English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 203, 204, 205  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1205

PostPosted: 12.09.2022 20:26    Post subject: Reply with quote

Vi ligger altså per tidspunkt to poeng bak skjema fra fjoråret regnet ut i fra tilsvarende oppgjør. På toppen av det har vi heller ikke noe feiende flott spill å trøste oss med. Rekdal sier vi må ta inn over oss at Rosenborg har vært på en nedadgående kurve i flere år, men da er jo tallenes tale klar: dette er ikke en trend han foreløpig har evnet å snu. Selv med en stall de fleste mener er bedre enn fjorårets.

Neutral
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 12.09.2022 21:50    Post subject: Reply with quote

Cry me a river.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 12.09.2022 22:17    Post subject: Reply with quote

Stallen er defenitivt bedre enn i fjor. Spesielt etter sommervinduet. Igjen, vi må ha midtbanespiller. En klassespiller som kan styre laget sentralt og er trygg. Mulig vi har det med en sulten Ciljan, og det beste er om han er sulten og kan være et år til. Laget nå minner litt om United med Fred og Tominay sentralt, og tjukke-harry bak der. Tidvis bra men noen nedsmeltninger og smitter over på alle andre. Vesentlig bedre med Eriksen, og nå er Casemira omtrent kampklar, og ikke minst Martinez. Skulle ikke mer til å snu trenden og spillet i laget...
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 12.09.2022 23:21    Post subject: Reply with quote

Samme hvor sulten Ciljan er, han kommer ikke til å få orden på kroppen slik at han kan bidra stabilt. Da skal det et mirakel til.
Er vi heldige kan han bidra litt i høst, etter det er det mest sannsynlig slutt.
Mannen er 35 år og har hatt voldsomt mye småskader som har holdt han utenfor både kamp og trening siden han kom tilbake til Rosenborg. Vi må finne en ny midtbanegeneral vi kan sette vår lit til.
Back to top
View user's profile Send private message
Per
Proff


Joined: 12 May 2008
Posts: 323

PostPosted: 13.09.2022 10:08    Post subject: Reply with quote

Husker Rekdal sa før sesongen at han ikke ville flytte rundt på posisjonene til folk. Men synes ikke det har vært veldig stabile posisjoner på folk.

Markus Henriksen: Omskolert fra midtbanespiller til midtstopper i år
Reitan: Ny posisjon som vingback, mens nå skal han plutselig bare være midtstopper.
Tagseth: Omskolert fra sentral midtbanespiller til vingback. Plutselig var han spiss en kamp. Av og til litt indreløper
Skarsem: Vært ving/indreløper. Nå plutselig anker
Holse: Stort sett spilt ving. Nå fast indreløper. Spilte spiss tidligere i sesongen
Jensen: Spilte mye ving før han kom, så anker, deretter litt indreløper
Børkeiet: Er han midtbanespiller? Er han midtstopper? Ingen vet
Vecchia: Plutselig gått fra ving til spiss i år
Sæter: Vekslet mellom en av to spisser og enslig spiss

Hadde ting fungert bedre hvis folk hadde litt mer stabile roller og vi heller hentet nye spillere i posisjoner vi mangler folk i?
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 13.09.2022 10:22    Post subject: Reply with quote

Per wrote:

Jensen: Spilte mye ving før han kom, så anker, deretter litt indreløper


Ja, hvor spilte Jensen ving egentlig? Det er nå åpenbart at han ikke har ferdigheter som passer spesielt godt på kanten. Ikke der heller.

For øvrig har du rett i at det flyttes alt for mye rundt på spillerne. Noe av det skyldes skader, noe skyldes at man tester ut hvor spillerne faktisk passer best, noe skyldes et akutt behov for å tette hull og bedre det defensive, men noe skyldes også ren vingling.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 13.09.2022 10:47    Post subject: Reply with quote

Først og fremst skyldes det at Rekdal ikke har et system med rollespillere i hodet og da er det ikke så lett å vite hvem som skal spille hvor.
Back to top
View user's profile Send private message
Valderrama
Rutinert


Joined: 13 Mar 2013
Posts: 538

PostPosted: 13.09.2022 10:47    Post subject: Reply with quote

Per wrote:
Husker Rekdal sa før sesongen at han ikke ville flytte rundt på posisjonene til folk. Men synes ikke det har vært veldig stabile posisjoner på folk.

Markus Henriksen: Omskolert fra midtbanespiller til midtstopper i år
Reitan: Ny posisjon som vingback, mens nå skal han plutselig bare være midtstopper.
Tagseth: Omskolert fra sentral midtbanespiller til vingback. Plutselig var han spiss en kamp. Av og til litt indreløper
Skarsem: Vært ving/indreløper. Nå plutselig anker
Holse: Stort sett spilt ving. Nå fast indreløper. Spilte spiss tidligere i sesongen
Jensen: Spilte mye ving før han kom, så anker, deretter litt indreløper
Børkeiet: Er han midtbanespiller? Er han midtstopper? Ingen vet
Vecchia: Plutselig gått fra ving til spiss i år
Sæter: Vekslet mellom en av to spisser og enslig spiss

Hadde ting fungert bedre hvis folk hadde litt mer stabile roller og vi heller hentet nye spillere i posisjoner vi mangler folk i?


Spesielt å ta med Henriksen i en kritikk av posisjonsbytter, all den tid han har spilt i samme posisjon hele sesongen.

Mye annet rart her også: Tagseth har spilt spiss I én omgang, Skarsem har spilt i samme posisjon bortsett fra sist kamp. Holse har spilt spiss i mangel på alternativer, men har stort sett fått spille i favorittrollen sin. Reitan har ikke fungert som vingback, og da er det vel naturlig å prøve han i en rolle som flere har ønsket han i?

Vecchia spilte ving i 4-3-3, nå spiller vi 3-5-2 (3-4-3) uten den samme vingrollen. Og Vecchia vil du vel si har fungert i sin nye rolle? Når det gjelder Sæter, har han da ikke vekslet (mye) mellom enslig spiss og som en av to.

Da står vi igjen med Jensen, som ble flyttet ned fordi Børkeeiet ikke fungerte i den dype midtbanerollen, og Børkeeiet videre nedover som stopper. Børkeeiet har ikke briljert som stopper heller, og nå har han spilt sentralt igjen i de siste kampene, noe som igjen har gjort at Jensen har blitt flyttet på. Når det gjelder disse spillerne, kan man jo godt kritisere Rekdal, men samtidig er det jo nødvendig å justere når ting ikke fungerer.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 13.09.2022 14:15    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke skifter som har med omlegging til 3-5-2 teller. Henriksen og Vecchia har da spilt på samme sted hele tiden.

Holse fikk ikke spille indreløper før etter ti kamper eller noe, det til tross for at enhver med noenlunde fotballforståelse som så kampene våre ifjor kunne ha fortalt Rekdal at Holse skulle settes opp som indreløper på tavla før alle andre posisjoner for utespillere skulle fordeles.

Så er det litt vingling fordi ting ikke fungerer, men å sette Skarsem sentralt tyder jo på at Rekdal ikke skjønner hvorfor ting ikke fungerer. En del, Reitan på vingback og ikke stopper f eks, skyldes jo mangelen på alternativer. En del andre disposisjoner som ikke er "framtvungne" pga skader, særlig bruken av Skarsem og at Tagseth omtrent aldri får prøve seg på midtbanen istedenfor skyldes nok at Rekdal rett og slett ikke evner å se for seg hvordan ting vil fungere i kamp eller få til treninger som er kampnære nok til å avdekke dette, alternativt er det analytiske nivået hans hårreisende elendig og det gjelder enten resten av søtteapparatet eller så er han bare så arrogant at han ikke hører på noen.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 13.09.2022 14:29    Post subject: Reply with quote

Det er ingen tvil om at så vrang, påståelig og arrogant kan definitivt Rekdal være.
Jeg er enig i at argumentet for valget med å sette Skarsem sentralt ikke henger på greip. Til tross for min (meget rettmessige) kritikk av Jensen, hadde det vært bedre å dytte Jensen inn igjen sentralt og Skarsem ut igjen på indreløper, da Børkeeiet ikke var tilgjengelig.
Antagelig hadde det til og med vært bedre å sette Tagseth inn sentralt og Skarsem på venstre vingback, uten at dét er noen ypperlig løsning heller.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1865
Location: Selsbakk

PostPosted: 13.09.2022 15:24    Post subject: Reply with quote

På tross av at han har levert omtrent på det nivået jeg regnet med - tenker jeg at vi skal gi han et år til. Vi har kamper innimellom som vi er gode. Jeg vil avvente å se om vi klarer å stabilisere oss på et høyere nivå enn i dag. Jeg vet at det vanskeligheter i fotball et å være stabil på er høyt nivå, men synes han skal få en ny sjanse. Det som bekymrer meg er at vi har hatt en del stang inn - og at vi på tross av det ikke er høyere på tabellen..,
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 13.09.2022 15:30    Post subject: Reply with quote

Så du erkjenner at de kampene hvor vi "har vært gode" har vært preget av mye stang inn, altså flaks, men vil likevel gi Rekefjes enda et år? Jo før han får sparken, jo bedre. Dette "prosjektet" var dødfødt ved sin unnfangelse.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 13.09.2022 15:55    Post subject: Reply with quote

Jada, nå er det jo snart et helt år siden sist vi lette etter en trener som var villig til å trene laget, så da bør vi vel snart begynne på scratch igjen. Gode kandidater står jo i kø...
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 13.09.2022 16:39    Post subject: Reply with quote

Lista sist var jo «trenere i Norge som har trent norske klubber før og som heter Kjetil». At nytt styre kan gjøre et bedre valg enn forrige er jeg helt overbevist om.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 13.09.2022 17:02    Post subject: Reply with quote

Du har trua på det nye styret, andre har trua på Rekdal. Jeg har dessverre ikke trua på verken det nye styret eller Rekdal. Vi har blitt Viking; vi har ikke det beste laget, vi har ikke mest penger, vi har ikke særlig mye publikum, og vi har et akademi som mister gode spillere til andre (til og med norske) akademier. Jeg tror det er veldig lenge til vi tar gull igjen, og det er uavhengig av om Rekdal sparkes i dag, om ett år eller to år. Jeg tror de siste to årene er den nye normalen.
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 562

PostPosted: 13.09.2022 17:34    Post subject: Reply with quote

Jeg har heller ikke mye tro på det nye styret, men det skal vanskelig gjøres å gjøre en dårligere jobb enn de styrene som har ansatt Rekdal og Horneland. Ansettelsen av Hareide kan jeg forsvare, selv om det ikke gikk bra.
Det er mulig at det ikke finnes mange trenere som er interessert hvis vi kun leter i Norge eller Skandinavia, men det som er fint med fotball er at det spilles over hele verden. Det bør faktisk være mulig å finne en bedre trener enn Horneland eller Rekdal når man har hele verden som marked.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 14.09.2022 08:30    Post subject: Reply with quote

Er nok mer snakk om Dorsin enn styret nå, siden jeg tror at vi slipper at med Bratseth og Koteng vekke så er det ingen som lager kortslutning i arbeidet fordi de ikke liker alternativet de får servert.

Mest sannsynlig så er dagens styre såpass opptatt av fusjonsprosessen at de må stole på at Dorsin gjør jobben, så er det nok en del "dødkjøtt" som må vekk, Espelund, Samdal og Engen virker ganske åpenbart.

Tror Rekdal får mer tålmodighet enn han fortjener, jeg mener at med mindre spillet løfter seg kraftig resten av sesongen så vil det fornuftige for klubben være å gi ham sluttpakke og om nødvendig bruke midlertidig løsning type Trond Henriksen med Svein Maalen som ressurs eller noe inntil man finner en trener man kan tro på at passer inn i RBK og er god nok til å rettferdiggjøre lønningsposen, det Rekdal har vist så langt tyder sterkt på at han er ingen av delene.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 14.09.2022 09:02    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Du har trua på det nye styret, andre har trua på Rekdal. Jeg har dessverre ikke trua på verken det nye styret eller Rekdal. Vi har blitt Viking; vi har ikke det beste laget, vi har ikke mest penger, vi har ikke særlig mye publikum, og vi har et akademi som mister gode spillere til andre (til og med norske) akademier. Jeg tror det er veldig lenge til vi tar gull igjen, og det er uavhengig av om Rekdal sparkes i dag, om ett år eller to år. Jeg tror de siste to årene er den nye normalen.


Samtidig er det ettertrykkelig bevist at det skal lite til for å snu ting. Ingebrigtsen rok oss fra relativ middelmådighet til et lag vi ønsker å være både i spill og resultater i løpet av en høst. Knutsen brukte riktignok litt lenger tid, men startet da også omtrent med to tomme hender. Jönssons Stabæk. Deilas Godset. Eller for den saks skyld Mjeldes Brann.

Får vi inn riktig trener, er jeg ganske sikker på at vi er en gullkandidat allerede neste år. Får vi inn en bare litt riktigere enn vi har i dag, er medalje rimelig bænkers. Altså, vi glapp såvidt fjerdeplass og Europa i fjor med det begredelige skuet vi leverte, og ligger fortsatt på skuddhold til medalje i år med kun tidvis noe bedre barnespill.

Jeg mener fortsatt, som flere andre, at det beste nå er å fjerne Rekdal ASAP, få inn Maalen (eller kanskje til og med Tom Nordli) med mål om å ha en permanent hovedtrener på plass 1.1.2023.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 14.09.2022 09:36    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Jönssons Stabæk. Deilas Godset. Eller for den saks skyld Mjeldes Brann.


Disse gullagene er et resultat av perfekte stormer med flere svært gode spillere som tilfeldigvis var samtidig i klubben. Spesielt Stabæk-laget var spesielt.
Back to top
View user's profile Send private message
Valderrama
Rutinert


Joined: 13 Mar 2013
Posts: 538

PostPosted: 14.09.2022 10:20    Post subject: Reply with quote

Deila brukte fem år på å ta medalje (11-12-7-8-2-1), Mjelde, med store ressurser, gikk det opp og ned med: 6-3-6-2(målforskjell 39-36)-1-8.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 14.09.2022 12:14    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Samtidig er det ettertrykkelig bevist at det skal lite til for å snu ting.


Jeg vil heller si at det finnes eksempler på det.

Zorac wrote:
Får vi inn riktig trener, er jeg ganske sikker på at vi er en gullkandidat allerede neste år.


Jeg tror det skal gå ekstremt dårlig i høst for at Rekdal skal få sparken før neste sesong. Jeg tror vi kommer til å ta få poeng i de siste kampene, men tror 5. plassen vi ender på er nok til at han får fortsette. Styret er innstilt på å gi han tid.

Og selv om han skulle få sparken så har jeg ikke trua på at det nye styret finner den neste Kjetil Knutsen. Ikke tror jeg han er så lett å finne og ikke tror jeg at styret har kompetansen til det.

Zorac wrote:
Tom Nordli


Du er en av de mest fornuftige her inne så den så jeg ikke komme.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 14.09.2022 13:47    Post subject: Reply with quote

Hvordan vet vi at styret er innstilt på å gi han tid? De to som kjørte sin egen prosess og ansatte Rekdal (etter ryktene) er ute av styret.

Bommer vi Europaplass så er veien til sparken kort tror jeg, for klubben har for store utgifter til å ikke være jevnlig i Europa - og det ser styret. Enten må vi heve oss inn i minst topp3/4 hvert år, eller så må klubben kutte kraftig i satsingen og akseptere at vi fremover ikke kan forvente mer enn øvre halvdel.

Det enkleste er vel dog om spillergruppa stiller seg bak han eller ikke. Melder spillergruppa og sportslig avdeling om god stemning, samhold og utvikling , så får ikke trener sparken nå.

Men er det spilleropprør så er veien kort.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 14.09.2022 14:26    Post subject: Reply with quote

Europa er en ting, men det lave tilskuersnittet på lerkendal er bekymringsfullt. Uten europa betyr færre fotballkamper, og i tillegg til ustabilt spill i kamper og likegyldige supportere så er det en tøff trend som må snus.

Vi har nok blodrøde tall og Noah er nok den som kan berge stumpene fra årets regnskap (leiepenger - hovedsum først neste år).
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 14.09.2022 18:31    Post subject: Reply with quote

Quote:
Hvorfor har de RBK-supporterne som dro på kamp før, men ikke gjør det nå, sluttet? Og de som kjøper billett, hva er det som gjør at de velger det? Hva er driverne og motivasjonen? Det tror jeg er viktig å finne ut av, for å se om det er konkrete ting vi kan iverksette, sier Sørlie.

Undersøkelsen skal sendes ut i løpet av de nærmeste ukene, og skal ut til de publikumssjefen omtaler som «basen vår», altså de som har kjøpt billett tidligere, og de som kjøper billetter nå.

Mer: "RBK klør seg i hodet. Nå skal de be 70 000 om svar"

Rosenborg lurer på hvorfor folk ikke kommer på Lerkendal. Jeg kommer til å peke på spillestilen som Kjetil Rekdal står for. Det han har fått laget til å levere, inkludert hans litt for selvforherligende og litt for lite "selvinnsiktsfulle" forklaringer, gjerne med subtile angrep på spillere, pluss at han nærmest har forankret at RBK-supportere/omgivelsen "der oppe" er litt for kravstore, gjør at han neppe er best egnet til å tenne en vekkelse blant fotballinteresserte i reiseavstand til Lerkendal.

Det svir i øynene og verker rundt hjerterøttene å se slikt på Lerkendal når man har betalt ei halv dagslønn i reise, billetter og kampmat i bestikkelse for at ungene og kona skal bli med, tross tidligere skuffelser.

Om det skulle gå dårlig i første omgang, må det fylles på med snacks også, for å få kona og yngste ungen til å ti stille når jeg allerede er tilstrekkelig irritert. Eventuelt må jeg, forutseende til hva et Rekdal-ledet RBK kan prestere, kjøpe en dyrere billett (gull) til kona på langsiden, mens jeg og guttene står på ØØ (den ene endog i baris) og, selv om det ikke er eksplisitt avtalt, føler jeg jo at guttene i løpet av de nærmeste dagene etter kamp må få noe til gjengjeld for å ikke røpe til sin mor at den verbale medvirkningen ikke nødvendigvis er helt i henhold til formaningene om hva de (vi) ikke skal synge med på.

Kona holder jo ikke en gang med RBK, men det har ikke hindret henne i å være med på over 100 kamper før corona og snakke vennlig til meg i bilen hjem. Etter Rekdal er det gjerne bare et helsikes spetakkel på bilturen hjem (etter at man omsider er kommet ut fra parkeringsplassen), som om jeg kan noe for at Rekdal ikke kan få et lag til å begeistre.

Ja, jeg har kanskje et par ganger oversolgt den kommende opplevelsen "RBK på Lerkendal" for å få med familien, og den evige optimismen går jo etter hvert ut over troverdigheten min i den grad at det omtrent er jeg som må stå til ansvar for løftebrudd og for lite utvikling. Og dette blir jo omtrent som å betale for å få kjeft og få hele familien i dårlig humør. Hvor lenge skal man gidde å være så selvforsakende, eller kanskje idiotisk?

Kjetil Rekdal er neppe kompatibel med å være trener i et RBK som ønsker å fylle tribunene på Lerkendal igjen. De kan dog allikevel sikkert vinne mange kamper, i det minste ta poeng mot også "vanskelige lag".
Det er ikke nok revisorer og regnskapsførere i Trøndelag til at man kan fylle tribunene med folk som betaler for å se på to lag som sjansemessig er bortimot i balanse.
Rekdals fotball passer best på tekst-TV.
Skal man ha 20 000 på tribunene i år, må Rekdal selge inn en spillestil som fenger. Ellers må man vente til etterfølgeren, hvis man har råd.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 14.09.2022 18:51    Post subject: Reply with quote

Som sagt et par ganger før. Det er - dessverre - bare idiotene i NFF som kan redde oss fra Rekdal de neste 1-2 sesongene om de skulle finne på å sparke Solbakken og fri til nærmeste idiot som ikke har sittet i den stolen før.

Vi kommer til å halte oss gjennom de neste par sesongene, med 3-5te plass og masse unnskyldninger om hvorfor vi ikke KAN være best ennå/lenger.
Rekdal er ingen vinner. Det har han aldri vært.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 203, 204, 205  Next
Page 110 of 205

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb