English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 667, 668, 669 ... 780, 781, 782  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sobchak
Proff

PostPosted: 21.03.2022 01:23    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Dette betyr vel at vi bør stemme mot Cecilie Gotaas Johnsen som ny styreleder da hun er medansvarlig for de siste ansettelsene, og har prestisje i Rekdal-prosjektet?

Absolutt. Hun kan også ha vært delaktig i lekkasjene, for alt jeg vet. Men det haster med å finne en kompetent motkandidat. Jeg aner ikke hvem det skulle være.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 22.03.2022 20:40    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...odoe-glimt

Er han virkelig så langt ute å "sykler" at han ikke kan vær aktuell for å ta over Rosenborg?
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 22.03.2022 21:02    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
https://www.vg.no/sport/f...odoe-glimt

Er han virkelig så langt ute å "sykler" at han ikke kan vær aktuell for å ta over Rosenborg?

Quote:
– Før Trond kom, løp vi til vi spydde. Nå spilte vi fotball. Vi hadde det gøy på trening, sier Staurvik.

Smertelig gjenkjennelig
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.03.2022 21:10    Post subject: Reply with quote

Verdt å minne om at det belgiske fotballforbundet ga Sollied mye av æren for at de la om talentarbeidet sitt for 20 år siden og plutselig ble best i verden.

VG hadde en fin sak om dette før et mesterskap, men nå finner jeg bare kommentar fra Stokke i farta.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 22.03.2022 23:28    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:

Ja, dessverre. Han har hatt to jobber fordelt over tre år de siste ti årene (ingen ting mellom 2013 og 2018, og ingen ting etter 2019), noe som åpenbart er ganske oppsiktsvekkende for en såpass markant kapasitet. Og det er det selvfølgelig grunner til.

Dessverre er den ballen stein daud inntil det eventuelt skjer en stor endring. Det skal vel noe til for en kar som snart er 63.
tigerbart
Veteran

PostPosted: 23.03.2022 19:52    Post subject: Reply with quote

Vet noen om det jobbes med en langsiktig plan for hvem som skal trene oss i framtida? Reke-prosjektet kan neppe vare lenge. Men det er jo ikke noen vits å kaste Reka hvis man bare kan hente inn hummer og kanari. Vet klubben hva den vil? Vet styret det? Klarer de å hente inn riktige folk? Klarer de å tenke langsiktig? Hvis vi fortsetter å hente trenere som står for det motsatte av det vi vil ha, så kommer klubben og interessen bare til å fortsette sitt forfall. Jeg mener vi kan tåle fem år utafor gullkampen hvis vi finner riktige trenere som jobber etter en nøye utmeisla strategi sentralt i klubben.
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 23.03.2022 20:19    Post subject: Reply with quote

Sobchak wrote:
Nidarosballklubb wrote:
Dette betyr vel at vi bør stemme mot Cecilie Gotaas Johnsen som ny styreleder da hun er medansvarlig for de siste ansettelsene, og har prestisje i Rekdal-prosjektet?

Absolutt. Hun kan også ha vært delaktig i lekkasjene, for alt jeg vet. Men det haster med å finne en kompetent motkandidat. Jeg aner ikke hvem det skulle være.

Tore på sporet Strømøy? Nissen på lasset er uansett Bratseth her da, han blir man ikke kvitt.
RK
Senior

PostPosted: 23.03.2022 21:12    Post subject: Reply with quote

Bratseth er jo ferdig i styret til neste år. Han sa på Rotsekk at han da ikke ville stille til gjenvalg.
Back to top
rail
Rutinert

PostPosted: 23.03.2022 21:26    Post subject: Reply with quote

Sobchak wrote:
Nidarosballklubb wrote:

Vi skal absolutt stemme MOT Gotaas Johnsen fordi hun KAN ha vært delaktig i lekkasjene (for alt du vet)? Si meg, lever du selv livet ditt etter slike prinsipper? Har du noen gang hatt lederansvar av noe slag? Tatt beslutninger som har hatt betydning for andre? Er du rett og slett Tore På Sporet?
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 24.03.2022 03:24    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
For orden skyld - det var ikke Eggen som stoppet noe. Han ble skjøvet foran for å rettferdiggjøre. Og Milos har gjort det bra, han. Har vel vunnet det meste av tellende kamper, flere av dem med gode sifre.

Men vi får vel være glad styret gikk for det trygge valget denne gangen. Hadde man tatt risiko her, kunne vi jo endt opp med å sette en enda sterkere pers i dårlig oppkjøring.

Vil nå påstå att de sterkt berusede nissene på brakka har tatt langt flere risikable enn trygge, gode treneransettelser i løpet av de siste 20 åra.

Nissene på brakka har ikke gjort noe annet enn å gjøre denne klubben om til noe som folk bare ler av.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 15:37    Post subject: Reply with quote

Bare bumper opp denne, jeg... Altså, alt annet vil funke bedre.
puckno
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 15:52    Post subject: Reply with quote

Sobchak wrote:
Nidarosballklubb wrote:

Det eneste jeg kan tenke meg som værre enn å velge Tore Strømøy er å velge noen fra dagens styre. Det er virkelig fullstendig uaktuelt.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 15:56    Post subject: Reply with quote

Den der tankegangen skjønner jeg lite av. Det at hun har vært i styret betyr ikke at hun står inne for det som har skjedd de siste 10 åra. Jeg er totalt overbevist om at det fins maktskjeivheter i styret og at visse medlemmer (Koteng, Bratseth og Samdal) har hatt alt for stor betydning i viktige valg. Selv om de sier at de er samstemte i f.eks ansettelsen av Rekdal betyr på ingen måte at de faktisk var det. Garantert ikke angående Milojevic og.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 16:08    Post subject: Reply with quote

Da får hun stå frem og tone flagg. I motsatt fall er det fullstendig sjanseløst ift å vinne min stemme.
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 18:10    Post subject: Reply with quote

Det er bare å håpe Koteng vil markere sin avgang med å selge imperiumet og bruke pengene på å kjøpe Knutsen og alt av trenerapparat og sportslig ansatte oppe i nord (inkludert romaskiner og whatnot).
Etter kampen i dag er jeg overbevist om at RBK ikke er ferdig som klubb, men ferdig som merkevare etter denne sesongen om de som holder på nå for fotsette inn mot seriestart.

Jeg har prøvd å vinke positivt å ha trua, men å tape 3-0 mot Raufoss(!!! O.o), det lukter goodbye til ES og hello til OBOS!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 18:19    Post subject: Reply with quote

Gode trenere trenger ikke massevis av tid på å få et ok lag stablet på beina, gitt at forutsetningene er noenlunde til stede. Ja, troppen er ikke ideelt satt sammen og vi mangler en del, men trenere av et visst kaliber klarer å skape resultater og underholdning på kort og lang sikt. Vi ble bedt om å vente på Stabæk-fotballen under Jönsson, vi ga Perry II tid og Horneland. Det ble aldri suksess og vi så det alle komme. Samme vibber gir det greiene her meg.
Dortmund99
Junior

PostPosted: 25.03.2022 19:42    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Det er bare å håpe Koteng vil markere sin avgang med å selge imperiumet og bruke pengene på å kjøpe Knutsen og alt av trenerapparat og sportslig ansatte oppe i nord (inkludert romaskiner og whatnot).

Ettersom vi ikke evner å skape noe selv så får vi heller prøve å kjøpe oss til suksess, mener du?
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.03.2022 22:20    Post subject: Reply with quote

er temmelig sikker på at den investerina er den eneste som hade funkert sånn umiddelbart, men nei vi trenger ikke kjøpe oss ut av dette, vi kan fint la skuta gå og håpe på det beste Wink

Det er ingenting som har samsvar i denne klubben lengere, og jeg kjenner meg ikke igjen.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 26.03.2022 11:21    Post subject: Reply with quote

RK wrote:
Bratseth er jo ferdig i styret til neste år. Han sa på Rotsekk at han da ikke ville stille til gjenvalg.

I så fall bør Rekdal få sitte til nedte vår
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 26.03.2022 11:51    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Gode trenere trenger ikke massevis av tid på å få et ok lag stablet på beina, gitt at forutsetningene er noenlunde til stede. Ja, troppen er ikke ideelt satt sammen og vi mangler en del, men trenere av et visst kaliber klarer å skape resultater og underholdning på kort og lang sikt. Vi ble bedt om å vente på Stabæk-fotballen under Jönsson, vi ga Perry II tid og Horneland. Det ble aldri suksess og vi så det alle komme. Samme vibber gir det greiene her meg.

Så du mener at Kjetil Knutsen ikke er så jækla god trener som mange her tror han er? Her er jeg enig med deg. Klopp er ikke så god trener han heller, brukte flere år og mange millioner på kjøp av ditten og datten. Pep kom til dekket bord både i Barca, Munchen og City.

Er ingen trenere som kan trylle det er en myte, kun det.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 26.03.2022 12:55    Post subject: Reply with quote

En så allerede i første kampen til Klopp tegn til hva han jobbet mot som var ca. 4 dager etter at han tiltrådde, første året tok han LFC til to finaler og spesielt den siste påvirket tabellposisjon siden en sparte spillere fordi en ikke hadde noe å spille for i serien.

Eggen når han tok over fra Hamren kunne en etter en uke se endringer og for å ta et mer ferskt eksempel så har nå Xavi i løpet av ca. like lang tid som Rekdal har vært her klart å endre hele måten Barcelona spiller på og en ser allerede resultatene kommer.

Når det gjelder Rekdal så taper vi kamper og prestasjonene og måten vi spiller på ser hjelpesløst ut. Det er ikke noe der å ha troen på i det vi ser på banen kombiner det med en historikk som i beste fall kan sees på som en middelmådig norsk trener som er hauset opp grunnet ett navn han hadde med seg fra sin spillekarriere.

Tar vi ikke grep raskt nok så kommer vi til å ha Rosenborg - Brann i Obos 2023.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 26.03.2022 12:58    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:

Helt enig. Han hadde sine svakheter, men det tok altså 2 treninger under Kåre Ingebrigsten da han ankom før laget lignet et RBK-lag igjen i 2014.

Keenoir wrote:

Tar vi ikke grep raskt nok så kommer vi til å ha Rosenborg - Brann i Obos 2023.

Det er neppe realistisk at vi rykker ned fra en 16-lags-liga, men sesongen er nok uansett over før den har begynt (igjen).
Keenoir
Legende

PostPosted: 26.03.2022 13:36    Post subject: Reply with quote

Skulle heller ikke vært realistisk å rykke ned Brann i Obos, men en fikk til det i fjor og vi ser akkurat like jævlig ut denne oppkjøringen som det Brann gjorde før 2021 sesongen. Forsetter dette spillet så har jeg vanskelig for å se hvem vi evner å ta poeng i mot i årets eliteserie. Synd at Koteng & Co ikke trenger å ta regningen selv på det som det kommer til å koste å rydde opp etter Rekdal.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 26.03.2022 14:02    Post subject: Reply with quote

Synes vi skal gjøre et til forsøk på Knutsen. Tilby ham 20 mill i året. Det er verdt det…
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 26.03.2022 21:50    Post subject: Reply with quote

Det var ikke penger som gjorde at Knutsen ble i nord. Det var alt det andre.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 667, 668, 669 ... 780, 781, 782  Next
Page 668 of 782

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb