English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 203, 204, 205  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 922

PostPosted: 28.06.2022 07:37    Post subject: Reply with quote

Vi får se da, om vi gradvis blir sterkere. Det kommer nok av prøver, da vi skal møte både antatt sterke lag og spille borte. Som lag trenger vi å bryte barrierer for å vokse å utvikle oss. Ja da, vi tapte mot LSK, men det er læring å ta med seg fra den kampen og. Neste gang fullfører vi kanskje planen og står løpet ut. Mulig jeg er naiv, men jeg tror vi kan komme til å ta det neste steget om ikke så lenge, og at vi derfor ikke ender som under Hareide i fjor, hvor vi tapte mye borte og mot antatt skarp motstand.

Og så må vi slutte å snakke om at vi er heldige som fikk poeng i den og den kampen, eller at vi vant mot det og det laget. Vi scoret tre, FKH det samme. Da var det fortjent med uavgjort. Noen hevder vi også var heldige mot KBK. Ja, det var mye å sette fingeren på, og vi kunne fort sluppet inn flere mål. Men vi kunne og burde også scoret flere selv. Vi vant fortjent, selv om det var sirkus. Odd-kampen på sin side illustrerer jo ganske greit at vi har utviklet oss siden tidlig i sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 28.06.2022 08:34    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Nordens Lokomotiv wrote:
Da har jeg hørt på siste Rasmus og Saga, og med all respekt for Rekdals så er det jo bare svada den mannen kommer mer.


Ja, det var komisk, over én time med kun tomprat av typen "gjøre de dårlige periodene kortere og de bedre lengre", han har virkelig ingenting å komme med.


Synes også det er noe spesielt å bruke oppkjøringen som et bevis på at vi har tatt store steg, for da var vi altså på et nivå som Rosenborg aldri skal være i nærheten av. Ble herjet med av det som var av Obos-klubber. Det blir bare komisk når han bruker det som argument for hvorfor det var utvikling mot Levanger. "Hadde tapt den kampen i vinter" akkurat som om det skulle være noe positivt. Men podden var som forventet, vi fikk ikke noe bedre og mer konkrete svar på medlemsmøtet i vinter.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 28.06.2022 09:52    Post subject: Reply with quote

Nei, podden bare bekreftet mistanken om at fotballmessig er Rekdal en tom caps.
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 28.06.2022 11:24    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Man kan selvfølgelig se på det som en hjemme/borte-greie, selv om man skulle håpe vi endelig var ferdig med kunstgresspøkelset og var på vei til å bli litt jevnere. Men er ikke HELT komfortabel med den forklaringen heller.

Vår resultatmessig beste kamp var borte mot vif på kunstgress. Hjemme mot FKH hadde vi flaks som klarer uavgjort (her kan man selvfølgelig diskutere endringene som ble gjort i pausen vs. hvor komisk dårlig FKH forsvarte seg på våre scoringer). Hjemme mot Odd parkerte vi bussen på 1-0.

Jeg tror vi ender på øvre halvdel, men det overrasker meg ikke mye om uavgjort-kolonna kommer til å dominere våre resultater på årets tabell. Vi er for lette å kjempe ut av stilen for halvgode lag.


Jeg tror helt klart det ligger noe i det man øyensynlig kan tyde av fargekodene. Vi sliter mer mot gode lag (øvre halvdel) åpenbart, og det er også de gode lagene som stort sett har vært bedre enn oss gjennom 90. Samtidig har vi hatt både Glimt, LSK, Sarp og Godset borte, samt spilt en mer bortekamp enn hjemme. U mot Sarp og Glimt var både fortjent og isolert sett gode resultater. Mot LSK tapte vi fortjent, men hang langt mer med enn vi gjorde mot topplag i 2021. Statistikken viser også det.

Hjemme har vi tatt nøyaktig det vi fortjener av poeng. Helt uenig vedr FKH der vi fortjente 3 poeng, mens vi skulle bare hatt maks 1 mot Odd. U mot MFK var fortjent. Sfjord og KBK meget fortjente seire mot to elendige lag (så ærlig må jeg og være). Begge var riktignok to fallgruver når vi ser historikken (16. mai-spøkelse samt skadeutsatt lag mot KBK).

Det har tatt tid å finne ut av en klink 11er, men vi og reka har langt flere svar nå. Pereira, Jensen og Henriksen er helt klink. Vecchia har fått sin rolle. Sæter ligner mye mer på spisstypen vi trenger enn Noah, Dino og hvem det nå har vært der oppe de siste årene. Ellers er det litt åpent med posisjoner up for grabs (Rogers er vel klink).

Kanskje blir det mye uavgjort som du antyder og kanskje faller vi litt for ofte sammen. Jeg føler meg likevel mye tryggere når vi skal ta imot dårlige lag på Lerkendal i år enn de siste årene, selv om jeg fortsatt ser det som svært sannsynlig at vi taper mot viking borte og blir rundrspilt på røkkeløkka igjen når den tid kommer.

Fortsetter pilen å peke sakte oppover vil 2023 bli året man skal kreve at vi også dominerer (og vinner!) slike kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 28.06.2022 12:15    Post subject: Reply with quote

RS
Vel, det var vel Drillo som sa at flaks er undervurdert i fotball!!
Eller som nå når han bruker ordet "heldig som"..
Så vi har vært heldige/hatt flaks i flere kamper i år hvor prestasjonen sto til stryk.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 922

PostPosted: 28.06.2022 12:25    Post subject: Reply with quote

Du og Drillo om det. Det blir uansett subjektivt om og når vi har hatt flaks eller uflaks. I den diskusjonen kommer en ingen vei. I lengden får en som fortjent, og fotball er enkelt å forholde seg til sånn sett: det er målene som teller.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 28.06.2022 13:03    Post subject: Reply with quote

Ja hva skal man med trenere og analyser og målinger da av prestasjonene.
Ja ja regner med Drillo kan dette bedre enn RS.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 922

PostPosted: 28.06.2022 13:29    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ ligger det vel ikke stort av vitenskap bak mange av dine utsagn heller da, blant annet det om at vi har hatt flaks. SÃ¥ det der tar jeg med knusende ro.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2488

PostPosted: 28.06.2022 14:10    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Hadde Knudsen hatt vår spillerstall i starten i Glimt hadde han trengte en uke på å lede eliteserien.


Det tror jeg faktisk ikke. Vi har ikke så gode spillere som vi skal ha det til. Sa det i januar at to sentrale i 343 med Børkeiet, Skjelbred, Hoff, Vagic, Skarsem og Tagseth ble for dårlig, og håpet at Henriksen skulle fortsette sentralt dersom formasjonen var så viktig. Sier det igjen i en 352 så er Børkeiet, Hoff, Vagic, Skarsem og Tagseth for lette og dårlige. Skjelbred holder mål som indreløper sammen med muligens Holse og Jensen. Mulig Holse tar vingbacken og Skarsem sentralt, men det lukter ikke akkurat klasse det heller. Vi bør fornye og få inn en eller to klassespillere med drive og pondis på midtbanen.

I ren spekulasjon så vil jeg tro om vi hadde fått Knutsen i vinter så hadde det endt opp med fallitterklæring. Vi har for få fotballintelligente spillere til å tømme oss bak. Ingen sjans at Knutsen har tatt laget til toppen av norsk eliteserie så fort. Jeg forventer en topp 3 og færre dårlige kamper utover sesongen i år. Men at Knutsen skulle få til stabile prestasjoner over tid hos oss allerede i år? Nei..
Back to top
View user's profile Send private message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1205

PostPosted: 28.06.2022 14:21    Post subject: Reply with quote

Hva ville Eggen gjort, hva ville Knutsen gjort, hva ville Klopp gjort. Hvor mange kamper fikk Ferguson før han "fikk til" Manchester United.

ZZZzzznork.
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 28.06.2022 17:10    Post subject: Reply with quote

Laget har vel vært ganske stabilt i flere år nå.Topp 5. Hvor lenge skal vi stabiliseres. Rekdal skal vel stabilisere i 3 år da.
Nå er vi stabilt et godt stykke bak de beste. Det var maks 7-8k på Lerkendal siste hjemmekamp.
1/3 del barn fra Scandia cup.
Hvorfor?
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 28.06.2022 18:39    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg ikke har helt korrekt statistikk.
Men etter det jeg kan se er vår xG på 13 plass i eliteserien.!! Jerv er bak oss da takk gud for det!!
Hvordan kan det forsvares?. Sikkert med at vi var så svake i oppkjøringen igjen som forsvarer vår elendighet til å skape gode målsjanser. Ting tar tid, ungt lag med bare U21 landslag spillere.
Det er bare trist for en gammel RBK supporter det som nå utspiller seg under Rekdal/Frigård
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 28.06.2022 18:45    Post subject: Reply with quote

RS
Det ligger faktisk statistikk observasjoner i form av blant annet xG som peker klart i retning av at vi har fått godt betalt år.
Eller vært heldig og hatt flaks.
Så sånn er nå det.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran


Joined: 09 Apr 2006
Posts: 1112
Location: Oslo

PostPosted: 28.06.2022 21:20    Post subject: Reply with quote

Vi har hatt kamper med 20 000 på tribunen og. Det eneste som er stabilt er surtutinga di.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 28.06.2022 21:29    Post subject: Reply with quote

Neeskens, du gjentar å gjentar å gjentar å gjentar.
Du har jo flere gode poenger, men vi trenger jo ikke lese dem tjue ganger om dagen!!!

XG er for dårlig totalt sett men som du sier det henger jo en del sammen med starten på sesongen, så du er jo klar over det men likevell velger du å blåse det opp.

Vi er vell ALLE klar over det og ingen er happy akkurat nå!
Vi som var så heldige å få oppleve Eggen og knyttet det til oss via navlestreng og sjel vil alltid lengte tilbake til den fotballen, og det er jo stjerneklart at en ansettelse av Rekdal ikke vil føre den fotballen tilbake. Det finnes bare en trener som har bevist at han behersker den type fotball på et nivå som vi drømmer om og det er KK.
Men KK valgte å bli i Glimt og vi valgte å ansette Rekdal.
Kan vi ikke bare si at det var en nedtur og gå videre? Det utgjør jo ingenting å kjøre en "Die by the Sword" taktikk sålenge man har null påvirkningskraft eller?

Vi ser jo også hva som skjer på banen og vi kan være uenige, men la oss være uenige om det og fastslå at Reka er trener, foreløpig... Jeg liker det heller ikke, men nå er han trener så da håper jeg klubben fortsetter å ta steg sånn at jeg kan oppleve at vi tar seriegull igjen og kan få noe å feire for det har jaggu ikke vært mye å feire de siste årene!

Det er demotiverende å være her inne å lese det samme oppgulpet om og om igjen så om du kan prøve å ikke dominere alle tråder med negativ energi så hadde det vært fint! Det går an å glede seg over de små ting også vet du Wink
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt


Last edited by moomoo on 29.06.2022 22:08; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
apresthus
Proff


Joined: 02 Sep 2007
Posts: 369
Location: Trentino, Italia

PostPosted: 28.06.2022 21:37    Post subject: Reply with quote

Enig med siste taler. For meg så skal det å se fotball og å følge Rosenborg være lystbetont, så langt det lar seg gjøre. Jeg var og er stor tilhenger av KK og skulle gjerne sett ham som RBK trener, men sånn ble det ikke. Jeg vil alltid at Rosenborg skal vinne å gjøre det bra, samme f. hvem som er trener, da også Kjetil Rekdal. Jeg koste meg med VIF og KBK kampen og håper vi fortsetter fremgangen og finner stabiliteten. Det er mer energigivende og interessant enn å sutre eller å lese sutring side opp og side ned hver dag.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 29.06.2022 11:10    Post subject: Reply with quote

Ja det var sikkert mange lystbetonte ManU supportere også som hyllet både lag og trenere siste sesong.
Jeg vi påstå at vi som vil ha en endring og ikke akseptere middels eliteserie nivå er ekstremt viktig. Det å la dette fortsette viser ikke særlig kjærlighet til klubben men likegyldighet.
Du kan aldri bli best hvis du er fornøyd med å være nr 3
Jeg er ganske sikker på at alle de med noe fotball hode og de som er gamle nok lider for hver dag laget spiller slik de gjør nå.
Så må man kunne se at taktikk og spillemetode aldri vil kunne gjøre oss i stand til å beseire større klubber.
Hadde Glimt prøvd på det vi prøver på ville de aldri vunnet serien og aldri fått resultater i Europa.
Men det er det svært mange forum brukere som ikke evner å se.
Da må vi andre predikere sannheten
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
apresthus
Proff


Joined: 02 Sep 2007
Posts: 369
Location: Trentino, Italia

PostPosted: 29.06.2022 11:20    Post subject: Reply with quote

Så er det også sånn at jeg har 0 innflytelse over det som blir på og utenfor banen. så jeg ser ikke behovet for å dynke meg i negativitet eller skrive side opp og side ned av de samme punktene 300 ganger. Jeg ser mangler i laget og taktikken og håper de blir tatt tak i, noe som jeg igjen ikke har noen som helst innflytelse over. Den dagen jeg evt jobber i Rosenborg i en eller annen kapasitet så ville det vært annerledes. Men per nå endrer det ingenting om jeg skulle sittet og klaget dag ut og dag inn på RBKweb, annet enn at jeg blir i dårligere humør.

Enig i at likegyldighet er farlig, og jeg har kjent på det før i perioder etter Eggen perioden, men det gjør jeg for min del ikke nå. Jeg gleder meg til hver Rosenborg kamp og synes det er artig å følge klubben selv om vi v ikke valser over alle 10-0. Og det skal faktisk markedsavdelinga ha mye av æren for, med for eksempel "på innsiden" serien.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 29.06.2022 14:35    Post subject: Reply with quote

Apresthus.
Det er hyggelig at du gleder deg til hver kamp selv om vi presterer fra middels til dårlig, det greit nok
Men utfordringen for klubben er at færre og færre gjør akkurat det.
Så kan man skylde på slike som meg, men jeg møter nå opp på hver kamp og heier forde jeg er glad i klubben.
Men oss er det ikke nok av.
Alle de andre som RBK er avhengig av for å få butikken til å gå rundt synes ikke det samme som deg,tvert imot.
Derfor må slike som meg bare fortsette å sette fingeren på problemet før hele Lerkendal er tømt, og vi er på god vei dit.
Med Rekdal sin form for fotball og holdning til spillet
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 29.06.2022 16:13    Post subject: Reply with quote

Problemet slik jeg ser det Neeskens er at du oppfører deg som om du er i en minoritet på forumet her som vil ha Rekdal fjernet og det er en majoritet som synes han gjør det sånn noenlunde bra.

Er nok heller omvendt.

Tråden brukes hovedsakelig for å få ut frustrasjon over hvor elendig tilstanden er akkurat nå, med Rekdal som hovedsymptom.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 29.06.2022 16:31    Post subject: Reply with quote

Ja Neeskens, du må nok bare fortsette skal du klare å redde Rosenborg og gjøre klubben til en storhet igjen. Bare et pr år til nå, så reises det nok en statue av deg ved siden av Eggen for det harde arbeidet ditt med å syte på rbkweb så mye at folk strømmet til Lerkendal og vi endelig ble en toppklubb igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 29.06.2022 19:50    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Derfor må slike som meg bare fortsette å sette fingeren på problemet før hele Lerkendal er tømt


Du bruker dette resonnementet som begrunnelse på hvorfor du driver med det som oppleves som en overstadig negativ framtoning her inne. Men dette faller i stor grad på sin egen urimelig, da de aller, aller fleste her inne i det lange løp og linjer er helt enig med deg - det er trist med RBK slik det har utviklet seg og slik tilstanden er. Du er hverken alene eller en av få om å se dette.

Men grunnen til at vi andre velger å ikke oversvømme forumet med en flom av negativitet er fordi 1) "alle" vet at "alle" er enige om dette uansett, og 2) det er dårlig nok stemning når noen få individer skal bruke all plassen og energien her inne på å forfekte dommedagsprofesier; tenk hvordan det hadde blitt om vi skulle sittet slik alle sammen? 3) Nettop fordi ting jevnt over er trist er det langt bedre å trekke fram de små lysglimtene man finner og gledes over disse sammen.

Så når vi reagerer på at du bruker enhver anledning til å påpeke noe som er negativt, oppleves til under optimalt nivå eller på andre måter kunne vært bedre, så er ikke det fordi vi har drukket Cool-Aid'en til Rekdal. Det er fordi vi ønsker at RBKweb skal være et tilholdssted hvor man ikke trenger å mønstre mental energi for å brøyte seg gjennom bøtter med brønnpissing før det kommer fram noe som kan diskuteres.

Med det sier jeg ikke at det ikke skal være åpenrom for ulike meninger, tvert i mot. Jevnt og trutt har de fleste her inne ulike meninger om mangt og meget, og gjerne er det noen som ytrer misnøye med noe også. Men som med alt annet er moderasjon av frekvens og gjentakelse nøkkelen for at et meningsmangfold skal kunne fungere sammen.

SÃ¥nn, det var mitt bidrag til felleskapets mentale helse! Tilbake til Rekdal. Hva var det vi snakket om?
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2488

PostPosted: 29.06.2022 21:13    Post subject: Reply with quote

Som jeg nevnte i en tråd tidligere. Har ikke observert mange treninger med Rekdal. Men de jeg har vært på har mer langt vassere enn jeg har sett på mange år. Både GF og KR er langt mer inkluderende enn de to foregående. KI var ganske god på inkludering også, spesielt når det gikk bra, men var mer fraværende og trakk seg unna på slutten. De er trenere under utvikling og har lært masse og lærer mer.
Er helt sikker på at laget kommer til å kjempe i toppen. Om vi får denne CL-peaken, siste gapet som Eggen, og kanskje Knutsen har? Nei det tror jeg ikke, men dette rbk-laget fremstår som mer spennende nå enn på flere år. Og vi har de trenerne vi har... Skjønner ikke helt hvem andre vi realistisk kan hente akkurat nå.

Og hva med Pep? Tok over a-laget til Barca etter Riikjard og røsket opp det som kunne røskes i. Hvem er han b-lagstreneren som sparket ut Ronaldinho og Deco?? Det er en slik personkarakteristikk mot trenerne våre at det fremstår som barslig. "Han 2div treneren", "De to 1.div trenerne" etc...
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 29.06.2022 22:05    Post subject: Reply with quote

Pep og Rekdal var nå også en sammenligning.
Så leser man det men selv vil på et forum tenker jeg. Så poster man det men selv vil. Du velger vel hvem du ønsker å følge på Twitter osv. Så la vær å lese mine innlegg hvis du/dere har problemer med dem, who cares.
Jeg prøver selvsagt også å påvirke klubben i riktig retning via andre kanaler en RBKweb selvsagt.
Flere bør gjøre det samme før dere ikke har noen stadion å møte opp på.
Vi driver med dundrende underskudd og det ser ikke så lyst ut for fremtiden heller.

Ps! Frigård har vel som klubb trener kun trent lag under eliteserien. Så ja han er en 2 divisjons trener. Dere må slutte å prøve å vri på fakta tenker Jeg
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 29.06.2022 22:14    Post subject: Reply with quote

Neeskens, Pep og Reka var ikke en sammenligning det var et eksempel blandt mange...
Solskjær gjorde det samme blandt annet og fikk sentrert klubben men ikke tatt den videre, så kom Ragnick og spikret fast bunnivået som prestasjonsbasis!

Det finnes mange eksempler på at det har gått bra og at det ikke har gåt bra uavhengig av penger.

Du er jo værre en Jehovas vitner etter årsmøte og frisk motivasjon! Neutral
VÃ¥kne opp Neeskens, indianarane kjem!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 203, 204, 205  Next
Page 96 of 205

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb