View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
enojado Veteran
|
Posted: 02.02.2022 15:12 Post subject: |
|
|
RoSolum wrote: |
Lukter jo Besim lang vei  |
Tror ikke det altså. Har man fulgt med Rekdal i første periode i VIF og AAFK så gir han en total faen i språket så lenge de skjønner hva de skal gjøre. Kan han litt engelsk og har en eller annen spansk tolk i nærheten og tillegg er interessert så tror jeg det går utmerket. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 02.02.2022 15:29 Post subject: |
|
|
Dette er vel en stopper på et helt annet nivå? _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
RK Senior
|
Posted: 02.02.2022 15:39 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | Ingen. Noensinne. Har vært veldig opptatt av det. Eller skrytt av det. Ja det står et sted at han har hatt engelsk på skolen, og sågar bør han i det minste forstå enkel kommunikasjon på engelsk. Men å begynne å henge seg opp i at ikke det er engelsk i intervjuet… hue. Ut. Av ræv. |
Den synes jeg var drøy. Besim ble akkurat sendt ut av klubben pga av manglende språkkunskap/kommunikasjon. Rekdal er klar på at de har undersøkt språkkunskapene i flere intervjuer, så skal det ikke være relevant å snakke om det.
Macha, skjerp deg! |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 02.02.2022 15:42 Post subject: |
|
|
man kan vel snakke inn i en dings å få det direkte oversatt i dag, men når Rekdal ikke klarer å sette på en GPS så blir vel det for komplisert. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Et bilde tå'n Senior
|
Posted: 02.02.2022 16:14 Post subject: |
|
|
enojado wrote: | RoSolum wrote: |
Lukter jo Besim lang vei  |
Tror ikke det altså. Har man fulgt med Rekdal i første periode i VIF og AAFK så gir han en total faen i språket så lenge de skjønner hva de skal gjøre. Kan han litt engelsk og har en eller annen spansk tolk i nærheten og tillegg er interessert så tror jeg det går utmerket. |
Det er vanskelig med humor skriftlig på et forum. Dette tolker jeg som humor som spiller på Hareides forklaring på hvorfor Serbecic ikke var aktuell for spill i Rosenborg, altså manglende kommunikasjon. Rekdal og Giampaoli kan ikke sammenlignes med situasjonen Hareide og Serbecic i fullt alvor, når det gjelder kommunikasjon. _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 02.02.2022 16:53 Post subject: |
|
|
Ser relativt godt trent ut på tampen av promo videoen så jeg, veldig markert magemuskulatur  |
|
Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
Posted: 02.02.2022 19:15 Post subject: |
|
|
Et bilde tå'n wrote: | Det er vanskelig med humor skriftlig på et forum. Dette tolker jeg som humor som spiller på Hareides forklaring på hvorfor Serbecic ikke var aktuell for spill i Rosenborg, altså manglende kommunikasjon. Rekdal og Giampaoli kan ikke sammenlignes med situasjonen Hareide og Serbecic i fullt alvor, når det gjelder kommunikasjon. |
My man! _________________ Stopp negativismen rundt Rosenborg!
Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment |
|
Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 02.02.2022 19:35 Post subject: |
|
|
Thulian wrote: | Ser relativt godt trent ut på tampen av promo videoen så jeg, veldig markert magemuskulatur  |
Ser vel ikke spesielt godt trent ut. Spe og lite muskulatur på han. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 02.02.2022 19:48 Post subject: |
|
|
Skuffet over at verken Nidaros eller Adressa ser ut til å plukket opp at Boca annonserte leiekontrakt ut 2023, mens RBK går ut med ut 2022. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 02.02.2022 20:27 Post subject: |
|
|
På FM er det bare å sende på norskkurs. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 02.02.2022 20:55 Post subject: |
|
|
PekeFortsattMotFærøyan wrote: | Thulian wrote: | Ser relativt godt trent ut på tampen av promo videoen så jeg, veldig markert magemuskulatur  |
Ser vel ikke spesielt godt trent ut. Spe og lite muskulatur på han. |
Har vel mer markert magemuskler enn de fleste på RBK om du ser promo videoen helt ferdig, flekser bra med den der 6packen på stranda
Og spe? Vel da har vi forskjellig oppfattning av hva en spe kar er og ikke når det gjelder fotballspillere dog |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.02.2022 22:25 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | Skuffet over at verken Nidaros eller Adressa ser ut til å plukket opp at Boca annonserte leiekontrakt ut 2023, mens RBK går ut med ut 2022. |
Jeg har fått bekreftet at det er leieavtale ut året, sånn som rbk.no skrev.
Det er nok vanskelig for Rosenborg å svare på hvorfor Twitter-ansvarlig i Buenos Aires skrev noe annet, så jeg har ikke begynte å grave i det. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.02.2022 23:04 Post subject: |
|
|
Så litt lett ut, ja. Men synet kan bedra, godt mulig Renzo er sterk i kroppen. Uansett skal det bli spennende å følge med på Renzo i oppkjøringa. Får håpe han er en forsterkning. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.02.2022 23:47 Post subject: |
|
|
! wrote: | Kanskje vi finner etterkommere av en Olsen fra Buran? |
Olsen var i alle fall involvert.
Adressa wrote: | I mange år har Kjetil Rekdal hatt kontakt med «ukjente» Oskar Olsen. Det gjorde det mulig for Rosenborg å hente Renzo Giampaoli. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2789 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 02.02.2022 23:58 Post subject: |
|
|
2mas postet denne i kamptråden, men den hører vel til her også:
2mas wrote: | Rekdal om Giampaoli:
– Jeg får høre litt hvordan han føler seg. Han møtte vel veggen litt på slutten av treninga i dag, som mange andre også gjorde. Det er ikke noe stress nå. Han må få den tiden han trenger for å tilpasse oss og så kan jeg ikke utelukke at han spiller på fredag, sier Rekdal, som sier ingen kommer til å spille 90 minutter.
Les mer: RBKs nysignering ble møtt av blodslit: – Tøffere enn jeg er vant med
Onsdag ble han drillet sammen med Markus Henriksen og Håkon Røsten.
Giampaoli selv sier, via sin tolk, at han har blitt tatt godt imot og nevner en annen grunn til at man neppe vil se det beste av 22-Ã¥ringen enda.
– Jeg har nylig vært ute av trening i ti dager på grunn av covid-smitte. Derfor har det vært vanskelig, sier Giampaoli.
(...)
– Det har vært en tøff økt i dag, så har vi kampforberedende økt i morgen. Vi skal prøve å ta ut en ellever og prøve å sørge for at ingen spiller mer enn 60 minutter, sier Rekdal.
Les mer: To grunner gjør at RBKs nyeste spiller ikke imponerer Rekdal enda: – Inntrykket er litt begge deler
|
Det er forøvrig UTROLIG godt å igjen se en nysignering bli overrasket over tøffe treninger. Kan faktisk ikke huske sist jeg hørte en sånn uttalelse fra en ny spiller. _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 03.02.2022 00:19 Post subject: |
|
|
Ja, så lenge det trenes rett kan det være så tøft det kan! Noe jeg forøvrig tror skjer nå. Men, å opp grytidlig på mårran for å løpe byrunden er tøft det og, men ikke riktig trening ifht vår idrett. _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 03.02.2022 01:01 Post subject: |
|
|
Kjøpsopsjonen er på 1,3 millioner dollar, det vil si tolv millioner kroner, skriver Diario Xeneize.
Kan vel leve med det, om vi prøver oss etter halvspilt sesong, og han har gjort det bra.
... HVIS han selv vil. |
|
Back to top |
|
 |
IDKFA Junior
|
Posted: 03.02.2022 14:52 Post subject: |
|
|
Kan låneavtalen skyldes at han har hatt covid, og at man ikke kjenner ettervirkningene? |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 03.02.2022 15:57 Post subject: |
|
|
Helt klart.  |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 03.02.2022 18:25 Post subject: |
|
|
Og at man er litt usikker på hvordan det blir med trivselen osv. når han kommer fra Sør-Amerika og skal til et helt nytt land og kultur helt alene. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 03.02.2022 21:14 Post subject: |
|
|
https://www.youtube.com/w...qEbd_gSYRg
Ser Skjelbred kommer med noen spanske gloser her. Så kanskje det er han som tar på seg jobben som tolk da ( Fra 3:40 )
Snakker med han senere i videoen også ser jeg  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.02.2022 23:06 Post subject: |
|
|
Emil Ceide snakket om at han forsto spansk bra (etter skoletimer?). Antar det kanskje også gjelder bror Mikkel. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 04.02.2022 20:25 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | https://www.youtube.com/watch?v=dqEbd_gSYRg
Ser Skjelbred kommer med noen spanske gloser her. Så kanskje det er han som tar på seg jobben som tolk da ( Fra 3:40 )
Snakker med han senere i videoen også ser jeg  |
Er det Castro-fandomen som viser seg? |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 09.02.2022 22:56 Post subject: |
|
|
Ser på disse treningsvideoene, og stakkarn får jo nesten null instruksjoner på noe annet språk enn norsk? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.02.2022 23:07 Post subject: |
|
|
Note, Renzo; "joggedress" is not a normal dress. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
|