| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 03.05.2023 21:44 Post subject: |
|
|
| Jeg tenkte ikke først og fremst på ditt innlegg, som kun er en opplisting av alle trenernavn du kan, men forslag som Maalen, Henriksen, Strand, Ingebrigtsen, "finne noen i Nederland eller Tyskland". Jeg har ingen forslag og har ingen tro på at Brakka er i stand til å finne noen som er villig til å ta jobben (nå) og som er vesentlig bedre enn Rekdal (og det er altså ikke fordi jeg har trua på Rekdal). |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 03.05.2023 21:44 Post subject: |
|
|
| Henri wrote: | | Som vanlig er forslagene her inne helt latterlig dårlige. |
Du må gjerne komme opp med noen alternativer, helst realistiske...? |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.05.2023 21:54 Post subject: |
|
|
| KÃ¥re |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 03.05.2023 22:10 Post subject: |
|
|
Maalen eller Henriksen vil mest sannsynlig løfte dette laget til et høyere prestasjonsnivå iløpet av to uker enn Rekdal vil klare på to år.
Anser ingen av disse som gode kandidater til noe annet enn å være caretaker, men vi kunne ansatt Tormod Bjerkeset til å lede dette laget og det ville antakelig sett bedre ut enn det gjør nå. Såpass ræva er tilstanden.
Så om vi ikke har gode kandidater å komme med så klarer vi fremdeles å finne enøyde trøndere som kan være konge over blinde Romsdalinger. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
1874 Senior
|
Posted: 03.05.2023 22:22 Post subject: |
|
|
| Tanken av Rekdal gjør at jeg synes det er vanskelig å dra på kamp. Tanken av Kåre tilbake gjør at jeg ikke kommer til å dra på kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 03.05.2023 22:56 Post subject: |
|
|
Dette er det latterligste navnet som har blitt foreslått inne her. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.05.2023 23:04 Post subject: |
|
|
| Må vell innrømme at jeg i et svakt øyeblikk foreslo Kåre for å se hvilke reaksjoner som kom :)Vanskelig å se så mange norske alternativer egentlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 03.05.2023 23:05 Post subject: |
|
|
| Cirka hvem som helst utenom KÃ¥re og Rekdal. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 03.05.2023 23:19 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | Må vell innrømme at jeg i et svakt øyeblikk foreslo Kåre for å se hvilke reaksjoner som kom :)Vanskelig å se så mange norske alternativer egentlig. |
Bortsett fra Knutsen så er det vel ingen som framstår som gode nok, nei. Blir en og annen som *kanskje* kan slå til.
Men det er noen dusin som kommer meget godt ifra å bli sammenlignet med Rekdal. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Last edited by Zorbeltuss on 03.05.2023 23:21; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.05.2023 23:20 Post subject: |
|
|
Lanserer Alternativ A) Jesse Thorup og Alternativ B) Herniksen/Henriksen som alternativene som sonderes på brakka akkurat nå.
Liten tvil om at det foregår ting da lyset er på langt over stengetid og et hjemmetap mot Brann sitter svært langt inne å svelge når vi spiller på den måten vi gjør. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 03.05.2023 23:42 Post subject: |
|
|
| Eirik Mæland er et spennende treneremne. Han er for tiden i Molde så han checker allerede ut den boksen. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.05.2023 05:45 Post subject: |
|
|
| Jeg trodde vi skulle finne noen bedre da Kåre fikk sparken, da Horneland ga seg, da Hareide ga seg. Det skjedde ikke, jeg har gitt opp tanken på at det er en frelser lett tilgjengelig. |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 04.05.2023 05:57 Post subject: |
|
|
| Jess Thorup og Niels Frederiksen er begge ledige. Frederiksen har vundet guld med Brøndby og Thorup med FCK. Begge spiller 4-3-3. Og begge har været U-landsholds trænere i DK. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.05.2023 07:16 Post subject: |
|
|
Kanskje vi skulle sjekka ut han Brann-treneren? _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 04.05.2023 07:31 Post subject: |
|
|
| Jeg tror heller ikke en frelser er lett å få tak i og nå har jeg faktisk slått meg til ro med at vi kanskje er nødt til å finne et utviklingsemne også som trener. Jeg har bare veldig lite troa på at Rekdal av alle er rett fyr. Han har vært for lenge i gamet og alle vet hva han står for. Han er ingen lagringsvin. Han er mer en 2 måneder gammel vin som er hjemmebrygga i badekaret. Den blir garantert ikke bedre hvis du bare gir den litt mer tid. |
|
| Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Rutinert
|
Posted: 04.05.2023 07:43 Post subject: |
|
|
Savner faktisk de ærlige intervjuene med Koteng etter en kamp som denne jeg  |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 04.05.2023 07:46 Post subject: |
|
|
Jeg tror letingen etter en messias-trener er en av flere grunner til at vi sliter på dette området.
Vi må fikse oss selv, det finnes ingen frelser. Og vi kan starte med å gå inn en treneransettelse med like stort fokus på hva vi skal bidra med, som hva denne personen skal gjøre for oss.
Den treneren som vi vil ha finnes ikke (i det lønnsområdet vi kan lete), derfor må vi utvikle han selv.
Her tror jeg Maalen er en god kandidat. _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7326 Location: South-west coast exile
|
Posted: 04.05.2023 07:51 Post subject: |
|
|
| Jeg ønsker meg ikke noen messias-skikkelse. Alt jeg ønsker meg er en trener som reflekterer de verdiene Rosenborg skal stå for på og av banen. Et ønske å om angripe motstanderen, og å vinne ved å score flere mål enn motstanderen. Tørre å ta risiko, tørre å prøve og nødvendigvis også tørre å feile. Fokus på prestasjoner fremfor resultat. En utviklende trener. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 04.05.2023 08:34 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: |
Dette er det tristeste svaret som har kommet her inne. Hvor er vi nå og hvor var vi da? |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 04.05.2023 08:39 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Jeg ønsker meg ikke noen messias-skikkelse. Alt jeg ønsker meg er en trener som reflekterer de verdiene Rosenborg skal stå for på og av banen. |
Jeg vil ha en som tenker offensivt, som prøver å gjennomføre det.
Rekdal sier en ting, og gjør en annen. For hver dag han er i klubben beveger vi oss lenger vekk fra det klubben sier den skal være.
Bedre med en som i det minste prøver å gå rett vei. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 04.05.2023 09:07 Post subject: |
|
|
| Hjelde wrote: | | vegran wrote: |
Dette er det tristeste svaret som har kommet her inne. Hvor er vi nå og hvor var vi da? |
Kan jo kontre med hvor er han nå? Oser jo ikke kvalitet av å ha mislykkes overalt etterpå heller og nå er han i OBOS og Ranheim.
Kåre er kanskje ikke det latterligste navnet som har blitt foreslått, men å hente han tilbake klarer jeg bare ikke å se er en god løsning. Forrige gang han var her var det full klaff med spillergruppa osv., men det er lite før og etter hans periode her som tilsier at han er en så god trener som resultatene viser. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 04.05.2023 09:10 Post subject: |
|
|
| Hjelde wrote: | | vegran wrote: |
Skal vi tro "tallene på fysiskemålinger" så var vi vel så å si ikke i stand til å jogge under Kåre på slutten, hvor vi nå kan spurte gjennom et helt marraton.
Kåre fikk sparken med rette, det startet bra så gikk det nedover i alle ledd fra trening (hvor han knapt var på feltet) til banespillet. _________________ Definisjonen på galskap er å gjøre de samme tingen om og om igjen, men forvente forskjellig resultat.
- Albert Einstein |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 04.05.2023 09:12 Post subject: |
|
|
Kan garantere deg at når vi bytter trener vil vi etter noen uker få høre hvor UTROLIG mye bedre vi gjør det på fysiske tester igjen.
Blir aldri gammel den der. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 04.05.2023 09:15 Post subject: |
|
|
Ja, det har vel vært slik hele veien.
Horneland trente bedre enn KÃ¥re.
Hareide trente bedre enn Horneland.
Rekdal trener bedre enn Hareide.
Håper vi får se fruktene av all denne bra treningen en dag. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
|