English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2022
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 14.09.2022 03:14    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Han kunne herjet her hjemme også han. Som f.eks høyreving i 4-3-3.
Bra ferdighetsregister. Men mot Haugesund nå ble han jo misbrukt.
Fisk på land.


Ferdighetsregister har han, men orienteringsevnen skorter det voldsomt på, spesielt når han legger ut på et dribleraid.
Han glimter til litt både offensivt og defensivt av og til, men jevnt over gjør han alt for mange dårlige valg, nettopp fordi han ikke har evnet å orientere seg om hvor både med- og motspillere befinner seg.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 14.09.2022 15:47    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Han kunne herjet her hjemme også han. Som f.eks høyreving i 4-3-3.
Bra ferdighetsregister. Men mot Haugesund nå ble han jo misbrukt.
Fisk på land.


Som høyreving tror jeg han hadde vært en komplett reinkarnasjon av Jonathan Levi, bare uten skuddfoten. Skylappene har de kjøpt på det samme loppemarkedet.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 14.09.2022 20:51    Post subject: Reply with quote

Synes nå uansett det er overraskende hvis Rekdal mener at en spiller som har sin force i å utfordre med ball og drible bør spille sentralt på midten. I en litt skjev 4-3-3 hadde jo dette vært porr i 2023:

Holse - Risan/Selseth - Jensen
Skarsem - Sæter - Tengstedt

(Risan/Selseth er spilleren vi mangler som jeg snakker om, som har elementer av Riseth, Annan og Selnæs i seg. Duellkraft, defensiv radius/kapasitet og trygg ballspiller.)
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.09.2022 11:51    Post subject: Reply with quote

Jeg ser ikke helt det der Skarsem lenger frem på banen-opplegget, like lite som jeg ser det Skarsem som back-opplegget. Jeg mener han har klart størst potensiale som indreløper/boks til boks, men en sånn carrilero-type som kan ta med seg ballen noen meter og så slippe den fra seg igjen. Som en del av de andre lokale midtbaneessene med total vegring på siste tredel som vi har produsert (Skjelbred, Midtsjø).

Inntil han enten knekker noen koder på overblikk selv, eller får en trener som i mindre grad overlater pasningsspillet til den enkeltes vurderingsevne, så tror jeg egentlig den riktige plassen er på benken.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1294

PostPosted: 15.09.2022 12:12    Post subject: Reply with quote

En sentral midtbanespiller skal maks bruke tre touch, helst en eller to. Mottak og påfølgende passning til rettvendt spiller lengre fram på banen. Skarsem har vel minimum ti touch før han sentrer.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18474

PostPosted: 15.09.2022 12:32    Post subject: Reply with quote

Enig med Zap, Skarsem er klassisk indreløper, typ Midtsjø. Hadde trua på han og synes han hadde noen gode kamper i starten av sesongen, men siden har det blitt tynnere og tynnere suppe. Tror aldri han blir en spiller som tar oss opp til nivået til Molde og Glimt. Samme med Reitan, Tagseth, Rogers og flere.
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1517

PostPosted: 15.09.2022 13:18    Post subject: Reply with quote

Livredd for at dette med trøndere på laget skal bli en hemsko for oss. Jeg kan ikke fatte at trenerteamet vårt syns Skarsem er det beste alternativet. Samme kan sies om Tagseth. Det må være mulig å få tak i bedre spillere eller bruke talenter som kan utvikle seg.
Jeg tar heller litt variasjon fra kamp til kamp med Broholm enn Skarsem nå 10 av 10 ganger. Da har vi i det minste utvikling av et kjempe talent.
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.09.2022 14:46    Post subject: Reply with quote

Tagseth må nå i det minste få prøve seg litt over tid i en rolle som kler ham. Og så er det mulig han faktisk trenger å bli litt eldre og mer erfaren for å virkelig klare å gjøre størrelsen sin til en styrke heller enn en svakhet.

Én centimeter høyere Ørjan Berg brukte tross alt en del år før han ble Europas objektivt sett beste fotballspiller ca. år 2000.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 16.09.2022 02:40    Post subject: Reply with quote

Beklager at jeg ikke alltid vet forumfasitsvaret på alt når jeg skyter fra hofta. Som at Skarsem garantert er en ræva høyreving, selv om ingen av oss har sett ham der, og likedan som Levi (11 målpoeng for Peking i år, i fjor endatil flere assist til Samuel (!) som til alt overmål ble toppscorer).

Momentum, situasjon, rolletrygghet og flyt er for meg en stor andel av totalen som avgjør fotball ene eller andre veien. Hva hendte med Midtsjø fra 2015? 17 målpoeng for oss den sesongen, men leser lenger opp her at han også er uproduktiv, så da stemmer vel det.

Hvilke blader og podcaster er det man må lese eller lytte til for å få denne ekstreme og profetiske innsikten i alle sannheter og endatil vite på forhånd hva som kan være bra og ikke?

Hvis Rosenborg har trenere sesong etter sesong som ikke greier å lære bort basale ting som å løpe i rom eller slå fra seg ballen i tide til Skarsem, Levi, Samuel etc. så har de jo fundamentale problemer og vil aldri være i stand til å oppfylle sitt potensiale igjen.

For en lekmann som meg virker det logisk at en teknisk begavet spiller med godt driv som liker å utfordre bør spille "ytter" i et 4-3-3 lag, og hvis klubben han er i spiller med vingbacktyper (som nå) bør han fort som flint søke seg til en annen trener med andre roller og mønster. Med den risiko, naturligvis, at dette igjen om 1-2 år blir nok en spiller som blomstrer i f.eks Glimt som vi ergrer oss over at vi ikke "brukte riktig" eller "så potensialet i". Det har gjentatt seg så mange ganger nå, og i mitt hode står det ikke til troende at det er alle disse spillerne det er noe i veien med og at de ikke er gode nok. Det virker på meg som at Rekdal, i likhet med sine forgjengere Hareide og Horneland, ikke vet shit om hvem som er best hvor eller hvordan han skal stable de navnene han mener bør starte kampen. Flytter rundt på folkene sine fra kamp til kamp. Dette ble også Høgmos øde både her og på landslaget. For hvordan i helskottes skal du skape den forslitte termen relasjoner eller etablere et troverdig, eget og ikke minst GJENKJENNBART angrepsspill når ikke engang Jensen, Tagseth eller Skarsem vet hva de egentlig skal være for noe. Playmaker? Indreløper? Box-to-box? Anker? Raumdeuter? Falsk nier? Ingen vet.

Det er selvfølgelig riktig som det påpekes her, at å etablere en ellever går på bekostning av andres spilletid. Men oppsiden er at du får skapt en trygghet som gjør at kampene vinnes og vinnes nesten på automatikk, sånn som i f.eks 2006 da det tok åtte måneder og gud vet hvor mange konstellasjoner og kamper før noen (spillerne selv) klarte å vise for Tørum at laguttaket og resultatene blir best om Sapara og Tettey spiller indreløpere hver gang, med Riseth imellom dem. Så fikk Per på vei tilbake fra langtidsskade finne seg i å være utfordrer eller avlaste på slutten av kampene. Høgmo preiker masse om relasjoner han og, men han forstår ikke at en viss kontinuitet kreves for å oppnå det. Du skaper ikke en god sentral/indreløper-relasjon av å ha sju forskjellige spillere inne i rotasjon på de plassene. Like lite som du får det beste ut av (dengang) Norges beste spiss hvis han skal dele spilletiden broderlig med Helstad og Frode Johnsen.

Hvis Rekdal hadde vært interessert i å løse dette hadde han ofret Skarsem eller Tagseth til utlån/salg i sommer og hentet inn en tydelig definert signalspiller til å operere mellom danskene. En spiller av et sånt format at det er ubestridt at han skal spille og at det er DER og ingen andre steder han er best. Og latt de spille 90 min sammen hver kamp i hele høst. For pokker, vi er uten Europa og det har vi stelt til sjøl. Vi spiller en match i uka. Skal den brukes på å rotere og "holde folk varme"? Varme til hva da? Det flyttes rundt på disse og vi blir overlatt til å "synes" og "mene" at den ene fungerer ok der men ikke der eller at han er god framover men ikke bak osv.

Vi kan jo mene og synes og tro om 3-5-2, 4-2-3-1, 4-4-2 og 4-3-3, men alle Rosenborgs beste perioder i historien har det til felles at det har vært stabilt og lite forandringer i sentrallinja.

Jaaaa, men det var annerledes før i tida, for i 1960 og 1988 og 1996 hadde de ikke så store staller!

Og her skiller gode trenere fra de mindre gode. De tar upopulære beslutninger for lagets beste. Deler ikke ut minutter av frykt for å få spillerne mot seg. Rekdal har nøyaktig null goodwill her i byen og Trøndelag og vet nok det. Risikerer et scenario der de unge trønderne begynner å syte om spilletida?

Og vi har heller ikke nok trygghet forankret i egen spillestil til at rollene går på automatikk som B/G 2019-2021. Vi har i HELE denne perioden vært nødt å kompensere for manglende system og rolletrygghet med å ha bedre spillere enn de andre lagene i alle posisjoner. Det har vi stort sett nå også. Men de ser ut som dårligere versjoner av seg selv fordi denne tryggheten ikke er der. Så blir de worldbeaters igjen når de kommer seg til andre klubber.

Og ang. de siste dagers skriverier om folk på Lerkendal: Det er nok så enkelt som at du umulig kan fylle stadion hvis RBK ikke har heng på gullet. Tøft innsalg å bygge opp momentum til Rosenborg-kampen når gulrota der fremme er at vi kanskje kan nå den forgjettede 3. plassen. I hvert fall for oss som er så gamle og blaserte at pari er seriegull og en viss underholdning på kjøpet. Nytter ikke med all verdens event og familievennlig spinoff hvis vi går inn i andre halvdel av sesongen uten nubbsjans på gullet.

Vi hadde gode tall i f.eks 2008 (der vi beviselig endte som nr. 5), men det er viktig å huske at vi var ok posisjonert for å krige om gullet så sent som i august. Da tapte vi en matchball hjemme for Stabæk med 1-2.

I 2022 var det egentlig over i mai, akkurat som i fjor og forfjor. Og det er jo forjævlig at det er sånn.

TAKK

Nattvakta
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2066

PostPosted: 16.09.2022 11:12    Post subject: Reply with quote

Trenerexitene koster RBK dyrt iflg Adressa ( Berdal).
Både kostnaden ved treneravganger og at hver trener har sin egen filosofi og ønsker om spillertyper som passer den.
Vanstyret til klubben kan oppsummeres i den setningen. Det er det samme som en produksjonsbedrift ansetter nye produksjonsledere som hver gang skifter ut dyre maskiner fordi de vil produsere på sin egen måte.
Ingen noenlunde oppegående bedriftsleder ville akseptert dette, men det har RBK gjort i en årrekke.
Back to top
View user's profile Send private message
pavel londak fan account
Rutinert


Joined: 19 Aug 2008
Posts: 671

PostPosted: 16.09.2022 11:27    Post subject: Reply with quote

Det er nesten som at... vi burde ha en overordnet strategi og tanke om hvordan laget skal framstå, for å slippe at alt må opp med rota ved hvert trenerskifte. Men sier man det blir alle de stakkarene som jobber i klubben så lei sei, så da får vi heller la være.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18474

PostPosted: 16.09.2022 22:09    Post subject: Reply with quote

Kjetil Rekdal skal ha ros for hvordan han opptrer i en krevende situasjon for Rosenborg

Synes dette i hovedsak er en god kommentar fra Løfaldli. Men så mangler det viktigste, en kritikk av de valgene/beslutningene klubben har gjort siden Kåre fikk sparken.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.10.2022 14:29    Post subject: Reply with quote

Ulseth:

Hvis dette gir medalje til Rosenborg, og E-cupspill neste år, kan ingen påstå at Rekdal ikke har innfridd forventningene. I forhold til hvordan det så ut i vinter er det rett og slett imponerende. Intet mindre.

Det er for tiden litt uklart hvor Rosenborg egentlig vil; til gruppespill i Europa?, og hvordan klubben vil komme seg dit; ved å gi gode vilkår til det «trønderske fotballtreet», som klubben i hvert fall tidligere så seg selv som en del av, og ikke minst; ved å utvikle et kollektivt angrepsspill, som Bodø/Glimt har gjort?

All respekt for Tengstedt: Hans individuelle ferdigheter gjør norske forsvarsspillere forvirret. Jeg har sett noen på TV som ikke kommer til å la seg bringe ut av fatning. Målt mot de lagene som eventuelt venter i gruppespill i Europa, ligner Rekdals lag mest på Erik Hamrens, bortsett fra at Hamren var bunnsolid defensivt.

Jeg har en mistanke om at ingen i Rosenborg lenger driver med det som tidligere het «å se bak resultatene». Det er forståelig at klubb og supportere nyter stunden nå. Det er ikke mange år eller trenere siden sølv eller bronse i serien, i alle fall hvis det ble kombinert med det som ble oppfattet som et visjonsløst spill, ble erklært som å være for dårlig.

Les mer: Rekdal er ingen fiasko, men kanskje heller ingen suksess...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 15.10.2022 18:40    Post subject: Reply with quote

Den vårsesongen i år med Holm på topp virker så uendelig lenge siden. Føler Sæter og Tengstedt har herjet på topp lenge nå.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1022

PostPosted: 16.10.2022 16:06    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Det er for tiden litt uklart hvor Rosenborg egentlig vil; til gruppespill i Europa?, og hvordan klubben vil komme seg dit; ved å gi gode vilkår til det «trønderske fotballtreet», som klubben i hvert fall tidligere så seg selv som en del av, og ikke minst; ved å utvikle et kollektivt angrepsspill, som Bodø/Glimt har gjort?


For en tegnsettingsmester vi har i dette trønderske geniet
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1164

PostPosted: 16.10.2022 19:29    Post subject: Reply with quote

Med gårdagens seier passerte vi forresten fjordårets poengfangst. Statistikk er jo litt gøy også
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 16.10.2022 20:29    Post subject: Reply with quote

Ulseth treffer jo for en gangs skyld ganske bra her. At mannen skriver på nivå med en middels ungdomskole-elev, får stå på Nidaros sin regning.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 16.10.2022 20:41    Post subject: Reply with quote

Troillongan wrote:
Med gårdagens seier passerte vi forresten fjordårets poengfangst. Statistikk er jo litt gøy også


Samtidig kanskje litt banalt å sammenligne tallene uten å ta høyde for endrede vaner etter Covid.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 938

PostPosted: 16.10.2022 21:04    Post subject: Reply with quote

Troillongan wrote:
Med gårdagens seier passerte vi forresten fjordårets poengfangst. Statistikk er jo litt gøy også


Og vi bør vel kunne ta 6-10 poeng på de fire siste, så rent poengmessig leverer vi bedre enn de tre siste sesongene (52p - 52p - 48p). Samtidig er kurven oppadgående, så vi vil og bør bedre bortestatistikken betydelig neste år. Det er også verdt å merke seg at vi i år har begynt å slå topplagene igjen. I fjor tapte vi begge mot Molde og LSK, spilte to uavgjorte mot Glimt og VIF, og fikk en seier (som vanlig) hjemme mot Viking. I år har vi så langt fire seire mot de samme lagene.

Spillemessig kan en være kritisk og sette fingeren på ustabile prestsjoner, men sammenlignet med fjoråret synes jeg vi har stor framgang. Vi sprudler ikke som på 90-tallet, og det er ikke like hysterisk angrepsorientert som i gamle dager. Vi er mer kalkulerende i måten vi framstår på - i alle fall på hjemmebane, og det kan for et godt vant hjemmepublikum være litt tungt å svelge. Vi ligger tidvis lavt og satser voldsomt på raske kontra. Jeg skulle sjøl ønsket at vi eide ballen mer, og at vi evnet å spille oss gjennom lavtliggende bortelag.

At vi også har en svært ung tropp med spillere med stort utviklingspotensiale og stor videresalgsverdi, er ytterligere et positivt tegn på at vi har gode tider foran oss. Rekdal, Frigård, Dorsin og klubben generelt jobber godt om dagen. At det ikke er like fantastisk som i storhetstida, lever jeg greit med. Ingenting kan sammenlignes med årene 1988-2002. Men det går rett vei, og det er med en viss optimisme og glede at en følger klubben om dagen. Så håper jeg trøndere generelt innser vi må slutte å måle oss med fortida, se framgangen vi opplever nå, og si at det er bra nok til at de vil komme på Lerkendal for å støtte klubb og lag. For vi er faktisk utrolig heldige som har en sånn klubb i byen vår.

Som Holse sa det i Adressa i dag:
– Da vi satte oss ned i januar og de ville at jeg skulle skrive ny kontrakt, måtte jeg vite hva planen var med meg og med laget. (...) På den måten så de på meg som en sentral og innflytelsesrik del av laget. De viste at de trodde på meg, sier han. – Men jeg hadde ikke skrevet under på samme setup som i fjor, legger han til.
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1119
Location: Trondheim

PostPosted: 17.10.2022 10:28    Post subject: Reply with quote

Bra innlegg, RS.

Et annet godt bilde på fremgangen gjennom denne sesongen er det offensive spillet. Selv om flyten og planen ikke alltid er som den burde være, har det blitt tydelig fremgang, og vi er faktisk i ferd med å oppnå ett av de høyeste målsnittene på de siste 20 sesongene.

Vi går neppe forbi 2015 (73 mål), 2011 (!) (69 mål) og 2003 (68 mål på 26 kamper), men med 59 mål og snitt per i dag på 2,26 mål per kamp er 2022 allerede i toppsjiktet hva målproduksjon angår.

Imponerende med tanke på at toppspissene våre knapt har spilt på toppnivået før denne sesongen. Faktisk hadde de aller fleste målscorerne våre svært lite kamperfaring fra toppnivå og "voksenfotball" før denne sesongen.

Det gir jo tro på at det er potensial for ytterligere utvikling i denne troppen.
Fortsatt mye å gå på offensivt, men ikke minst defensivt. Det trengs en eller to hurtigere og smartere spillere bak, modigere innstilling mht å stå høyere med det bakre leddet og frispilling bakfra, og vi trenger også en moderne keeper som er tøffere til å gå ut fra egen strek og sette i gang angrep hurtig.

Krysser fingre for en sterk avslutning på ligaen, e-cupplass og økning i sesongkortsalget for 2023 RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 17.10.2022 11:05    Post subject: Reply with quote

Det var ca 7-8.000 i oppmøte på kampen mot Godset. En kamp om medalje!!
RS, kan du slukke lyset når du forlater Lerkendal og plukke opp Rekdal og Frigård på vei ut !!
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.10.2022 17:28    Post subject: Reply with quote

Du skrev samme innlegg i Rekdal-tråden. Ikke gjør sånt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3453
Location: Trondheim

PostPosted: 23.10.2022 15:26    Post subject: Reply with quote

Det var et generelt innlegg som passet veldig bra som tilsvar i begge trådene.
Kunne kanskje byttet ut et ord eller to så de hadde gått gjennom sensuren,beklager det
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2082
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 23.10.2022 15:46    Post subject: Reply with quote

Problemet ditt er at du ikke bytter ut mer enn to-tre ord i alle innlegg.
Det er ikke vits i å lese dem. Alle er negativ grining, utover når du lover en lengre forumpause. Da gir du håp, men du greier ikke å holde deg unna.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 23.10.2022 20:03    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp! Sannhetens ord Laughing
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50  Next
Page 48 of 50

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb