English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Europacup 2021/22
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 14.04.2022 21:25    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å si. Synes ikke Glimt har vært påskrudd i dag. Men mulig det skyldes at Roma rett og slett har satt dem på plass taktisk, på innstilling og ferdigheter.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 14.04.2022 21:27    Post subject: Reply with quote

Mourinho har kanskje "giddet" å bruke tid for å ta hevn på å sette seg inn i Glimt sin taktikk og funnet gode motgrep. Wembangomo får ihvertfall lov til å sette i gang veldig mange angrep?
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 14.04.2022 21:35    Post subject: Reply with quote

Både Hagen og Wenbangomo ble presset til mange feil i første omgang og ble altfor lette mot Roma spillerene.

Kollektivt har det vært for svakt for Glimt.

Roma satte jo standarden etter 5 minutt og det har ikke sett ut at de kom seg over det sjokket.
Og etter 30 minutter virket de resignert
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 15.04.2022 16:13    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...g-skamfull

30 000 Eintracht Frankfurt fans på bortekamp i Barcelona. Da snakker vi oppmøte! De må ha brukt mye tid på å haie til seg såpass mange billetter, utrolig imponerende Cool
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 15.04.2022 17:23    Post subject: Reply with quote

Det er faen meg helt vanvittig. Må være utrolig morsomt å være supporter av et lag som har en så stor dedikert fanskare.
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 18.04.2022 15:26    Post subject: Reply with quote

Hadde vært heftig med Liverpool - Man City i CL-finalen. Men noe sier meg at vi får se en finale mellom ett spansk og ett engelsk lag.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Gjfs
Proff


Joined: 30 Jul 2013
Posts: 396
Location: Tromsø

PostPosted: 18.04.2022 15:40    Post subject: Reply with quote

Kan du utbrodere litt hvorfor du mener det hadde vært heftig med en finale mellom Pool og City?
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 18.04.2022 17:20    Post subject: Reply with quote

Finaler mellom lag av samme liga er noe av det kjedeligste jeg vet Tommel'n ned
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 18.04.2022 18:05    Post subject: Reply with quote

Gjfs wrote:
Kan du utbrodere litt hvorfor du mener det hadde vært heftig med en finale mellom Pool og City?

Fordi at jeg ønsker og se en CL-finale bestående av så bra lag som mulig, og Man City/Liverpool er for tiden de 2 beste klubblaga i Europa. Men jeg tror som nevnt at vi får en finale mellom ett engelsk og ett spansk lag.

Forøvrig så er det Blackpool som kalles for «Pool», kallenavnet til Liverpool er «Reds».
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Talent
Senior


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 114

PostPosted: 18.04.2022 22:56    Post subject: Reply with quote

Interessant at du mener City og Liverpool er de to beste lagene i verden, men at du tror finalen blir mellom ett engelsk lag og et spansk.
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 18.04.2022 23:50    Post subject: Reply with quote

Hva er det som er så interessant med det? Man City og Liverpool er uten tvil de to beste laga i verden pr dags dato. Men det er heller sjeldent at de 2 beste laga i Europa har gått til finale av Europacupen. Og jeg tror som sagt at denne gang så vil vi enten få se en finale mellom City-Villarreal, eller Liverpool-Madrid.

Men helst så ser jeg City vs Liverpool i CL-finalen, så håper at jeg tar feil.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Talent
Senior


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 114

PostPosted: 19.04.2022 15:47    Post subject: Reply with quote

Okei, såå fryktelig interessant er det kanskje ikke. Om de engelske lagene er så overlegne som jeg fikk inntrykk av at du mente, så vil en engelsk finale være et mer sannsynlig utfall enn mixed finale. Til tross for at at mixed finale repesenterer to av fire mulige utfall. Men ser nå at jeg kanskje ikke hadde grunnlag for oppfatningen om hvor store favoritter du anser Manchester City og Liverpool som, og da kan det naturligvis stille seg annerledes.

Selv håper jeg på ett lag fra hver liga, av samme grunn som Bananskrue. Blir ikke helt det samme når man kan se oppgjøret mellom de to lagene minst to ganger hver sesong. Subsidiært ønsker jeg spansk finale, for engelsk fotball er gørr Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 19.04.2022 16:31    Post subject: Reply with quote

Så lenge Villareal vinner er jeg fornøyd. Er så lei disse storlagene, så selv heier jeg alltid på underdogen. Det å se litt mindre lag slå ut de umoralske og pengedopede lagene, er bare morsomt.

Frankfurt - Rangers ville vært morsomt å sett i EL-finalen.
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche
Back to top
View user's profile Send private message
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 22.04.2022 01:23    Post subject: Reply with quote

Ja, det hadde vært som en seier for fotballen om Villarreal skulle klare og vinne UCL. Men personlig, så tror jeg at de ryker ut mot Liverpool. Liverpool er per dags dato ett sterkere lag enn hva både Juve og Bayern er, dessuten så pådro en av deres nøkkelspillere, Gerard Moreno, seg en skade i seriekampen mot Getafe om lørdag, og han kommer trolig til og miste begge de to oppgjørene mot Liverpool. Men Unai Emery er en luring, og mester på og vinne Europacuper. Så en bør ikke ta og undervurdere Villarreal.

Men jeg tror det er større sannsynlighet for at Real Madrid kommer til å slå Man City over 2 kamper, enn at Villarreal kommer til å slå ut Liverpool.

Når det kommer til EL/ECL. Så tror jeg nok at Leipzig kommer til å slå ut Rangers uten problem over 2 kamper. Derimot så tror jeg at det vil bli langt jevnere mellom West Ham og Frankfurt, disse 2 laga er de som har imponert meg mest i EL under denne sesongen. Jeg tror at Leipzig tar seg greit til finalen, men om de møter WHU eller Frankfurt i EL-finalen føles som 50/50. I ECL, så tror jeg at Roma kommer til og trekke det lengste strået, med Feyenoord som de største utfordrerne til Mourinho & Co.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 04.05.2022 22:08    Post subject: Reply with quote

Ser ut som en ny City kollaps i Europa det her.
Real skal ha for å aldri gi seg
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 05.05.2022 08:59    Post subject: Reply with quote

Vinnermentalitet i praksis det Madrid driver med i CL denne sesongen.
_________________
Alle må gå.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 05.05.2022 21:45    Post subject: Reply with quote

Rangers 10 min unna Europa League finale i øyeblikket. Så gjenstår det å se om de holder tett.

EDIT: Der var det slutt. Rangers til finale. Må vel være sesongens prestasjon av et lag i Europa. I finalen møter de Eintracht Frankfurt.

I ECL finalen blir det Roma mot Feyenoord. Solid av Feyenoord det også selv om ECL ikke er helt samme nivå som EL.


Last edited by Vegard2711 on 05.05.2022 21:58; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.05.2022 21:58    Post subject: Reply with quote

Banestormning i Tyskland gitt. Politiet måtte jage tyskerne bort fra bortetribunen.

Men uansett artig med Frankfurt - Rangers og Feyenoord - Roma i finalene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Joestlaachmkr
Rutinert


Joined: 25 Oct 2019
Posts: 900
Location: En by på Sørlandet

PostPosted: 05.05.2022 22:06    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Rangers 10 min unna Europa League finale i øyeblikket. Så gjenstår det å se om de holder tett.

EDIT: Der var det slutt. Rangers til finale. Må vel være sesongens prestasjon av et lag i Europa. I finalen møter de Eintracht Frankfurt.

I ECL finalen blir det Roma mot Feyenoord. Solid av Feyenoord det også selv om ECL ikke er helt samme nivå som EL.

Ikke glem at Rangers ble slått ut i CL-kvaliken av Malmö..

Men de har fått seg en veldig dyktig trener i van Bronckhorst.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 06.05.2022 20:04    Post subject: Reply with quote

Kan se sånn ut ja. Var jo bare med 1 poeng (og noe bedre målforskjell) at de gikk videre fra gruppen sin også. Men etter Van Bronckhorst tok over når Gerrard dro så har de hevet seg solid igjen virker det som. Sesongen de hadde i fjor under Gerrard var jo også veldig bra, men så virket nivået å falle litt i høst før Gerrard dro til PL. Så har Van Bronckhorst fått de opp på nivået fra i fjor igjen, om ikke bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.05.2022 19:10    Post subject: Reply with quote

(...) fans of the participating teams at this year's club competition finals will be offered a substantial number of free tickets for these showcase games to reward them for their support for European football during the COVID crisis.

The supporters of the finalist clubs will receive free tickets as follows:

UEFA Champions League: 10,000 free tickets (5,000 tickets per club)
UEFA Europa League: 8,000 free tickets (4,000 tickets per club)
UEFA Europa Conference League: 6,000 free tickets (3,000 tickets per club)
UEFA Women’s Champions League: 6,000 free tickets (3,000 tickets per club)

Each of the finalist clubs will be able to use these tickets to reward their most loyal supporters (i.e. longest-serving season ticket-holders, those who attended most away games, etc.), but these tickets cannot be given to sponsors, partners or club officials.

Read more: UEFA to offer 30,000 free tickets to fans of participating teams at this year's club competition finals

Hadde ikke fått med meg dette. Bra tiltak!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.05.2022 21:23    Post subject: Reply with quote

Lønner seg å score på sjansene ... Plutselig fikk i stedet Rangers gavepakke.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 18.05.2022 21:25    Post subject: Reply with quote

Hvis Rangers kan komme helt til finalen i Europa League, har jeg fortsatt tro på e cup eventyr en gang i framtida for RBK.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11676

PostPosted: 18.05.2022 22:58    Post subject: Reply with quote

Synd for Rangers, men de har vist at man ikke må være fra en storliga for å hevde seg.

Må sies begge klubbene hadde fortjent dette. Men bare en kan vinne.


Må for øvrig si jeg synes Tavernier har en interessant teknikk på straffer. Han står veldig nærme ballen. Trolig derfor han er så sikker og god på straffer som han er. Gir keeperen minimal tid på å se hva han har tenkt til å gjøre og å prøve å finte han litt ut med retningsforandringer. For Tavernier derimot gjør det jo at den minste lille forflytning til en side av keeperen gjør at han kan sette den i motsatt hjørne lynraskt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Page 30 of 30

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb