdt med om Liverpool og RBK hadde møttes i CL?
Jeg svarte til opplysning Barcelona, i fare for å bli mislikt
Det meldes at Eto`o IKKE er tatt ut til troppen, og her er en sannsynlig lagoppstilling til i morgen:
| Code: | Valdés
Zambrotta, Thuram, Puyol, Gio
Márquez
Deco, Xavi
Ronaldinho, Gudjohnsen, Messi |
Angrepsrekka ble med ett mer farlig, med Messi på plass, ellers spiller Thuram, Edmilson er ikke tatt ut. _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.02.2007 00:03 Post subject: |
|
|
Crouch sin styrke er ikke farten nei. Kuyt sin er grei, men det går rykter om at Bellamy starter. Pissrask men jeg er redd for at han kanskje ikke utnyttrer mulighetene godt nok
Liverpool mot etablert forsvar (i PL) er varierende. Jeg vet ikke hvor mye du følger med på LFC, men det som ofte skjer er at de ligger og presser og presser. Scorer de før det gjenstår 5 min. scorer de gjerne flere mål og mange. Dvs at de vinner enten 1-0 eller 3/4-0 De sliter med effektiviteten foran mål. Gerrard kan fort vekk avgjøre på et skudd også, så vi får se.
Er Thuram skadefri igjen altså? Ok. Naturligvis fornøyd med Eto'o.
LFC eller RBK... hmm vanskelig spørsmål. Svarer jeg LFC får jeg vel en del kritikk her inne men, ja jeg ville nok holdt med Liverpool!
PS! Mascherano kan debutere!! Det er blitt godkjent nå  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 21.02.2007 13:17 Post subject: |
|
|
Men han spiller vel ikke fra start? Thuram er med ja
Nå fikk jeg den herlige meldingen om at kveldens trening er avlyst, så jeg får med meg kampen  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.02.2007 13:26 Post subject: |
|
|
Ikke fra start nei. Tviler hvertfall på det. Er seff ikke sikkert om han kommer innpå en gang, men Rafa har sagt at han ikke ville nølt med å gjøre det.
Digg at du får sett kampen  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 21.02.2007 17:02 Post subject: |
|
|
Nå er Barcelonas lag så godt som klart, forskjellen fra det forrige er at Saviola starter, men dette er ikke sikkert! Laget blir da seende slik ut:
| Code: | Valdés
Zambrotta, Puyol, Thuram, Gio
Márquez
Deco, Xavi
Messi, Saviola, Ronaldinho |
Jeg er så utrolig glad for at Messi starter, Riise skal virkelig få slite i kveld, håper jeg hvertfall. Saviola er også mye bedre enn Gudjohnsen, spør du meg  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.02.2007 18:03 Post subject: |
|
|
| Har en merkelig følelse om at dette er Liverpools kveld. Barca er storfavoritter, men alt kan skje når det kjempes om videre liv i verdens gjeveste klubbturnering. Har også en følelse for at dette er en kamp for Gerrard. Hadde vært artig med en Liverpool-seier i kveld, men håper først og fremst på en jevn, spennende og fartsfylt kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 21.02.2007 19:49 Post subject: |
|
|
Den merkelige følelsen har ikke jeg
Kanskje siste gang jeg besøker RBKweb før kampen, lykke til This Is Anfield, måtte den beste vinne , som jeg satser på blir Barcelona. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.02.2007 23:42 Post subject: |
|
|
EIIIIDDD!!!!!!!!!!
Nå venter jeg meg gratulasjoner Det beste laget vant uten tvil. Uten å filme eller jukse. (Noe Barcelona gjorde mye i dag) men heldigvis for fotballen vant laget som fortjente det.
FY FAEN JEG ER SÅ JÆVLIGGG GLAD!!!!! Tør påstå at Barcelona skal få det UTROOOLIG tøft om to uker. Åååååhhhh inni hælvete så digg  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 21.02.2007 23:57 Post subject: |
|
|
Utrolig nok er jeg enig med deg, trodde aldri det før kampen.
Du venter gratulasjoner, det skal du få; Gratulerer, i dag vant dere fortjent; 2. omgangen var veldig god av dere, jeg er glad vi slapp med 1, men likevel skuffet over at vi ikke klarte uavgjort, noe et stangskudd og dårlige touch kunne gjort noe med.
Men før kampen hadde jeg god selvtillit, det hører jeg du har foran neste; det har jeg også! Jeg har ikke mistet troen. Vi tapte for første gang i CL på Camp Nou siden 2003, hvor lenge er det siden dere tapte på Anfield? Med Eto`o tilbake, og forhåpentligvis et lag hvor Marquez, Ronaldinho, Messi og Valdes presterer, blir det en utrolig spennede kamp
Men jeg skal ikke krangle på dette, Liverpool vant fortjent; Gratulerer
Men å si av vi ble eid er å dra det litt langt
Denne tråden skal holdes gående frem til neste kamp, så får vi se hvordan det går... _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.02.2007 23:59 Post subject: |
|
|
| Morsom og spennende fotballkamp. Barcelona viser prov 20 min i første omgang, men deretter dabber det av. Liverpool kom mer og mer med i kampen, og vant i følge meg fortjent. Ronaldinho var, med unntak av noen få detaljer, en skygge av seg selv i dag, og Messi levde overhodet ikke opp til forventingene. Hvor var raidene? Alt i alt, en god fotballkamp, og Liverpool har et supert utgangspunkt foran kampen på Anfield om to uker. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.02.2007 00:01 Post subject: |
|
|
| Kan vi ikke bruke denne tråden istedet? Det er jo mer enn disse to lagene å diskutere. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.02.2007 00:03 Post subject: |
|
|
Tusen takk. Eid er selvfølgelig overdrevet, men som du skjønner er det ikke hver dag Liverpool får en såpass rå seier Barca var veldig gode og rundspilte dem i 20 min. Men når LFC kommer tilbake som de gjorde gir jeg faen i det.
Forresten, de ble litt sutrete etterhvert  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.02.2007 00:04 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Kan vi ikke bruke denne tråden istedet? Det er jo mer enn disse to lagene å diskutere. |
Drit i de andre kampene. Dette var den største kampen, og jeg må innrømme at det var den største overraskelsen også. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 22.02.2007 00:06 Post subject: |
|
|
Som du nevner, knerten_10, Ronaldinho og Messi, i tilleg til Valdes, Marquez og Motta var helt tragedie. Makan til nonchalant og ukreativt spill skal ikke forekomme i Barcelona  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.02.2007 00:08 Post subject: |
|
|
Ja, hvorfor spilte Motta?? Har aldri skjønt hvorfor den klovnen spiller på et såpass bra lag Og Valdes har jeg kritisert i flere år. Reina var heller ikke helt patent i noen få situasjoner men det fikk heldigvis ikke konsekvenser.
Takk for kampen Simon  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.02.2007 00:09 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Drit i de andre kampene. Dette var den største kampen, og jeg må innrømme at det var den største overraskelsen også. |
Ok, bare diskuter Liverpool i denne tråden etter at de har gått videre, du. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.02.2007 00:10 Post subject: |
|
|
Greit Er ganske fornøyd nå som du sikkert skjønner  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
KS Junior
|
Posted: 22.02.2007 00:10 Post subject: |
|
|
Liverpool gjør jo en taktisk glimrende kamp. Sitter likevel med følelsen av at Barcelona kommer til å gå videre etter omkampen. Spennende blir det uansett!
Noen som fikk med seg at Gerrard ble spyttet på av en tilskuer når han skulle ta en corner i 2.omgangen?
Attach: Skriver i denne tråden fordi jeg ikke vil vite resultatet av Porto-Chelsea som går nå. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 22.02.2007 00:11 Post subject: |
|
|
Motta er for tiden en vandrene skandale, helt enig med deg. Valdes har vært en av de beste i år, i tilleg er han katalaner, dette var en bommert av han, de har det heldigvis blitt mindre av, men dette var feil kamp å misse slik. Men det målet var like mye forsvaret sin feil, markeringene var helt elendige.
Takk for kampen, nå har vi alt å vinne neste kamp, det blir nok et fyrverkeri av et lag, uten Motta  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.02.2007 00:13 Post subject: |
|
|
Det ble..... scoringer av..... neida følger med på den selv men vet hvordan det gikk. Liverpool slår alle uansett
KS. Greit at alle kan si hva de selv vil, men hvordan barca skal komme tilbake etter 1-2 hjemme og spille på Anfield med lignende stemning fra chelsea kampen i semien for 2 år siden vet nå ikke jeg....
Jeg har en følelse av at Liverpool kommer til finalen i år. Vinner hele driten.
Gleder meg til returen. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.02.2007 00:17 Post subject: |
|
|
| Det som har slått meg med Ronaldinho det siste halvåret (kanskje enda lengre også). Før var han glad, ekstremt happy bare for å få spille fotball, så ut som fotball var hans desidert største lidenskap i livet. Nå har han blitt en mer sutrete, overlegen, nonchalant spiller som legger seg ned og griner om frispark for ingenting. Heldigvis får han det ikke bare fordi han heter Ronaldinho. Riktig nok har han scoret vanvittig mye mål i år (de fleste på dødballer), men han er ikke den fotballspilleren han en gang var. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.02.2007 00:22 Post subject: |
|
|
Så at det ble kastet ting på han. Har sett før også at spanske supportere ikke takler motgang veldig bra. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
KS Junior
|
Posted: 22.02.2007 00:24 Post subject: |
|
|
Et heltent Barcelona med en Messi med litt mer kamperfaring sammen med Eto'o tilbake. Blir vanskelig for Barca, det kan jeg være enig i, men for å bruke en floskel: Hvis noen har kapasitet til å gjøre det, er det Barcelona.
En liten skade på Gerrard svekker også oddsen til Liverpool kraftig. Gerrard er etter min mening mye viktigere for Liverpool enn det Messi/Ronaldinho er for Barca.
Men for all del Anfield! Jeg er veldig imponert over Liverpool idag, og ja det minte mye om det året de var en liten tur i Tyrkia i mai. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 22.02.2007 00:26 Post subject: |
|
|
Gidder ikke sitere deg, knerten, men hvis ikke det slår noen, er naiviteten på topp. Tror aldri jeg har sett Ronaldinho så ufarlig og lite kreativ før. 1. omgangen var litt under pari, 2. omgangen er ingenting å snakke om. Desverre fikk vi ikke frispark nærme nok, noe som er blitt Ronaldinhos bane i det siste  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.02.2007 00:27 Post subject: |
|
|
| Jeg er bekymret for Sissoko. Han var jo knallbra utover i kampen. |
|
| Back to top |