View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
1% |
[ 1 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Henriksen |
|
0% |
[ 0 ] |
Giampaoli |
|
1% |
[ 1 ] |
Cornic |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
1% |
[ 1 ] |
Børkeeiet |
|
6% |
[ 4 ] |
Holse |
|
3% |
[ 2 ] |
Tagseth |
|
3% |
[ 2 ] |
Sæter |
|
8% |
[ 5 ] |
Tengstedt |
|
73% |
[ 45 ] |
|
Total Votes : 61 |
|
Author |
Message |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:07 Post subject: |
|
|
Seier wrote: |
Vi vinner aldri mot lag som er i god form eller er et ordentlig topplag. Det er slik rbk har blitt og vil fortsette under Rekdal. Et spillemessig konkurs per dags dato. Vi vinner hjemme mot KBk og TIL, og kanskje slår vi Odd med flaks på bortebane. |
Det ble stille fra deg? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Burglar Senior
|
Posted: 04.09.2022 19:08 Post subject: |
|
|
Fusion wrote: | Grei nivåforskjell på Sæter og Tengstedt, ja. |
Joda, men Sæter sin statistikk starter å bli ganske spesiell. Merkelig klæbbått, men produserer målpoeng! Blir vel tre på begge idag? |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 04.09.2022 19:08 Post subject: |
|
|
Fusion wrote: | Grei nivåforskjell på Sæter og Tengstedt, ja. |
Idiotkommentar. Helt ulike spillertyper, men begge scorer mål! |
|
Back to top |
|
 |
Seier Junior
|
Posted: 04.09.2022 19:09 Post subject: |
|
|
Nåssåladden wrote: | Seier wrote: |
Vi vinner aldri mot lag som er i god form eller er et ordentlig topplag. Det er slik rbk har blitt og vil fortsette under Rekdal. Et spillemessig konkurs per dags dato. Vi vinner hjemme mot KBk og TIL, og kanskje slår vi Odd med flaks på bortebane. |
Det ble stille fra deg? |
Men dette gjelder vel fortsatt? Vi slår jo dårlige lag på Lerkendal og spiller godt mot dem. Viking er jo i dårlig form. Når vant de sist i ligaen?
Vi kan snakkes etter Moldekampen.
Last edited by Seier on 04.09.2022 19:10; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:10 Post subject: |
|
|
Sæter og tengstedt passer hverandre svært godt. Vecchia skal være god for å spille seg inn. Sentral midt ser mer balansert ut enn på flere år, og bra forsvar hvor Henriksen styrer. Synes dette tenderer til en av de beste kampene i år. |
|
Back to top |
|
 |
Seier Junior
|
Posted: 04.09.2022 19:11 Post subject: |
|
|
enojado wrote: | Sæter og tengstedt passer hverandre svært godt. Vecchia skal være god for å spille seg inn. Sentral midt ser mer balansert ut enn på flere år, og bra forsvar hvor Henriksen styrer. Synes dette tenderer til en av de beste kampene i år. |
Vecchia kan jo spille bak spissene dersom Rekdal endrer litt på formasjonen. Spennende vil det være. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.09.2022 19:12 Post subject: |
|
|
Gleder meg til alle postene om at dette ikke er underholdende og at vi ikke har noen spillestil. Da skal jeg kose meg ekstra med whiskyen min og tenke at jeg drikker tårene deres. |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
|
|
Sæter er så jævla smart. Men nå er det kanskje på tide å ta ham ut som har vært sjuk. En snau omgang på Broholm hadde gjort seg |
|
Back to top |
|
 |
Gjfs Proff
|
|
|
Helt utrolig gøy dette her.
Jeg håper virkelig at begge gutta holder seg skadefrie og ønsker å spille Rosenborg ut i Europa neste år. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:16 Post subject: |
|
|
Seier wrote: |
Men dette gjelder vel fortsatt? Vi slår jo dårlige lag på Lerkendal og spiller godt mot dem. Viking er jo i dårlig form. Når vant de sist i ligaen?
Vi kan snakkes etter Moldekampen. |
Det er knapt en spiller på banen som spilte i samme posisjon i fjor høst bortsett fra Hansen, vi scorer flere mål enn på lenge og du klarer bare å se negative vinklinger.  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Burglar Senior
|
Posted: 04.09.2022 19:17 Post subject: |
|
|
Seier wrote: | Nåssåladden wrote: | Seier wrote: |
Ja, Vevatne forsov seg på mårran idag, katta til Kabran daua sist uke, Tripic har glemt å ta tran og Svendsen glemte gjennomføre bortekamp-ritualet idag. Det må visst alltid være en grunn til å være misfornøyd... |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:18 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Gleder meg til alle postene om at dette ikke er underholdende og at vi ikke har noen spillestil. Da skal jeg kose meg ekstra med whiskyen min og tenke at jeg drikker tårene deres. |
Mic slipp🗣 |
|
Back to top |
|
 |
Seier Junior
|
Posted: 04.09.2022 19:20 Post subject: |
|
|
Det er knapt en spiller på banen som spilte i samme posisjon i fjor høst bortsett fra Hansen, vi scorer flere mål enn på lenge og du klarer bare å se negative vinklinger.  |
Grunnen til det skyldes at vi har to spisser på et bra nivå. I tillegg har vi vært meget heldig i en del kamper. Feks 4-0 mot VIF. De to spissene vi har kan score mål og gjøre meget gode enkeltmannsprestasjoner. Det holder mot dårlige lag, men ikke de bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Seier Junior
|
Posted: 04.09.2022 19:21 Post subject: |
|
|
Det er knapt en spiller på banen som spilte i samme posisjon i fjor høst bortsett fra Hansen, vi scorer flere mål enn på lenge og du klarer bare å se negative vinklinger.  |
Grunnen til det skyldes at vi har to spisser på et bra nivå. I tillegg har vi vært meget heldig i en del kamper. Feks 4-0 mot VIF. De to spissene vi har kan score mål og gjøre meget gode enkeltmannsprestasjoner. Det holder mot dårlige lag, men ikke de bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Gjfs Proff
|
Posted: 04.09.2022 19:25 Post subject: |
|
|
Digg at du klarte å få han i gang igjen. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:26 Post subject: |
|
|
Senador v 3.0 er på plass altså. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:26 Post subject: |
|
|
Gjfs wrote: |
Digg at du klarte å få han i gang igjen. |
Ser den. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 04.09.2022 19:38 Post subject: |
|
|
Røsten inn! |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 04.09.2022 19:44 Post subject: |
|
|
Unødvendig å slippe inn sånn på slutten. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:45 Post subject: |
|
|
og Pereiras bidrag etter å ha kommet inn på slutten: fem av fem pasninger rett til motstander??? |
|
Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 04.09.2022 19:45 Post subject: |
|
|
Sånn går det når man rygger rygger rygger rygger og rygger. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 04.09.2022 19:47 Post subject: |
|
|
Ikke at jeg mener kampen bør vare lengre, men skal det ikke legges til 30 sekunder for hvert spillerbytteopphold? _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 04.09.2022 19:49 Post subject: |
|
|
Koseintervjuet sitt det! |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 04.09.2022 19:50 Post subject: |
|
|
Standarn Nietzsche wrote: | Unødvendig å slippe inn sånn på slutten. |
Det er jo elendig av Jensen, som er elendig defensivt. Nå sitter Giampaoli skadet igjen på midten samtidig, det hjelper ikke i positiv retning. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 04.09.2022 19:50 Post subject: |
|
|
Jan Erik wrote: | Ikke at jeg mener kampen bør vare lengre, men skal det ikke legges til 30 sekunder for hvert spillerbytteopphold? |
Nei, det er ikke noe krav det. Tilleggstid vurderes utelukkende etter dommerens skjønn. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
|