View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
arigold Junior
|
Posted: 10.04.2022 22:23 Post subject: |
|
|
Det sutres jo som faen hver runde, sist lå vi i 5-5-0 og i dag var hjemmebanen til Sandefjord en søppelfylling! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.04.2022 22:41 Post subject: |
|
|
De klaget jo på Lerkendalmatta i fjor også, samtidig stiller de selv med betongkunstgress. |
|
Back to top |
|
 |
Aspmyra Proff

|
Posted: 10.04.2022 22:50 Post subject: |
|
|
En bitter spiller som ble skadet. Unødvendig å kalle det søppeldynge, men noen god bane så det ikke ut til å være. Selv om Aspmyra pdd. ikke er noen god kunstgressmatte, ville jeg valgt den 10/10 ganger. Vi er snart i midten av april, bør vi ikke kunne forvente at gressmattene sørpå begynner å komme seg? Det er i alle fall ikke noen god representant for gressmatte-tilhengerne. Personlig ønsker jeg gress, men de må jo være i bedre stand enn dette i april. Hvordan ville det sett ut i februar om Sandefjord skulle spilt Europakamper? _________________ Bodø/Glimt førr evig! |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1562 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 10.04.2022 23:35 Post subject: |
|
|
Joestlaachmkr wrote: | Ikke noe spesifikt. Men det merkes på hele Bodø/Glimt at de er blitt høye på selv pga resultatene i Europa. Tror ikke at dette er et smart trekk for en klubb i de sin posisjon.
Men jeg tror fortsatt at Roma kommer til å slå ut Glimt. Ellers så ser jeg på PSV som favoritter til og vinne denne nystarta Donald Duck cupen. |
Slutt da, hvor stolte hadde ikke vi vært om RBK hadde greid det samme som Glimt gjør i år? |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 10.04.2022 23:49 Post subject: |
|
|
Mourinho fortsetter i samme stil https://www.mirror.co.uk/...681826.amp
De som følger med en del på fotball kjenner til «the six stages of the Mourinho melt down». Nå nærmer vi oss end-gamet. |
|
Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 11.04.2022 01:06 Post subject: |
|
|
Flaav wrote: | Slutt da, hvor stolte hadde ikke vi vært om RBK hadde greid det samme som Glimt gjør i år? |
Har vel ikke påstått at Glimt ikke har grunn til å være stolte over hva de har fått til, følgelig så skal dem være det.
Men det merkes at Bodø/Glimt har en helt en annen tilnærming nå enn hva de hadde under 2020 (Da de var som best) enn hva de har i dag. Det merkes tydelig at hele Glimt og hele Bodø har begynt og miste bakkekontakten, og dette tror jeg fort kan komme til og straffe dem hardt - spesielt ute i Europa. |
|
Back to top |
|
 |
Nordlys Veteran
|
Posted: 11.04.2022 09:17 Post subject: |
|
|
Er det dette man kaller selvbedrag og ønsketenkning? |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 11.04.2022 14:25 Post subject: |
|
|
Du angrer vel på at du dro Matthias? |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 11.04.2022 18:54 Post subject: |
|
|
Taper som forventet 3-0 og ryker ut men kan heldigvis skylde på at det skyldes Knutsens fravær og får all sympati i etterkant. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Vår Herre Proff
|
Posted: 11.04.2022 19:01 Post subject: |
|
|
Med all rett, i så fall. Håpløst om denne avgjørelsen om midlertidig suspensjon får stå til kampen skal spilles. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 11.04.2022 19:19 Post subject: |
|
|
Da fikk Mourinho som han håpet på. Fikk keeper-treneren til å angripe Knutsen slik at UEFA gir sin ekvivalent til dommernes gult kort til en spiller fra hvert lag etter en håndgemeng.
Dersom det faktisk er en video av hva som skjedde og UEFA har fått tilsendt videoen, kan de ta fingern ut av rævva og få sett den filmen... _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 11.04.2022 19:47 Post subject: |
|
|
Har vi sett hva som faktisk skjedde i tunnellen? Synest det er merkelig at så mange reagerer så kraftig på dommen dersom en ikke har sett hva som faktisk skjedde. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 11.04.2022 20:00 Post subject: |
|
|
Kanskje fordi det er nokså åpenbart hvem av de to leirene man har mest grunn til å stole på?
Hvorfor i alle dager skulle Kjetil Knutsen angripe Romas keepertrener etter en kamp som Glimt vant?
Dette lukter skitne triks fra Mourinho og co lang vei, og det tror jeg de fleste skjønner. De har fått det akkurat som de vil. UEFA er i tillegg UEFA, så om de faktisk skulle sitte på videoen er de sikkert mer opptatt av å straffe de som filmet ulovlig enn å faktisk gripe inn i denne situasjonen. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 11.04.2022 20:10 Post subject: |
|
|
Du får lukte hva du vil, men med mindre en faktisk har sett hva som skjedde så er og blir det rene spekulasjoner, og da er det rimelig håpløst å komme med så bastante utsagn som en del har gjort. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.04.2022 20:17 Post subject: |
|
|
Det er jo to scenarioer.
