English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2022
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sandnes Ulf - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
4%
 4%  [ 1 ]
Vagic
0%
 0%  [ 0 ]
Henriksen
24%
 24%  [ 6 ]
Rogers
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Skarsem
4%
 4%  [ 1 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Tagseth
8%
 8%  [ 2 ]
Pereira
8%
 8%  [ 2 ]
Holse
52%
 52%  [ 13 ]
Fiabema
0%
 0%  [ 0 ]
Chrupalla
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 25

Author Message
aalen
Proff

PostPosted: 29.06.2022 14:02    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Broholm, Vecchia, Sæter, Skjelbred, Nypan og Holm er ikke med til Rogaland. I tillegg er det andre som "hangler". Da blir det Fiabema og Holse på topp?

Steike da er det tynt besatt på topp. Kan noen av de rekke Viking kampen da tro?

Hansen

Renzo
Henriksen
Rogers

Reitan
Skarsem
Hoff
Jensen
Pereira

Holse
Fiabema

???
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende

PostPosted: 29.06.2022 14:22    Post subject: Reply with quote

Var det noen som så om Rekdal, inn på bussen eller flyet, hadde fått med seg trykksaken "Rosenborg - artig og angrepsvillig fotball", eller pekeboken "Alle elsker fotball fordi ..."?
Neeskens
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 14:33    Post subject: Reply with quote

De fleste forum brukerne synes jo vi spiller offensiv, angrepsfotball og generelt god fotball.
Så det er perfekt med Rekdal/Frigårds fotball bok.
Vi trenger ikke endre noe.
Sylta
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 14:35    Post subject: Reply with quote

Håper vi er litt kloke med hvem som starter denne. Jensen var på felgen mot Levanger og ble skadet mot KBK. Er skaden ingenting, kan han vurderes, men ellers bør han ta det rolig. Pereira var veldig tilbakeholden offensivt mot KBK etter å ha kommet tilbake fra skade. Vi trenger han på maks mot Viking.

Hansen; Giampaoli, Henriksen, Rogers; Reitan, Skarsem, Vagic, Hoff, Tagseth/Chrupalla; Holse, Fiabema
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 29.06.2022 14:51    Post subject: Reply with quote

Ferie snart, Neeskens/senador?
Back to top
RS
Rutinert

PostPosted: 29.06.2022 15:08    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
De fleste forum brukerne synes jo vi spiller offensiv, angrepsfotball og generelt god fotball.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kommentere flere innlegg fra den kanten, men jeg skal forsøke å forklare i klartekst sånn at det kanskje går inn.

- Det er ingen, om noen, som er fornøyd med ståa som den er. Det er ikke dette jeg etterspør eller ønsker som RBK-supporter.
- Jeg har ikke sett noen påpeke at vi spiller offensiv og angrepsvillig god fotball sammenlignet med hva vi ønsker.
- Jeg tror ingen definerer seg å tilhøre Rekdal-menigheten. Det er det du som sørger for. Alle ville helst hatt Knutsen.
- Det eneste jeg og en del andre har dristet oss til å mene, er at vi aner en viss framgang som vi håper kan fortsette (se tidligere poster for ytterligere forklaring - om det trengs). Det kan imidlertid tenkes at sesongen blir like dårlig som i fjor, og at framgang og positiv utvikling uteblir.
- At jeg ikke vil sparke Rekdal her og nå baserer seg ikke på at jeg er fornøyd med tingenes tilstand eller at jeg er sikker på at han er den neste Eggen. Jeg tror imidlertid - i motsetning til enkelte andre - at bygging av lag, kultur og struktur kan ta noe tid. Jeg er villig til å gi Rekdal det, så lenge jeg synes at ting går rett vei.
- Det er godt mulig framtida vil vise at jeg tar feil. Men slutt å tillegg meg (og andre) meninger vi ikke har. Jeg forstår ut fra nicket ditt at du er en godt voksen mann. Da må du skjønne at de lettvinte karakteristikkene ikke bidrar til konstruktiv diskusjon.

Last edited by RS on 29.06.2022 15:19; edited 2 times in total
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 15:18    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Og fleinsoppen funker bra ?
Jonas
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 15:35    Post subject: Reply with quote

Synd om vi ryker på denne pga sykdom, da cupen fort er vår eneste reelle mulighet til e cup neste år.
josinho
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 16:32    Post subject: Reply with quote

Trolig Holse og Fiabema på topp, lukter ikke mye mål av det…. Pawel inn på slutten vil jeg anta. Får håpe Sæther rekker kampen mot Viking da….
Back to top
tigerbart
Rutinert

PostPosted: 29.06.2022 18:56    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Synd om vi ryker på denne pga sykdom, da cupen fort er vår eneste reelle mulighet til e cup neste år.

Ja, det hadde vært kjipt. Nå synes jeg vi fortjener litt flyt!
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 20:34    Post subject: Reply with quote

Har vi gjort noe som helst for å fortjene flyt?

Tilfeldigheter kan gå vår vei, men flyt handler stort sett om å være dyktige nok til at:
1. De spiller inn på motstanders banehalvdel mye oftere enn vår egen.
2. Når de går vår vei så er vi klare til å dra nytte av det.

De som lykkes er som regel alltid dyktige, de som lykkes enormt er som regel alltid både dyktige og heldige. Som regel så holder det ikke å bare være heldig for å lykkes.

Molde er unntaket, der holdt det med å være heldige nok til å ha Røkke til å spytte inn penger kontinuerlig.
2mas
Sjef

PostPosted: 29.06.2022 20:54    Post subject: Reply with quote

– Det er et godt fotballag som er ganske spillende, og de har en del spillere som har vært på det øverste nivået i mange år og. Det er som jeg har forstått et godt kollektiv, men også dem har hatt perioder hvor de har slitt litt, sånn som oss, sier Markus Henriksen.

Les mer: RBK har startet reisen mot «treningsleiren»: Flere spillere manglet

Trenerduoen kjenner imidlertid hverandre godt fra da de sammen tok Uefa Pro-lisenskurset i 2007 og 2008.

– Vi har et veldig fint forhold og hadde mye kontakt under de samlingene, forteller Berntsen.

Rekdal beskriver toårsperioden med kurs som hektisk og sier det var tøft å kombinere som aktiv trener.

(...)

Kommersiell leder i Sandnes Ulf, Øystein Elvestad, sier til Aftenbladet at det er solgt drøyt 1500 billetter og at de håper å trekke opp mot 3000 tilskuere.

– Det er første gang vi får et så historisk oppgjør på Øster Hus Arena med Rosenborg på besøk. Vi merker at det er veldig stor interesse rundt kampen, men vet også at mange har ferie, sier han.

Han regner med at rundt 300 bortesupportere tar turen.

Les mer: Trøbbel for Rosenborg før møtene med Sandnes Ulf og Viking
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 29.06.2022 21:10    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Det er greit å ha meninger om ting og tang, men slike påstander er jo så borti natta virkelighetsfjern at holy fuck!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Neeskens
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 22:31    Post subject: Reply with quote

Nei se der kom dere ut og frem ja, bra. Greit å vite at man ikke er alene.
moomoo
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 22:57    Post subject: Reply with quote

Neeskens det var jo nettopp dette jeg påpekte i tilsvaret i går, du har poeng men du kommenterer så ofte og så mye negativt at dine gode poeng drukner!

Du må jo vite at du ikke er alene, og da er det unødvendig med så mange sure oppstøt, poenget står fremdeles om det har blitt skrevet kun en gang!

Her bommer du så inni granskauen at verken kart, kompass, gps eller direktenummer til helikopterpiloten i norsk redningstjeneste hadde hjulpet selv om du var radiomerket!

At du i tillegg her presterer å understreke med tjukk tusj at du er alene her ved å sarkastisk gi kreditt til enkelte andre i siste post er jo kroneksemplet på det flere prøver å påpeke.

Ta deg sammen eller hold det til kamptråd eller for deg selv, du har intet konstruktivt å bidra med når det drukner i eder å galle!
Standarn Nietzsche
Veteran

PostPosted: 29.06.2022 23:38    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Nei se der kom dere ut og frem ja, bra. Greit å vite at man ikke er alene.

Greit å slutte og ødelegge forumet for så mange nå... Du alene er grunnen til at jeg ikke orker å være like mye her inne.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.06.2022 09:10    Post subject: Reply with quote

Vel, da kan det være greit at du holder deg unna tenker jeg.

Last edited by Neeskens on 30.06.2022 09:17; edited 1 time in total
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.06.2022 09:17    Post subject: Reply with quote

Moomoo.
Du kan jo bare scrolle over mine innlegg,hva er problemet.
Jeg leser da ikke alt du med flere poster jeg heller det kommer da ikke gull fra deg og dere heltiden.
Dette er et åpent forum og vi holder oss innenfor de rammer man skal.
Sensur hører hjemme i NordKorea og jeg antar du ikke ønsker deg slike forum hvor bare en menig er lov.
Jeg fortsetter å skrive det jeg ser på banen så få du og dine som sakt bare scrolle over.
martibs
Rutinert

PostPosted: 30.06.2022 09:31    Post subject: Reply with quote

Nå er det på tide å ta seg en pause, kis. Du har jo fått selv de som er enige med deg i mot deg. Ta et hint.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 30.06.2022 09:49    Post subject: Reply with quote

@Neeskens
Argumentet ditt om fri og demokratisk ytringsfrihet gjelder ikke her. Ta en titt på forumreglene en gang til.

https://www.rbkweb.no/for...php?t=2213

Legg særlig merke til punkt 3J: Internett er ikke demokratisk.

Quote:
Internett er ikke noe demokrati der alle har like stor rett til å bestemme. På Internett er det slik at eieren bestemmer alt på et nettsted - også hvem som skal få lov til å skrive, og hva som kan skrives.

Det er med andre ord ingen rettighet å få skrive hva man vil, heller ikke på RBKweb.

Følg derfor vennligst de reglene som er gitt, og de retningslinjer som gis av eier og moderatorer.

Om du bryter noen av reglene, kan det hende at du får en kommentar om det fra en eller flere personer. Hvis kritikken er berettiget (dvs. hvis din opptreden har brutt med reglene), vær vennlig å ta kommentaren til etterretning. Vil du svare, så svar saklig.

Jeg har også sammenfattet en kort oppsummering av hvilke regler du burde se nærmere på, og hvorfor disse især blir trukket fram:

2: Nettvett
- konstant forsuring og negativ kvalme ansees som "toxic", og er generelt i strid med nettvett

3B: Vis folkeskikk
- vær saklig, høflig og begrunnet. Stråmannangrep, hersketeknikker (som å tillegge andre meninger og holdninger) m.m. faller utenfor dette.

3G: Skriv noe med mening
- korte/intetsigende eller repeterende innlegg i samme/flere tråder ønskes unngått.

tl;dr - oppførselen din er i strid med flere av forumreglene, og du har ingen demokratisk beksyttelse eller ytringsfrihet å skjerme deg med. Ta til deg kritikken du får og vurder om du enten skal 1) endre på framtoningen din eller 2) finne et annet sted å proselytisere.
moomoo
Veteran

PostPosted: 30.06.2022 11:54    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Moomoo....

Jeg er hedigvis fullstendig klar over at ikke alt jeg poster er gull, heck fåtallet av postene min er annet enn synsing, tenking høyt og en dyp dyp kjærlighet for klubben i hvitt og svart!

Jeg kan godt scrolle over, men det blir sinnsykt mye scrolling da for du poster jo det samme over alt, flere ganger :lol

Jeg pröver ikke å sensurere folk bort fordi jeg mener det ikke er løsningen, da ønsker jeg heller at folk skal lytte til admins og andre slik at det blir et forum som kan være interessant å følge daglig igjen, slik det var tidligere.

Og ytringsfriheten din kan du jo bare ha i stua hjemme, du trenger ikke dele alt med oss her inne, eller ser du virkelig ikke at du skriver det samme om og om igjen hele tiden? I såfall anbefaller jeg specsavers Wink

Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.06.2022 14:51    Post subject: Reply with quote

Synes du det er tungt å scrolle får du komme deg ut å trene.
Skriver det samme. Ja selvsagt. !!!
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.06.2022 14:54    Post subject: Reply with quote

Jeg skriver ikke at jorda er flat bare forde du og noen andre ikke orker å høre at den er rund!!!.
For et nivå på enkelte av dere
RS
Rutinert

PostPosted: 30.06.2022 15:00    Post subject: Reply with quote

Noen som har full oversikt over hvilke spillere som er (u)tilgjengelige i ettermiddag?
Back to top
HK
Junior

PostPosted: 30.06.2022 15:32    Post subject: Reply with quote

OT: Det finnes en utvidelse/extension som kan installeres i nettleseren og som kan filtrere bort innlegg fra bestemte brukere. Da slipper man å rulle forbi innlegg fra denne brukeren og unngår å bli så provosert at man mater trollet. Kan dessverre ikke huske hva denne utvidelsen heter. Noen som vet?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2022 RBKweb