| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 11.02.2007 16:20 Post subject: |
|
|
Vålerenga har neppe nok penger til å kjøpe Braaten. Der kommer muligheten til å få til et bytte med Kjetil Wæhler inn. Wæhler er en stoppertype RBK trenger.
Problemet til Braaten er nok ikke så mye at han mistrives hos RBK, men at han har og bestandig har hatt hjertet sitt i Vålerenga, samt at mange av kompisene spiller der. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 16:25 Post subject: |
|
|
Det stemmer ikke. Mange er også en overdrivelse.
| Raem wrote: | | Han har aldri hatt noe forhold til enga(bortsett fra rivalisering fra skeid tida). DFH er en god kompis, dos Santos også tror jeg, men det er det.... |
|
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 11.02.2007 16:32 Post subject: |
|
|
Er det motsatte av hva jeg har hørt. Den eneste grunnen til at han gikk hit var Champions League-muligheter, og han skal ha angret seg allerede etter et par måneder over at han ikke gikk til Vålerenga i stedet.
DFH, dos Santos, Thomas Holm og Øyvind Bolthof er vel alle kompiser. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 11.02.2007 16:41 Post subject: |
|
|
om jeg var sportssjef ville jeg gjort alt for å få solgt ham for en grei penge til en utenlandsk klubb i sommer.. om oppgaven blir for for den sportslige ledelsen burde man engasjere en gammel fiende som Rune Hauge for å få det til!
Ser heller at han går gratis etter sesongen enn at vi tar imot penger fra Enga .. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 11.02.2007 16:52 Post subject: |
|
|
| At andre norske lag får en bedre spillerstall er ikke annet enn positivt for RBK. Det skaper en bedre norsk liga, bedre konkurranse og mer interesse. I sum vil dette være bra for RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 11.02.2007 17:33 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | Er det motsatte av hva jeg har hørt. Den eneste grunnen til at han gikk hit var Champions League-muligheter, og han skal ha angret seg allerede etter et par måneder over at han ikke gikk til Vålerenga i stedet.
DFH, dos Santos, Thomas Holm og Øyvind Bolthof er vel alle kompiser. |
Da vet jeg ikke hvem du har snakket med, men det er feil. Han har aldri angret på å dra til rbk... Han har aldri likt enga engang så hvor folk tar det fra vet jeg ikke... Han var nære ved en overgang rett før han dro til rbk, men han angrer ikke på at han dro.... Det er også kun dfh og dos santos som er kompiser. Bolthof var en tidligere lagkamerat men thomas holm kjenner han ikke såvidt jeg vet...
Tror også dere tar litt av her.... Ingenting er forandret, selv om media vil ha noe å skrive om betyr det ikke at det er fakta.... Har ikke snakket med daniel eller broren i det siste men har ingen tro på at daniel går til enga.... Uavhengig om de er interessert eller ikke.... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.02.2007 17:59 Post subject: |
|
|
Har ikke Braaten allerede sagt at han ikke vil gå til en annen norsk klubb? Og at grunnen til at han ikke signerer ny kontrakt, er at han vil prøve seg i utlandet?
VIF er norsk. Case closed. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 11.02.2007 18:01 Post subject: |
|
|
Spillere har sagt så mangt før de nano, men kan du fortelle oss hvilket forhold du har til Braaten&Braaten Raem? Kunne vert godt med noe beroligende  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 18:14 Post subject: |
|
|
Kameraten til broren til Daniel, tror jeg. Men jeg er ikke sikker, så det er best han svarer selv, ja.  |
|
| Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 11.02.2007 19:11 Post subject: |
|
|
| ballaballaballa wrote: | Spillere har sagt så mangt før de nano, men kan du fortelle oss hvilket forhold du har til Braaten&Braaten Raem? Kunne vert godt med noe beroligende  |
ja jeg har vokst opp med broren hans... Så jeg kjenner daniel gjennom han....Snakket nettopp med han faktisk og fikk bekreftet at dette vif greiene bare er tøv.... Så lenge det ikke står bekreftet at braaten har skrever under for en annen klubb så kan dere anta at det er bare tøv. Det er agurktider og hva er vel saftigere enn å fyre opp under løse rykter som hovedpersonen selv ikke gidder å kommentere...
