| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

apresthus Proff

| 

Posted: 13.01.2022 17:57    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Utifra den artiklen til la repubblica virker det som de bare følger Holse, men den var svært lite konkret og nevner ingen bud etc. Tar det foreløbig med stor ro. Hvis vi får et knallbud og må selge så begynner det å bli tynt der fremme. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

27Sapara Proff

| 

Posted: 13.01.2022 17:57    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Genoa har prøvde seg med skambud på flere eliteseriespillere denne vinteren, blant annet på Veton Berisha. De har imidlertid ikke fått napp. Men vi skal imidlertid ikke se bort fra at de lykkes hos oss, da det på Lerkendal er opphørssalg på gode fotballspillere hele året. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Nidarosballklubb Rutinert

| 

Posted: 13.01.2022 17:58    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Jeg har jo spÃ¥dd nedrykk i Ã¥r og med salg av Holse, Ceide og kanskje Vecchia begynner jeg Ã¥ fÃ¥ tro pÃ¥ Ã¥ tjene litt penger pÃ¥ oddsen 😝 | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Macha Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:08    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Moen som vet om FCK har videresalgsprosenter her? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Pappelg Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:08    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Selger vi Ceide kan vi jo ikke selge Holse også. Noen må jo være igjen av de med et kreativ gen! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 13.01.2022 18:13    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Jonas wrote: | 	 		  | Holse og Ceïde ut i samme vindu er helt krise for den offensive, kreative kraften i laget. Kommer ikke til å klare å erstatte dem i ett og samme vindu. | 	  

Holse er egentlig langt verre. Ceide har mye ved seg, men er først og fremst en spiller på terskelen til sitt store gjennombrudd, og har til gode å levere stabilt over tid. Det er ikke fryktelig sjeldent med offensive spillere som leverer poeng som Ceide - om man ser bort fra utviklingspotensiale, naturligvis. Holse på sin side har vært meget stabil og viktig i lange perioder, og bar mer eller mindre det offensive alene frem til i høst.

Holse er ekstremt vanskelig å erstatte fordi han har vært så instrumental for oss, og har et ganske perfekt ferdighetsregister for en skapende midtbanerolle for oss. Dette må selvfølgelig betales for. Og så synes jeg kjøper skal betale litt ekstra fordi dette ser ut til å være offensiv nøkkelspiller nummer to vi mister i dette vinduet. Det er ikke billig å hente spillere som allerede er på tilnærmet nivå, og offensivt har vi ikke råd til noe annet enn å finne en (eller to) som allerede holder høyt nivå. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

josinho Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:17    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Genoa rykker vel trolig ned? Da drar ikke Holse dit. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Thulian Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:20    Post subject:  | 
				     | 

| 

Oi oi oi!

Her blir det fort en 12-15 mill inn!👏🏻👏🏻👏🏻

| 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Francisco Clementine Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:24    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Pappelg wrote: | 	 		  | Selger vi Ceide kan vi jo ikke selge Holse også. Noen må jo være igjen av de med et kreativ gen! | 	  

Trenger ikke kreative spillere som kan finne på skumle ting som pasninger med risiko og driblinger. Best å spille på det trygge. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

enojado Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Høres ut som at spillerne er en gjeng maskiner. Blir dem tvunget til å bli så går det sannsynligvis utover motivasjon og ferdighetene det også. La de dra og vi må hente nye... Så frem til at prisen er "riktig". | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Pettergomes Rutinert

| 

Posted: 13.01.2022 18:37    Post subject:  | 
				     | 

| 

@FabrizioRomano

·

10h

Nadiem Amiri is set to join Genoa from Bayer Leverkusen, agreement in place. Amiri's expected to arrive in Italy on Thursday in order to undergo his medical and complete his move to Genoa. #transfers 

Genoa could also sack the manager Andriy Shevchenko in the coming days.

Kokkos klubb. Amiri er forøvrig også, i likhet med Holse sentral/offensiv sentral midt.

Satser på at holse linken kun er en link. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Neeskens Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 18:40    Post subject:  | 
				     | 

| 

For meg er det helt greit at Holse selges så lenge vi får ok betalt. En spiller som faller litt i mellom flere stoler.

Tror ikke han var Rekdal materiale og da er det greit med salg.Ville blitt mye benken tror Jeg _________________ Medløpere. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

2mas Sjef

| 

Posted: 13.01.2022 18:44    Post subject:  | 
				     | 

| 

| apresthus wrote: | 	 		  | Utifra den artiklen til la repubblica virker det som de bare følger Holse, men den var svært lite konkret og nevner ingen bud etc.  | 	  

Nå er vel du langt bedre i italiensk enn meg, men Google oversetter siste setninga på følgende vis: The negotiations are well underway.

Trolig er det et innledende bud som har utløst forhandlinger.

| Sløvsekken wrote: | 	 		  | Skjønner ikke hvorfor Holse skulle ville dra til Genoa.  | 	  

Kan vel hende at han pønsker på kontraktstilbud uten å tatt noen avgjørelse? Trenger jo sånn sett ikke å bestemme seg før klubbene evt. blir enige. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Neeskens Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 19:18    Post subject:  | 
				     | 

| 

Genova er fin by kort reise til stranden. Sentralt og mye kultur.

