| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 31.03.2022 07:12 Post subject: |
|
|
Det kan være det er panikk, men glem nå ikke at overgangsvinduets natur tilsier at det skjer ting på siste dag. Flere parter har interesse av at ting drar ut og desperasjonen setter inn hos motpart. Er det en erkjennelse av at stallen har noen mangler? Helt sikkert. Snittalderen i troppen er vel rundt 22 år nå? Da tror jeg ikke det er noe dumt å hente inn et par mer rutinerte gubb, for å sitere min favorittjournalist i Adressa.  |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 31.03.2022 12:25 Post subject: |
|
|
Er det EN posisjon man ikke skal hente eldre spillere, så er det på vingplassen. Keepere og forsvarsspillere kan holde det lengre enn vinger som er avhengig av fart, dribling o.l
Jeg som var så glad for logistikken med å kun hente unge spillere, også plutselig blir det en 30 åring...Ødelgger alt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 31.03.2022 12:26 Post subject: |
|
|
| Det gjør jo virkelig ikke det. Slutt å tull. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 31.03.2022 12:37 Post subject: |
|
|
| Beklager kålrabi, men blir litt skeptisk til en 91-modell ving med low/low i off/def work rates på Fifa... |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 31.03.2022 12:43 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | Ingen i R&S-studio hadde hørt om Kacaniklic  |
Ingen som hadde hørt om han i hele tatt, eller som hadde hørt noe om han er aktuell? Har de aldri hørt om han så blir jeg lettere skremt, da følger du ikke med mye på fotball; har jo vært i flere store klubber og vel også vært nevnt i tilknytning til RBK før også. Var vel også en av de beste spillerne i Allsvenskan for 2-3 år siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 31.03.2022 12:57 Post subject: |
|
|
| andrezinho wrote: | | Beklager kålrabi, men blir litt skeptisk til en 91-modell ving med low/low i off/def work rates på Fifa... |
Kan trøste deg med at han hadde Medium/Medium før årets versjon av spillet  |
|
| Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 31.03.2022 15:20 Post subject: |
|
|
All erfaring tilsier at de heller kaster 8 mill etter Kristian Eriksen i stedet, sånn bare for å kjøpe noe liksom siden vi ser dårlige ut. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 31.03.2022 15:53 Post subject: |
|
|
Like greit. Hadde én god sesong for Hammarby og har mistet mye av den farten som en gang gjorde han interessant. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 31.03.2022 16:00 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | Ingen i R&S-studio hadde hørt om Kacaniklic  |
Et ikke ukjent problem ved podcaster. De som sitter der kan ikke nok om fotball. Kjedelig å høre på når du vet mer og er bedre oppdatert enn programlederne. De som sitter og rører i R&S har nok bedre oversikt på Børsa og Tydal enn europeisk fotball. Og medvirker indirekte til at vi har blitt den innavla klubben vi er, dessverre.
Og servile/underdanige når de har gjester fra brakka, i frykt for å få nei ved en senere anledning. Nesten like uinteressant og ufarlig som klubbens egen "medieavdeling". Verdiløst i mine øyne. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 31.03.2022 16:02 Post subject: |
|
|
Ja nå blir det spennede å se hvem årets tilårskomne panikksigneringer blir, og ikke minst innsalget ('vant til å spille artig og angrepsvillig fotball' osv) _________________ Rekdal ut! |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 31.03.2022 16:10 Post subject: |
|
|
Tung deadline day om det ikke blir noe av verken Kacaniklic eller Strandberg.
Var jo forsåvidt klar for å gå inn i sesongen med stallen vi hadde, men nå man fikk opp to så spennende navn i går er det en solid nedtur om vi ikke får hentet noen av de. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 31.03.2022 17:57 Post subject: |
|
|
| Står på nettavisen at det ikke er spilleren som har sagt nei,er visst klubben som har satt ned foten..spilleren hadde lyst. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 31.03.2022 18:05 Post subject: |
|
|
| Rimelig å anta at det handler om penger da? |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.03.2022 18:24 Post subject: |
|
|
Fikk ikke akkurat mye skryt av Torbjørnsen i Deadline day sendingen til Discovery var ganske tydelig på at dette var en spiller som ikke var god nok for Rosenborg. Kanskje vi er heldig som denne panikk signeringen ikke går igjennom.
Last edited by Keenoir on 31.03.2022 19:03; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.03.2022 18:31 Post subject: |
|
|
Må si jeg er glad han ikke kom etter den "raporten" fra Torbjørnsen :p
Men om mulig enda mere trist Stefan ryker etter "raporten" han fikk  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.03.2022 18:59 Post subject: |
|
|
| Lord Oakley wrote: | | Henning wrote: | Ingen i R&S-studio hadde hørt om Kacaniklic  |
Ingen som hadde hørt om han i hele tatt, eller som hadde hørt noe om han er aktuell? |
Navnet var helt ukjent. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.03.2022 19:18 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | | Står på nettavisen at det ikke er spilleren som har sagt nei,er visst klubben som har satt ned foten..spilleren hadde lyst. |
Dorsin bekreftet overfor VG:
- Vi var enige. Han hadde pakket og var på vei hit, men så endret klubben seg i siste stund da han skulle skrive under på overgangsavtalen. Det er sånn som kan skje i fotball, men det var veldig nære.
Les mer: Helomvending for Kacaniklic
Slik Nidaros forstÃ¥r det er Rosenborg forberedt pÃ¥ Ã¥ forsøke seg pÃ¥ nytt til sommeren. Kačaniklić har kontrakt fram til sommeren 2024, men skal være lysten pÃ¥ en overgang til Rosenborg.
Les mer: Blir ikke RBK-spiller: Slik var spillet i kulissene
Forresten snakk om at prislappen var €100k.
Last edited by 2mas on 31.03.2022 20:28; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 31.03.2022 20:18 Post subject: |
|
|
| Jonas wrote: | | Like greit. Hadde én god sesong for Hammarby og har mistet mye av den farten som en gang gjorde han interessant. |
Stig Torbjørnsen i Discovery sin Nedtelling seriestart-sending: "Han er 30 år, spiller ikke i Hajduk Split, vil vekk og jeg tror ikke han er god nok for Rosenborg overhodet. Forstår ikke denne overgangen i det hele tatt".
Stig T er ikke fasit, men ja - poenget mitt består. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 31.03.2022 21:03 Post subject: |
|
|
Torbjørnsen er god på dette med å kartlegge evner. Muligens ikke den beste på personlighet og kollektivt innpass, men jeg stoler på de rene ferdighetsvurderingene hans. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 01.04.2022 07:58 Post subject: |
|
|
| Jonas wrote: | Stig Torbjørnsen i Discovery sin Nedtelling seriestart-sending: "Han er 30 år, spiller ikke i Hajduk Split, vil vekk og jeg tror ikke han er god nok for Rosenborg overhodet. Forstår ikke denne overgangen i det hele tatt".
Stig T er ikke fasit, men ja - poenget mitt består. |
Vi trenger ikke en gammel utgave av Dino... Bra at dette ikke gikk i orden. Scoutingen hos oss har forbedringspotensiale - for å si det mildt.. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 01.04.2022 08:45 Post subject: |
|
|
Noen Dino er han jo ikke akkurat (tror du det bare fordi han tilsynelatende er svensk-slavisk?), men dersom det stemmer at han ikke har den farten han pleide, og skulle koste €100K, så framstår det jo som veldig panikkartet. Jeg hadde jo forutsatt at det var kvalitetssikret at han fortsatt var en hurtig, driblesterk kant med god fot.
Man kan si hva man vil om Torbjørnsen, men jeg mener virkelig at vi behøver den typen kompetanse i klubben nå, og jeg vil påstå at han sjelden tar feil hvis han sier noen ikke er gode nok. Det var jo også den viktigste jobben han gjorde, etter eget utsagn, da han var her sist. Filter for dårlige idéer. Kålrabidetektor. Hadde vi vært noen hakk bedre til å forvalte den typen spillere han er flink til å framskaffe, så hadde han kunnet vært svært verdifull for oss. Særlig nå når de der støpeformene på rollespillere ser ut til å være mistet. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 02.04.2022 12:18 Post subject: |
|
|
Kacanlikic har i følge den jeg har lest av statistikk spilt fast i Hajduk.
Stig T er forøvrig en elendig speider..
Noen som husker Bobby Short? _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 02.04.2022 12:39 Post subject: |
|
|
Under 400 minutter spilletid fordelt på 10 kamper det siste halvåret er fast dersom du spiller miniputt, men i seniorfotball er nok det definisjon på benkesliter/reserve...
Fikk 17 kamper på hele sesongen før, noe som er ca. halvparten, dog han startet ikke så mange av de...Fikk ca. 1000 minutter den sesongen.. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.04.2022 13:35 Post subject: |
|
|
Enig. Det er jo på grunn av manglende tillit og spilletid han ville hit.
Blir spennende å se hva Dorsin og Rekdal tenker i sommer. |
|
| Back to top |
|
 |
|