Vif er ikke i samtaler med Braaten ang en eventuell overgang _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 11.02.2007 19:26 Post subject: |
|
|
Hallo... det eneste som står er at han er sterkt ønsket i VIF.
Regner med at Messi er sterkt ønsket der også, men avisene skriver merkelig nok ikke om det....?
Dersom han mot formodning skulle ende opp i VIF, så er det hans eget problem... |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 11.02.2007 20:31 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | Å sammenlikne Daniel med Mini og Derek faller svært uheldig ut for Daniel.
Mini og Derek hadde innleggsføtter av meget høy kvalitet, og begge var målfarlige. Skapte sjanser, hadde nest-siste-pasninger og skåra mål!
Daniel er for det meste god underholdning som ikke ender i noe. | Der har vi nettopp mitt poeng. Det er jo ingen av de andre i RBK som er i nærheten av Braaten, og han er jo milevis unna Mini og Derek. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2007 20:32 Post subject: |
|
|
| Hæ? Hva mener du egentlig? Er du enig med Håvard om at vi kan greie oss uten ham? |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 11.02.2007 20:46 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Hæ? Hva mener du egentlig? Er du enig med Håvard om at vi kan greie oss uten ham? | Nei. Og det hadde du jo skjønt om du hadde lest postene håvard svarte på. Det startet med at "alle" mente man skulle benke Braaten, men så sier jeg at det kun er Braaten av vingene som faktisk har prestert opp mot det Mini og Derek gjorde. Og det sier jo alt om de andre alternativene på vingene.
Ergo, bruk Braaten til han evt stikker, for de andre vingene er elendige:) |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.02.2007 12:58 Post subject: |
|
|
| Synes vi skal godta bud fra Vålerengen på Braaten, så får heller han avvise hvis han ikke er interessert. Vår pri 1 nå bør være å få penger for han. Vi kan ikke basere oss på at han kanskje blir værende etter kontraktslutt hvis ingen utenlandske bud kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 12.02.2007 13:27 Post subject: |
|
|
Vår 1. prioritet bør være å få penger for han, ja. Syntest ikke enga er de som skal bla opp for Braaten. Hadde helst sett han tapt for norsk klubbfotball, om vi skal selge.
At han har potensiale til å hevde seg ute, vet vi jo. Hadde vært utrolig surt om han slo fullt igjennom for enga. Ikke for hans del, men for våres del. Som da taper en del penger.
Men jeg velger å stole på Raem, så føler meg trygg  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
bingo7 Junior

|
Posted: 26.02.2007 16:53 Post subject: |
|
|
Daniel Fredheim Holm kan erstatte braaten når kontrakten til han går ut.
Begge sine kontrakter går ut i 2007.
Men det spørs om DFH vil til utlandet han og.
men DFH må først og fremst avslå kontraktstilbudet til VIF da. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 26.02.2007 17:50 Post subject: |
|
|
| bingo7 wrote: | | Daniel Fredheim Holm kan erstatte braaten når kontrakten til han går ut. |
Så du mener at DFH er god nok til å erstatte DB? |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.02.2007 20:24 Post subject: |
|
|
Ser ut som Nettavisen tok feil:
| Ballahl wrote: | | Daniel Fredheim Holm har sagt at han forlenger neste uke! |
Uansett så virker det som Daniel Fredheim Holm vil bli i VIF, så det vil overraske meg hvis han stikker.
Dessuten er RBK som neste stoppested, svært urealistisk etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.02.2007 21:49 Post subject: |
|
|
| Hvorfor det egentlig, han har tilbrakt 3 år i vif uten å slå igjennom i rosenborg vil han få bedre lønn, et større utstillingsvindu, muligens en spillestil som kan passe han bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 26.02.2007 22:08 Post subject: |
|
|
Jeg vil vel si at Daniel F.H har slått gjennom. _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt
Last edited by simonfcb on 26.02.2007 22:20; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 26.02.2007 22:12 Post subject: |
|
|
| Mm, men han snakker om Daniel Fredheim Holm i VIF. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 26.02.2007 22:21 Post subject: |
|
|
Jeg er klar over det, og jeg mener han har slått gjennom. Altså; Daniel Fredheim Holm, for Vålerenga. _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
|