1. B/G snakker sant om videoen, og da er denne straffen grenseløst urettferdig og skandaløs. Her snakker vi åpenbart skittent spill og en bekreftelse på at UEFA forskjellsbehandler små og store klubber tiltross for håndfaste bevis.
Mektig provoserende og jeg håper Glimt markerer det TYDELIG på flere vis enn en liten ytring om urettferdighet.
2. B/G Lyver om videoklippet, UEFA har sett noe annet og gitt en retferdig straff.
Konsekvensen er at Glimt som har vært bastante i sin påstand om hendelsesforløpet kommer til å miste all respekt fra flere enn Mourinho.
Hva heter det da? kolektivt selvmord?
Personlig tror jeg mye mer på Glimt enn Roma når det gjelder denne saken, og jeg mistenker det er et spill Mourinho har satt igang for å oppnå taktiske fordeler.
Håper Glimt finner noe helt ufyselig å sprute i tryne på UEFA pampen! ISJ!
NEI JEG HAR IKKE SETT VIDEOEN! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 11.04.2022 20:36 Post subject: |
|
|
Selv om Glimt snakker sant så kommer det vel ann på hva Knutsen gjorde når han forsvarte seg? Om to spillere havner i klammeri så kan de begge ende opp med rødt kort selv om det var åpenbart at den ene spilleren startet bråket. Og det samme vil vel gjelde i denne situasjonen? |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 11.04.2022 21:02 Post subject: |
|
|
Man slipper nok ikke unna å legge en trener i bakken uansett om det var selvforsvar. Tipper begge ryker, men den ene får strengere straff enn den andre. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 11.04.2022 21:11 Post subject: |
|
|
Lite gjennomtenkt. Dette betyr at lag kan delegere en ubetydelig person i støtteapparatet til å gå til angrep mot motstandernes hovedtrener for å få begge suspendert. |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 11.04.2022 21:16 Post subject: |
|
|
Riktig.. Det er det vi er vitne til nå. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 11.04.2022 21:36 Post subject: |
|
|
Jeg tror definitivt ikke at KK og Glimt er så uskyldige som det de fremstiller seg selv som i denne saken.
Last edited by Joestlaachmkr on 11.04.2022 22:12; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Nordlys Veteran
|
Posted: 11.04.2022 22:11 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Du angrer vel på at du dro Matthias? | Som jeg har savnet deg 5 år og du husker fortsatt. Det skrives med én t forresten. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 11.04.2022 22:27 Post subject: |
|
|
Joestlaachmkr wrote: | Jeg tror definitivt ikke at KK og Glimt er så uskyldige som det de fremstiller seg selv som i denne saken. |
Jf. historikken til Mourinho og keepertrener Santos vs Knutsen, vil jeg si at jeg tror på Glimts versjon sju dager i uka. Og om jeg skal være konspiratorisk, er det lett å få mistanke om at Jose sjøl har en finger med i oppspillet til denne saken. Han er patetisk og smålig nok til det. Knutsen har aldri framstått som noe annet enn en voksen mann i ordets beste betydning, så jeg føler meg ganske trygg på at han sier det som det er.
Last edited by Carl on 11.04.2022 22:30; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 11.04.2022 22:28 Post subject: |
|
|
Kan ikke politiet kreve videoen utlevert for etterforskning? _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
Novi Junior
|
Posted: 11.04.2022 22:37 Post subject: |
|
|
Sier til AN at de har gjort nettopp det. Kanskje ikke kreve, men forespørre?
Eks-dommer Edvardsen sier til AN han absolutt tror at Mourinho er sleip nok til og insturere noen i teamet sitt til og være aggressiv på den måten. Han begynte jo selv og kommentere KKs prating på sidelinjen allerede under pressekonferansen før kampen, så at de med overlegg ville syke ham ut tror jeg absolutt. Så har Nunos en historikk med å ha temperament som gjør at han muligens har dratt det litt langt - uten at Jose syns det er så dumt.
Tragisk opplegg. Og atpåtil har Roma tilbudt Glimt kunstress og trene på, så Glimt skal nå trene på Lazio's gress i stedet. _________________ Bodø/Glimt førr evig!! |
|
Back to top |
|
 |
apekatt Senior
|
Posted: 11.04.2022 23:45 Post subject: |
|
|
Occams Razor:
Keepertreneren er en hissigpropp, han ble sur underveis i kampen og plaga Knutsen for å prøve å sette han ut/prøvde å finne ting å kritisere han for. I spillertunellen når han tenkte ingen så han skulle han kjefte Knutsen huden full og tok tak i han. På dette tidspunktet var Knutsen så lei av hele greia og det dirty spillet at han tok igjen. Så får vi bare håpe for hans del at han ikke tok igjen så alt for hardt. Til og med en sindig fyr som han kan sikkert klikke hvis han blir pusha hardt og lenge nok.
Jeg har også vært inne på tanken at det var planlagt fra start, men den teorien fordrer at de faktisk ikke trodde de kom til å kjøre over Bodø/Glimt denne gangen med førstelaget sitt. Synes det mest sannsynlige er at det klikka for folk i apparatet deres underveis i kampen, og det som skjedde skjedde.
PS: Håper virkelig noen lekker videoen. |
|
Back to top |
|
 |
|