| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 26.05.2022 17:44 Post subject: |
|
|
Må bare avslutte dette med en gang. Ingenting som funker. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 26.05.2022 17:48 Post subject: |
|
|
Var særs skeptisk til Reka tidlig, men siden han ble ansatt så måtte han jo få en sjangse…
Sjangsen er brukt opp, Maalen takk! _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.05.2022 17:54 Post subject: |
|
|
| Vi som advarte mot å ansette Reka har i alle fall hittil fått rett. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 26.05.2022 18:07 Post subject: |
|
|
| Altså, dette "prosjektet" burde aldri vært satt i gang og når det først ble det burde det vært avsluttet etter Godset. Når det ikke ble avsluttet da sa jeg det var en fin mulighet til å avslutte etter VIF borte, men det må faktisk avsluttes i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.05.2022 18:15 Post subject: |
|
|
| Lurer på hvilken sparkingsavtale RBK har med Reka og Geir....? Om det blir veldig dyrt å kaste dem ut i juni. Vi har jo en back-up gående her i Trondheim.... |
|
| Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 26.05.2022 18:27 Post subject: |
|
|
| Nok er nok nå!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 26.05.2022 18:56 Post subject: |
|
|
Fem poeng etter å ha møtt Strømsgodset, Sandefjord, HamKam og Haugesund. Avslutt dette. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.05.2022 18:58 Post subject: |
|
|
| Reka må inn til styret. Nå får fotballfolka i styret gi han instruks til å endre opplegget. Nok er nok |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 26.05.2022 19:10 Post subject: |
|
|
| Burde bli sparken, men ser ikke for meg at det skjer før det er spilt en 4-5 kamper til med laber poeng fangst dessverre. Men håper jeg tar feil. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 26.05.2022 19:17 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Reka må inn til styret. Nå får fotballfolka i styret gi han instruks til å endre opplegget. Nok er nok |
Jeg skjønner ikke denne? Hvorfor skal vi instruere Rekdal til å spille ikke-Rekdal fotball?
Hvis konklusjonen er at vi ikke vil ha Rekdal-fotball, hva skal vi da med Rekdal? |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 26.05.2022 19:20 Post subject: |
|
|
Han spiller ikke rekefotball heller. Prøver å gjenskape seg selv som offensiv trener med innovativ og moteriktig formasjon.
Funker ikke så veldig bra. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 26.05.2022 19:32 Post subject: |
|
|
| Han i Brann ? Må da være en het kandidat. 5 strake. Solide saker. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 26.05.2022 20:01 Post subject: |
|
|
Rekdal etter kampen; I andreomgangen viser vi et fantastisk offensivt register.
Hvilken planet bor han på.
Har han sett noen Glimt kamper de siste årene. Blir helt matt _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 26.05.2022 20:04 Post subject: |
|
|
| har sagt det længe - vi falder i de samme fælder gang på gang og vores potentielt bedste spillere ser helt blege ud og han gør dem ikke bedre. 5 kampe mere så er en top 4 placering helt væk. Er der nogen der snart gør noget. |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Proff
|
Posted: 26.05.2022 20:15 Post subject: |
|
|
Kjetil Rekdal skulle aldri ha vært ansatt. Rekdal er ingen storklubbtrener og har en defensiv tilnærming til fotballen. Selv om han etter hvert får til det han prøver på, så vil det ikke bli godtatt av fansen, og det vil føre til stadig færre tilskuere.
Rekdal har allerede gjort mange graverende feil.
- Ingen av kjøpen har hevet laget, og spillertroppen er generelt for urutinert.
- Både Børkeiet, Jensen og Vagic har fått alt for mye tillit til tross for svake prestasjoner mens Hoff og Skjelbred har vært iskalde.
- Spiller 3-4-3 hele forsesongen før han plutselig legger om til 3-5-2 til seriestart, noe som fører til manglende offensive relasjoner
- Spiller med folk utenfor posisjon. Tagseth skal sentral. Pereira skal være på vingback. Reitan skal være høyre stopper, og Holse er ingen spiss.
Styret bør sparke han etter kampen mot Vålerenga, så kan Maalen og Henriksen overta i pausen og ut sesongen med 4-3-3. Det kler oss mye bedre. Lykke til!
Last edited by 27Sapara on 26.05.2022 20:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 26.05.2022 20:20 Post subject: |
|
|
Rekdal kunne kanskje ha lykkes i Molde. Kanskje.
I RBK? Nei. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
Snøbannannummerfem Senior
|
Posted: 26.05.2022 20:51 Post subject: |
|
|
| Tidenes verste RBK-trener? |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.05.2022 22:28 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Rekdal etter kampen; I andreomgangen viser vi et fantastisk offensivt register.
Hvilken planet bor han på.
Har han sett noen Glimt kamper de siste årene. Blir helt matt |
Ja, det var i overkant positivt. Forøvrig så ligger vi på plassen bak fotballgeniet fra det høye nord og som vi spilte temmelig jevnt med i Bodø. Så det er kanskje ikke nødvendig å grave seg helt ned.
Hadde vi hatt en midtspiss med noenlunde uttelling og minst en midtbanespiller med trøkk og litt målfarlighet så hadde vi nok hatt en bedre åpning. I fjor scort Zach åtte mål før han forsvant feks. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 26.05.2022 22:45 Post subject: |
|
|
| Hadde ingen tro på Reka og små forhåpninger til serien i år. Har nå mindre tro på Reka og de små forhåpningene jeg hadde er ikke i nærheten av å bli innfridd. Dette er bare smertefullt. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 26.05.2022 23:30 Post subject: |
|
|
 _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
arigold Junior
|
Posted: 27.05.2022 00:58 Post subject: |
|
|
| Tusen takk rbkweb. Er dritt lei av fans, podkaster ect som sier at reka må få mer tid. Han har aldri stått for attraktiv og underholdende fotball. Han må bort assp |
|
| Back to top |
|
 |
Bomaan94 Junior
|
Posted: 27.05.2022 07:27 Post subject: |
|
|
Med så svake resultater og null evne til å vise noe som helst så bør styret fjerne Rekdal, om de ikke gjør det og velger å gi han tid så vil jeg gå så langt å si at da kan de forvente store Røde tall og null folk på stadion!
Skremmende at det ikke bare er meg som snart ikke gidder å se kamper på tv en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7326 Location: South-west coast exile
|
Posted: 27.05.2022 07:33 Post subject: |
|
|
| Reka skulle fått mer tid hvis man kunne sett at det ligger noe uforløst i laget som tar oss videre. Det gjør det ikke. Han bør egentlig sparkes nå, men det er nok litt for tidlig. Det skjer nok ikke før tidligst etter å ha blitt banka av Lillestrøm. Jeg tror ikke vi tar poeng mot VIF, og LSK er vi sjanseløse mot. Det er uunngåelig at Rekdal får sparken, problemet er at det må være legitimt blant supportere (inkludert de nekene som mener at Rekdal må få tid og som mener at det ikke er lov å være skeptisk til Rekdal). Media har også vært overraskende stille om hvor dårlig det har vært. Det kommer en dag, og den må gjerne komme snart. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 27.05.2022 07:51 Post subject: |
|
|
Glimt har hatt stang ut på alt i år. Vi har hatt stang inn på alt. Ser man litt bak resultater så har vi vært svært heldige med vår poeng fangst.
Snur flaksen kan det bli ille.
For meg er dette enkel. Det er tydelig at spillerene ikke har tiltro til trenerene. Da går det ikke dessverre. Skal vi gå inn i en ny sesong med Rekdal/Frigård tror jeg Lerkendal tømmes.
Hva kunne ikke en offensiv spillende trener fått til med disse guttene her!!.
Perreira, Holm,Jensen,Holdse, Vecchia, Skarsem...
En god trener ville fått til et super lag. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 27.05.2022 08:41 Post subject: |
|
|
Mest helvete og glimtvis himmel. Det er relativt mye å sette fingeren på. Men at en "riktig" trener skal knipse i fingeren og få dette laget til å kjempe om gull tror jeg ikke. Det må gjøres en del uskiftninger. Vi har for mange spillere som er for dårlig til å kjempe om gull. Fotball er ferskvare og vi har spillere som kan bli gull, men de må gradvis fases inn. Jeg liker Skarsem og dersom han trener fotballhodet og får mer "pondus" kan han bli en landslagsaktuell klassespiller. Men både han og Tagseth taper dueller de åpenbart burde ha vunnet - nesten hele tiden. Tapte dueller i tillegg til feilpasninger så blir summen av feil svært mange i løpet av en kamp.
Pasninger i steget, altså når de løper er så dårlig og upresist at det er nifst. Det er helt klart trenerens ansvar å gjøre noe med det.
Hadde f.eks. Tagseth og Skarsem fått plass i førsteelleveren til Molde og Glimt? Jeg tror ikke det.
Å sparke RK nå og håpe på at Maalen og eller Henriksen skal gjøre dette bedre er jeg særdeles usikker på. Ja, vi har noe uforløst og minner mye om laget Kåre tok over, bortsett fra at laget itl Kåre var langt bedre enn vi har nå - tør jeg påstå. |
|
| Back to top |
|
 |
|