Klart det frister en ung urban danske. _________________ Medløpere. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Lamagu Senior

| 

Posted: 13.01.2022 19:27    Post subject: Neppe topp 6 i 2022 | 
				     | 

| 

| Mitt inntrykk av Rosenborg nå: Klubben selger de beste og mest spennende spillerne altfor billig, i tillegg må de sende millionbeløp til de aktuelle spillernes tidligere klubber. Rosenborg er ikke attraktiv for flertallet av unge lovende spillere, ikke minst unge trøndere. Det virker ikke som Dorsin og co klarer å få napp hos noen attraktive spillere. Isteden kjøpes det trolig nok en gang inn noen svindyre svensker som verken er gode nok, eller attraktive for det trønderske publikum, ei heller attraktive salgsobjekter på et senere tidspunkt. Klubben gir også bort spillere eller glemmer å sikre seg prosenter ved videresalg. Dårlig butikk med andre ord. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Neeskens Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 20:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

Klubben må selge. Den her ikke økonomi til å beholde alle og kjøpe nye for de som går ut ca gratis. De drar inn færre sponsor kroner, vi skal ikke ut i Europa og det er flere publikummere.

De må selge _________________ Medløpere. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

henrifei Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 20:28    Post subject:  | 
				     | 

| 

| han virker veldig ivrig på å komme seg videre. selger vi Holse også så må vi ha alvorlige forsterkninger inn om dette skal gå bra | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

ibejnar Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 20:35    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Neeskens wrote: | 	 		  For meg er det helt greit at Holse selges så lenge vi får ok betalt. En spiller som faller litt i mellom flere stoler.

Tror ikke han var Rekdal materiale og da er det greit med salg.Ville blitt mye benken tror Jeg | 	  

Jeg er faktisk enig i at Holse nok ikke er en typisk Rekdal spiller, men han vil alle dage spille fra start da han ganske enkelt er bedre end de andre muligheder. Jeg kan dog sagtens forstå hvis Holse frites af Genoa - Serie A eller ej. Og spillestilen vil nok passe ham udmærket og udsigten til et år med Rektal og ingen Europa er vel heller ikke tip top fristende for en spiller med ambitioner om mere. 

Jeg tror dog stadig vi skal være mere bekymrede for om FC København henter ham hjem end Genoa. Sælger FC enten Biel eller Falk henter de med statsgaranti Holse. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

EGA Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 20:47    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Neeskens wrote: | 	 		  For meg er det helt greit at Holse selges så lenge vi får ok betalt. En spiller som faller litt i mellom flere stoler.

Tror ikke han var Rekdal materiale og da er det greit med salg.Ville blitt mye benken tror Jeg | 	  

Haha. For et troll du er. Ser du ikke kampene? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Vegard2711 Legende

| 

Posted: 13.01.2022 21:01    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Spent på hva man får her om det blir salg. 2 år eldre og kortere kontrakt enn Ceïde men prestert jevnere. Burde sånn sett ikke skille mye i pris på de to. Men om vi får 30 for Ceïde blir det nok 20 på Holse vil jeg tippe selv om jeg håper på mer i begge tilfeller. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Keenoir Legende

| 

Posted: 13.01.2022 21:04    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Holse var vel en profil i U-21 EM og en mulig fremtidig dansk landslagsspiller og for vår del snart den eneste gode kreative offensive spilleren i hele troppen. Han har med andre ord svært høy sportslig verdi for oss og det bør og reflekteres i salgssummen om vi skal selge. Er det snakk om 20 millioner er det kanskje vel så mye verdt å beholde han til kontraktsutløp. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Neeskens Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 21:18    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ega

Det var da en feiende flott kommentar og karakteristisk.

Ja jeg har sett kamper siden 1973 på Lerkendal..

Har spilt kamper der også, i RBK drakt selvfølgelig. _________________ Medløpere. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hakkespett Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 21:29    Post subject:  | 
				     | 

| 

Selvfølgelig. Men kan du kanskje gå litt inn på hvorfor du mener han faller mellom og ikke passer Rekdals planer? Rekdal er ikke fremmed for å bruke teknisk gode spillere når de passer inn i laget, dette har vi sett i flere klubber. Utsagnet om et løpesterkt fysisk lag utelukker tross alt ikke bruken av finessespillere. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Kamerat Ola Veteran

Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
  | 

Posted: 13.01.2022 21:42    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Holse var vel den spilleren som presterte jevnt best i fjor, og som på sitt beste er en enormt god og skapende midtbanespiller i norsk kontekst. Jeg fatter virkelig ikke at noen kan mene at det er helt greit å selge han. Jeg tipper drømmelaget ditt består av 11 Vebjørn Hoff. Hjelpes. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Ratatosk Veteran

| 

Posted: 13.01.2022 21:46    Post subject:  | 
				     | 

| 

Rekdal er vel ikke fremmed for å bruke teknisk gode spillere. Bygget vel opp spillet rundt Barrantes i Aalesund!

Holse har vel sagt at det er attraktivt å være i RBK også, så tror ikke han går til hvilken som helst klubb. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|