| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SoZo Rutinert
|
Posted: 09.02.2007 08:53 Post subject: |
|
|
| Raem wrote: | | Det er vel ingen hemmelighet at Dama hans ikke trivdes i Trheim på samme måte som det ikke er noen hemmelighet at Daniel selv stortrives der.... |
Hmm. Vi må finne ny dame til Braaten |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 09.02.2007 14:08 Post subject: |
|
|
| ballaballaballa wrote: | Børser er tull, sånn er det bare.
Braaten på sitt beste er god, ingen tvil om det. Han kan avgjøre kamper på egenhånd, men vi hadde ikke hatt vondt av å ha en spiller som scorer og legger opp til mål litt oftere enn Braaten gjør. |
Brukte børsen som eksempel fordi det er mange som griner over at'n ikke har nok assists osv. De ser ikke hvor ofte han er tredje sist på ballen osv. Jeg personlig hater børser. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2007 11:55 Post subject: |
|
|
– Jeg vet at Vålerenga ønsker Daniel Braaten, og jeg vet at de er villig til å betale mye for ham, sier Rune Bratseth.
Les mer: Braaten taus om VÃ¥lerenga |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 12:11 Post subject: |
|
|
| Hvis Braaten drar til VIF så kommer jeg til å miste all respekt for ham. Eier han ikke ambisjoner? Vet godt at VIF skal ut i E-cup også, men CL er så mye bedre enn Uefa Cup altså. Btw, dama hans kan ryke og dra hvis det er årsaken. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 12:13 Post subject: |
|
|
| Ja, det kan hun. Hvis hun sitter på Cuba og styrer hva Daniel skal gjøre med karrieren sin, så kan hun ta seg en tur innom Guantanamo. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 12:17 Post subject: |
|
|
Sitter hun på Cuba? WTF!?!?! Hvilken rolle spiller det om han er i Trondheim eller i Oslo om hun sitter på Cuba? Makan til kvinnfolk!  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2007 12:18 Post subject: |
|
|
| Tolker situasjonen dithen at hun heller vil være på Cuba enn i Trondheim, men at hun gledelig flytter hjem til Oslo om Braaten følger etter... |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 12:33 Post subject: |
|
|
| Da må jeg rett og slett si at Braaten må være stokk dum. Ei dame som heller tilbringer tiden sin i et annet land fordi hun ikke liker seg der du bor kan da umulig være ordentlig glad i deg. |
|
| Back to top |
|
 |
Limax Senior
|
Posted: 11.02.2007 12:56 Post subject: |
|
|
Vel, man kan jo også hevde at Braaten skal ha all ære for faktisk å bry seg såpass om dama si at han flytter dit hun ønsker ...
Når det er sagt tviler jeg på at det er hele virkeligheta. Fikk en uggen følelse av at han forsvinner ganske fort. Selv om det blir j ... irriterende å potensielt se han i Vålerengadrakt, så er han heldigvis ikke uerstattelig. |
|
| Back to top |
|
 |
mirifice Junior

|
Posted: 11.02.2007 13:20 Post subject: |
|
|
tror du bor mer i hodet til braaten enn som så.
tror ikke i min villeste fantasi at han vurdere vålerenge. han har selv sagt at han vil ut av norge,da er det et stort tilbakesteg for han å gå til vålerenga.
jeg tipper at han ender gratis opp i fc københavn.. _________________ Hvis fotball ikke fantes, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere! [Mick Lyons] |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 11.02.2007 13:28 Post subject: |
|
|
| mirifice wrote: | | Han har selv sagt at han vil ut av norge,da er det et stort tilbakesteg for han å gå til vålerenga. |
Har du snakka med han personlig, eller har du dette fra media? Skal ikke stole blint på det man leser, media skriver mye rart.
Magnhild Hoset ville til Italia, spiller nå i vikarbyråligaen for Mo***. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.02.2007 13:31 Post subject: |
|
|
| Når Bratseth bekrefter det og Petter Myhre ikke er avvisende, så er det vel ingen stor tvil. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 11.02.2007 13:36 Post subject: |
|
|
Nei, regner med at Braaten ender opp i VIF. Synd for oss, flott for norsk fotball.
Braaten har sine negative og positive sider. Han har ekstreme ferdigheter, men er veldig ustabil. Stabilt ustabil. Den sel-finta han hadde i fjor var flott den, men innlegget som fulgte var rett og slett ræva.
Spillere kommer og spillere går - RBK består. (billig rim) Ingen er uerstattelige. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 11.02.2007 14:10 Post subject: |
|
|
Synes det er greit jeg. Vi får penger for en spiller som ellers ville gått gratis om et år. Høres glimrende ut. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 11.02.2007 14:14 Post subject: |
|
|
| Hvis VIF vil ha han så håper jeg at Rosenborg setter han på benken og lar han trene med juniorlaget. Så enkelt er det. Det er det samme som å gå fra Barca til Real Madrid. Og det skal ikke aksepteres i det heletatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.02.2007 14:24 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Når Bratseth bekrefter det og Petter Myhre ikke er avvisende, så er det vel ingen stor tvil. |
Vålerenga-trener Petter Myhre kan ikke bekrefte at Vålerenga nå jakter på Daniel Braaten.
– Men han er en veldig god fotballspiller, sier Myhre til Dagsavisen og legger ikke skjul på at han kunne tenkt seg gutten i Vålerenga-drakt.
– Jeg tviler imidlertid på om vi har råd til å kjøpe ham fri fra Rosenborg. Han vil nok koste mye, fortsetter han.
Dette tolker jeg som at VIF er avvisende til Braaten, Attach.
Kan ikke tenke meg at Braaten vil til VIF han sier jo selv at han vil til utlandet. Hvorfor skulle han da dra til VIF?
Dessuten tviler jeg sterkt på at Tørum/Bratseth vil selge en av sine anntatt beste spillere til en gull-rival. Uansett pengesum!
SÃ¥ dum er ikke ledelsen i Rosenborg engang! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2007 14:29 Post subject: |
|
|
Potensialet er stort, men problemet er at han er/trives best som spiss i 4-4-2, og fortsatt ikke skikkelig har etablert seg.
Prislappen på Braaten har sunket betraktelig nå som han ikke vil forlenge. Med andre ord tror jeg VIF glatt får ham for 5-6 mill., om RBK krever så mye, da. |
|
| Back to top |
|
 |
Limax Senior
|
Posted: 11.02.2007 14:36 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Dessuten tviler jeg sterkt på at Tørum/Bratseth vil selge en av sine anntatt beste spillere til en gull-rival. Uansett pengesum!
SÃ¥ dum er ikke ledelsen i Rosenborg engang! |
Det dumme vil være å benke en godt betalt spiller en hel sesong, hvis han kan selges og pengene brukes på en erstatter i stedet. Hvor gode andre klubber er/blir kan ikke Rosenborg tenke på. Vi må vinne fordi vi er best på alle områder, ikke fordi Vålerenga mangler Daniel Braaten. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 11.02.2007 14:38 Post subject: |
|
|
FÃ¥r vi penger for han er det greit nok, han er konstant skada uansett..
DB kan i sine gode stunder herje med hvilken som helst back, men vil heller ha en mer stabil spiller som bidrar i hver kamp enn en som DB. En ving med innleggsfot og som er målfarlig hadde gjort seg.. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 11.02.2007 14:53 Post subject: |
|
|
Hadde vært artig å sett Kone i den rollen.
Uansett, forsvinner Bråten så har vel Torbjørnsen en spiller som er minst like god vil jeg tro. Den fyren har kontroll. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 11.02.2007 15:16 Post subject: |
|
|
Rart at ikke RBK prøvde å selge han i dette overgangsvinduet som var.......
Tviler på om han går til Vålerenga, når han ønsker seg til utlandet...
Han må i allfall passe på å havne i en klubb som som har en spillestil som passer han..
Og dette åpner jo for Jamtfall jr. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 11.02.2007 15:19 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Rart at ikke RBK prøvde å selge han i dette overgangsvinduet som var. |
Bratseth uttalte at det ikke var noen interresse fra andre klubber. Er vel nå i det siste at VIF har kommet på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
dreast Junior
|
Posted: 11.02.2007 15:29 Post subject: |
|
|
skjønner ikke hvorfor de vil benke spillere som ikke vil fortsette i klubben, det vil jo bare føre til at de aldri vil skrive under en ny kontrakt fordi de ikke får tillitt.
håper DB fortsetter som i RBK og på samme nivå som i fjorhøst |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 11.02.2007 15:36 Post subject: |
|
|
| Så lenge han sier han ikke vil signere kontrakt med klubben da han ikke har noen interesse av å være her, er det veldig kortsiktig tenkt å la han spille til han stikker. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.02.2007 15:39 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | | Hvis VIF vil ha han så håper jeg at Rosenborg setter han på benken og lar han trene med juniorlaget. Så enkelt er det. Det er det samme som å gå fra Barca til Real Madrid. Og det skal ikke aksepteres i det heletatt. |
Hva setter en rivalisering mellom rbk og vif opp mot el classico?
Èn hel sesong med kniving om gullet? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
|